seksiä 1.12

pojuuuuuuuu

oisko seksiseuraa naisista miehelle, 26vee urheilullinen olen:) sinkkuristeilylle 1.12??

8

1303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20

Oikeestikko?? Meneekö sulla noiiin huonosti oikeesti et pitää tätä kautta vinkua sänkyseuraa.Taitaa ilmoittaja olla oikeasti joku 50v, 130kg, Pera.
      En kyllä naisena vastais.

• merimies on eri mies

Miksi noin paljon miinuksia? Tämä viestihän liittyi sinkkuristeilyihin ja niiden suunnitteluun, eli täsmälleen palstan määritysten mukainen. Kerrotaan mitä on tarjolla ja mitä halutaan ja vielä ajankohtakin on määrätty.

Kaksi juttua mättää kuitenkin.

1) Viestin ulkoasu ei tule houkuttelemaan naisia. Pitäisi kirjoittaa sama juttu ihan uudesta näkökulmasta, ja jättää koko seksi pois.

2) Jos viestin ulkoasu kiinnostaisi naisia, niin niillä ei olisi mitään mahdollisuutta vastata. Olisit laittanut sähköpostiosoitteesi, niin edes teoriassa vastaaminen olisi mahdollista. Tämä on yleinen virhe täällä. Kysytään vaikka että " onx ketään kivaa naista kuopiosta", mutta ei anneta mahdollisuutta ottaa yhteyttä.

• Nolo oot

Kuulostat melko epätoivoiselta runkkaripojulta. Tyydy vaan omaan käteesi, kun osaavemmat miehet vie naiset.

• heh,hee.

Pitäsköhän sun????Ihan ehdotus vaan >>
      Hakea jotain apua tohon seksi pakkomielteesees, ei tuo ole enää normaalia. Tai jos oot ihan kokematon niin koeta joltain sellaiselta joka varmemmin antaa vai oisko se liian pelottavaa yrittää joltain kokeneelta?

• JK

EI OLE

• :DDD

Meinasin itseasiassa sanoa että vaikuttaa kaveri niin kovin narsistiselta tyypiltä.. :D rehellisesti voin kertoa että ******** lukea tyypin viestejä.. en ole pätkääkään väkivaltainen mutta kyllä niin tekisi mieli pyyhkiä lattiaa tuolla tyypillä.. melkein yhtä raskas tyyppi kuin dark fear.. koskahan se sankari saapuu taas keskustelemaan laivallr lähdöstä.. *******.. :D :D

• DF:lle patsas

DF on täälä melkein jo kulttihahmo:DD

• 10+2+3

troll.. aina ne menee trolleihin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8348
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3272
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1765
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      155
      1085
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      726
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      682
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      643
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      623
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe