Kehtaisi liikkua kanssani.
Epäilen ettet edes
69
3558
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet oikeassa.
- Anonyymi00018
Luuletko, että joku täältä haluaisi sinun kanssa liikkua?
- Anonyymi00023
Haise pskalta patu.
- Anonyymi00002
Kauan kesti tajuta :DD
- Anonyymi00019
Samoin hymiöpelle.
- Anonyymi00003
Pukeudut niin naurettavasti ja olet lame.
- Anonyymi00014
Samoin. Sivusta
- Anonyymi00022
Mulla on ainakin puhtaat vaatteet jotka ei haise pskalle toisin kuin eräällä.
- Anonyymi00004
Misteepä moinen ajatus?
- Anonyymi00017
En minäkään kehtais teidän kanssa liikkua. sen verran sairaita kommentteja. Sivusta
- Anonyymi00005
Pitäisikö hävetä?:(
- Anonyymi00006
Kertoo vaan itsetunnon puutteesta, mä kävelisin vaikka apinalauman kanssa, mitä väliä?
- Anonyymi00007
No se. Moni muu taas toivoo sitä. 😳
- Anonyymi00008
Apinalaumaako?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Apinalaumaako?
Ei. Eivät ole sukulaisiasi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mieluummin apinoita sukulaisina kuin insestiä ja sukurutsaa niin kuin teillä on tapana.
- Anonyymi00025
Sun kaa ei kukaa halua liikkuu missää
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hirveän kiva.
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mieluummin apinoita sukulaisina kuin insestiä ja sukurutsaa niin kuin teillä on tapana.
Oisitko siis toivonut et oisin liikkunut sun kanssa. Kun noin negatiivisesti koet?
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedän oothan täällä taas päivän ollut mua haukkumassa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Koetko sinä olevan oikeutettu ensin haukkumaan muita apinoiksi ja sitten verisesti loukaantumaan kun sinua niihin verrataan?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ootko aivan varma?
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ootko aivan varma?
Siis sukulaisesi toivoo että voisi liikkua kanssasi. Oorrait. Eipä siinä. 😳
- Anonyymi00009
omat kodit ja menot.
- Anonyymi00035
Ohi, en ole sieluton nisäkäs.
- Anonyymi00010
nähdään öisin.
- Anonyymi00012
Et voi tulla syliin kun ajan pyörällä usko jo.
- Anonyymi00013
Elä höpötä aikuinen mies!
Pikkusen enemmän luottoa nyt naiseen!- Anonyymi00016
Luottoraja ylitetty
- Anonyymi00015
Höpöhöpö.
- Anonyymi00020
ehkä en halua viiskystä vuotiasta miestä niin
- Anonyymi00021
viiskytä*****
- Anonyymi00026
Voidaan laittaa molemmille paperipussit päähän?
- Anonyymi00027
Olisin onnessani niin kuuman miehen vierellä.
- Anonyymi00028
Miksi epäilet?
- Anonyymi00029
Sen ikäisillä aina kuumetta
- Anonyymi00032
Pöljät epäilyt
- Anonyymi00033
Mä kehtaisin kyllä. Tietenkin. Eikä se kyllä olis kehtaamis asia edes. Mielelläni liikkuisin miehen kanssa missä tahansa.
- Anonyymi00037
Ihan tosi käppänä 🤣
- Anonyymi00038
Tätä samaa olen minäkin pohtinut. Ennen kyllä kehtasi.
- Anonyymi00039
minä en sillään ajattele kenestäkään näin paitsi jos olen hitaasti kävelevä niin voi jumankauta kun menee pata jumiin tosta! eli saatan kävellä edelläsi! se tuskin haittaisi!
- Anonyymi00041
sinällään
- Anonyymi00042
Ei mua kiinnosta kun olet niin lapsellisen tyhmä ihminen
- Anonyymi00043
Ei ole kehtaamisesta kiinni mutta en silti voisi liikkua kanssasi
- Anonyymi00044
Ei pidä paikkaansa, muuta en toivo kuin että olisit jo omani.
Jos joku ei osaa arvostaa mun rakkaan ulkonäköä, niin suosittelen niiden käymään silmälasikaupassa. Minulla on erinomainen väri ja tarkkuus näkö, siksi osaan arvostaa hänen upeaa ulkonäköä, vaikka pinnan alla on vieläkin upeampi ihminen. :)
- Anonyymi00045
Niinpä juuri.
- Anonyymi00046
Nainen yli sadan bodycountilla ei ole minua varten.
- Anonyymi00047UUSI
Tykki hevonen.
- Anonyymi00048UUSI
Sanoiko toinen jotain, että arvostaa ja ihannoi jotenkin toisentyyppisiä? Puhuuko ja elääkö siihen tyyliin, että ulkonäkö on ylipäätään joku tärkeä asia hänelle? Joillakin on noita vaatimuksia, niistä voi kysyä joko suoraan tai tulevat esille toisen elämäntavasta, puheista…
- Anonyymi00049UUSI
Onhan se todistettu jo ajat sitten! Värjää tukka oranssiksi ja laita lilaa päälle sinä katkera pska!
- Anonyymi00050UUSI
Miten tuo liittyi aloitukseen tai mihinkään? Ilmeisesti itse et tykkää oransseista hiuksista ja liloista vaatteista? Mutta miksi todeta noin?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miten tuo liittyi aloitukseen tai mihinkään? Ilmeisesti itse et tykkää oransseista hiuksista ja liloista vaatteista? Mutta miksi todeta noin?
En vain jaksa enää kuunnella niitä nuolee kun lassie ja porkkana persiissä jyttyjä
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Vai sittenkö et itse haluaisi liikkua toisen kanssa, ja häpeäisit, jos hänellä olisi tuollainen tyyli??? Minua ei ainakaan haittaisi, jos toisella olisi oranssit hiukset ja lilat vaatteet.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Vai sittenkö et itse haluaisi liikkua toisen kanssa, ja häpeäisit, jos hänellä olisi tuollainen tyyli??? Minua ei ainakaan haittaisi, jos toisella olisi oranssit hiukset ja lilat vaatteet.
Haluaa olla kuin minä niin jotenkin katkera ollut aina ja piilovihainen ikinä mitään ole ymmärtänyt tai hyväksynyt onneksi ei ole osana elämääni
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Haluaa olla kuin minä niin jotenkin katkera ollut aina ja piilovihainen ikinä mitään ole ymmärtänyt tai hyväksynyt onneksi ei ole osana elämääni
Mitä kummaa? Kaivattusi haluaa olla kuin sinä, ja on siksi jotenkin vihainen sinulle. Toki voi kadehtia toista, jos toinen on vaikkapa tosi hyvännäköinen, ja itse ei kuuminta sakkia mallipuolella, mutta silloin on kyllä suhde erikoisella tolalla.
- Anonyymi00055UUSI
Kaikkea muuta. Onni on jos rinnalla rakastama henkilö.
- Anonyymi00064UUSI
Täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00057UUSI
Njäääh. Voidaan pistää sen piikkiin, että luulevat meidän olevan töissä, eikä ne ole ihan varmoja, kumpi on työntekijä 😆
No vitsi oli, saa nauraa. - Anonyymi00059UUSI
En ole koskaan hirveästi perustanut sellaisesta parina näyttäytymisestä. Että pitäisi kaikelle kansalle parina edustaa yhtenään. Julistaa yksityistä onneaan kurjalle maailmalle. Ei pitäisi olla mitään todistettavaa muille omassa siviilielämässä. Ja eiväthän ne, nuo ikimaailmassa saattaisi pystyä tietämään minkä kaiken takia olisimme päätyneet yhteen. Mahdolliset kriittiset arvionsa yhteensopivuudestamme lepäsivät hyvin hataralla pohjalla.
- Anonyymi00061UUSI
Joo, ei kuulu kenellekkään kenen kanssa oman elämäni jaan. Se on yksityisaluetta ✋️
- Anonyymi00066UUSI
Mulla ihan sama, kehtaa kyllä näyttäytyä mutta ei ole tarvetta hakea tuntemattomien huomiota tai hyväksyntää. Kaikkea hyvää sinulle ja rakkaallesi.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Joo, ei kuulu kenellekkään kenen kanssa oman elämäni jaan. Se on yksityisaluetta ✋️
Sano se sille h*oralle ettei itse hypi ensin silmille.Ei katsos olis ikinä edes muuten huomannut koko muijaa ellei olis aloittanut sekoileen.
- Anonyymi00060UUSI
Olisin ylpeä rinnallaan. 😊🥰
- Anonyymi00067UUSI
Oot ihana 🤗😊 Hyvää yötä 👋🏻😴
- Anonyymi00062UUSI
Kehtaisin, mutta en halua.
- Anonyymi00063UUSI
Totta kai kehtaisin, miksi en muka ? Mehän olisimme hyvännäköinen pari. Mutta en ole koskaan ollut mikään näyttäytyjä ja pariskuntana esiintyvä ja liikkuva. Liikun paljon yksin, koska mulla on niin omat kiinnostuksen kohteet. Tietysti bileissä ja tapahtumissa olisi kiva käydä yhdessä, mutta ei näyttäytymismielessä, se on mulle vierasta. Samoin somessa en mielelläni esiinny pariskuntana. Se on musta jotenkin hassua. Koen olevani ihan vaan minä, enkä kenenkään puolisko.
Naiselta - Anonyymi00065UUSI
Hyvää yötä
- Anonyymi00069UUSI
Siksi te kuljettekin toisilla paikkakunnilla yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776