Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä päästä kertomaan sinulle, kuin paljon sinua kohtaan tunnen. Se ettet halunnut antaa siihen tilasuutta, pitäisi kai jo riittä kertomaan minulle, ettet halua minusta mitään. Kuitenkin aistin että pidit myös minusta.
Kun on elämässä kerrankin kohdannut jotain noin ihanaa, ei siitä halua kevyesti päästää irti. Rakastan sinua ❤️❤️❤️❤️❤️❤️, tiedäthän sen?
Rakastan ja ikävöin sinua
54
780
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö äiti antanut tarpeeksi rakkautta palstasedälle, vai jopa liikaa....
- AnonyymiUUSI
Ei se ollut sinun äitisi. 🤣
- AnonyymiUUSI
Onhan se mahdolists että sen äiti on ollut kuin mamma Watts joka ihailee ns insestisiin viboihin asti. En tiedä onko sinulla poikia enkä tarkoita loukata, mutta tämä ns boymom ilmiö on erittäin vastenmielinen ja voi indikida ongelmia
- AnonyymiUUSI
Menikö miehelle?
- AnonyymiUUSI
Ei. Oikea kyllä tunnistaa.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla suuri tarve ns todistaa muille itseesi kohdistuva ihailu kysymällä maanisesti jokainen palstaäijän avaus läpi? Retorinen kysymys naiselta. Yack.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Oikea kyllä tunnistaa.
Oliko tämä k naiselle vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä k naiselle vai?
Ei ollut. Josko tämä vastaus pysyisi...
- AnonyymiUUSI
Liikaa sydämiä. Minulle tuli tunne siitä, että halusit vain huomiota, kun niin pitkään yritin tehdä vaikutusta ja olla kiinostunut, mutta et kertaakaan sanallakaan sanonut kiinostuksestasi. Aikansa kutakin.
Mieheltä- AnonyymiUUSI
Oliko sille hyvät aika ja paikka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huono paikka, mutta oli niitä tilaisuuksia sanoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ollut. -ap sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huono paikka, mutta oli niitä tilaisuuksia sanoa.
Sanoitko itse suoraan vai vihjailitko vaan?
-sivu
- AnonyymiUUSI
Keneltä tämä viesti on?
- AnonyymiUUSI
En halua herättää mitään turhaa toivoa. Jos miehiä kohtaan ei vain voi tuntea mitään vetoa, ei se ole miehen vika, mutta ei minunkaan. Väkisin ei tunteita voi saada syntymään. Tässä ei ole mitään tahallista kiusantekoa vaan käytännön ajattelua. Jos olen väärä henkilö, olen iloinen siitä. Haluan kaikille vaan pelkkää hyvää.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitatko yleisesti miehille hyvää toivottaen ?
- AnonyymiUUSI
Olisiko pelkkää läpä, läpä lää kun kirjoitat anonyymina. Kukaan ei sinua tunnista voin veikata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä puupiä tämän palstasedän tyyli. Alentuva suhtautumisesi naissukupuoleen suorastaan huutaa rivien välistä. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko pelkkää läpä, läpä lää kun kirjoitat anonyymina. Kukaan ei sinua tunnista voin veikata.
Oletko sinä se toinen ns profiloitu äkkimakian ja sekavan sokurin ystävä joka jotenkin sekoaa näistä palstaäijän sentimentaalisista teksteistä? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outo kommentti. Joka toivoo yleensä muille hyvää, ei mieti onko se mies tai nainen. Mitä hiton väliä sillä on, kyse on vain omasta suhtautumisesta toisiin, eikä siinä ole mitään omaa lehmää ojassa.
- AnonyymiUUSI
Viittaako sydämien määrä nimen kirjaimien määrään? Jos, niin ei osu.
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Ok, jätän siis vastaamatta.Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Jos se on pistänyt välit poikki suhun, niin tuskin seurailee sua täälläkään
- AnonyymiUUSI
Mikä sellaisessa ajatuksessa, että joku ns seurailee jotain täällä on ylipäätään uskottavaa? Kerro nyt kun kommentoit lapsellisesti näitä palstaäijän lapsellisia novelleja. Seurailee täällä voi hyvänen aika teitä palstatodellisuuteen orientoituneita ”kulta pieniä”. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sellaisessa ajatuksessa, että joku ns seurailee jotain täällä on ylipäätään uskottavaa? Kerro nyt kun kommentoit lapsellisesti näitä palstaäijän lapsellisia novelleja. Seurailee täällä voi hyvänen aika teitä palstatodellisuuteen orientoituneita ”kulta pieniä”. T
Kaikkein lapsellisinta on sinun oma joka ketjun kyttäyksesi ja kommentointi, arvon TT.
- AnonyymiUUSI
Missä ja milloin kohtasitte?
- AnonyymiUUSI
Miksei hän antanut tilaisuutta kertoa tunteista? Kai siihen joku syy oli.
- AnonyymiUUSI
Lähetä perinteinen kirje, jos et saa muuten yhteyttä.ja tunnet tarvetta sanoa jotain.
- AnonyymiUUSI
Siis onko aloitusviesti naiselta naiselle vai miten tämä menee?
xxxxxx- AnonyymiUUSI
Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä naiselle.
Samat tuntemukset mulla mut toisin päin. Tein joku päivä saman tyyppisen aloituksen. Mun kaivattu ei halua nähdä, joten pakko päästää irti vaikkei se helppoa tuu olemaan
- AnonyymiUUSI
On taas vajakki pöhelöt kommentoimassa.
Olette tainnneet itse jäädä vaille äidin tissiä isältä vaan lorahtanut vähän keltaista sekaan!
Sen kyllä huomaa näistä teidän idioottimaisista kommenteista! - AnonyymiUUSI
M-miehelle aloitus, naiselta.
- AnonyymiUUSI
Ei ole naiselta, eikä M-miehelle. -ap
- AnonyymiUUSI
Kuinka monta kirjainta aloittajan nimessä on? Onko ap mies vai nainen
- AnonyymiUUSI
Naiselta miehelle menee.
- AnonyymiUUSI
Olen mies ja menee naiselle. Jotku nauttii kun saa antaa värää tietoa. Samapa tuo. -ap
- AnonyymiUUSI
pidän miehistä
- AnonyymiUUSI
Sepä kiva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepä kiva.
eipä mua miehet kyllä kattele 😅 paitsi kauhuissaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eipä mua miehet kyllä kattele 😅 paitsi kauhuissaan
En usko. :)
- AnonyymiUUSI
Eli onko tämä nyt mieheltä miehelle?
- AnonyymiUUSI
Naiselle on aloitus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle on aloitus.
Keneltä?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tämä ole sen Marikan kaipaajalta. Sydänten määrä ainakin mätsää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, mikä mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene Marikalle.
(Miksi näitä viestejä oikeasti poistellaan. Laitetaan varmuudeksi vielä muutama sana tähän) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene Marikalle.
(Miksi näitä viestejä oikeasti poistellaan. Laitetaan varmuudeksi vielä muutama sana tähän)Mutta nimessä 6 kirjainta?
- AnonyymiUUSI
Mä olen nainen ja kaipaan erästä söpöä miestä. Söpö mies ei vaan halua enää nähdä kun välttelee
- AnonyymiUUSI
En ole kuullut sinusta mitään aikoihin. Sinut minä haluan, sinua yhä odotan ❤️.
P- miehelle Marikalta - AnonyymiUUSI
Tiedän, että rakasta mua ikuisesti ja niin mäkin sua❤️💫🔥✨
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
🔥
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692