seksiä 1.12

pojuuuuuuuu

oisko seksiseuraa naisista miehelle, 26vee urheilullinen olen:) sinkkuristeilylle 1.12??

8

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20

Oikeestikko?? Meneekö sulla noiiin huonosti oikeesti et pitää tätä kautta vinkua sänkyseuraa.Taitaa ilmoittaja olla oikeasti joku 50v, 130kg, Pera.
      En kyllä naisena vastais.

• merimies on eri mies

Miksi noin paljon miinuksia? Tämä viestihän liittyi sinkkuristeilyihin ja niiden suunnitteluun, eli täsmälleen palstan määritysten mukainen. Kerrotaan mitä on tarjolla ja mitä halutaan ja vielä ajankohtakin on määrätty.

Kaksi juttua mättää kuitenkin.

1) Viestin ulkoasu ei tule houkuttelemaan naisia. Pitäisi kirjoittaa sama juttu ihan uudesta näkökulmasta, ja jättää koko seksi pois.

2) Jos viestin ulkoasu kiinnostaisi naisia, niin niillä ei olisi mitään mahdollisuutta vastata. Olisit laittanut sähköpostiosoitteesi, niin edes teoriassa vastaaminen olisi mahdollista. Tämä on yleinen virhe täällä. Kysytään vaikka että " onx ketään kivaa naista kuopiosta", mutta ei anneta mahdollisuutta ottaa yhteyttä.

• Nolo oot

Kuulostat melko epätoivoiselta runkkaripojulta. Tyydy vaan omaan käteesi, kun osaavemmat miehet vie naiset.

• heh,hee.

Pitäsköhän sun????Ihan ehdotus vaan >>
      Hakea jotain apua tohon seksi pakkomielteesees, ei tuo ole enää normaalia. Tai jos oot ihan kokematon niin koeta joltain sellaiselta joka varmemmin antaa vai oisko se liian pelottavaa yrittää joltain kokeneelta?

• JK

EI OLE

• :DDD

Meinasin itseasiassa sanoa että vaikuttaa kaveri niin kovin narsistiselta tyypiltä.. :D rehellisesti voin kertoa että ******** lukea tyypin viestejä.. en ole pätkääkään väkivaltainen mutta kyllä niin tekisi mieli pyyhkiä lattiaa tuolla tyypillä.. melkein yhtä raskas tyyppi kuin dark fear.. koskahan se sankari saapuu taas keskustelemaan laivallr lähdöstä.. *******.. :D :D

• DF:lle patsas

DF on täälä melkein jo kulttihahmo:DD

• 10+2+3

troll.. aina ne menee trolleihin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe