Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljosta selvittiin.. Sielumme ovat yhdessä vaikka me emme.
Ehkä tahoillamme käydään sama kamppailu ja tasapainoilu. Mikä on oikein ja mikä on väärin? Etsimme tasapainoa siinä, että vahvistumme luottamaan siihen, että me rakastamme, teemme kaiken lopulta rakkaudesta käsin niillä palikoilla mitkä sillä hetkellä on käsillä just niin hyvin kuin pystyy.
Epäilemme kumpikin ties mitä, mutta todellisuudessa epäilemme itseämme.. ja kyllä meitä ulkopuoleltakin häiritään ja meidän väleihin koitetaan vaikuttaa valitettavasti.
Sinun läsnäolosi puute vei sen ilon.
Naiselta miehelle, jota on ikuinen ikävä. Kaipuu on valtava, mut rakkaus on suurin voima. Nyt meidän on keskityttävä elämiimme ja rakastettava etäältä. Kasvettava tahoillamme, jotta voidaan vielä kohdata, kun aika on oikea.
Huom. En minäkään tehnyt mitään ikävää tahallani. Silti kumpikin kamppailee samalla tavalla ja triggerit on vahvoja. Silti sisimmässään tuntee ja tietää. Se on sellaista mitä ei muut ymmärrä..
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
18
276
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaunis kirjoitus. Toivottavasti saat jotain kautta sanottua sen myös hänelle.
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Saan sanottua sen varmasti tai toivottavasti joskus, ja olen sanonut paljon hänelle. Silti jostain syystä en saa puettua rakkauttani hänelle koskaan sanoiksi. Kaikkea muuta kyllä ja joskus jopa niin, että ne voi vaan ymmärtää väärin. Olemme ajautuneet solmuun.
Sanat takertuu möykkynä rintaan,kun pitäisi kertoa hänelle miten rakastan. Pelkään toisinaan sen olevan myöhäistä. Ajoin itseni eräälle hänestä, koska en kestänyt tunteiden intensiteettiä. Asetelma rakkaudessamme oli väärä. Emme olleet tasavertaisia tavallaan.. sen takia oli entistäkin vaikeampaa löytää sanoja ja sitä rentoa yhteyttä. Emme olleet sellaisessa tilanteessa ja ympäristössä mikä tukisi sitä.. ja jos joskus olimme kahden, nieleskelin tunteeni kyynelten kera.. olin hiljaa, vaikka hän aneli minua kertomaan mikä minun on. 🥺🥺🥺 Hän oikeasti välitti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Saan sanottua sen varmasti tai toivottavasti joskus, ja olen sanonut paljon hänelle. Silti jostain syystä en saa puettua rakkauttani hänelle koskaan sanoiksi. Kaikkea muuta kyllä ja joskus jopa niin, että ne voi vaan ymmärtää väärin. Olemme ajautuneet solmuun.
Sanat takertuu möykkynä rintaan,kun pitäisi kertoa hänelle miten rakastan. Pelkään toisinaan sen olevan myöhäistä. Ajoin itseni eräälle hänestä, koska en kestänyt tunteiden intensiteettiä. Asetelma rakkaudessamme oli väärä. Emme olleet tasavertaisia tavallaan.. sen takia oli entistäkin vaikeampaa löytää sanoja ja sitä rentoa yhteyttä. Emme olleet sellaisessa tilanteessa ja ympäristössä mikä tukisi sitä.. ja jos joskus olimme kahden, nieleskelin tunteeni kyynelten kera.. olin hiljaa, vaikka hän aneli minua kertomaan mikä minun on. 🥺🥺🥺 Hän oikeasti välitti.Lisäys: Ja tiedän miten typerää on sabotoida tätä rakkautta ja ajaa itseään etäälle toisesta. Kuvailen omaa tunnettani: Se tunne on järkyttävän vahva. Samaan aikaan haluat olla toisen lähellä, mutta samaan aikaan sinuun sattuu, koska se toinen ei ole sinun omasi. Voisipa ottaa kädestä kiinni ja suukon antaa.. antaa kaiken ja enemmänkin, mutta ei.
Osa minusta jonka niin vahvana onnen tunteena koin kohdatessamme ennen ensimmäisiä ristiriitoja on nyt tuhkana maassa. Ja tuuli käy...
Voiko se tuli koskaan syttyä uudelleen. Miksi en voi häntä unohtaa?
/Aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Ja tiedän miten typerää on sabotoida tätä rakkautta ja ajaa itseään etäälle toisesta. Kuvailen omaa tunnettani: Se tunne on järkyttävän vahva. Samaan aikaan haluat olla toisen lähellä, mutta samaan aikaan sinuun sattuu, koska se toinen ei ole sinun omasi. Voisipa ottaa kädestä kiinni ja suukon antaa.. antaa kaiken ja enemmänkin, mutta ei.
Osa minusta jonka niin vahvana onnen tunteena koin kohdatessamme ennen ensimmäisiä ristiriitoja on nyt tuhkana maassa. Ja tuuli käy...
Voiko se tuli koskaan syttyä uudelleen. Miksi en voi häntä unohtaa?
/AloittajaKivulias kaksoisliekkikokemus. 🖤💞🔥🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kivulias kaksoisliekkikokemus. 🖤💞🔥🔥
No jotain ihanaa mitä en ollut koskaan ajatellut olevan olemassa. Se oma ihminen jossa kaikki säröt ja pimeydetkin on rakastettavaa. Olen herkkä ja epävarma. Torjuin ajatusta pois. ;( olin idioottikin. Kun en saanut vastauksia niin aloin keksimään ties mitä. "Hänen on inhottava ja vihattava mua, koska eihän tässä näin muuten olisi käyny."
Kai se on jotakin omien epävarmuuksien ja pelkojen voittamista. Pakko käydä läpi? Melkein uskon tuohon teoriaan.
- AnonyymiUUSI
Mutta silti... Tuli olo, että tilannetta ohjailtiin ulkopuolelta ja siihen halusin vastauksia. Kuka, mikä ja miksi? Tuskin se "jumalvoimakaan" yksistään oli.
Minä kärsin ja itkin paljon ja välillä kyllä edelleenkinnteen sitä ja joskus myös parhaalle ystävälleni.. hänelle on kertonut sinusta. Hän on se joka minua ymmärtää vaikka mielipiteet, mielialat ja spekulaatiot kiertää kehää vuoristoradassa. Silti hän näkee asiat selvemmin. Kuka halusi minulle niin paljon pahaa?
Jos kärsitkin yhtä paljon.. kätkit vai suurimman osan siitä sisällesi.. en osannut katsoa ja nähdä.. mutta silti jotenkin tunsin ja tunnen sen tuskan. En tiedä miksi. Kuin se olisi yhteinen tunne.
Ilot, surut, onnet, tuskat ja kivut. Kuin tietäisi... Suru ja ikävä on nyt ollut meillä yhteinen..
Onnea ja menestystä syksyyn. Rakastan 💞vaikka sit etäältä ja ikuisesti,jos niin on tarkoitettu ja emme saa mahdollisuuksia puhua. On niin paljon kysymyksiä, mutta ei yhtään vastauksia.
minä en ole kellekään pahaa tehnyt jos et ole hyökännyt kimppuuni, älä viitsi syytellä ja, etsi oikea henkilö näihin. ja en ole kiinnostunut sinusta millään tavoin, tai kenestäkään teistä. puolisona, ystävänä ja edes lähelle ottamaan. minun kannalta, katsottuna ei ole mitään hyvää sanottavaa, ikinä ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Ei hätää, et ole hän.
Tsemppiä matkallesi ja kaikkeen mitä teet, koet ja näet. Itsensä rakastaminen on lopulta tärkeintä. 🙏🏻 - AnonyymiUUSI
Ei oo kukaan syytellyt ketään. Et ole hän, koska et nähtävästi ymmärrä mistä kyse.
- AnonyymiUUSI
Tää harmittaa, mut on vaan pakko koko ajan taipua kaikkeen. Mitä tahansa suunnittelen, että tekisin; aina tulee muutoksia. Rakastamme siis etäältä. Toivottavasti vaikeuksien kautta voittoon, siis.
- AnonyymiUUSI
Mää tiiän.❤️ Koettelemuksia toisensa perään ja vahvistumista. Vaikeuksien kautta voittoon.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus löytää keinonsa, kun vähiten odotatte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin vain helliä häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Mää tiiän.❤️ Koettelemuksia toisensa perään ja vahvistumista. Vaikeuksien kautta voittoon.
Tämäkin oli aloittajan viesti. Ei aina muista laittaa tunnistetta. Pitäisi nukkua, mutta flunssan jäänteet mua valvottaa. Ja sydäntäkin särkee..
/Aloittaja🐾🌻 - AnonyymiUUSI
Melkein voisit olla hän, mutta tuskin olet. Ei hän voisi minua rakastaa ja minua haluta kuten mä häntä. Hän oikeastikin varmaan inhoaa mua.
Nähtiin ekan kerran joulukuussa..
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ❤️
- AnonyymiUUSI
Oma Liekkiparini,
Niin, en tehnyt tahallani pahaa. En edes aluksi ymmärtänyt tehneeni pahaa.
Kyllä, aiheutit minulle myös elämäni suurimman henkisen kriisin sanomalla, ettet halua tietää sielustani mitään etkä tutustua minuun. Muotoilit sen hieman eri sanoin, mutta sitähän sinä tarkoitit. Se sattui minuun enemmän kuin mikään koskaan. Tiesin siinä hetkessä, että ainoa tie ulos tuosta kivusta olisi löytää sisälläni oleva rakkaus. Se, josta sieluni on tehty. Mitään muuta keinoa ei ole, ja tiesin sen samalla hetkellä kun sieluni meinasi kuristua siihen kipuun.
Juttelin myös kauan sitten erään ystäväni kanssa. Kerroin, etten ymmärrä miksi tämä tilanne sattuu niin paljon. Et ole ensimmäinen joka ei halunnut minuun tutustua etkä ole viimeinen. 😂 Ystäväni, hyvin tarkkanäköinen ja rakastava sielu, sanoi että nyt kuulostaa kaksoisliekkisuhteelta.
En ollut kuullutkaan sellaisesta. Minä opiskelin asiasta ja tein työtä käskettyä. Siis niin kuin pyydetään tekemään: kehittämään itseään. Keskityin sisälläni olevaan rakkauteen. Se auttoi. Kipu hälveni ja lopulta loppui. Tiesin, että pystyisin elämään täysin ilman fyysistä tai elektronista yhteyttä sinuun, että voisin jutella kanssasi vasta sitten kuoleman jälkeen ja sanoa: "Kiitos, olin lähellä hajota siihen tuskaan sielussani, mutta ilman sitä tuskaa en olisi koskaan löytänyt pois tietä tästä unesta ja harhasta. En olisi ymmärtänyt, miten kauniisti ja virheettömän älykkäästi koko maailmankaikkeus rakastaa meitä kaikkia."
Päästin irti sinusta.
Kului aikaa. Vuosia ja taas vuosia. Tunsin koko ajan, että ajattelit minua. Yhtäkkiä sain sisimmästäni tiedon, että otat minuun pian yhteyttä. Odottelin. Ja kun juttelin kanssasi taas, näin miten kauniiksi olit muuttunut. Minulle olit ollut kaunis aina, mutta nyt sinä hehkuit rakkautta ja valoa. 😌
Älä pelkää mitään. Tämä on sinulle vaikeampaa kuin minulle, koska minä olen se joka näyttää tietä. Ei ole kiirettä mihinkään.
Mikä on nyt eri tavoin? Se, ettemme enää reagoi peloistamme käsin. Et sinäkään tee enää niin, vaikka välillä muuta väität. 😂 Sinä puhut sielusi äänellä ja pelko on vain ihmismielesi kuori, johon olet niin tottunut.
Kahden pelokkaan ihmisen kohtaaminen ei voinut synnyttää muuta kuin pelokkaita kohtaamisia, pakenemista ja levottomuutta. Tuskaakin.
Kahden itseään rakastavan sielun kohtaaminen ei voi synnyttää muuta kuin rakkaudentäyteistä kohtaamista, syvää yhteyden tunnetta ja rauhaa. Varmuutta siitä, että jokin on nyt paremmalla tavalla eri tavoin kuin ennen.
Tämä eroavaisuus on ikään kuin luonnonlaki, jolle emme voineet emmekä voi mitään. Mutta sinä ja minä olemme nyt oppineet sen, mitä tulimme kaikesta siitä kivusta oppimaan.
Sinä saat päättää, miten tästä jatketaan. Muista oikea järjestys: asiat tapahtuvat ensin sielun tasolla, sitten sydämen päätöksestä, ja vasta lopulta järjen kautta fyysisellä tasolla. Jos niitä yrittää tehdä väärässä järjestyksessä, pieleen menee. Kun tekee oikeassa järjestyksessä, asiat tapahtuvat kuin itsestään. Fyysisen tason "esteet", joita luulit pysyviksi tai ainakin vaikeiksi, poistuvat hiljaa, kunnioittaen järkesi, sydämesi ja lopulta sielusi toiveita. Kaikki asettuu paikalleen kauniilla tavalla, jossa jokaisella ihmisellä, tapahtumalla ja ajatuksella on oma roolinsa kokonaisuudessa.
Minulla on siis vain yksi pyyntö: kokeile, miltä tuntuu toimia sielusi ohjaamana. Mihin se sitten ikinä ohjaakin. Ja katso, miten kaikki tapahtuu aivan eri tavoin kuin ennen. Minä tiedän: minä olen opetellut sen ja nyt minä opetan sen sinulle. Mutta vain jos itse sitä haluat. 😌
Äänellä, jonka muistat:
Oma Liekkiparisi 🔥🔥 - AnonyymiUUSI
Nyt ymmärrät näin👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766