Olen olluyt sinkkuristeilyllä yhden kerran. Sinkkuristeily on ideana ihan hyvä idea. Ohjelma vain ei ollut oikein tasokasta sinkkuristeilyllä.
Esim. risteilyohjelman mukaan risteilyllä piti olla napakymppi. Siihenkin oli jo valittu osallistujat maissa ja napakymppiin osallistui 4 ihmistä vaikka laivalla oli enemmän ihmisiä.
Mitä tulee speed dateen niin sekin oli vain kerran vedetty ohjelma puolessa tunnissa.
Minusta sinkkuristeilyn ohjelma siis ei hyvää.
Sinkkuristeilystä ideana
4
531
Vastaukset
- kiika
Olen ollut sinkkuriesteilyllä yhden kerran muuten oli hauskaa mutta ohjelma ei hyvä
- Jassu
Samaa mieltä, itsekkin petyin kyllä ohjelmaan....muuten oli kyllä tosi kivaa risteilyllä :)
- Enemmän ohjelmaa
Eipä ne sinkkuristeilyt yleensäkään noin ohjelmistonssa puolesta paljoa eroa normi risteilyistä. Ainakin tuon suomi24 sinkkuristeilyn tarkoitus on vain yrittää houkutella enemmän sinkkuja laivalle, laivalla meno on ihan samanlaista kuin jossain tavallisessa yökerhossakin.
Itse kaipaisin erityisesti enemmän sitä järjästettyä sinkku ohjelmaa, kuten juuri noita speed datinkejä, "napakymppiä" ja vaikka rivitansseja, kunhan vain siellä olisi sellaista ohjelmaa jossa aktiivisesti voisi ottaa yhteyttä vastakkaisen sukupuolen edustajiin, muutenkin siis kuin kysymällä tuoppi kävessä että "käytä sä täällä usein?".- Evea
Olen samaa mieltä kanssasi. Jotain järjestettyä ohjelmaa pitäisi olla. Eikös se pitäisi olla risteily-isäntien tehtävä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882