Millaisella tasolla nykyään on luomien poisto? Saadaanko luomet poistettua niin, ettei jää hirveitä jälkiä, kuten arpia jne?
Minulla olisi vaalea patti ihossa, mutta ei hajuakaan mikä tämä on. Ei ole kyseessä ainakaan rasvapatti, koska puristettaessa siitä ei tule mitään mönjää. Se on vähän koholla, ollut jo 10 vuotta minulla, se on kuitenkin siis "ihonvärinen" eli periaatteessa se on ihon alla. Näin ainakin itse olen asian käsittänyt, kun olen sitä tutkaillut. Eikö ihonalaisia luomia ole olemassa? Eli ne ovat eri ihokerroksessa? En ole jaksanut varta vasten tätä lähteä näyttämään minnekään enkä ole viihtinyt kyselläkään lääkäreiltä, jos olen ollut kipeänä ja käynyt päivystysvastaanotolla.
Onko patista mahdollisuutta päästä eroon?
Luomien poisto
8
352
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Luomet voidaan kätevästi poistaa laserilla tai veitsellä, tilanteen mukaan. Lääkäri arvioi poistotavan nähtyään luomen, tai voisit myös tulla näyttämään luomeasi maksuttomalle plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan vastaanotolle jolloinka voimme arvioida mahdollisen poistotavan.
ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- Totuutta silmiin
Luomea ei voi poistaa ilman arpea. Miksi ei voi suoraan sanoa tätä? Kätevä laserilla poisto voi olla, mutta ei arveton. Rehellisyys on tärkeää erityisesti plastiikkakirurgiassa. Asiakkaalle on aina kerrottava, minkälaiset arvet toimenpiteestä jää.
- no
Erään asinatuntija firman sivuilla oli maininta ; jos potilas saanut aikanaan arseniikki hoidon ..ei laseria voi käyttää ??
MIKSI?
- ja mikä syy ? - Flagg
Kyllä jos kasvoista lähdetään luomia poistamaan on sen oltava erityisen arveton lopputulokseltaan! Miten on?
- arvettomasti kyllä
Jo poistetaan ihon kaikki kerrokset niin aina tulee arpi. Laserilla ja nykyisin enemmän RF (radiofrekvenssi tai korkeataajuus) hoidolla voidaan ns. hioa luomi pois siten, että ihon pohjakerros jää ehyeksi. Tällöin ihon pintaosa paranee 1-2 viikossa ja punoittaa jonkun aikaa sen jälkeen. Tällöin ei jää arpia, mutta joskus iho voi jäädä hieman vaaleaksi hoitokohdasta (laserilla riski suurempi). Kaikki luomet ei vät sovi tähän hoitoon.
- Luometon
Kuopiossa eräs erikoislääkäri osaa tekniikan, jossa luomet poistetaan veitsellä, mutta tikkejä eikä arpia tule. Suosittelen.
- outo luomi
Luometon kirjoitti:
Kuopiossa eräs erikoislääkäri osaa tekniikan, jossa luomet poistetaan veitsellä, mutta tikkejä eikä arpia tule. Suosittelen.
Onko jossaain esim: helsingissä paikkaa jossa ilmaoiseksi saisi käydä näyttämässä epäilyttäviä luomia noin niinkun ettei ole ihosyöpä?
- Luomien valtaama
^Tai Tampereella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019