Mikä logiikka tässä on? mies sanoo rakastavansa, haluavansa naimisiin ja lapsia. Pari vuotta jauhaa samaa ja sit ykskaks jättää. Ei tämä ole vielä kysymys loogisuudesta vaan se tulee nyt : Erosta on pari kuukautta, mutta hän välillä muistaa ottaa yhteyttä kertoakseen, ettei ole kertonut erostamme kellekkään, mutta muistaa samalla myös aina mainita ettei halua enää koskaan palata yhteen?
Kertokaa nyt sitten miehen logiikalla et miksi tekee näin???
nimittäin itse olen kyllä kertonut omille kavereilleni.
Kertokaapa nyt miehet sitten
9
72
Vastaukset
Noo...kyllä noin yleensä ottaen monet haluaa pitää epäonnistumiset omana tietonaan.
- //Mies//
Jospa hän ahdistui, iski sitoutumiskammo kun alettiin vakavasti keskustella naimisiin menosta & mahd. lapsista?
- ap
no kyl mä noin ajattelin rivien välistä itsekkin, mutta kysymys olikin et miksi hän soittelee mulle vain kertoakseen ettei ole vieläkään kertonut erosta kellekkään? en vaan tajua et miksi se sitä mulle jaksaa kertoa tasaisin väliajoin
- //Mies//
ap kirjoitti:
no kyl mä noin ajattelin rivien välistä itsekkin, mutta kysymys olikin et miksi hän soittelee mulle vain kertoakseen ettei ole vieläkään kertonut erosta kellekkään? en vaan tajua et miksi se sitä mulle jaksaa kertoa tasaisin väliajoin
"...miksi hän soittelee mulle vain kertoakseen ettei ole vieläkään kertonut erosta kellekkään?"
- syyllisyys, huono omatunto?
- henkisellä napanuoralla on sinussa vielä kiinni, jospa hän on yksinäinen?
- hänen vanhemmat pitivät kovasti sinusta, hävettää kertoa heille että suhde päättyi?
- halusi sinut, mutta ei avioliittoa & lapsia, ainakaan "vielä"
http://www.youtube.com/watch?v=CxN9Qfjiu60
Joillain on ylikorostunut yksityisyyden tarve, jota minä en oikein ymmärrä. Minusta olisi ihan ok, että kaikki tietäisivät erostani. Syiden julkinen vatvominen sen sijaan ylittäisi yksityisyyteni rajan.
- alahan kalppia
Juttu tuoksahtaa vahvasti femakolle, yörks.
- : (
: (
- alahan kalppia
Juttu tuoksahtaa vahvasti femakolle, yörks.
- ap
Suo anteeksi kultaseni, en huomannut että palstan aloitussivulla oli merkintä : "nicin "alahan kalppia" reviiri, pääsy ja keskustelu muilta kielletty"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872275Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4382178Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771452Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071075Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811042Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2581036Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all161029Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017