Edullinen tatuinnin poisto?

tattoo 89##

3x5 cm kokoinen tatuointi pitäisi saada pois,minkä hintainen olisi kyseinen toimenpide?

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittaa..

Eikös tatuointi just oteta että päästään elvistelemään muille että "Nyt on jotain pysyvää juttua ihossa". Ja että kun otat tatuoinnin niin erotut massasta?

Itselläni ei ole yhtään tatuointia eikä tule, koska en halua olla laumasielu, ja haluan erottua massasta ;)

• awrell max

Kysyikö viestin aloittaja sinun tatuoinnistasi ja mieltymyksistäsi?Lukemisen ymmärtäminen on joskus vaikeaa,mielipide palstat ovat jossain muualla.Ketä kiinnostaa sun tatuoinnit?

• Itse suuntaamassa

Kannattaa käväistä vaikka Intiassa, siellä on edullisia laserhoitoja alkaen 1000rupiaa noin 20 euroa kerta yksityisissä sairaaloissa ja ihan viimeisimmillä rubiinilasereilla. Ei ole infektio riskiäkään kun on kyse laserista.

• Hei,

Kiitos kysymyksestäsi. Tatuointi voidaan poistaa joko laserilla tai veitsellä. Lasertoimenpide vaatii useita hoitokertoja (4-20) riippuen tatuoinnin koosta sekä väristä. Kustannusarvio on alkaen 380 e /kerta. Veitsellä poistettuna kustannusarvio on alkaen 550e riippuen tapahtuuko poisto polikliinisesti vai vaatiiko se leikkausaliolosuhteet. Voisit varata ajan maksuttomalle sairaanhoitajan arviokäynnille, niin saat tarkemman kustannusarvion toimenpiteestä.

Ystävällisin terveisin

Plastiikkakirurginen sairaanhoitaja

• tattoo 89##

Kiitokset,tuo jo auttaa huomattavasti ja selventää asioita.

• &/E¤%/¤&/(TRUIYU%AYR

no moi voisit hioa kätees niin tatuointis lähtee h5lvettiin tai voit käyä kadulla p2skalan tie 666

• Eikös-.?

Tatuointi oteta just sen takia että sitä on tarkoitus pitää koko elämä,tuos ei oo mitään järkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe