Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaakkaasti. Menin totaallisen hämilleni sinusta.
Olisipa saanut sinuun
118
4910
Vastaukset
- Anonyymi00001
Raskasta olla ihmisen kanssa suhteessa joka ei osaa omia tunteitaan säädellä yhtään.
- Anonyymi00008
Railakasta meininkiä se ainakin varmaan on.
- Anonyymi00022
Ihmisten tunteiden säätely on usein sitä, ettei osaa tai uskalla näyttää tunteitaan. Sitten harmitellaan loppuikä kun ei tullut avattua tunteita hänelle.
- Anonyymi00034
Sivusta, pidäkkeet voivat purkautua näin? Kun pato aukeaa, sitä on vaikea heti sulkea? Kai se on jonkinlainen luottamuksen syntyminen, joka voi olla myös virhe arvio purkaukselle? Jälkiviisaus sitten sen todentaa itselle, että tuli moka tehtyä, joka voi olla lisä haitta jatkoa ajatellen?
Toisen ymmärrys ei aina mene niin kuin toivoisi? Tämäkin vaatii harjoittelua, kukaan ei ole seppä syntyessään? Epävarmuudet ja pelot voivat olla luonteessa niitä seikkoja, jotka tekevät ailahtelevaksi omaa käytöstä, kun ei voi olla varma toisen reakoinneista? - Anonyymi00083
Raskasta olla henkilön kanssa suhteessa joka ei osaa näyttää tunteita.
- Anonyymi00095
Siitä jo tietää että ongelmia olisi tulossa ja paljon.
- Anonyymi00118
Kovaa työtä se varmaan on, mutta ei ole kukaan tyrkyttänyt sitä.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Kovaa työtä se varmaan on, mutta ei ole kukaan tyrkyttänyt sitä.
Rauhassa saa olla.
- Anonyymi00002
Eikö se ole enää mahdollista?
- Anonyymi00003
Miten se olisi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten se olisi.
Vaikee sanoa, kun en tiedä tilannettasi. Sivu.
- Anonyymi00004
Niin, se oli todellakin harmi. Naiselta 💛
- Anonyymi00005
Noin se pitää sanoa irl
- Anonyymi00006
No aikaa on, enkä mihinkään katoa. Omaan tahtiin.
- Anonyymi00038
Eli odotat uutta tunteiden tunnustamista?
- Anonyymi00068
Voisit sanoa juuri näin <3
- Anonyymi00007
Hyvä se oli omasta mielestä, suora lähestyminen. Tykkäsin.
- Anonyymi00020
Mutta ei sitten mihinkään johtanut kuitenkaan? Sivusta.
Niin, oon voimakastunteinen alussa.
- Anonyymi00009
Tällaiseen aloitukseen PITÄÄ laittaa edes jokin tunniste. Meitä on täällä kuitenkin useita pakit saaneita. Tällaistä kun lukee, alkaa elätellä toiveita, että jospa se toisen mieli onkin muuttunut. Kuitenkin 95 %:ssa tapauksissa pakit annetaan siksi, ettei kiinnostusta ole yhtään.
- Anonyymi00010
No on ton ap:n varmaan 56. alotus samasta aiheesta tälle päivälle.
- Anonyymi00116
Mitä turhia. Jos ei ekalla kerralla lämpene, niin olkoon.
Oon ollut hypytettävänä joskus. Mies halusi leikkiä jotain ihmeen kuumaa-kylmää leikkiään. Siedin sitä tosi kauan. Treffeilläkin se puhui jostain hienoista naistuttavistaan. Aina, kun otin etäisyyttä - hän alkoi taas kiinnostumaan minusta.
Vihjaili kuinka on ikävä minua, mutta rohkeus ei riittänyt pyytämään anteeksi ja pyytämään uutta mahdollisuutta.
Eri asia, jos on hirvittävän ujo. Silloin voi lähettää vaikka kirjeen. Siinä kertoo, että kakki oli vain silkkaa ujoutta.
Mutta naisen ei koskaan tarvi sietää pelleilyä. Eläinmaailmassakin uros tekee kaikkensa, että naaras kiinnostuu.
Joten - naiset - leuka pystyyn, ettei kruunu putoa.
- Anonyymi00011
Lienee sinun ongelma
- Anonyymi00044
Väittäisin ihan samaa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Väittäisin ihan samaa.
Siis samaa mieltä.
- Anonyymi00012
Voi vitun voi.
- Anonyymi00013
A-nainen. ❤️
- Anonyymi00018
Sinä olet? Vai sinun hän on a nainen?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä olet? Vai sinun hän on a nainen?
Minun ihastukseni. 🔥
- Anonyymi00069
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minun ihastukseni. 🔥
Kuka A? Kerro tarkemmin... t:A-nainen
- Anonyymi00112
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kuka A? Kerro tarkemmin... t:A-nainen
Noh?
- Anonyymi00014
Tapahtuiko tämä monia vuosia sitten vai äskettäin?
- Anonyymi00015
Ja se maksoi elämäsi rakkaustarinan kun pakenit(?)
- Anonyymi00016
Miksi väistelit, miksi pakenit? Etkö luottanut tunteisiisi?
- Anonyymi00023
En luottanut. Siihen uskomiseen tarvittaisiin yksi onnistunut kokemus, yksi rehellinen, luotettava, omana itsenään toimiva, käyttäytyvä, aito nainen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
En luottanut. Siihen uskomiseen tarvittaisiin yksi onnistunut kokemus, yksi rehellinen, luotettava, omana itsenään toimiva, käyttäytyvä, aito nainen.
Miten niitä kokemuksia voisi tulla, jos ette voi edes kommunikoida keskenänne?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten niitä kokemuksia voisi tulla, jos ette voi edes kommunikoida keskenänne?
Tarkoitan jos viimeaikaiset kokemukset ovat huonoja ihmisistä, tarvitaan vähintään yksi positiivinen kokemus luottamuksen palautumiseen ihmisiin.
- Anonyymi00032
Olin pelkuri. Olin epävarma itsestäni. Ajattelin että "nyt tämä oli tässä" joka oli sekä omaa jääräpäisyyttä että osaamattomuutta käsitellä omia tunteita. Silloin olisi pitänyt olla viisaampi, puhuminen olisi ollut se mitä olisi pitänyt tehdä. Jälkikäteen kaduttaa aika pahasti.
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos et luota keneenkään niin eipä niitä positiivisia kokemuksia synny.
- Anonyymi00041
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä siinä tunteiden vahvasti näyttäneessä naisessa sitten oli ettei ollut sinusta oma itsensä, rehellinen, luotettava ja aito nainen? Entä jos hänen käytös oli sitä omaa aitoa itseään, tai jos jännitti hänkin ja siksi käyttäytyi just siten?
- Anonyymi00042
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos noin ajattelet siitä naisesta joka halusi sinut ja näytti tunteitaankin niin aika julmaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tarkoitan jos viimeaikaiset kokemukset ovat huonoja ihmisistä, tarvitaan vähintään yksi positiivinen kokemus luottamuksen palautumiseen ihmisiin.
Et kuitenkaan antanut itse mahdollisuutta sille jollekin naiselle. Toinen luotti sinuun ja näytti tunteensa ja mitä sinä teit? Sanot ettei ole aito eikä luotettava nainen.
- Anonyymi00046
Anonyymi00023 kirjoitti:
Uskotko oikeesti et joku lähtee tunnustaa jotai voimakkaasti leikisti? 😂
- Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Uskotko oikeesti et joku lähtee tunnustaa jotai voimakkaasti leikisti? 😂
Ainoa vaikuttava tapa on tunnustaa ja ilmaista asia naamatusten, sormitusten, kehotusten. Jos joku huutaa pylvään takaa: "Rakastan sinua" ja minä katson pylvästä: "Mitä hittoa", puhumattakaan jos on joku etäyhteys, jossa melkein oletuksena on, että siellä lymyää muu kuin ilmoittamansa henkilö, niin epärehelliseksi on maailma mennyt.
- Anonyymi00051
Anonyymi00043 kirjoitti:
Et kuitenkaan antanut itse mahdollisuutta sille jollekin naiselle. Toinen luotti sinuun ja näytti tunteensa ja mitä sinä teit? Sanot ettei ole aito eikä luotettava nainen.
Minä en usko ennenkuin juttelen suoraan sen naisen kanssa, kasvotusten. Siellä missä olen ollut ihmisten kanssa tekemisissä, siellä on ollut muitakin ihmisiä ja naisia ja aika moni minua katsoo monenlaisilla ilmeillä syystä tai toisesta ja en voi mitenkään pelkkien katsomisten ja ilmeiden perusteella arvata, kuka voisi oikeasti olla minusta kiinnostunut. Jos olen naisen kanssa vaikka chattaillut WA, en häntä välttämättä tunnista jos tavataan sattumanvaraisesti ilman sopimista.
- Anonyymi00057
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos et luota keneenkään niin eipä niitä positiivisia kokemuksia synny.
Luottamushan syntyy aina teoista. Jos ihminen haluaa jotain ja on rohkea, hän yrittää saada sen. Mies teki ennen vanhaan lähestymisiä siksi, koska mies oli niin paljon suuremmassa valta-asemassa ja naisen oli lähinnä otetava sitä mitä annettiin. Tasa-arvon aikana naisella on mahdollisuus vaikuttaa, hän voi omalla tahdollaan ja halullaan esim. vaikuttaa omaan parisuhteeseen ja saada täsmälleen sellaisen miehen kun haluaa. Myönnän että olen Casanovan vastakohta, enkä kuvittele tekeväni naisiin vaikutusta käymällä kohti ja päin. Haluan et nainen tykkää minusta ihan aidosti, silloin itsekin annan luvan asioiden tapahtua.
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Minä en usko ennenkuin juttelen suoraan sen naisen kanssa, kasvotusten. Siellä missä olen ollut ihmisten kanssa tekemisissä, siellä on ollut muitakin ihmisiä ja naisia ja aika moni minua katsoo monenlaisilla ilmeillä syystä tai toisesta ja en voi mitenkään pelkkien katsomisten ja ilmeiden perusteella arvata, kuka voisi oikeasti olla minusta kiinnostunut. Jos olen naisen kanssa vaikka chattaillut WA, en häntä välttämättä tunnista jos tavataan sattumanvaraisesti ilman sopimista.
No sovipa se tapaaminen sitten. Naiselle on iso kynnys lähteä uudestaan ehdottamaan jotain, jos mies on aiemmin torjunut eikä ole halunut tavata.
- Anonyymi00060
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos noin ajattelet siitä naisesta joka halusi sinut ja näytti tunteitaankin niin aika julmaa.
Kun se ongelma nimenomaan on se kun niitä "tunteitaan näyttäviä" voi olla useita, mutta kukaan ei tee sitä tarpeeksi tunnistettavasti ja nimenomaan IRL. Pitäisikö minun kohteliaasti käydä kysymässä jokaiselta heidän tahtoaan. En halua olla mikään pinnallinen mikäliemies, joka huutaa rakkautensa perään.
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
No sovipa se tapaaminen sitten. Naiselle on iso kynnys lähteä uudestaan ehdottamaan jotain, jos mies on aiemmin torjunut eikä ole halunut tavata.
Ymmärrän tuon itsekin oikein hyvin. Minulla alkaa olla itselläkin vaikeuksia lähteä enää varsinkin samoihin paikkoihin ja nimenomaan se sopiminen olisi jotain aivan uutta ja tietenkin luottamusta herättävää. Satunnaiset kohtaamiset ovat juuri sellaisia, voivat tapahtua nolla tai useampia kertoja, mutta lopputulos voi aina olla lopulta kuin ennenkin.
- Anonyymi00070
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kun se ongelma nimenomaan on se kun niitä "tunteitaan näyttäviä" voi olla useita, mutta kukaan ei tee sitä tarpeeksi tunnistettavasti ja nimenomaan IRL. Pitäisikö minun kohteliaasti käydä kysymässä jokaiselta heidän tahtoaan. En halua olla mikään pinnallinen mikäliemies, joka huutaa rakkautensa perään.
Nyt kuulostaa oudolta. Ymmärsin, että olit yhdeltä naiselta saanut aloitteen irl. Mutta et siis edes tiedä, kuka se oli?
- Anonyymi00072
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin sen naisen nähdä ja olla sen kanssa tekemisissä jos sitä enää minun seura kiinnostaa. Meidän olisi pitänyt silloin yrittää puhua asioista, se tilanne vaan tuntui lopulta niin mahdottomalta. Sitä ennen kun se ei tuntunut mahdottomalta niin en sitten vaan saanut mitään aikaiseksi. Ja tiedän että itse myös mokasin, aika pahasti. Karkuun juokseminen ei yhtään auttanut tilannetta.
- Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
Nyt kuulostaa oudolta. Ymmärsin, että olit yhdeltä naiselta saanut aloitteen irl. Mutta et siis edes tiedä, kuka se oli?
Elämässäni ei ole ollut mitään tavallista pitkään aikaan. Kaikki toiminta ympärillä on jotenkin epäselvää, ehkä ongelmana on ollut useimpia ihmisiä sotkemassa, jopa miehiä, joita en kaipaa yhtään.
- Anonyymi00085
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ehkä se tunsi ettet ole suhteessa 100% kun et luottanut… se on vastenmielistä kokea
- Anonyymi00086
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olin pelkuri. Olin epävarma itsestäni. Ajattelin että "nyt tämä oli tässä" joka oli sekä omaa jääräpäisyyttä että osaamattomuutta käsitellä omia tunteita. Silloin olisi pitänyt olla viisaampi, puhuminen olisi ollut se mitä olisi pitänyt tehdä. Jälkikäteen kaduttaa aika pahasti.
Siinä kärsit pska!!!
- Anonyymi00087
Anonyymi00042 kirjoitti:
Törkee. Raukkamainen mies.
Sivu - Anonyymi00088
Anonyymi00060 kirjoitti:
Et tiiä mistään mitään!
- Anonyymi00091
Anonyymi00088 kirjoitti:
Et tiiä mistään mitään!
Niin, et tiedä.
- Anonyymi00017
🩵🩵🩵
- Anonyymi00021
Kylä se on oikein
- Anonyymi00024
Myönnän että virheitä tuli tehtyä, useampia. Harmittaa minuakin oma typeryyteni. Jos voisi jotenkin perua omia tekemisiäni, niin varmasti sen tekisin, mutta eihän sellaista pysty tekemään. Minäkin olisin halunnut tutustua sinuun paremmin varsinkin kun tunteita oli, ihan aidosti. Todella surullista oli se että kaikki vaan loppui ja tiedän että itseäni voin siitä syyttää.
- Anonyymi00025
Näin on
- Anonyymi00026
Oletko M-nainen?
- Anonyymi00104
Olen.Oletko sinä se joka luulen? Nimesi alkukirjain?
- Anonyymi00029
Luovutin jo
- Anonyymi00030
Olit varattu ja ymmärrän lopulta että halusit vain buustia minusta.
- Anonyymi00036
Huomannut vaan monien olevan ongelmallisia sekavia päästään
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Huomannut vaan monien olevan ongelmallisia sekavia päästään
Niin kuinka monen?
- Anonyymi00031
Voitko vähän avata millä tavalla lähestyin? Kerroinko suoraan tunteistani?
- Anonyymi00033
hän ovela mies oikein ohjasi minua tekemään ne valinnat mutt se mitä hänen mun välillä on rakkautta ja se tulee kestämään myrskyt ja nämä paatubeet palstaloiset. rakkautta ei voi pakottaa eikä sitä voi sammuttaa se vaan on. ja joka kerta kun näen tuon ihmisen olen kuin pikkutyttö. ja olen muille miehille aivan toisenlainen koska suojakuori ja se KUORI on pysyy siihen ei voi kukaan koittaa koputella. etenkään jos sä näytät mursulta tms. älä luule mielen vieressäsikään että kiinnostat mua siinä mielessä. ja sotku jonka aiheutit on painunu mun päähän niin syvälle että kavereita meistä ei tule ikinä.
- Anonyymi00035
”tunteet oli liian suuret, enkä kyennyt” tai ”menin hämilleni, en osannut reagoida”. Sanoisin, että saako nuo ihmiset elämässään mitään muutakaan aikaiseksi? Epäilyttää.
T: Se yksi, joka kysyi ja ei kaikista vihjeistä huolimatta ollutkaan lopulta se kiinnostava henkilö. - Anonyymi00047
Mietin samaa työn ääressä.
- Anonyymi00048
Kaikki se mitä kirjoitin...
- Anonyymi00064
... ja kaikki se mitä vastasin ...
- Anonyymi00049
Mitä ajattelet siitä nyt?
- Anonyymi00052
Olusitko onnellinen jos tapaisimme usein?
- Anonyymi00053
Missä tapaisimme usein?
- Anonyymi00054
Onko paikka salainen?
- Anonyymi00055
Epätavallinen...
- Anonyymi00056
Johdonmukainen
- Anonyymi00058
Työpaikka
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Työpaikka
Millä tavalla voimakkaasti?
- Anonyymi00076
Anonyymi00058 kirjoitti:
Työpaikka
Ehkä opiskelupaikka.
- Anonyymi00062
Milloin tämä oli?
- Anonyymi00065
AIlla on uusia ominaisuuksua.
- Anonyymi00066
ajattelet vielä eläkkeelläkin. Hautakiveesi kaiverretaan: suuri ajattelija.
- Anonyymi00067
Olisithan tuota saanut tutustua, mutta et vaan tutustunut ,,,ja yhteystietoni on pysynyt ennallaan joten voit korjata vahinkosi ottamalla yhteyden ,,, HerrasMiehet eivät jahtaa "pakenijaa",,No toivottavasti olet tässä välillä emotionaalisesti kasvanut ,,,Muutoin siitä suhteesta ei sen kehittyneempää tule koskaan,, toki kesäiset nautinnolliset rakastelusessiomme muistan kirjanpitosi mukaan 48 kertaa,,ehkä ne ajat eivät koskaan enää palaa,,,Mutta muistoissa se on kaunis,,,, kunhan ei vaan muistele taitoasi ymmärtää asioita totaalisen väärin. No nyt olet saanut vertaistukea kollektiivilta olet tehnyt lukemattomia viestiketjun aloituksia tuntemattomien kanssa sen sijaan että olisit hoitanut asian niin kuin se kuuluu hoitaa...Noo ehkä joskus vielä opit. MAdament
- Anonyymi00071
Mitä helvettiä me tällä tiedolla tehdään? Kusin varmuudeksi kenkäkaappiin.
- Anonyymi00074
Onhan se harmi. Itse koin loppuviimein, etten ollut sen arvoinen, että olisit tutustunut paremmin. Onneksi en nykyään enää niin paljon tunteile ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä laimeammalta tunteet tuntuvat. Aika parantaa haavat.
- Anonyymi00075
Hän on puolisoni. Pahoittelut.
- Anonyymi00077
Juu ei meidän enää tarvii olla yhteydessä
- Anonyymi00078
Voimakkaasti? Sanoisin, että toin ne esille suoraan. Se on normaalia kanssakäymistä osata puhua mitä ajattelee.
- Anonyymi00079
No jos toinen on rohkea, ja olet paniikissa sulkenut itse ovet, niin pallo lienee sinulla. Tuskin on kauhean pelottavaa ottaa yhteyttä jos toinen on avoin. Se että sinuun päin ei olla yhteydessä voi olla merkki siitä että sinun rajojasi kunnioitetaan. Tee itsekin jotain, ettei kaikki ole yksipuolista.
- Anonyymi00080
Ei pidä enään paikkaansa tämä ihastuminen.Sinä olit ja olet sen T naisen,sinua vanhemman mies.Äläkä enään valehtele olevasi vain pelkkä kaveri VAIN.
- Anonyymi00081
Minulla on se hyvä puoli että kaikki ketkä tuntevat minut eivät edes epäile minua valehtelusta. Edes itselleni. Sinulla tuntuisi olevan elämässäsi ihmisiä jotka vaistosi perusteella tuntuvat sellaisilta.
Sitten jää vain kaksi vaihtoehtoa. Jos olet itse vilpitön ja rehellinen, niin luota vaistoosi. Jos itselläsi on taipumus pelailla epärehellisiä pelejä, niin saatat projisoida omia toimintamalleja vainoharhoihin toista kohtaan. Itse tunnet itsesi, joten löydät vastauksen.
- Anonyymi00082
Ja nyt kaduttaa, kun kuljit onnesi ohi. Itse pääsin äkkiä tapahtuneen yli, mutta kyllä tunteeni silti olivat aitoja ja voimakkaita.
- Anonyymi00090
Hän on tyypillinen luuseri-mies ns mikäliemies. Paskoo hommansa ja katuu syvästi suomi24😂🤭
- Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Hän on tyypillinen luuseri-mies ns mikäliemies. Paskoo hommansa ja katuu syvästi suomi24😂🤭
Oletti niin hitsin nurkkakulman pellejä, kyllä teidän pitäisi katsoa jonain päivänä peiliin, teidän itsenne vuoksi 😄
- Anonyymi00084
minkäkokoooset sukkahousut? 🐻❄️🐻❄️
- Anonyymi00089
Meillä menee mun puoliskon kanssa aivan vtun hyvin sua kumihanska kätöstä ole ollu ikävä
- Anonyymi00093
Jos sinulla mukava nainen olisi hyvät asumisolosuhteet, voisin vielä yrittääkin!
Ilman päihdeaineit on keksittävä uusia suhteita mukaviin naisihmisiin.
möks.- Anonyymi00094
Miksi ajattelet et ihmisiä kiinnostaa päihdeongelmaiset.
- Anonyymi00097
En ymmärrä ihmisiä, jotka alkavat heti tuomita tietämättä asiasta mitään.
Sinun ei tarvitse harmitella tilannetta tai syyttää itseäsi. Toimit niin kuin siinä hetkessä toimit.
Olemme kaikki ihmisiä, ja on täysin inhimillistä säikähtää ja vetäytyä.
Uskon, että hänkin ymmärtää sinua, jos todella rakastaa.
Rakkaus on vaatimatonta: se ei syytä eikä vaadi, vaan rakastaa.- Anonyymi00098
Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastaa ketään! Kiitos yli kymmnenen vuoden rääkistä!
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastaa ketään! Kiitos yli kymmnenen vuoden rääkistä!
Enkä kokenut ennen sitäkään minkäänlaista tarvetta tutustua keneenkään!
- Anonyymi00101
Jos olisit tämä kyseinen nainen, niin pyytäisin anteeksi omaa käytöstäni jos jossakin nähtäisiin. Välitän sinusta edelleen, ei tässä pitänyt näin käydä. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Jos olisit tämä kyseinen nainen, niin pyytäisin anteeksi omaa käytöstäni jos jossakin nähtäisiin. Välitän sinusta edelleen, ei tässä pitänyt näin käydä. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Mutta jos ette näe, et tee asialle mitään... sivusta
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Täällä ei voi tietää mitään varmaksi. Toivon, että kohtaatte toisianne ja saat mahdollisuuden keskustella hänen kanssaan.
Itse todella toivon kohtaavani hänet, mutta epäilen, etten kykenisi hallitsemaan tunteitani.
- Anonyymi00100
Samoin kävi minulle. Olisinpa saanut tilanteen uusiksi mutta hän katosi..
- Anonyymi00105
Katosi mistä?
- Anonyymi00107
Anonyymi00105 kirjoitti:
Katosi mistä?
En ole nähnyt enää kasvotusten. Jos näkisin.. voi että... halaisin jos yhtään saisin taas vastakaikua....
- Anonyymi00106
Ota yhteyttä Mies.
- Anonyymi00109
Minä ainakin menin aivan sekaisin hänestä. Ihan täysin ymmärrettävää, että se pelästytti hänet. Ihanin nainen maailmassa silti vieläkin ja toivon hänelle kaikkea hyvää.
- Anonyymi00110
S mies, ota,yhteyttä. Rakastan sua vaikka oonkin tällainen sekoilija.
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
S mies, ota,yhteyttä. Rakastan sua vaikka oonkin tällainen sekoilija.
Tän piti tulla ketjuun eikä vastaukseksi jollekin.
- Anonyymi00113
Niitä ihania naisia on maailma täynnä .
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Niitä ihania naisia on maailma täynnä .
Onhan niitä ihania valtavan paljon. Tunteet vaan ovat tyhmiä ja sitten kiintyy siihen yhteen.
- Anonyymi00115
ehdimme kai tutustua jotain, joku hassu juttu kun itsellä suuri pehmeä sohva, niin kun istumassa .. voi ottaa nokosia eli pikku-uniakin sitten.
sänky halpa, sohva kallis - Anonyymi00117
Taisin innostua liikaa. En ole nykyisin samanlainen "tunteellinen" tai ehkä joskus olen, mutta en aina. Olen muuttunut ihmisenä tosi paljon. Harmi vaan, että sinulle jäi tietynlainen kuva. Olisi ollut paljon juteltavaa. En usko, että enää kohdataan kasvokkain. Muutan täältä nimittäin asap pois. Tykkäsin sinusta paljon. Kaikkea hyvää sinulle ja muillekin täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321