Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaakkaasti. Menin totaallisen hämilleni sinusta.
Olisipa saanut sinuun
34
1946
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Raskasta olla ihmisen kanssa suhteessa joka ei osaa omia tunteitaan säädellä yhtään.
- Anonyymi00008UUSI
Railakasta meininkiä se ainakin varmaan on.
- Anonyymi00022UUSI
Ihmisten tunteiden säätely on usein sitä, ettei osaa tai uskalla näyttää tunteitaan. Sitten harmitellaan loppuikä kun ei tullut avattua tunteita hänelle.
- Anonyymi00002UUSI
Eikö se ole enää mahdollista?
- Anonyymi00003UUSI
Miten se olisi.
- Anonyymi00004UUSI
Niin, se oli todellakin harmi. Naiselta 💛
- Anonyymi00005UUSI
Noin se pitää sanoa irl
- Anonyymi00006UUSI
No aikaa on, enkä mihinkään katoa. Omaan tahtiin.
- Anonyymi00007UUSI
Hyvä se oli omasta mielestä, suora lähestyminen. Tykkäsin.
- Anonyymi00020UUSI
Mutta ei sitten mihinkään johtanut kuitenkaan? Sivusta.
Niin, oon voimakastunteinen alussa.
- Anonyymi00009UUSI
Tällaiseen aloitukseen PITÄÄ laittaa edes jokin tunniste. Meitä on täällä kuitenkin useita pakit saaneita. Tällaistä kun lukee, alkaa elätellä toiveita, että jospa se toisen mieli onkin muuttunut. Kuitenkin 95 %:ssa tapauksissa pakit annetaan siksi, ettei kiinnostusta ole yhtään.
- Anonyymi00010UUSI
No on ton ap:n varmaan 56. alotus samasta aiheesta tälle päivälle.
- Anonyymi00011UUSI
Lienee sinun ongelma
- Anonyymi00012UUSI
Voi vitun voi.
- Anonyymi00013UUSI
A-nainen. ❤️
- Anonyymi00018UUSI
Sinä olet? Vai sinun hän on a nainen?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä olet? Vai sinun hän on a nainen?
Minun ihastukseni. 🔥
- Anonyymi00014UUSI
Tapahtuiko tämä monia vuosia sitten vai äskettäin?
- Anonyymi00015UUSI
Ja se maksoi elämäsi rakkaustarinan kun pakenit(?)
- Anonyymi00016UUSI
Miksi väistelit, miksi pakenit? Etkö luottanut tunteisiisi?
- Anonyymi00023UUSI
En luottanut. Siihen uskomiseen tarvittaisiin yksi onnistunut kokemus, yksi rehellinen, luotettava, omana itsenään toimiva, käyttäytyvä, aito nainen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En luottanut. Siihen uskomiseen tarvittaisiin yksi onnistunut kokemus, yksi rehellinen, luotettava, omana itsenään toimiva, käyttäytyvä, aito nainen.
Miten niitä kokemuksia voisi tulla, jos ette voi edes kommunikoida keskenänne?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten niitä kokemuksia voisi tulla, jos ette voi edes kommunikoida keskenänne?
Tarkoitan jos viimeaikaiset kokemukset ovat huonoja ihmisistä, tarvitaan vähintään yksi positiivinen kokemus luottamuksen palautumiseen ihmisiin.
- Anonyymi00032UUSI
Olin pelkuri. Olin epävarma itsestäni. Ajattelin että "nyt tämä oli tässä" joka oli sekä omaa jääräpäisyyttä että osaamattomuutta käsitellä omia tunteita. Silloin olisi pitänyt olla viisaampi, puhuminen olisi ollut se mitä olisi pitänyt tehdä. Jälkikäteen kaduttaa aika pahasti.
- Anonyymi00017UUSI
🩵🩵🩵
- Anonyymi00021UUSI
Kylä se on oikein
- Anonyymi00024UUSI
Myönnän että virheitä tuli tehtyä, useampia. Harmittaa minuakin oma typeryyteni. Jos voisi jotenkin perua omia tekemisiäni, niin varmasti sen tekisin, mutta eihän sellaista pysty tekemään. Minäkin olisin halunnut tutustua sinuun paremmin varsinkin kun tunteita oli, ihan aidosti. Todella surullista oli se että kaikki vaan loppui ja tiedän että itseäni voin siitä syyttää.
- Anonyymi00025UUSI
Näin on
- Anonyymi00026UUSI
Oletko M-nainen?
- Anonyymi00029UUSI
Luovutin jo
- Anonyymi00030UUSI
Olit varattu ja ymmärrän lopulta että halusit vain buustia minusta.
- Anonyymi00031UUSI
Voitko vähän avata millä tavalla lähestyin? Kerroinko suoraan tunteistani?
- Anonyymi00033UUSI
hän ovela mies oikein ohjasi minua tekemään ne valinnat mutt se mitä hänen mun välillä on rakkautta ja se tulee kestämään myrskyt ja nämä paatubeet palstaloiset. rakkautta ei voi pakottaa eikä sitä voi sammuttaa se vaan on. ja joka kerta kun näen tuon ihmisen olen kuin pikkutyttö. ja olen muille miehille aivan toisenlainen koska suojakuori ja se KUORI on pysyy siihen ei voi kukaan koittaa koputella. etenkään jos sä näytät mursulta tms. älä luule mielen vieressäsikään että kiinnostat mua siinä mielessä. ja sotku jonka aiheutit on painunu mun päähän niin syvälle että kavereita meistä ei tule ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010787- 408047
- 1235191
- 693518
- 1103516
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi283467- 613370
- 333137
- 502427
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341936