Sileä iho käsivarsiin

Sileät kätöset

Minulla on kämmemselän ja käsivarsien iho ryppyinen ja vanhan näköiset. Voiko niihin tehdä esim. kemiallista kuorintaa niinkuin kasvoihin? tai jotain muuta mikä saisi ihon näyttämään sileämmältä. Kesäisin en kehtaa oikein olla hihattomissa puseroissa.

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvanen aika

      Kenen täällä pitäisi vastata kun käsketään tehdä kysymyksiä?!

    • Sileät kätöset

      Anteeksi "Huvanen aika", mutta en ymmärtänyt kommenttiasi??? Kysyn kyllä ihan tosissani. Olen ikäiseksi nuoren näköinen, mutta kämmenen ja käsivarsienniho on "vanhan näköiset" . Olen rasvannut ja kuorinut ihoa säännöllisesti. olen jumpannut että lihakset olisi kiinteämmän näköiset, urheilen ja harrastan likuntaa kyllä muutenkin. kasvoissa, kaulassa, vartalolla ja jaloissa iho on ihan ok. Varmaan täällä on kyseliöitä ihan leikkimielessä, niinkuin on vastauksiakin mutta minun kysymys on kyllä tarkoitettu otettavaksi todesta ja olisin kiitollinen jos joku osaisi kertoa omakohtaista kokemusta ko, ihokohtien käsittelystä. Ei kai nyt käsien ja-varsien ihon hoito ole sellainen jonka voi jättää hoitamatta kun kerran hoidetaan muutakin kohtaa vartalossa!!!

    • Hei,

      Kämmenselkiä voidaan hoitaa kosteuttavalla täyteainehoidolla. Tulokset ovat hyvin lupaavia, mutta täytyy muistaa, että tulos kestää maksimissaan vuoden , jonka jälkeen se on uusittava. Käsivarsiin on mahdollista ottaa esimerkiksi Thermage rediofrekvenssihoitoa, joka kiinteyttää ja heleyttää käsivarsien ihoa.

      Ystävällisin terveisin
      plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat

      • sileät kätöset

        Kiitos asiallisesta vastausesta Terveystalon asiantuntia. kävin sivuilla ja ihan varmasti kokeilen mainittua hoitoa.


      • käsien hoitoa lisää
        sileät kätöset kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastausesta Terveystalon asiantuntia. kävin sivuilla ja ihan varmasti kokeilen mainittua hoitoa.

        Muina hoitoina voi miettiä kädenselkien täyteläistämistä (pistoshoito täyteaineella), kädenselkien ihon kiinteyttämistä (neulaushoidot, fraktionaaliset laserit ja RF yms) sekä ihonsisäistä kosteuttavaa hoitoa (injektio tai mesoterapia). Jos ihon pigmenttimuutoksia tai kirjavuutta niin kemiallinen kuorinta tai laser/RF hoidot. Kyynärvarsien alueella ihon pinta-alaa jo sen verran paljon, että lähinnä tulee kyseeseen koneeelliset kiinteyttävät hoidot (mm. Thermage, Freeze ja Apollo RF hoitoina). Tärkeää on tietysti hyvät ihon hoitotuotteet (voiteet), voi olla kevyesti kuoriviä kädenselän alueella, jos pigmenttimuutoksia tms. Siinä jotakin lisäystä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      86
      1637
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1074
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      386
      803
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe