tai naiseen, ja tiedät, että suhteesta ei voisi tulla mitään tai sillä toisella osapuolella ei ole ollenkaan vastaavia tunteita, niin haluatko viettää aikaasi ihastuksesi seurassa? Vai saattaisitko vältellä paikkoja, joissa ihastukseesi törmäät?
Tai jos tiedät, että joku on ihastunut palavasti sinuun, niin saattaisitko sen takia esimerkiksi olla menemättä johonkin illanviettoon, jonne tiedät tuon toisenkin tulevan? Voisitko ajatella, että tuolle epätoivoisesti ihastuneelle tekisi hyvää, ettei hän joutuisi ihanassa seurassasi olemaan ainakaan silloin, kun mahdoton ihastuminen ei ole vielä ollenkaan hiipunut?
Jos olet tosissasi ihastunut mieheen
17
258
Vastaukset
"haluatko viettää aikaasi ihastuksesi seurassa? Vai saattaisitko vältellä paikkoja, joissa ihastukseesi törmäät?"
-ei vaikuta suunnitelmiini yhtään mitenkään.
"jos tiedät, että joku on ihastunut palavasti sinuun, niin saattaisitko sen takia esimerkiksi olla menemättä johonkin illanviettoon, jonne tiedät tuon toisenkin tulevan?"
-sama kuin yllä, eli ei vaikuta suunnitelmiini yhtään mitenkään.
Ja ennen kuin erehdyt pitämään minua kylmänä tms, ni kerron että kyse ei ole siitä.
Vaan kyse on siitä etten ole 15v teinix, joka vaivaa päätään moisilla joutavuuksilla. ;)- freeebro
Töihin pitää mennä, vaikka se ihastuskin siellä on...
Ihastuminen on elämänsisältöä, jota kiikkustuolimatkoilla muistellaan, mitä sitä välttelemään :) Muutenkaan kenenkään toisen ihastumisten tai elämäntahtiin en elä, menen sinne minne on kiva mennä tai kutsu on ollut kiinnostava, hienotunteisuus ja rehellisyys ihmisten ja tunteiden kanssa :) Voisin vältellä tollaisia paikkoja, jos olis vaara että tyyppi järjestää jonkun kohtauksen siellä ihastumisestaan. En mä koskaan ole halunnut ängetä kenenkään sellaisen seuraan, joka ei mun seuraani kaipaa. Tarkoitan irl tietysti.
Joku palsta nyt on paikka, missä ei seuraansa voi eikä tarvi valita. Voi ite poistua, jos jonku läsnäolo ahdistaa. :-)- br..
Itse ihastuneena ilman vastakaikua varmaan välttelisin ko. naista tunnetuskien minimoimiseksi, mutta toisinpäin en. Ei toisen ihastumisesta pidä rangaista välttelemisellä.
- ..
Miksei nainen voisi tuntea tunnetuskia tavatessaan sinut?
- br..
.. kirjoitti:
Miksei nainen voisi tuntea tunnetuskia tavatessaan sinut?
Voi tietenkin tuntea, mutta on hänen asiansa päättää haluaako vai ei halua tavata. Monikin on sitä mieltä, että kaverina tapaaminen on parempi kuin ei ollenkaan. Itse en vaan ole sellainen.
- ..
br.. kirjoitti:
Voi tietenkin tuntea, mutta on hänen asiansa päättää haluaako vai ei halua tavata. Monikin on sitä mieltä, että kaverina tapaaminen on parempi kuin ei ollenkaan. Itse en vaan ole sellainen.
eli jos sulla vaikka olisi jonkinlainen aavistus siitä, että tuolle toiselle sinun näkemisesi tuottaisi tunnetuskia, niin siitä huolimatta menisit vaikka kaveriporukan illanviettoon, jossa hän olisi, koska on hänen asiansa sitten häipyä tlanteesta, jos hän ei sinua halua kohdata? JA kuvitellaan vielä, että sinulla olisi vaihtoehtona aivan vastaava happening jossain muualla.
Ajan nyt takaa tapausta, jossa joku voisi ajatella tekevänsä hyvää toiselle välttelemällä tätä. Vaikkapa ihan teoriassa vain. Mutta ei se sitten ehkä olekaan mahdollista ja ne välttelijämiehet ovat niitä epäempaattisia narsisteja sitten kuitenkin. - br..
.. kirjoitti:
eli jos sulla vaikka olisi jonkinlainen aavistus siitä, että tuolle toiselle sinun näkemisesi tuottaisi tunnetuskia, niin siitä huolimatta menisit vaikka kaveriporukan illanviettoon, jossa hän olisi, koska on hänen asiansa sitten häipyä tlanteesta, jos hän ei sinua halua kohdata? JA kuvitellaan vielä, että sinulla olisi vaihtoehtona aivan vastaava happening jossain muualla.
Ajan nyt takaa tapausta, jossa joku voisi ajatella tekevänsä hyvää toiselle välttelemällä tätä. Vaikkapa ihan teoriassa vain. Mutta ei se sitten ehkä olekaan mahdollista ja ne välttelijämiehet ovat niitä epäempaattisia narsisteja sitten kuitenkin.Menee vaikeaksi liikkumiset, jos joutuisi arvailemaan tuolleen. Tarkoitin että jos ihastunut nainen haluaa tai ei halua tavata, kumpikin on ok. Aika kurjaa, jos samoihin seuroihin eksyminen johtaisi siihen, että jomman kumman pitäisi häipyä. Eiköhän sentään se riitä, että ei ole keskinäistä kontaktia jos se kerran aiheuttaa pahaa mieltä.
Välttelijät varmaan onkin useinmiten niitä, joilla ei kantti riitä sanomaan asioita suoraan päin naamaa.
- Goromuru
No, jos ihastus on epätoivoinen ja raastava niin jossain määrin kyllä välttelen.
Poissa silmistä, poissa mielestä... kai...?- ..
Niin, näinhän se menee monillakin. Ehkä se sitten on niin, että osa ei vain koskaan ihastu epätoivoisesti ja raastavasti, jolloin mitään millekään välttelyille ei ole aihetta.
Tarkoitit kai tapausta, jossa itse olet ihastunut. Mutta entä jos sinuun ihastutaan, niin voisitko ehkä jossain määrin vältellä tuota ihastujaa ihan vain sen takia, että ajattelisit, että se hänestä voisi olla helpompaa?
- y.b..
tiedät, että suhteesta ei voisi tulla mitään tai sillä toisella osapuolella ei ole ollenkaan vastaavia tunteita, niin haluatko viettää aikaasi ihastuksesi seurassa? Vai saattaisitko vältellä paikkoja, joissa ihastukseesi törmäät? Ei, kyllä mä silti hakeudun samoihin paikkoihin. En usko, että hyökkään kenenkään kimppuun silti, tahattomasti :P
Tai jos tiedät, että joku on ihastunut palavasti sinuun, niin saattaisitko sen takia esimerkiksi olla menemättä johonkin illanviettoon, jonne tiedät tuon toisenkin tulevan?
En jättäisi. Olen toki tehnyt muutaman kerran suunnitelman, miten toimin, jos henkilö alkaa henkisesti tai fyysisesti ns. lähennellä. Suunnitelma on ollut ihan hyvä ja toimiva. Ei ole tullut pahemmin jälkipyykkiä.
Voisitko ajatella, että tuolle epätoivoisesti ihastuneelle tekisi hyvää, ettei hän joutuisi ihanassa seurassasi olemaan ainakaan silloin, kun mahdoton ihastuminen ei ole vielä ollenkaan hiipunut?
Ei minuun ole koskaan "epätoivoisesti ihastuttu". Ainakaan tietääkseni..- ..
Ehkä se epätoivoisesti ihastuminen vailla vastakaikua on naisten juttu kuitenkin.
- y.b..
.. kirjoitti:
Ehkä se epätoivoisesti ihastuminen vailla vastakaikua on naisten juttu kuitenkin.
En osaa sanoa. En näe ihastumisessa mtään epätoivoista, vaikka se olisikin yksipuolista. Minusta ihastuminen on aina ihanaa.
- kirp-su
Miks ihmeessä kukaan itseään tahtois kiusata, ja siks toisekseen, se ois kiusallista sille toiselle jos perässä kulkisi.
Jos mä oisin tupakkalakossa, niin en viettäis aikaani tupakkakopissa.
Öh, mitenhän se nyt olisi. Ihastuneena toki haluaisin kuunnella sydäntä ja verta vuotavana viettää aikaa ihastuksen kohteen kanssa, mutta järkikin pelkästään jo sanoo että pysy loitolla. Kyllä se sattuisi niin paljon, loitolla pysyminen vois olla helpointa ja alkaisin vältellä paikkoja.
Ihastuneena on vaikeaa olla pyyteetön ja se on aika itsekästä ja kapeakatseista touhua loppupeleissä. On se silti niin ihanaa haaveilla ja hössöttää :)
Mä tuskin antaisin jonkun ihastuneen häiritä mun päivää ja arkea, meen minne meen sen enempää miettimättä onko se jollekin ihan sopivaa. Se ei oo mun ongelmani jos joku "diggaa musta" ja repii pelihousujaan.- kIop
Käyttämäsi klopottimet takaavat, että sinua on helppo vaklata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561248
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541202Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1021054Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu501011Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56843Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741