Risteily 22.3.2012

utelias sinkkumies

Onko miten porukkaa tuolle risteilylle lähdössä? Harkinnassa itsellä, mutta olis kiva tietää, onko yleensä porukkaa mukana sinkkuilemassa.

27

1815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+10

ei uskalla. kapteeni voi kompastua ja pudota paatista.

• vodka

Kapteeni ja miehistö on vielä Virolaisia joten putoaminen olisi vain "inhimillinen erehdys".

• Tyttö19

Minua kyllä kiinnostais lähtee vaan jos tietäisin että sieltä ees jonkun mielenkiintosen tapais :D Uskon kyllä olevani aika nuori muitten joukossa siellä..

• up.

Taitas vähän neitiä piristää S 24/7 sijaan jos maltat jättää läppärisi himaan.

• hymyhelinä

Mikä ettei ..

• matkaan lähden

Ketään ei ole lähdössä, tilaa on..

Ainoa toivosi on, että nimim. dark fear rohkaistuu..

• DF-Fani

mä ainakin odotan DF:n koko illan elokuvaa "yksinäisiä miehiä syrjitään"

• Se on ainakin varma juttu, että yksin en tule tonne risteilylle lähtemään. Mutta ehkä tänä vuonna voisin tonne laivaristeilylle jopa lähteä.

• utelias sinkkunainen

No eiköhän sinne porukkaa tule...meitä on tulossa ekaa kertaa sinkkuristeilemään 3 naista, ihan uteliaisuuttaan katsomaan mikä meininki. Mukaan vaan!:)

• 40 mies

Harkinnassa on ;) jos ei työt sotke harrastuksia ;)

• ??

Mistä tämä lähtee? Helsingistä Tallinnaan vai?

• nainen 44

Lähtöjä on Hesasta ja Turusta.

• mara20

Kyllä sinne on tulossa joukko kuumia naisia, että mukaan vaan.
      Tiedossa lemmenkipeä yö.

• Irkku

Tullaan 3 vapaata naista 2 vähä alle 30v ja yks 40v.

• Masa

Kyllä tämä lepposa romantikko lähtee mukaan. T,33v mies

• jaanasari

Olen varannut reissun 3.5 euroopalle ja olen lähdössä yhden sinkkulikka kaverini kanssa. olis mukava jos sinne eksyis 40v. ja siitä ylöspäin ikäisiä myös

• Ekaa kertaa olen lähdössä maaliskuussa. Turusta. Yksin. Siitä ohjelmasta on vähän tullut sellaista palautetta, et on kovin vähän? Ja miten paljon tai vähän siellä niitä sinkkuristeilijöitä mahtaa yleensäkin olla?

• utelias sinkkumies
      • Me

Mä lähen sinne poikakaverini kanssa.

• päinnäin
        Me kirjoitti:

Mä lähen sinne poikakaverini kanssa.

Niin sitä pitää... kiertoon vaan ja muillekkin osinkoja... :D (laivalla kun ei päde nuo suomen seurustelu säännöt) :D Kiva sit takaisin kotiin päästyä ottaa viereensä poikaystävä joka on uittanut melaansa muissakin likaisissa vesissä :D

• mukana2ollaan

ON! Täytyyhän edes kerran elämässä jotain tämmöistäkin kokeilla. :)

• tulossa ollaan

pari 3-kymppistä naista ainakin tulossa sinkkuilemaan. =) toivottavasti risteilyltä löytyy mukavaa seuraa..

• tulossa myös...

Pari hieman päälle 3-kymppistä miestä myöskin tulossa sinkkuilemaan... :)

• niinpäniin

3 alle 30 miestä lähdössä 22.3 kattelemaan laivalle

• nijo

Kaks 25vee jätkää lähössä. mimmit olkaa valmiina ;)

• kullanvärinen

Sinkkuristeily prinsessalla 22.3. oli ihan mukava kokemus -kun et odota mitään ihmettä,koet enemmän. Ennakkoluulot ja asenteet pois, kauniit tavat ja hymyilevät silmät mukaan. Itse voi valita kokemuskeittoonsa niitä aineksia joita tahtoo. Itse kuitenkin kantaa vastuun keittämästään sopasta,joka on ihan itse lusikoitava. Herkällä ja hyvällä mielellä,hymysuin toivottavasti!

• oiwefml3

oli hyvä risteily. sain kunnon peppupanon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe