1. mitä teet?
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä?
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin?
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä?
5. osaatko neuloa villasukan?
6. onko kivvaa??
mur?
pikkuinen lauvantaigalluppi,
33
140
Vastaukset
- KoppavaHoro
1. mitä teet?
Siivoan kaappeja kirpparille.
Olla Englannissa häissä Poikaystävän kanssa.
No enpä ole.
Riippuu taitotasosta.
En, en osaa neuloa kantapäätä. Ohjeiden avulla varmaan onnistuisi.
6. onko kivvaa??
Ihan jees, kivempaakin voisi olla (jos olisin niissä häissä).hitto, hyvä ku muistutit. minunkin pitäs siivota kaappeja (taas)
meinaa tuota uutta ja uusvanhaa vaatetta tulla lisää sellaista tahtia ettei kaappeihin sovi..
mur
1. mitä teet?
-Palstailen, näemmä
-Palstailla, oletan?
-Unohtunut, kehveli
-Kyllä, ehdottomasti, mutta vasta kun olen juonut vielä jokusen oluen.
-Riippuu siitä kuinka villasukka määritellään...
6. onko kivvaa??
-Ihan ok :)
Huihai ja hallan vaara!en mää kyllä ehkä uskalla sua sit enää päästää tuon olohuoneen kattolampun kimppuun.. :P
villasukassa on kantapää,
murPikku-Murri kirjoitti:
en mää kyllä ehkä uskalla sua sit enää päästää tuon olohuoneen kattolampun kimppuun.. :P
villasukassa on kantapää,
murNo höh... Si mun tarttee kiivetä tikkaille bout ny...
Tosin viiniähän tosa lasissa kyllä on, eli oluista ei tietoakaanToljake kirjoitti:
No höh... Si mun tarttee kiivetä tikkaille bout ny...
Tosin viiniähän tosa lasissa kyllä on, eli oluista ei tietoakaanmut mitä me sit tehhään tuolle sun hyönteiskokoelmalle mitä sää oot keränny tuonne lampun kuuppaan jo öö.. monta vuotta?
toisaalta, Lempihän on enimmäkseen hyönteissyöjä...
mur
- ööö...
1. mitä teet?
Otan poskeen itseltäni
Että joku toinen tekisi sen
En ole ottanut suihin
Joo, jos on kyse sähkökäyttöisestä dildosta
Ne on hyviä munanlämmittimiä
6. onko kivvaa??
Olisi jos pian tulisi
hahahahahhahahahahahahhaahahahahahaaaaaaa!!!! 1. mitä teet? Tulin juuri kävelyltä ja ostoksilta. Nyt sitten vissiin surffaan netissä.
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? Istua jossain palmun alla siemailemassa kylmiä virvokkeita hellettä valittaen.
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin? En, valitettavasti.
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä? Ei kannata, ellei ole sähkömies.
5. osaatko neuloa villasukan? En
6. onko kivvaa?? No eipä erityisesti, mutta huomenna on sitäkin kivempaa. Tämä ilta vain täytyy uhrata huomisen eteen.- oo.tee.
Tuli tässä mieleen, että osaako sun frouvas neuloa?
oo.tee. kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, että osaako sun frouvas neuloa?
Ommella se kyllä osaa niin käsin kuin koneella, mutta en ole koskaan nähnyt sen neulovan. Pitääkin kysyä, kun tulee töistä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ommella se kyllä osaa niin käsin kuin koneella, mutta en ole koskaan nähnyt sen neulovan. Pitääkin kysyä, kun tulee töistä.
sanoisin et hyvinkin hyödyllisiä taitoja nuokin,
itse kun en meinaa saada edes suoraa ommelta aikaiseksi..
mur
1. mitä teet? ootan kuolemaa
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? olla kimi räikkönen
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin? harmittavan kauan on aikaa ku viimeeksi puuhun kiipesin
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä? mitä väliä päivällä on nois hommissa
5. osaatko neuloa villasukan?en enkä aio opetella
6. onko kivvaa?? joo- Monte tykkää
Pikku-Murri kirjoitti:
saako kysyä, miksi kimi räikkönen?
mur?formuloista, siksi. Tosin kimi ajaa nyt rallia, joka ei montea niin kiinnosta, että voisin siis kysyä saman kuin sinä: miksi Kimi?
no jos muutkin niin sit minäki,
1. mitä teet?
-tätä
-tuota..
-en oo uskaltanu sen jälkeen kun en meinannut uskaltaa tulla alas,
-riippuu nesteytystasosta ja ehkä osaamisestakin
-kyllä, vähän vaan lunttaan ohjeista
6. onko kivvaa??
-aina vaan paranee :)
murmurmur- br..
1. Olen voimaantumassa eilisillasta- ja yöstä
2. Olla jo voimaantunut
3. Olen
4. Ei, eikä minään muunakaan päivänä (hlökohtaisesti)
5. En. Käyttö sujuu.
6. No, harmaalla alueella. Ei kivaa eikä ei-kivaa. Illalla kivaantunee. 1. mitä teet?
- Vastailen Pikku-Murrin lauvantaigalluppiin
- En mitään ihmeellistä.... voisin kuunnella samalla musiikkia
(poikkesin hakemaan)
- En ole ehtinyt
- Ainoastaan siinä tapauksessa, jos ymmärtää sen alan hommat täydellisesti, muussa tapauksessa se voi olla terveydelle vaarallista.
En suosittele.
- Lukuisista yrityksistä huolimatta, en osaa. OIen niin paksupäinen, etten osaa vieläkään tehdä kantapäätä, en edes yritä... siinä hommassa menee hermo.
6. onko kivvaa??
- Kivan ja tylsän väliltä, ihan tavallista
Kiitos gallupista! :)
(taustalla soi)
http://www.youtube.com/watch?v=GM-3FfOVuQ0kiitos vastauksesta,
kuuntelen varmaan tuon linkin sisältämän biisin myöhemmin, nyt soi oma musa taustalla..
ja kyl taitaa jäädä meilläkin nuo sähköisemmät työt huomiselle,
mur
- HKIM37
1. mitä teet? Kohta lähden kauppaa hakemaan ruokaa ja herkuja, nam.
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? Kattoa telkkuuu ja köllötellä.
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin? En, se on Pikku-Murrin hommaa.
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä? Juuei siis jos siltä tuntuu, mut yleensä savun hälvennettyä tutkitaan kytkökset.
5. osaatko neuloa villasukan? En, kun kukaan ei oo opettanut.
6. onko kivvaa?? On, kohta saa syö herkkuja, jeee.
Maailma on kaunis tänään
kun tiedän, että olet jossakin
ja ehkä ajattelet minua.oi, kaunista runouttakin siinä lopussa :)
ja tottahan se on et mää oon puihinkiipeilyn ekspertti,
sieltä alaspääseminen taas ei olekaan ihan mun erikoisalaani..
tai ainakaan se ei ole yhtä helppoa kuin se kiipeäminen :/
mur,
- y.b..
1. mitä teet? Korjailen jälkiä vieraiden jäljiltä ja kirjoitan pikku-murrin lauantai-gallupiin.
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? Syödä tuon lopun suklaakakusta. Ja ehkä syönkin.
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin? On siitä jo viikko varmaan..
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä? Miksei, mutta ei mun, kun en halua permanenttia tähän hätään :)
5. osaatko neuloa villasukan? En! Koulussa on käsitöissä surkea, puutöissä vähän parempi.
6. onko kivvaa?? Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa.. Ja sitä paitsi lauantaina on SAUNA :)no, minunkin ala-asteen käsityötunteja muistellen, on suoranainen ihme että koskaan aloitin neulomisen vapaaehtoisesti..
mur- y.b..
Pikku-Murri kirjoitti:
no, minunkin ala-asteen käsityötunteja muistellen, on suoranainen ihme että koskaan aloitin neulomisen vapaaehtoisesti..
murMulla oli sama ongelma vielä yläasteella. Kaikki virkkuutyöt ja neulomiset oli kämmenhiestä nuhjaanteita ja omituisen mallisia kinttanoita patalappuja yms.Laitoin myös mm. solmuja joukkoon, että tulis niinku tukevampaa kudosta..:P Onneks lukiossa pääsi käsitöistä.Enkä ole niihin sen jälkeen koskenut.. kaikki kunnia kädentaitajille! Arvostan juuri siksi heitä, kun en itse osaa.
y.b.. kirjoitti:
Mulla oli sama ongelma vielä yläasteella. Kaikki virkkuutyöt ja neulomiset oli kämmenhiestä nuhjaanteita ja omituisen mallisia kinttanoita patalappuja yms.Laitoin myös mm. solmuja joukkoon, että tulis niinku tukevampaa kudosta..:P Onneks lukiossa pääsi käsitöistä.Enkä ole niihin sen jälkeen koskenut.. kaikki kunnia kädentaitajille! Arvostan juuri siksi heitä, kun en itse osaa.
no nuo olivat minullekin tuttuja ongelmia kouluaikoina käsityötunneilla, mut ehkä pahin oli se kun minä vasenkätisenä neulon ja virkkaan eri suuntaan kuin oikeakätiset, joten edes opettaja ei oikein osannut neuvoa ja näyttää mallia minulle.
itse jouduin kaikki opettelemaan ja vieläpä opetella katsomaan ohjeita peilikuvana, niinku,
mur- y.b..
Pikku-Murri kirjoitti:
no nuo olivat minullekin tuttuja ongelmia kouluaikoina käsityötunneilla, mut ehkä pahin oli se kun minä vasenkätisenä neulon ja virkkaan eri suuntaan kuin oikeakätiset, joten edes opettaja ei oikein osannut neuvoa ja näyttää mallia minulle.
itse jouduin kaikki opettelemaan ja vieläpä opetella katsomaan ohjeita peilikuvana, niinku,
murVasuripa minäkin. Siihen vetosin tietysti aina :)
1. mitä teet?
* Pidän neulomisesta taukoa ja ootan saunan lämpiämistä
* Saada työn valmiiksi.
*Ei ole ollut vielä tarvetta kiipeilemisiin.
* kannattaa jos on pakko
* Osaan oikein hyvin
6. onko kivvaa??
*On. Sauna on lämpiämässäno ehdottomasti paras vastaus!!!
mutta puuhun kiipeämiseen tarvetta ei tarvikkaan odotella,
ellei kissasi ole kiivennyt puuhun..
mur
1. mitä teet? Luen ML24:sta
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? En juuri mitään muuta nyt, tai ehkä jutella jonkun kanssa :)
En edes muista milloin. Joskus lapsena haaveilin pihapihlajaan rakennettavasta majasta. Jouduin tyytymään autovajan kattoon, jonne pihlaja toimi kiipeilyreittinä.
Oikein sopiva päivä. Viikkoiltaisin alkaa olemaan turhan pimeää.
5. osaatko neuloa villasukan? En osaa.
6. onko kivvaa?? Teit kivan lauvantaigallun :)1. mitä teet?
- Mietin että mitä tekis...
- En tiiä.
- Ei ole tullut kiipeiltyä. Ei oo pihassa tarpeeksi isoja puita.
- Noo...itse vedin tänään mittarikeskukselta syöttöjohdon tallin alakeskukselle.
- En.
6. onko kivvaa??
- Ihan /-0 fiilis.1. mitä teet? - Pidän ruokalepoa, tuli just tehtyä ruoka ja syötyä.
2. mitä oikeasti haluaisit tehdä? - Mennä kohta pienille päikkäreille murun kainaloon.
3. oletko viime aikoina kiipeillyt puihin? - En, mutta melkein.
4. kannattaako lauantaina alkaa tehdä pienimuotoisia sähköasennustöitä? - Jos tarvis vaatii, ei se päivää katso.
5. osaatko neuloa villasukan? - En osaa neuloa mitään. Teksniset on mun laji.
6. onko kivvaa?? - Ihan jees päivä pesueen kera kotona. :-) Hiukan kipuja, jotka verottaa sitä kivaa vointia, mut huonomminkin on ollut. Eli en ala narisemaan.
mjau1. mitä teet?
Ajattelen.
Olla ajattelematta.
Olen.
Ei. Viimeinen asennus tipahti lattialle (plafondi).
Mikä on villasukka?
6. onko kivvaa??
Silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1521146Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54780Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32702