Sinkkuristeilystä ideana

sinkkumies.

Olen olluyt sinkkuristeilyllä yhden kerran. Sinkkuristeily on ideana ihan hyvä idea. Ohjelma vain ei ollut oikein tasokasta sinkkuristeilyllä.

Esim. risteilyohjelman mukaan risteilyllä piti olla napakymppi. Siihenkin oli jo valittu osallistujat maissa ja napakymppiin osallistui 4 ihmistä vaikka laivalla oli enemmän ihmisiä.

Mitä tulee speed dateen niin sekin oli vain kerran vedetty ohjelma puolessa tunnissa.

Minusta sinkkuristeilyn ohjelma siis ei hyvää.

4

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiika

      Olen ollut sinkkuriesteilyllä yhden kerran muuten oli hauskaa mutta ohjelma ei hyvä

    • Jassu

      Samaa mieltä, itsekkin petyin kyllä ohjelmaan....muuten oli kyllä tosi kivaa risteilyllä :)

    • Enemmän ohjelmaa

      Eipä ne sinkkuristeilyt yleensäkään noin ohjelmistonssa puolesta paljoa eroa normi risteilyistä. Ainakin tuon suomi24 sinkkuristeilyn tarkoitus on vain yrittää houkutella enemmän sinkkuja laivalle, laivalla meno on ihan samanlaista kuin jossain tavallisessa yökerhossakin.

      Itse kaipaisin erityisesti enemmän sitä järjästettyä sinkku ohjelmaa, kuten juuri noita speed datinkejä, "napakymppiä" ja vaikka rivitansseja, kunhan vain siellä olisi sellaista ohjelmaa jossa aktiivisesti voisi ottaa yhteyttä vastakkaisen sukupuolen edustajiin, muutenkin siis kuin kysymällä tuoppi kävessä että "käytä sä täällä usein?".

      • Evea

        Olen samaa mieltä kanssasi. Jotain järjestettyä ohjelmaa pitäisi olla. Eikös se pitäisi olla risteily-isäntien tehtävä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe