Hän maalaa ikoneita aina viisi tuntia kerrallaan. Kun tulee sieltä, on ihan minä ite
ja stressaantunut. Mitä teen.
vaimolla on harrastus
6
<50
Vastaukset
Vaimosi harrastus pitää hänen mielensä virkeänä. Ikonien maalaamisen sanotaan olevan rauhoittavaa. Toivottavasti
Minun vaimollani on oikeasti todellinen ongelma. Hän sai aivoverenvuodon tasan puoli vuotta sitten. Se johti toispuoliseen halvaantumiseen.- hajuperuna!
Niinhän se on. Nasisilla on aina harrastuksia.
Mutta onhan miehilläkin sohva! Siinä saakin jäädä toiseksi. niin vaativaa ikonin maalaus on!
Miten capt.cöpenick pärjäätte nyt kotona? Saatteko jotakin kunnallista apua kodinhoitoon ja vaimolle?- Atolfia
Eihän harrastus ole hyvä, jos sieltä tulee stressaatuneena kotiin. Kyllä harrastuksen pitää antaa iloa ja virkistystä elämään. Eikä harrastuksen vuoksi pitäisi aiheuttaa toiselle harmia, kuten tämän ketjun aloittajan puoliso tekee.
Tietysti on hyvä, että on harrastuksia, mutta pitää niiden kanssa ottaa kanssaeläjä huomioon.
Ehkä miehen pitäisi yrittää keskustella vaimonsa kanssa, että tämä olisi vähemmän aikaa harrastuksensa piirissä ja antaisi miehelleen aikaa esim... yhdessä ulkoiluun. Ulkoilmassa haihtuu stressi.
Meidän perheessä on molemmilla harrastuksia, mutta emme ole hankkineet sellaisia, jotka stressiä aiheuttavat. Ei miestenkään tarvitse sohvalla löhötä, jos kunto antaa periksi jotain harrastaa, vaikka vain ulkona lenkkeilyä.
Olen pahoillani, capt.cöpenick, vaimosi halvaantumisesta. Toivottavasti kuntoutus palauttaa hänet toimintakykyiseksi. En tietenkään näin tiedä, minkä asteinen halvaus on ollut, mutta tunnen monia, jotka ovat palautuneet täysin.
Toivon hänenkin suhteensa parasta mahdollista toipumista. Ambulanssi lähti kuljettamaan vaimoani sairaalaan 1.7-11. Runsas viikko sen jälkeen sairaalassa ollessaan sattui tuo lisäisku.
Hän ei ole käynyt kotona sen jälkeen. Puuttuu kaikki mahikset kotihoitoon. Valitettavasti. Raskainta omaiselle on vaimon itkuisuus, kuten tänäänkin.
(ei näistä mielellään kirjoita)Voimaa voin vain toivoa sinulle Capitain! Vaikutat ihmiseltä. jolla on kapasiteettiä olla tukena sittenkin. Ei siinä tilanteessa voi muuta kuin pitää nätisti sylissä ja antaa toisen itkeä. PItele vain lämpimästi niin hän saa siitä voimaa ja lohtua.
Olen tuon käynyt läpi, toisen ollessa avuton, vaikk'ei miehet niin avoimesti itkekään kuin me naiset.
Voi sentään, miten elämä koettelee. Lämmin halaus sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511808Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.944792Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513103