Vai asutko toisten nurkissa? :D
(Jokaisella on hyvä olla koti)
Onko sinulla koti - G
32
122
Vastaukset
- tällä erää :D
Kaksi kotia
Välillä tuntuu siltä, että mulla ei oo kotia, vaan asun vaimon ja lasten nurkissa.
- arapi
Mikä jalkavaimo se sinäkin olet...
- frost-free
Richartti kirjoitti:
En tiiä.
Mikset sano vaimolles asiasta?
- Kolmas pyörä
frost-free kirjoitti:
Mikset sano vaimolles asiasta?
Ei se uskalla.
Asun talossa, jota kodiksi kutsutaan.
- frost-free
Mut tuntuuks se kodilta tai kodikkaalta?Joillakin on kauniit kodit joillakin karut ja ankeat, mut mikä kenellekin sopii kunhan tuntuu kodilta.
frost-free kirjoitti:
Mut tuntuuks se kodilta tai kodikkaalta?Joillakin on kauniit kodit joillakin karut ja ankeat, mut mikä kenellekin sopii kunhan tuntuu kodilta.
Ei tunnu.
on.
ennen luulin et kotini on siellä mistä olen kotoisin,
mut kotini on siellä missä asun nyt, siellä minua ymmärretään- =0P
Niinbä, sinulla on nyt netissä mies joka "ymmärtää" sinua kuten muutamaa muutakin, apinan raivolla :)))))))))))
=0P kirjoitti:
Niinbä, sinulla on nyt netissä mies joka "ymmärtää" sinua kuten muutamaa muutakin, apinan raivolla :)))))))))))
voi että,
taas joku mustasukkainen reppana siellä yrittää jatkaa samaa vanhaa länkytystään,
mur- =OP
Pikku-Murri kirjoitti:
voi että,
taas joku mustasukkainen reppana siellä yrittää jatkaa samaa vanhaa länkytystään,
murSinusta mustasukkainen??????? *krääh, pthyi* Niinpä tietysti. =0P
=OP kirjoitti:
Sinusta mustasukkainen??????? *krääh, pthyi* Niinpä tietysti. =0P
no minusta,
tai minulle mustis..
mur :P
Ei kun täältä teltasta Rastilan leirintäalueelta kirjoittelen. Viimeiset rahat menivät nettitikkuun. Onneksi on lämmin syksy.
- Kukkkomies
Ratiilka on heitetty kapitalismin alttarille
Kukkkomies kirjoitti:
Ratiilka on heitetty kapitalismin alttarille
Sanos muuta. Kyllä nyt on makoilevilla stallareilla juhlan paikka! ;-)
Kotini on linnani.
Voin huhuilla itsekseni, täällä kartanon länsisiivessä kaikuu kivasti. :)- oma koti<3
Ihanaa asua ikiomassa kodissa. Lämmin sohva ja ikioma telkkari, josta katselin juuri miten Jari voitti syksyn sävelet!
- frost-free
Richartti kirjoitti:
Onneksi olkoon. Mulla menee vielä aika monta vuotta ennen kuin olen maksanut tän talon.
Miks ajattelet sen noin.Jokainen lyhennys on sulle itsellesi hankittua omaisuutta.Vuokran maksaminen on hukkaan heitettyä rahaa..
- zisel
Joo, mutta siis vuokra-asunto. Eli onko tää nyt sitten mun koti vai asunko vuokranantajan nurkissa? Näh.. whatever, pääasia ettei palele.
- huhh
Kaupunki uskalsi vuokrata sinulle kämpän?
- .............
huhh kirjoitti:
Kaupunki uskalsi vuokrata sinulle kämpän?
Valitettavasti kaupungilla ei ollut vaihtoehtoa.
Kyllä minulla on koti ja täytyy sanoa, että on aika ihanaa olla kotona
- Onks sulla
taas mies jota pakoon menet öisin palstalle :)
Onks sulla kirjoitti:
taas mies jota pakoon menet öisin palstalle :)
En ole koskaan joutunut menemään miestä pakoon.
- ####
xena-183 kirjoitti:
En ole koskaan joutunut menemään miestä pakoon.
Niin olet väittänyt, että menit palstalle vältelläksesi ex-miestäsi.
- Katsos, sain
#### kirjoitti:
ihan komppaustakin. NÄin mäkin muistelen..
#### kirjoitti:
No siinä tapauksessa, että puhumme välttelystä emmekä pakoon menemisestä, ymmärrän mitä kysyit. - Ei ole.
- KoppavaHoro
Minulla todellakin on KOTI. Se kun on siellä, mihin perseeni painan.
Ihan oma vuokrakoti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652