Jäikö meidän välit

Anonyymi-ap

Mielestäsi Kesken?

55

2549

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joo jäi. Naiselta

• Anonyymi00002
        UUSI

Sama. Mieheltä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jäi tietenkin, koska mieheni kanssa jäi kaikki MILJOONAT, hieno talo, auto sekä tulevat PERIJÄTKIN tekemättä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Etköhän saanut ihan tarpeeksi, tyhjästä.

• Anonyymi00030
        UUSI

Eli tääkään plääni ei välttämättä rullaa täysin saumattomasti- mit vit?

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Etköhän saanut ihan tarpeeksi, tyhjästä.

Sain, koska ei tuo ole edes keksitty vaan kyllä me oltais oikeesti saatu tuo kaikki jos oltais yhdessä saatu rauha tehdä avioparina yrittäjänä töitä, mutta ollaan yrittäjänäkin loukattu kunnioita ja he ovat vielä URKKINEET MEIDÄN LIIKESALAISUUKSIA JA ESTÄNEET MEIDÄN LIIKETOIMINNAN SEKÄ AIHEUTTANEET TAPPIOTA.

Ei se ole mikään korvaus, että me saadaan syrjittyinä vielä enemmän töitä ja asiakkaita.
        Tein 6-7 päivää töitä ja työpäivän pituus oli 12-15tuntia ja sen lisäksi oli lapset sekä lasten kaverit joiden perään piti katsoa, koska kaikki väänsi itse meille!

• Anonyymi00005
      UUSI

Kyllä pahasti, ihan turhaa itsepäisyyttä meiltä molemmilta. Ikuinen kaipaus jä jäljelle, en usko, että olet onnellisempi kuin minäkään ❤️

• Anonyymi00009
        UUSI

Oletko varma, että toinen oli itsepäinen, ettei ollut kyse muusta?
        Sivusta.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niimpä. Ikävä on

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletko varma, että toinen oli itsepäinen, ettei ollut kyse muusta?
        Sivusta.

Tiedän, en oleta. Sivusta vastanneelle.

• Anonyymi00025
        UUSI

Niinpä, me kaksi "pässinpäätä"

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei oikein alkanutkaan.

• Anonyymi00022
        UUSI

Pientä kipinää oli. Lupaavaa, mutta....

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pientä kipinää oli. Lupaavaa, mutta....

Entäpä jos kipinöi vieläkin?

• Anonyymi00007
      UUSI

Tavallaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Taas kyllä haluan sua lähes koko ajan 🙈

• Anonyymi00008
      UUSI

Kesken? Onko se muka loppu?

• Anonyymi00012
      UUSI

Joskus aiemmin musta tuntui siltä että jäi kesken tai että en tiennyt yhtään millaiset välit meillä on, mutta ei enää, vaikka emme oikeastaan tekemisissä olekaan. Kaikki on kuitenkin ns. selvää nyt kun juttelimme silloin asiat läpi.

• Anonyymi00013
        UUSI

Jep. Selväksi tuli.

• Anonyymi00016
      UUSI

ei hän on niin vaikea ihminen hyi helvata

• Anonyymi00031
        UUSI

Noi helvata juu ei senmossii vaikeita

• Anonyymi00017
      UUSI

Ajan sun yli

• Anonyymi00032
        UUSI

Suojaviivat ne on minussakin, veli uliuli

• Anonyymi00019
      UUSI

Kyllähän ne jäi. Loppuviimein et uskaltanut suoraan sanoa, ettet halua olla kanssani vaan annoit rivien välistä niin ymmärtää. Kyllähän minä lopulta ymmärsin, kun tuli kylmää kyytiä. Kaipaus on se hinta, jonka joutuu maksamaan, kun on ollut rakastunut ja kaikki jää kesken. En minä kadu, että olin rakastunut. Onneksi en ole katkeroitunut. Minulla on vielä paljon lämpöä. Se uinuu vaan ja löytää vielä kohteen.

• Anonyymi00020
      UUSI

Jäihän ne. Et halunnut pitää yhteyttä, vaikka siihen oli mahdollisuus. Ikävöin usein yhteisiä keskusteluita ja sitä lämpöä, jota tunsin lähelläsi. Kuvittelin kai kaiken. Olisin kai halunnut tietää, oliko se kaikki pelkkää kohteliaisuutta, mutta se jäi selviämättä. N -> M

• Anonyymi00021
        UUSI

Mitä sie nyt höpötät? Olisit hypänny minun kaulaan! m>n

• Anonyymi00023
      UUSI

Jäi. Naiselta -❤️❤️❤️

• Anonyymi00024
      UUSI

Ehkä niiden kuuluikin jäädä kesken, koska ei edistynyt.

• Anonyymi00026
      UUSI

Eivät todellakaan jääneet. Nyt saavat pysyä minuta kaukana kaikki vanhat ukot, jotka yrittävät lieroilla omia juttujaan.

• Anonyymi00027
      UUSI

H*roihin haluakaan tutustua. Pitäkää hauskaa jatkossakin.

• Anonyymi00033
        UUSI

Horot huvitelkoon keskenään- ei ois sulle siis niin väliä olla paikalla

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Horot huvitelkoon keskenään- ei ois sulle siis niin väliä olla paikalla

Sehän olis sitten homma aivan balanssissa

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sehän olis sitten homma aivan balanssissa

Kyllä se noin on. Ei ole minkäänlaista tarttumapintaa oikeastaan ollut koskaan.

• Anonyymi00028
      UUSI

Joskus elämässä asioiden on vain tarkoitus mennä tavallaan, vaikka olisi orastavaa rakkauttakin ilmassa, ei syty riittävää liekkiä. Mutta kesken, usein ne jää elämään omaa elämäänsä ja jos toista ei loukkaa eikä kohtele ikävästi, voi kaiken saada vielä onnistumaan ja päästä toteuttamaan unelmiaan ja haaveitaan. Rakkaus on herkkä alue jossa liian suuret tunteet saattavat kaivata hetken rauhoittumista ja sen jälkeen tyvenessä uusin herkin askelin kohta uutta yritystä, silloin voi olla sen oikea-aikaisuus.

On meri kolkon harmaa, pilvet riippuu
      kuin repaleiset harsot päissä mastojen.
      Me kaikki liikumme kuin houreunta nähden,
      pään päällä veltot poimut purjeitten.
      Olemme jossain tuntemattomassa,
      ei täällä ole laiva käynyt milloinkaan.
      Olemme tyvenessä olleet ikuisuuden,
      ja väsyneet jo tuulta toivomaan.
      Me horjumme, kuin uni pirullinen
      jo kaiken voiman ruumiistamme vienyt ois.
      Ja oudon meren harmaa, kuolleen harmaa vesi
      on vankila, jost’ emme pääse pois.
      Kuin keulakuva puisin, tyhjin silmin
      tähyillen taivaanrantaan tuntemattomaan,
      niin tuijotamme partaan yli tyyneen veteen.
      Ja tuuli viriä ei milloinkaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ma1ledyjyLc&list=RDma1ledyjyLc&start_radio=1

• Anonyymi00035
        UUSI

AI yhteenveto- samaa bubbuu eri paketissa gubbe

• Anonyymi00029
      UUSI

Ei siitä sopimusasiaa ainakaan tullut heh

• Anonyymi00037
      UUSI

Jäi, mutta hyvä niin.

• Anonyymi00038
      UUSI

Mitä tarkoitat? Hän sai kiinnostukseni heräämään ja olisin ollut valmis tämän kortin katsomaan, tunteita oli minun puoleltani. Hän "lipsautti" ettei hänellä ole tunteita ja pyörittää muitakin. Jäikö jotain kesken: ei, ymmärsin että haluan ja ansaitsen paljon enemmän. Jos saan tähän ironialla vastata niin: kyllä, muutama panokerta.

• Anonyymi00040
        UUSI

Missä hän tämän lipsautti? Ei kai vain palstalla?

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Missä hän tämän lipsautti? Ei kai vain palstalla?

No ihan livenä, ei kai näitä tekstejä nyt kukaan täältä voi tunnistella 🤭🙈 olen ihan oikeassa elämässä ollut tämän ihmisen kanssa tekemisissä, jos et tekstini loppuosasta sitä huomannut päätellä

• Anonyymi00039
      UUSI

jäi, koska Hän nainen oli silloin varattu, eikä voinut erota vaikka mukamas Rakasti meikäläistä, meni kyl usko Hänen sanoihin...👎

• Anonyymi00042
      UUSI

Jäi. Mutta tavallaan se loppui oikeaan aikaan. Siitä jäi vielä paljon hyvää eikä viha tullut meidän väliin. Mulla on hyvin vahva sisäinen tunne etten olisi koskaan riittänyt sulle siksipä näin oli parasta.

• Anonyymi00043
      UUSI

Tulemme aina olemaan keskeneräinen asia tapahtui mitä hyvänsä. Emme saa millään ammennettua tätä tyhjiin. Aina sanoja sanomatta, ajatuksia tuntematta ja tunnetta ilmaisematta.

• Anonyymi00044
      UUSI

Tarinamme ei ole päättynyt mutta itse kirja taitaa olla sulkeutumassa. Onko ajankohdan tarkoitus olla kaikki kaikessa. Yhä kuin kaikki alkuni ja päätökseen tulemiseni pitäisi tapahtua kanssasi. Kaaduinko eteesi kyynellammikoni taki vai oliko kyse enemmästä. Uskon edelleen että voisimme tehdä hyvää ja mennä maailman ääriin yhdessä, olla vahvoja toistemme vuoksi. Mutta millä hinnalla. Älä sano että rauhan koska se on periksi antamista ja särkisi taas hieman enemmän.

• Anonyymi00045
      UUSI

Keskeneräisyys on minun bravuurini. En useinkaan vie asioita loppuun vaan säilytän ne puolivalmiina aihioina. Ja nyt kysyn ennenkaikkea itseltäni opettiko tämä rakkauden merkityksestä itseä vai jotakuta toista kohtaan. Et ole mitään velkaa.

• Anonyymi00046
      UUSI

Ei ne lopulta katkesivat sun ansiosta

• Anonyymi00047
      UUSI

kyllä vaan. jäi sastanasti kostettavaa ja voitte olla varmoja että joku juttu kostetaan.

• Anonyymi00048
      UUSI

viikkoonne vedetty taas veistä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00049
      UUSI

niin monta kertaa vedetään veistä ja niin monta vuotta. kuin mitä tänne teitte.

• Anonyymi00050
      UUSI

sitten vaan ehdotusta miten maksatte ja korvaatye tänne kaiken. ja suoraan tänne. mitään muille hyvää ei kelpaa.

• Anonyymi00051
      UUSI

siellä on oh isiä jotka ovat olleet kaikissa hakkauksissa mukana, joten pahaa tulee heille. mutta viennit ja rahat erikseen. eli korvaus ja karmsna saatte pahaa kaikesta.

• Anonyymi00052
      UUSI

Yhdistyksen lopetus kyllä katkaisi hyvän vaiheen. 😣

• Anonyymi00055
      UUSI

Todellakin jäi kesken.

• Anonyymi00056
      UUSI

Kenen meidän mä lähden suhteesta ni se oli siinä samaa edellytän toiselta jo nykyään lähtee kerran ni se oli siinä tein asian poikani äidille selväksi jo ennen hänen päätöstään haluta olla mun kanssa opin ajansaatossa että helpointa sopia säännöt jo ennen seurustelun aloittamista toinen luistaa niistä ni se oli siinä kysymyksenä välittääkö toinen edes jos ei pidä kiinni yhdessä sovitusta edes ja siitä mies haukutaan sovinistiksi jos tekee selväksi jo ennen seurustelun aloitusta että jos pillun saanti menee siihen et mun tarvii vinkua loppuu seurustelu sopi poikani äidille pikkujoulu risteilyllä kerran sanoin tais olla tyttöjä/naisia joilla oli seksi vähissä kotona tai kiristys väline saada tekemään mies mitä haluaa niin he/hän sanoi mua sovinistiksi toinen saatto jäädä miettimään jotain naiselle seksi on vähäistä jos ei sitä ole kerta viikkoon yleensä viikonloppuisin kun on ehkä paremmin aikaa mulle vähäistä jo jos ei ole kerta päivään aikuisviihde alaa mietin joskus nuorempana olis saanu palkan siitä mitä nauttii tehdä turhan iso haitta lapselle lapsille kärsiä semmoittin isänsä maine

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe