Minimivaatimukset kumppanille sinkuilla?

Isosta O:sta

Simppeli kysymys.

Kun täällä kerrotaan että ei saa olla nörtti, yksin nyhjöttäjä, äitin luona asuva, lihava jne. niin kertokaapa nyt niiden ihanteiden sijaan (jota kukaan ei koskaan saavuta) että mitkä on ne ehdottomat minimikriteerit sitten sille kumppanille.

Vai onko joku jolla ei ole mitään?

Sitten niitä "ei ole vaan kattoo miten tunteet syttyy "vastauksia ei lasketa vaan silloin yleensä kyseessä on ihminen joka ei ole huomannut millaisista ihmisistä ne tunteet syttyy.

Yrittäkää myös kuvailla sitä kumppania oikeasti eikä vain että "no haluan teinineitsyen" tai "sellainen jolla on samankaltainen huumorintaju (eli millainen?"

Antaa tulla täydeltä laidalta.

124

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksiettäolenolem

      Hyvä itsetunto. Harvalla AT:lla on.

      • Isosta O:sta

        En usko koko käsitteeseen, mutta kerro mitä "hyvä itsetunto" pitää sisällään.

        Nähtävästi et halua sitten tuollaista AT:ta joten mikä määrittää muu kuin tuo itsetunto AT:n?


    • täydeltä laidalta

      Tupakoimaton, juopottelematon mielellään raitis, älykäs, viisas, sivistynyt, liikunnallinen ei missään nimessä lihava. Siinä muutamia minimikriteereitä naisille.

      • Isosta O:sta

        Onko tuo ihanne vai minimi?
        En arvostele listaa, mietin vain että onko tuossa kaikki?

        Mistä ikäryhmästä muuten?


      • täydeltä laidalta
        Isosta O:sta kirjoitti:

        Onko tuo ihanne vai minimi?
        En arvostele listaa, mietin vain että onko tuossa kaikki?

        Mistä ikäryhmästä muuten?

        Minimi siinä mielessä, että jos nuo eivät täyty niin tuskin pystyn ihastumaan.
        25-40v.


      • Isosta O:sta
        täydeltä laidalta kirjoitti:

        Minimi siinä mielessä, että jos nuo eivät täyty niin tuskin pystyn ihastumaan.
        25-40v.

        Ok.


    • Sunder

      Jotkut sanovat, että olen KTM, mutta ihmissuhteiden lukumäärä sanoo ATM.
      Kumppanin kriteerit: ulkonäkö joka miellyttää silmääni, ja tähän on suuri skaala pidän joistan pienikokoisista ja kevyistä naisista ja joistain pyöreistä. Vallitsevana piirteenä kuitenkin kasvot ovat minulle tärkeät, ruumiinrakenne on pääosin toissijainen, todella runsas ylipaino tosin ei sitten enää sytytä, mutta pieni pyöreys on jopa seksikkäämpää kuin ihan langanlaiha.
      Naisessa viehättää äly (ihan oikeasti, pidän naisista jotka ovat minua älykkäämpiä).
      Kyky ajatella asioita omilla aivoillaan ja monelta eri kantilta, sekä sen mukanaan tuoma kyky tehdä kompromisseja.
      Iältään väliä 22-30, alaraja saattaa hieman joustaa, mutta yläraja ei.
      Ei tupakoi, tämä on sellainen tapa, jota en voi sietää!
      Ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Tämä johtuu omasta asenteestani seksiin, joka on varmasti seurausta kumppaneiden vähyydestä, mutta minulle seksi merkitsee äärimmäistä läheisyyttä, henkilö joka on harrastanut yhden yön suhteita ei tätä ajatusta jaa, eikä ajattele seksistä samoin kuin minä.

      Nämä ovat minimivaatimukset. Jotka on aivan normaalin suomalaisen naisen helppo täyttää. Suurimpana kynnyksenä lienee naisen kyky hyväksyä minut.

      • RealityCheck

        "..pienikokoisista ja kevyistä naisista ja joistain pyöreistä. Vallitsevana piirteenä kuitenkin kasvot ovat minulle tärkeät, ruumiinrakenne on pääosin toissijainen, todella runsas ylipaino tosin ei sitten enää sytytä, mutta pieni pyöreys on jopa seksikkäämpää kuin ihan langanlaiha.."

        Vaadit siis kauniita naisia tai ainakin perusnättejä. Ristiriitaisesti sanot että kasvot ovat tärkein ominaisuus mutta, jos on läski ruho niin ei kiitos?

        "..Naisessa viehättää äly.."

        Kirjaviisaus vai elämänkokemuksen tuoma?

        "..Iältään väliä 22-30, alaraja saattaa hieman joustaa, mutta yläraja ei.."

        Profiilissasi ei lue ikää mutta, arvioisin ikäsi olevan n. 30 vuotta? pakeneva hiusraja saattaa viitata että olisit jo kolmenkympin puolivälissäkin jo. Sanot että alaraja joustaa hieman, no kuka 20 vuotias nainen haluaisi miehen joka näyttää hänen isoveljeltään ja myöhemmin hänen isältä. Puhumattakaan kuinka erilaiset arvot, - elämänkokemukset teillä on.

        "..Ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Tämä johtuu omasta asenteestani seksiin, joka on varmasti seurausta kumppaneiden vähyydestä, mutta minulle seksi merkitsee äärimmäistä läheisyyttä, henkilö joka on harrastanut yhden yön suhteita ei tätä ajatusta jaa, eikä ajattele seksistä samoin kuin minä.."

        Tuo nyt on kylmä fakta vain että kaikilla on yhdenillan-juttuja, joillakin saattaa olla yksi tai muutama ja jollakin kymmeniä. Mielestäni normaalia hakea seksiä ja läheisyyttä jos ei ole parisuhteessa (kohtuudella tietenkin, koska kevytkenkäisyys niin naisessa että miehessä ei ole kunnioitettava piirre) mielestäni jos pyrit siihen ettei ole yhtään ollut niin kannattaisi silloin kääntää katse niihin ylipainoisiin tai uskovaisiin mimmeihin. Eikä voi vaatia täysin samanlaista ajatusmaailmaa keneltäkään, koska hyvin epätodennäköistä että olisi juuri sama, hyvinkin paljon voi olla samanlaisia arvoja kuitenkin on omia ajatuksia/mielipiteitä meillä jokaisella.

        "..Nämä ovat minimivaatimukset. Jotka on aivan normaalin suomalaisen naisen helppo täyttää. Suurimpana kynnyksenä lienee naisen kyky hyväksyä minut.."

        Minimivaatimuksia? enemmänkin kuullostaa ihanteelta, suosittelisin höllää jostain noista muuten parisuhteen saaminen voi tehdä todella tiukkaa. Et juurikaan anna mitään vastinetta noille vaatimuksille (en vittuile tai sano tätä pahalla) olet tavis, perusmies. En tunne luonnetta mutta, tuon kirjoituksen perusteella voin sanoa ettet ole mikään karismaattinen persoona.

        Tälläisen palautteen antajaa yleensä haukutaan naiseksi tai provoksi (täällä) mutta, mies olen ja tämän palstan sekä monella muulla mittatikulla YTM. En kerskaile sillä, ei tämäkään elämä mitään ruusuilla tanssimista ole. Naisia ja seuraa riittää mutta, parisuhteet ovat tupannut jäämään lyhyiksi. Syynä on ollut omat henk.kohtaiset vikani ja liian nopeasti eteneminen suhteessa, lasken kuitenkin edellä mainitun suurimmaksi syyksi.

        Olen ihan muuta kuin tavis, perussuomalainen mies. 100% olen kuitenkin suomalainen, hieman tummempi ja atleettisen kropan omaava. Kasvoiltani olen rosoisen komeaksi luonnehdittu, renttumainen. Tuohon heitetään ekstrovertti, joka tilanteen sosiaalinen ja hieman erikoinen luonne.

        Miinukset toki löytyy;

        - Impulssikontrolli on huono
        - Väkivaltarikollisuutta nuorempana ollut, tunnen kyseenalaista porukkaa.

        Tästä nyt saa palstan ATM:t hehkuttaa "naiselle kelpaa rikollinen vaa" mutta, ihmiset eivät vain lähde samalta viivalta elämään ja menneisyyttä on monenlaista, oman olen jättänyt taakse ja pystyn olemaan rehellinen ja myöntää sen.

        Olen niinkuin sinäkin pinnallinen, seurustelu/tapailu-suhteeseen kelpuutan vain ne kauniit, perusnätitkin menettelee jos muut ominaisuudet ovat poikkeavia. Meistä jokainen on pinnallinen mutta, oma taso määrittelee sen minkä saa, se on toinen juttu sitten mitä vaatii.


      • Sunder
        RealityCheck kirjoitti:

        "..pienikokoisista ja kevyistä naisista ja joistain pyöreistä. Vallitsevana piirteenä kuitenkin kasvot ovat minulle tärkeät, ruumiinrakenne on pääosin toissijainen, todella runsas ylipaino tosin ei sitten enää sytytä, mutta pieni pyöreys on jopa seksikkäämpää kuin ihan langanlaiha.."

        Vaadit siis kauniita naisia tai ainakin perusnättejä. Ristiriitaisesti sanot että kasvot ovat tärkein ominaisuus mutta, jos on läski ruho niin ei kiitos?

        "..Naisessa viehättää äly.."

        Kirjaviisaus vai elämänkokemuksen tuoma?

        "..Iältään väliä 22-30, alaraja saattaa hieman joustaa, mutta yläraja ei.."

        Profiilissasi ei lue ikää mutta, arvioisin ikäsi olevan n. 30 vuotta? pakeneva hiusraja saattaa viitata että olisit jo kolmenkympin puolivälissäkin jo. Sanot että alaraja joustaa hieman, no kuka 20 vuotias nainen haluaisi miehen joka näyttää hänen isoveljeltään ja myöhemmin hänen isältä. Puhumattakaan kuinka erilaiset arvot, - elämänkokemukset teillä on.

        "..Ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Tämä johtuu omasta asenteestani seksiin, joka on varmasti seurausta kumppaneiden vähyydestä, mutta minulle seksi merkitsee äärimmäistä läheisyyttä, henkilö joka on harrastanut yhden yön suhteita ei tätä ajatusta jaa, eikä ajattele seksistä samoin kuin minä.."

        Tuo nyt on kylmä fakta vain että kaikilla on yhdenillan-juttuja, joillakin saattaa olla yksi tai muutama ja jollakin kymmeniä. Mielestäni normaalia hakea seksiä ja läheisyyttä jos ei ole parisuhteessa (kohtuudella tietenkin, koska kevytkenkäisyys niin naisessa että miehessä ei ole kunnioitettava piirre) mielestäni jos pyrit siihen ettei ole yhtään ollut niin kannattaisi silloin kääntää katse niihin ylipainoisiin tai uskovaisiin mimmeihin. Eikä voi vaatia täysin samanlaista ajatusmaailmaa keneltäkään, koska hyvin epätodennäköistä että olisi juuri sama, hyvinkin paljon voi olla samanlaisia arvoja kuitenkin on omia ajatuksia/mielipiteitä meillä jokaisella.

        "..Nämä ovat minimivaatimukset. Jotka on aivan normaalin suomalaisen naisen helppo täyttää. Suurimpana kynnyksenä lienee naisen kyky hyväksyä minut.."

        Minimivaatimuksia? enemmänkin kuullostaa ihanteelta, suosittelisin höllää jostain noista muuten parisuhteen saaminen voi tehdä todella tiukkaa. Et juurikaan anna mitään vastinetta noille vaatimuksille (en vittuile tai sano tätä pahalla) olet tavis, perusmies. En tunne luonnetta mutta, tuon kirjoituksen perusteella voin sanoa ettet ole mikään karismaattinen persoona.

        Tälläisen palautteen antajaa yleensä haukutaan naiseksi tai provoksi (täällä) mutta, mies olen ja tämän palstan sekä monella muulla mittatikulla YTM. En kerskaile sillä, ei tämäkään elämä mitään ruusuilla tanssimista ole. Naisia ja seuraa riittää mutta, parisuhteet ovat tupannut jäämään lyhyiksi. Syynä on ollut omat henk.kohtaiset vikani ja liian nopeasti eteneminen suhteessa, lasken kuitenkin edellä mainitun suurimmaksi syyksi.

        Olen ihan muuta kuin tavis, perussuomalainen mies. 100% olen kuitenkin suomalainen, hieman tummempi ja atleettisen kropan omaava. Kasvoiltani olen rosoisen komeaksi luonnehdittu, renttumainen. Tuohon heitetään ekstrovertti, joka tilanteen sosiaalinen ja hieman erikoinen luonne.

        Miinukset toki löytyy;

        - Impulssikontrolli on huono
        - Väkivaltarikollisuutta nuorempana ollut, tunnen kyseenalaista porukkaa.

        Tästä nyt saa palstan ATM:t hehkuttaa "naiselle kelpaa rikollinen vaa" mutta, ihmiset eivät vain lähde samalta viivalta elämään ja menneisyyttä on monenlaista, oman olen jättänyt taakse ja pystyn olemaan rehellinen ja myöntää sen.

        Olen niinkuin sinäkin pinnallinen, seurustelu/tapailu-suhteeseen kelpuutan vain ne kauniit, perusnätitkin menettelee jos muut ominaisuudet ovat poikkeavia. Meistä jokainen on pinnallinen mutta, oma taso määrittelee sen minkä saa, se on toinen juttu sitten mitä vaatii.

        Tuon kuvan ottohetkellä olin 25 vuotias, tällä hetkellä 28 eli kolmeenkymppiin on vielä hieman matkaa.

        Kauneis tässä tarvinnee käsitteenä hieman lisäselvitystä, eli en etsi mitään ihanneupeita kasvoja, joita näkee lehtien kansissa, vaan mielestäni ihan perusnätit kasvot ovat kauniit. Kasvot ovat ensimmäinen johon kiinnitän huomiota ja josta kiinnostukseni herää, mutta kyllä kokonaisuudellakin merkitystä on. Sanoin myös, että pyöreydestä ei ole haittaa, mutta reilusta ylipainosta on. Pyöreys ja reilu ylipaino ovat kaksi eri asiaa. Mielestäni tämä on aivan normaalia.

        Kaikilla ei ole yhdenyön juttuja, ei minullakaan ole. Itselleni ei tuota ongelmaa sanoa ei pelkälle seksille vaikka kaipaankin läheisyyttä. Tässä olen varmasti erilainen tapaus kuin jotkut, mutta tiedän tämä yhdenyön juttujen väliin jättäminen menee osittain myös käsikädessä hakemieni luonteenpiirteiden kanssa, josta lisää hieman alempana. Olen erittäin rationaalinen ihminen varustettuna erittäin hyvällä paineensietokyvyllä, pitkillä hermoilla ja erinomaisella impulssikontrollilla, tämän takia ihmiset jotka eivät minua tunne pitävät minua usein todella kylmänä ihmisenä. Omistan kyllä herkemmänkin puolen, mutta sen näkemiseksi minuun pitää ensin tutustua.

        Äly, rationaalisuus, kyky kriittiseen ajatteluun ja kyky muodostaa omia mielipiteitä sekä samalla myös muokata omia mielipiteitään, mikäli niiden osoitetaan olevan virheellisiä. Kyky tehdä loogisia päätelmiä ja tunnistaa sekä kyseenalaistaa perustelemattomia ajatuksia. Ilman näitä ominaisuuksia kanssani on nimittäin lähes mahdotonta tulla toimeen johtuen juuri aiemmin mainitusta rationaalisesta luonteestani, joka myös sisältää nämä ominaisuudet.

        Ja edelleen, nämä ovat minimivaatimuksia, jotka on kohtalaisen helppo täyttää. Ei tarvitse olla kouluja käynyt ollakseen viisas, eikä siihen välttämättä tarvita elämänkokemustakaan. Ainoastaan kyky ajatella itse. Perusnätti, normaaleissa ruumiinmitoissa oleva nainen. Jokainen ihminen on pinnallinen.


      • ----
        RealityCheck kirjoitti:

        "..pienikokoisista ja kevyistä naisista ja joistain pyöreistä. Vallitsevana piirteenä kuitenkin kasvot ovat minulle tärkeät, ruumiinrakenne on pääosin toissijainen, todella runsas ylipaino tosin ei sitten enää sytytä, mutta pieni pyöreys on jopa seksikkäämpää kuin ihan langanlaiha.."

        Vaadit siis kauniita naisia tai ainakin perusnättejä. Ristiriitaisesti sanot että kasvot ovat tärkein ominaisuus mutta, jos on läski ruho niin ei kiitos?

        "..Naisessa viehättää äly.."

        Kirjaviisaus vai elämänkokemuksen tuoma?

        "..Iältään väliä 22-30, alaraja saattaa hieman joustaa, mutta yläraja ei.."

        Profiilissasi ei lue ikää mutta, arvioisin ikäsi olevan n. 30 vuotta? pakeneva hiusraja saattaa viitata että olisit jo kolmenkympin puolivälissäkin jo. Sanot että alaraja joustaa hieman, no kuka 20 vuotias nainen haluaisi miehen joka näyttää hänen isoveljeltään ja myöhemmin hänen isältä. Puhumattakaan kuinka erilaiset arvot, - elämänkokemukset teillä on.

        "..Ei ole harrastanut yhden yön suhteita. Tämä johtuu omasta asenteestani seksiin, joka on varmasti seurausta kumppaneiden vähyydestä, mutta minulle seksi merkitsee äärimmäistä läheisyyttä, henkilö joka on harrastanut yhden yön suhteita ei tätä ajatusta jaa, eikä ajattele seksistä samoin kuin minä.."

        Tuo nyt on kylmä fakta vain että kaikilla on yhdenillan-juttuja, joillakin saattaa olla yksi tai muutama ja jollakin kymmeniä. Mielestäni normaalia hakea seksiä ja läheisyyttä jos ei ole parisuhteessa (kohtuudella tietenkin, koska kevytkenkäisyys niin naisessa että miehessä ei ole kunnioitettava piirre) mielestäni jos pyrit siihen ettei ole yhtään ollut niin kannattaisi silloin kääntää katse niihin ylipainoisiin tai uskovaisiin mimmeihin. Eikä voi vaatia täysin samanlaista ajatusmaailmaa keneltäkään, koska hyvin epätodennäköistä että olisi juuri sama, hyvinkin paljon voi olla samanlaisia arvoja kuitenkin on omia ajatuksia/mielipiteitä meillä jokaisella.

        "..Nämä ovat minimivaatimukset. Jotka on aivan normaalin suomalaisen naisen helppo täyttää. Suurimpana kynnyksenä lienee naisen kyky hyväksyä minut.."

        Minimivaatimuksia? enemmänkin kuullostaa ihanteelta, suosittelisin höllää jostain noista muuten parisuhteen saaminen voi tehdä todella tiukkaa. Et juurikaan anna mitään vastinetta noille vaatimuksille (en vittuile tai sano tätä pahalla) olet tavis, perusmies. En tunne luonnetta mutta, tuon kirjoituksen perusteella voin sanoa ettet ole mikään karismaattinen persoona.

        Tälläisen palautteen antajaa yleensä haukutaan naiseksi tai provoksi (täällä) mutta, mies olen ja tämän palstan sekä monella muulla mittatikulla YTM. En kerskaile sillä, ei tämäkään elämä mitään ruusuilla tanssimista ole. Naisia ja seuraa riittää mutta, parisuhteet ovat tupannut jäämään lyhyiksi. Syynä on ollut omat henk.kohtaiset vikani ja liian nopeasti eteneminen suhteessa, lasken kuitenkin edellä mainitun suurimmaksi syyksi.

        Olen ihan muuta kuin tavis, perussuomalainen mies. 100% olen kuitenkin suomalainen, hieman tummempi ja atleettisen kropan omaava. Kasvoiltani olen rosoisen komeaksi luonnehdittu, renttumainen. Tuohon heitetään ekstrovertti, joka tilanteen sosiaalinen ja hieman erikoinen luonne.

        Miinukset toki löytyy;

        - Impulssikontrolli on huono
        - Väkivaltarikollisuutta nuorempana ollut, tunnen kyseenalaista porukkaa.

        Tästä nyt saa palstan ATM:t hehkuttaa "naiselle kelpaa rikollinen vaa" mutta, ihmiset eivät vain lähde samalta viivalta elämään ja menneisyyttä on monenlaista, oman olen jättänyt taakse ja pystyn olemaan rehellinen ja myöntää sen.

        Olen niinkuin sinäkin pinnallinen, seurustelu/tapailu-suhteeseen kelpuutan vain ne kauniit, perusnätitkin menettelee jos muut ominaisuudet ovat poikkeavia. Meistä jokainen on pinnallinen mutta, oma taso määrittelee sen minkä saa, se on toinen juttu sitten mitä vaatii.

        "Mielestäni normaalia hakea seksiä ja läheisyyttä jos ei ole parisuhteessa (kohtuudella tietenkin, koska kevytkenkäisyys niin naisessa että miehessä ei ole kunnioitettava piirre)"

        Minun mielestäni on normaalia _haluta_ seksiä ja läheisyyttä jos ei ole parisuhteessa, tai jos on parisuhteessa.

        Kaikki miehet eivät tosin osaa sitä seksiä ja läheisyyttä edes hakea, koska heillä ei ole kokemusta siitä missä naisia voisi tavata ja miten heitä pitäisi lähestyä. Onko tämä nyt sitten niin epänormaalia että se tekee miehestä saman tien kelpaamattoman?

        No aiheeseen liittyen tässä olisi minun listani minimivaatimuksista naiselle:
        - Suurin piirtein minun ikäiseni ( /- 10 vuotta)
        - Sinkku
        - Ei mielellään alle 40 kg tai yli 100 kg (joo tiedän, kauheaa pinnallista ulkonäön korostamista)
        - Tupakoimaton
        - Käyttää alkoholia vähän tai kohtuudella
        - Ei lapsia, tai jos on lapsia niin ne eivät roiku aina mukana
        - Tulee omillaan toimeen
        - Kykenee sietämään ujoa, hiljaista ja vähän epäsosiaalista miestä
        - On kokenut seksiä joskus aiemminkin muttei harrasta jatkuvasti epämääräisä satunnaisia seksisuhteita

        Tokkopa tällaiset kriteerit täyttävää naista on olemassakaan?


    • ENFP-nainen

      Minimivaatimukset: keskivertoa älykkäämpi, intuitiivinen, samansuuntainen arvomaailma kuin itselläni, normaalit ihmissuhdetaidot. Lisäksi ei voi olla ongelmia kuten päihteet, elämänhallinta, mielenterveys.

      Ulkonäkö merkitsee vain jos sen kokee epämiellyttävänä tai jos se on epäsiisti.
      Ei tarvitse olla urheilullinen tai klassisesti hyvännäköinen (epämiellyttäviä on ehkä 2-5%). Seksitaidot/kokemus ei ole kriteeri, mutta kummankin pitää kokea toinen haluttavana, mikä ainakin itselläni varsin luonnollinen asia kun on ihastunut/rakastunut.

      Minimi ei kuitenkaan riitä, jos tunteet ei syty molemmin puolin ja toiseen ei koe henkistä yhteyttä. Tai jos vastapuoli haluaa elää hyvin erilaista elämää kuin itse elän (tosin tämä sisältyy jo arvomaailmaa).

      • Isosta O:sta

        Muutama kysymys, ei syyttävässä mielessä vaan ihan avoimesti.

        "keskivertoa älykkäämpi,"
        Miten tämän älykkyyden tulisi ilmetä miehestä ja mitä tuo "keskivertoa" tarkoittaa sinulle?

        "intuitiivinen"
        Mitä tämä tarkoittaa? Osaa vaistota mitä ajattelet etc. vai?

        "samansuuntainen arvomaailma kuin itselläni"
        kts. "samanlaiset huumorintajut" kohtaani. ;)

        "normaalit ihmissuhdetaidot"
        Tarkoittaako tämä normaalia sosiaalista elämää vai mitä?

        "Minimi ei kuitenkaan riitä, jos tunteet ei syty molemmin puolin ja toiseen ei koe henkistä yhteyttä. "
        Millä mittaat että ne tunteet syttyy sinulla oikeista syistä eikä vaikkapa siitä että sulla on huono ajanjakso elämässä tai huonoja päiviä kun kohtaat miehen tai saat hänestä aluksi väärän/huonon kuvan?


      • ENFP-nainen
        Isosta O:sta kirjoitti:

        Muutama kysymys, ei syyttävässä mielessä vaan ihan avoimesti.

        "keskivertoa älykkäämpi,"
        Miten tämän älykkyyden tulisi ilmetä miehestä ja mitä tuo "keskivertoa" tarkoittaa sinulle?

        "intuitiivinen"
        Mitä tämä tarkoittaa? Osaa vaistota mitä ajattelet etc. vai?

        "samansuuntainen arvomaailma kuin itselläni"
        kts. "samanlaiset huumorintajut" kohtaani. ;)

        "normaalit ihmissuhdetaidot"
        Tarkoittaako tämä normaalia sosiaalista elämää vai mitä?

        "Minimi ei kuitenkaan riitä, jos tunteet ei syty molemmin puolin ja toiseen ei koe henkistä yhteyttä. "
        Millä mittaat että ne tunteet syttyy sinulla oikeista syistä eikä vaikkapa siitä että sulla on huono ajanjakso elämässä tai huonoja päiviä kun kohtaat miehen tai saat hänestä aluksi väärän/huonon kuvan?

        Keskivertoa älykkäämpi tarkoittaa itselleni matemaattisloogista älyä tai/ja tunneälyä. Kumpikaan osa alue ei sais olla nolla, mutta vahvempi alue kompensoi heikompaa. Älykkyys käytännössä näkyy siinä, että pystyy pyörittämään monimutkaisiakin ajatuskuvioita päässään, kykyä pohdistella ja nähdä asioita useammalta kannalta.

        Intuitiivisyydellä tarkoitan persoonallisuus piirrettä, jonka vastakohta on tosiasiallinen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Myers–Briggs-tyyppi-indikaattori). Koska olen itse vahvasti intuitiivinen, en saa tosiasialliselta kumppanilta mitä tarvitsen ja taas tosiasiallinen luultavasti hermostuisi kanssani aika pian.

        Arvomaailmani on perhe- ja ihmissuhdekeskeinen, vaikka myös muuta asiat kuten älylliset haasteet on tärkeitä. Arvostan periaattellisuutta ja kunnollisuutta. Arvomaailmani ytimen voisi kiteyttää: kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Normaalit ihmissuhdetaidot sisältää sen, että osaa kommunikoida, neuvotella ja joustaa arkielämän tilanteissa silti olematta lattiamatto. Ihmissuhdetaidot merkitsee myös kykyä tulla ihmisten kanssa toimeen, kykyä olla provosoimatta toisia, empatiakykyä sekä tilannetajua miten missäkin tilanteessa käyttäydytään.

        "Millä mittaat että ne tunteet syttyy sinulla oikeista syistä"

        Jos ei ole henkisesti valmis ihastumaan, ei se auta vaikka superuros osuisi kohdalle :-) Valmius on edellytys. Sinänsä tunteiden syvempi syttyminen vaatii tutustumista toisen sisimpään eli silloin ei ole kyse kerrasta poikki-riskiä. Alussa tunteet on luonnollisesti aika paljon intuition varassa. Käytännössä siis sopivat feromonit ja yhteensopiva persoonallisuus (toisten kanssa tuntuu heti alusta, että yhteinen aaltopitus löytyy). En pysty ihastumaan ennen kuin ollaan nähty kasvokkain, sitä ennen mies voi olla "vain" kiinnostava ja henkisen yhteyden voi kokea ilman tapaamista.


      • Isosta O:sta
        ENFP-nainen kirjoitti:

        Keskivertoa älykkäämpi tarkoittaa itselleni matemaattisloogista älyä tai/ja tunneälyä. Kumpikaan osa alue ei sais olla nolla, mutta vahvempi alue kompensoi heikompaa. Älykkyys käytännössä näkyy siinä, että pystyy pyörittämään monimutkaisiakin ajatuskuvioita päässään, kykyä pohdistella ja nähdä asioita useammalta kannalta.

        Intuitiivisyydellä tarkoitan persoonallisuus piirrettä, jonka vastakohta on tosiasiallinen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Myers–Briggs-tyyppi-indikaattori). Koska olen itse vahvasti intuitiivinen, en saa tosiasialliselta kumppanilta mitä tarvitsen ja taas tosiasiallinen luultavasti hermostuisi kanssani aika pian.

        Arvomaailmani on perhe- ja ihmissuhdekeskeinen, vaikka myös muuta asiat kuten älylliset haasteet on tärkeitä. Arvostan periaattellisuutta ja kunnollisuutta. Arvomaailmani ytimen voisi kiteyttää: kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Normaalit ihmissuhdetaidot sisältää sen, että osaa kommunikoida, neuvotella ja joustaa arkielämän tilanteissa silti olematta lattiamatto. Ihmissuhdetaidot merkitsee myös kykyä tulla ihmisten kanssa toimeen, kykyä olla provosoimatta toisia, empatiakykyä sekä tilannetajua miten missäkin tilanteessa käyttäydytään.

        "Millä mittaat että ne tunteet syttyy sinulla oikeista syistä"

        Jos ei ole henkisesti valmis ihastumaan, ei se auta vaikka superuros osuisi kohdalle :-) Valmius on edellytys. Sinänsä tunteiden syvempi syttyminen vaatii tutustumista toisen sisimpään eli silloin ei ole kyse kerrasta poikki-riskiä. Alussa tunteet on luonnollisesti aika paljon intuition varassa. Käytännössä siis sopivat feromonit ja yhteensopiva persoonallisuus (toisten kanssa tuntuu heti alusta, että yhteinen aaltopitus löytyy). En pysty ihastumaan ennen kuin ollaan nähty kasvokkain, sitä ennen mies voi olla "vain" kiinnostava ja henkisen yhteyden voi kokea ilman tapaamista.

        "Käytännössä siis sopivat feromonit"

        Nyt on lähdettävä nukkumaan.
        Teidän kannattaa jos on aikaa pikkaisen lukea aiheesta ja miettiä uudestaan.


      • ed
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "Käytännössä siis sopivat feromonit"

        Nyt on lähdettävä nukkumaan.
        Teidän kannattaa jos on aikaa pikkaisen lukea aiheesta ja miettiä uudestaan.

        Jos viittaat siihen, että feromonitutkimuksessa on ristiriitaisia tuloksia, olen tutkimustuloksista tietoinen. Se viimeisin julkisuudessa ollut tutkimus, ei vakuuta: johtopäätökset oli aika heppoisia. Aihe on hankala tutkia, koska ei tiedetä mitä yhdisteitä etsiä ja eikä niitä aina osata mitata edes oikein.... Se ettei joku yhdiste toimi feromonina ei tarkoita ettei muita yhdisteryhmiä voisi olla.

        Miehen haju on valitettavasti, se mikä ratkaisee paljon oli se sitten siinä järkeä tai ei ;-) Ja hajua ei suurimmasta osasta "vaistoa" ennen kun on halattu, pussattu, tansittu tai oltu muuten iholla. SItten taas jotkut kolahtaa hyvin pienestä, ja yleensä jälkikäteen huomaa mistä oli kyse.


      • Sunder
        ENFP-nainen kirjoitti:

        Keskivertoa älykkäämpi tarkoittaa itselleni matemaattisloogista älyä tai/ja tunneälyä. Kumpikaan osa alue ei sais olla nolla, mutta vahvempi alue kompensoi heikompaa. Älykkyys käytännössä näkyy siinä, että pystyy pyörittämään monimutkaisiakin ajatuskuvioita päässään, kykyä pohdistella ja nähdä asioita useammalta kannalta.

        Intuitiivisyydellä tarkoitan persoonallisuus piirrettä, jonka vastakohta on tosiasiallinen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Myers–Briggs-tyyppi-indikaattori). Koska olen itse vahvasti intuitiivinen, en saa tosiasialliselta kumppanilta mitä tarvitsen ja taas tosiasiallinen luultavasti hermostuisi kanssani aika pian.

        Arvomaailmani on perhe- ja ihmissuhdekeskeinen, vaikka myös muuta asiat kuten älylliset haasteet on tärkeitä. Arvostan periaattellisuutta ja kunnollisuutta. Arvomaailmani ytimen voisi kiteyttää: kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

        Normaalit ihmissuhdetaidot sisältää sen, että osaa kommunikoida, neuvotella ja joustaa arkielämän tilanteissa silti olematta lattiamatto. Ihmissuhdetaidot merkitsee myös kykyä tulla ihmisten kanssa toimeen, kykyä olla provosoimatta toisia, empatiakykyä sekä tilannetajua miten missäkin tilanteessa käyttäydytään.

        "Millä mittaat että ne tunteet syttyy sinulla oikeista syistä"

        Jos ei ole henkisesti valmis ihastumaan, ei se auta vaikka superuros osuisi kohdalle :-) Valmius on edellytys. Sinänsä tunteiden syvempi syttyminen vaatii tutustumista toisen sisimpään eli silloin ei ole kyse kerrasta poikki-riskiä. Alussa tunteet on luonnollisesti aika paljon intuition varassa. Käytännössä siis sopivat feromonit ja yhteensopiva persoonallisuus (toisten kanssa tuntuu heti alusta, että yhteinen aaltopitus löytyy). En pysty ihastumaan ennen kuin ollaan nähty kasvokkain, sitä ennen mies voi olla "vain" kiinnostava ja henkisen yhteyden voi kokea ilman tapaamista.

        Tuon perusteella taitaisin itse olla INTJ -tyyppinen persoonallisuus, melko mielenkiintoinen skaala.


    • Sellainen jonka kanssa on hyvä olla. Eli rento, mukava, huumorintajuinen tyyppi, joka ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä.

      Seksuaalista vetoa pitää tietenkin olla tai muutenhan suhde on pelkkä ystävyyssellainen. Seksuaaliseen vetoon taas vaikuttavat kaikki feromoneista miellyttävään ulkomuotoon.

      • Isosta O:sta

        "Seksuaaliseen vetoon taas vaikuttavat kaikki feromoneista miellyttävään ulkomuotoon. "
        Eli todella harva vetoaa sinuun?

        Jännä juttu että kun puhut seksuaalisesta halusta niin et pelkästään ekaksi vaan ainoastaan mainitset fyysiset asiat.

        Nähtävästi siis sinulle samankaltaisuus ja mukava seura on ystävyyttä kun taas fyysinen vetovoima on seksiä ja parisuhde?


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Seksuaaliseen vetoon taas vaikuttavat kaikki feromoneista miellyttävään ulkomuotoon. "
        Eli todella harva vetoaa sinuun?

        Jännä juttu että kun puhut seksuaalisesta halusta niin et pelkästään ekaksi vaan ainoastaan mainitset fyysiset asiat.

        Nähtävästi siis sinulle samankaltaisuus ja mukava seura on ystävyyttä kun taas fyysinen vetovoima on seksiä ja parisuhde?

        Ei, vaan nimenomaan siihen vaikuttaa myös nuo ensin mainitut asiat mutta jos fyysinen veto puuttuu, niin välittäminen jää platoniseksi.


      • 17
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "Seksuaaliseen vetoon taas vaikuttavat kaikki feromoneista miellyttävään ulkomuotoon. "
        Eli todella harva vetoaa sinuun?

        Jännä juttu että kun puhut seksuaalisesta halusta niin et pelkästään ekaksi vaan ainoastaan mainitset fyysiset asiat.

        Nähtävästi siis sinulle samankaltaisuus ja mukava seura on ystävyyttä kun taas fyysinen vetovoima on seksiä ja parisuhde?

        Eipä yllättänyt taas yhtään, toi muija on ihan sekaisin (sic)... tosin tahaton huumori naurattaa aina ;)


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ei, vaan nimenomaan siihen vaikuttaa myös nuo ensin mainitut asiat mutta jos fyysinen veto puuttuu, niin välittäminen jää platoniseksi.

        Mitenkäs tarkistat miehen feromonit?
        Näistä muuten liikkuu aika huvittavia juttuja, mutta se on eri keskustelun aihe se.

        Mikä on sinulle "miellyttävä ulkomuoto"?

        Nähtävästi olet näitä jotka eivät kykene koskaan ohittamaan tuota fyysistä vetoa noilla psyykkisillä asioilla.


      • Isosta O:sta
        17 kirjoitti:

        Eipä yllättänyt taas yhtään, toi muija on ihan sekaisin (sic)... tosin tahaton huumori naurattaa aina ;)

        Aijaa, en tunne tarkeemmin tapausta kun todella vähän ja harvoin kunnolla luen täältä mitään.

        Sen olen huomannut että varsinkin naisilta netissä pääsee tällaisissa kysymyksissä "freudilaisia" lipsahduksia että he sanovat vahingossa sen mitä aikoivat tai sitten muotoilevat sen pehmeämpään muotoon tavallaan korjatakseen "virheensä".

        Esimerkiksi nainen ei sano että haluaa "komean miehen" vaan itseään miellyttävän ja fyysistä vetovoimaa pitää olla. ;)

        Eihän se minua asiani tietysti ole..............


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        Mitenkäs tarkistat miehen feromonit?
        Näistä muuten liikkuu aika huvittavia juttuja, mutta se on eri keskustelun aihe se.

        Mikä on sinulle "miellyttävä ulkomuoto"?

        Nähtävästi olet näitä jotka eivät kykene koskaan ohittamaan tuota fyysistä vetoa noilla psyykkisillä asioilla.

        Miksi ne pitäisi tarkistaa?

        "Mikä on sinulle "miellyttävä ulkomuoto"?"

        Semmoinen, ettei laatta lennä kun katsoo päin.

        "Nähtävästi olet näitä jotka eivät kykene koskaan ohittamaan tuota fyysistä vetoa noilla psyykkisillä asioilla. "

        "psyykkiset asiat" edelleenkin liittyvät asiaan mutta tajuatko että fyysinen veto on biologinen homma. Toki mukavuus ym. tekee ihmisestä vetovoimaisemman mutta kyse on siitä pikkujutusta, joka erottaa ystävät rakastajista.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        Aijaa, en tunne tarkeemmin tapausta kun todella vähän ja harvoin kunnolla luen täältä mitään.

        Sen olen huomannut että varsinkin naisilta netissä pääsee tällaisissa kysymyksissä "freudilaisia" lipsahduksia että he sanovat vahingossa sen mitä aikoivat tai sitten muotoilevat sen pehmeämpään muotoon tavallaan korjatakseen "virheensä".

        Esimerkiksi nainen ei sano että haluaa "komean miehen" vaan itseään miellyttävän ja fyysistä vetovoimaa pitää olla. ;)

        Eihän se minua asiani tietysti ole..............

        Koska kaikkihan pitävät täysin samannäköisiä hyvännäköisinä?

        Nythän oli kyse minimivaatimuksista. Toki hyvännäköisyys on plussaa.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Miksi ne pitäisi tarkistaa?

        "Mikä on sinulle "miellyttävä ulkomuoto"?"

        Semmoinen, ettei laatta lennä kun katsoo päin.

        "Nähtävästi olet näitä jotka eivät kykene koskaan ohittamaan tuota fyysistä vetoa noilla psyykkisillä asioilla. "

        "psyykkiset asiat" edelleenkin liittyvät asiaan mutta tajuatko että fyysinen veto on biologinen homma. Toki mukavuus ym. tekee ihmisestä vetovoimaisemman mutta kyse on siitä pikkujutusta, joka erottaa ystävät rakastajista.

        Tämä on ei miellyttävä ulkomuoto:

        http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135257219155.jpeg


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Miksi ne pitäisi tarkistaa?

        "Mikä on sinulle "miellyttävä ulkomuoto"?"

        Semmoinen, ettei laatta lennä kun katsoo päin.

        "Nähtävästi olet näitä jotka eivät kykene koskaan ohittamaan tuota fyysistä vetoa noilla psyykkisillä asioilla. "

        "psyykkiset asiat" edelleenkin liittyvät asiaan mutta tajuatko että fyysinen veto on biologinen homma. Toki mukavuus ym. tekee ihmisestä vetovoimaisemman mutta kyse on siitä pikkujutusta, joka erottaa ystävät rakastajista.

        "Miksi ne pitäisi tarkistaa?"

        *Nauha kelautuu nopeasti soittimessa takaisin*

        "Semmoinen, ettei laatta lennä kun katsoo päin."

        Todella, todella, todella empaatiinen vastaus. Varmaan hyvä mittari.

        ""psyykkiset asiat" edelleenkin liittyvät asiaan mutta tajuatko että fyysinen veto on biologinen homma. Toki mukavuus ym. tekee ihmisestä vetovoimaisemman mutta kyse on siitä pikkujutusta, joka erottaa ystävät rakastajista. "

        En lainkaan ymmärrä mitä eroa on psyykkisillä ja biologisilla asioilla paitsi sen että viittaat joihinkin yksinkertaisiin vietteihin jotka sytyttävät sinut. Nähtävästi siis etsit pariutumiskelpoista urosta loppupeleissä ja muulla ei ole mitään väliä.

        Toisin sanottuna valitset kumppanisi yksinkertaisimmilla mahdollisilla "biologisilla" kriteereillä.

        Kiitos vastauksistasi.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Koska kaikkihan pitävät täysin samannäköisiä hyvännäköisinä?

        Nythän oli kyse minimivaatimuksista. Toki hyvännäköisyys on plussaa.

        Joo, se on tosi plussaa, bonusta, ektstraa, ekstrahyvää, mahtavaa, lisää, mannaa...

        Toivottavasti löydät fyysisesti kyvykkään biologisen yksinkertaisesti valitun rennon hauskan hyvännäköinen uroksen.


      • Isosta O:sta

      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Miksi ne pitäisi tarkistaa?"

        *Nauha kelautuu nopeasti soittimessa takaisin*

        "Semmoinen, ettei laatta lennä kun katsoo päin."

        Todella, todella, todella empaatiinen vastaus. Varmaan hyvä mittari.

        ""psyykkiset asiat" edelleenkin liittyvät asiaan mutta tajuatko että fyysinen veto on biologinen homma. Toki mukavuus ym. tekee ihmisestä vetovoimaisemman mutta kyse on siitä pikkujutusta, joka erottaa ystävät rakastajista. "

        En lainkaan ymmärrä mitä eroa on psyykkisillä ja biologisilla asioilla paitsi sen että viittaat joihinkin yksinkertaisiin vietteihin jotka sytyttävät sinut. Nähtävästi siis etsit pariutumiskelpoista urosta loppupeleissä ja muulla ei ole mitään väliä.

        Toisin sanottuna valitset kumppanisi yksinkertaisimmilla mahdollisilla "biologisilla" kriteereillä.

        Kiitos vastauksistasi.

        "*Nauha kelautuu nopeasti soittimessa takaisin*"

        ? En käsitä mitä kuvittelet.

        "Todella, todella, todella empaatiinen vastaus. Varmaan hyvä mittari."

        Oli kieltämättä kärjistetty, sillä en ole koskaan oksentanut toisen ihmisen nähdessäni. Tarkennetaanko, että pitää olla helppo katsoa naamatauluun.

        "En lainkaan ymmärrä mitä eroa on psyykkisillä ja biologisilla asioilla paitsi sen että viittaat joihinkin yksinkertaisiin vietteihin jotka sytyttävät sinut. "

        Psyykkiset ovat biologisia asioita. Miten niin minut? Ne sytyttävät meidät kaikki, vaikka kuinka yrittäisit yliinhimillistä esittää.

        "Nähtävästi siis etsit pariutumiskelpoista urosta loppupeleissä ja muulla ei ole mitään väliä."

        Ööö...aloituksen aihe on minimivaatimukset kumppanille. Miten voisi pariutumua miehen kanssa, joka ei ole siihen kelpoinen.

        "Toisin sanottuna valitset kumppanisi yksinkertaisimmilla mahdollisilla "biologisilla" kriteereillä."

        Kyllä, kuten: Huumorintajuisuus, mukavuus, rentous, ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä ja johon tuntee fyysistä vetoa.

        Ja näidenhän piti edelleenkin olla se minimilista.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        Joo, se on tosi plussaa, bonusta, ektstraa, ekstrahyvää, mahtavaa, lisää, mannaa...

        Toivottavasti löydät fyysisesti kyvykkään biologisen yksinkertaisesti valitun rennon hauskan hyvännäköinen uroksen.

        Mitä ihmettä sekoilet taas? Kyse ei ole siitä miten minä tunnen fyysistä vetoa, vaan mistä fyysinen veto syntyy kaikilla meillä. Ei helvetti.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        "*Nauha kelautuu nopeasti soittimessa takaisin*"

        ? En käsitä mitä kuvittelet.

        "Todella, todella, todella empaatiinen vastaus. Varmaan hyvä mittari."

        Oli kieltämättä kärjistetty, sillä en ole koskaan oksentanut toisen ihmisen nähdessäni. Tarkennetaanko, että pitää olla helppo katsoa naamatauluun.

        "En lainkaan ymmärrä mitä eroa on psyykkisillä ja biologisilla asioilla paitsi sen että viittaat joihinkin yksinkertaisiin vietteihin jotka sytyttävät sinut. "

        Psyykkiset ovat biologisia asioita. Miten niin minut? Ne sytyttävät meidät kaikki, vaikka kuinka yrittäisit yliinhimillistä esittää.

        "Nähtävästi siis etsit pariutumiskelpoista urosta loppupeleissä ja muulla ei ole mitään väliä."

        Ööö...aloituksen aihe on minimivaatimukset kumppanille. Miten voisi pariutumua miehen kanssa, joka ei ole siihen kelpoinen.

        "Toisin sanottuna valitset kumppanisi yksinkertaisimmilla mahdollisilla "biologisilla" kriteereillä."

        Kyllä, kuten: Huumorintajuisuus, mukavuus, rentous, ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä ja johon tuntee fyysistä vetoa.

        Ja näidenhän piti edelleenkin olla se minimilista.

        "? En käsitä mitä kuvittelet. "

        Ei mitään. Unohda.

        "Oli kieltämättä kärjistetty, sillä en ole koskaan oksentanut toisen ihmisen nähdessäni. Tarkennetaanko, että pitää olla helppo katsoa naamatauluun"

        Sormien välistä hankalampi.

        "Ööö...aloituksen aihe on minimivaatimukset kumppanille. Miten voisi pariutumua miehen kanssa, joka ei ole siihen kelpoinen."

        Pariutumiskelpoisella tarkoitin yksinkertaisen biologisesti urosta joka sytyttää sinut fyysisellä tasolla.

        "Kyllä, kuten: Huumorintajuisuus, mukavuus, rentous, ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä "

        Nämä eivät ole yksinkertaisia biologisia asioita vaan yleensä vaatii korkeampia aivotoimintoja.

        "johon tuntee fyysistä vetoa. "

        Sain käsityksen että tämä on määrittävin tekijä sinun parin valinnassasi.

        "Ja näidenhän piti edelleenkin olla se minimilista. "

        Jään odottamaan sitä maksimilistaa....jos siis löydät kaksi kilpailukykyistä fyysisesti vetovoimaista urosta joita himoitset yhtä paljon.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Mitä ihmettä sekoilet taas? Kyse ei ole siitä miten minä tunnen fyysistä vetoa, vaan mistä fyysinen veto syntyy kaikilla meillä. Ei helvetti.

        "Kyse ei ole siitä miten minä tunnen fyysistä vetoa, vaan mistä fyysinen veto syntyy kaikilla meillä. Ei ********. "

        Älä tee yleistyksiä jotka eivät pidä paikkaansa.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "? En käsitä mitä kuvittelet. "

        Ei mitään. Unohda.

        "Oli kieltämättä kärjistetty, sillä en ole koskaan oksentanut toisen ihmisen nähdessäni. Tarkennetaanko, että pitää olla helppo katsoa naamatauluun"

        Sormien välistä hankalampi.

        "Ööö...aloituksen aihe on minimivaatimukset kumppanille. Miten voisi pariutumua miehen kanssa, joka ei ole siihen kelpoinen."

        Pariutumiskelpoisella tarkoitin yksinkertaisen biologisesti urosta joka sytyttää sinut fyysisellä tasolla.

        "Kyllä, kuten: Huumorintajuisuus, mukavuus, rentous, ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä "

        Nämä eivät ole yksinkertaisia biologisia asioita vaan yleensä vaatii korkeampia aivotoimintoja.

        "johon tuntee fyysistä vetoa. "

        Sain käsityksen että tämä on määrittävin tekijä sinun parin valinnassasi.

        "Ja näidenhän piti edelleenkin olla se minimilista. "

        Jään odottamaan sitä maksimilistaa....jos siis löydät kaksi kilpailukykyistä fyysisesti vetovoimaista urosta joita himoitset yhtä paljon.

        Anteeksi mutta miten ollaan yksinkertaisen biologisesti uros?

        "Nämä eivät ole yksinkertaisia biologisia asioita vaan yleensä vaatii korkeampia aivotoimintoja."

        Niin nämä ovat minun minimi vaateeni kumppanille.

        "Sain käsityksen että tämä on määrittävin tekijä sinun parin valinnassasi."

        Ei vaan ne ovat nämä kaikki. Jutun pointti on vain se, että jos ei ole fyysistä vetoa, niin suhde on automaattisesti platoninen.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Anteeksi mutta miten ollaan yksinkertaisen biologisesti uros?

        "Nämä eivät ole yksinkertaisia biologisia asioita vaan yleensä vaatii korkeampia aivotoimintoja."

        Niin nämä ovat minun minimi vaateeni kumppanille.

        "Sain käsityksen että tämä on määrittävin tekijä sinun parin valinnassasi."

        Ei vaan ne ovat nämä kaikki. Jutun pointti on vain se, että jos ei ole fyysistä vetoa, niin suhde on automaattisesti platoninen.

        Ja ei päde vain minuun vaan ihan joka helvetin ikiseen ihmiseen.


      • Sunder
        gloriana_demeter kirjoitti:

        "*Nauha kelautuu nopeasti soittimessa takaisin*"

        ? En käsitä mitä kuvittelet.

        "Todella, todella, todella empaatiinen vastaus. Varmaan hyvä mittari."

        Oli kieltämättä kärjistetty, sillä en ole koskaan oksentanut toisen ihmisen nähdessäni. Tarkennetaanko, että pitää olla helppo katsoa naamatauluun.

        "En lainkaan ymmärrä mitä eroa on psyykkisillä ja biologisilla asioilla paitsi sen että viittaat joihinkin yksinkertaisiin vietteihin jotka sytyttävät sinut. "

        Psyykkiset ovat biologisia asioita. Miten niin minut? Ne sytyttävät meidät kaikki, vaikka kuinka yrittäisit yliinhimillistä esittää.

        "Nähtävästi siis etsit pariutumiskelpoista urosta loppupeleissä ja muulla ei ole mitään väliä."

        Ööö...aloituksen aihe on minimivaatimukset kumppanille. Miten voisi pariutumua miehen kanssa, joka ei ole siihen kelpoinen.

        "Toisin sanottuna valitset kumppanisi yksinkertaisimmilla mahdollisilla "biologisilla" kriteereillä."

        Kyllä, kuten: Huumorintajuisuus, mukavuus, rentous, ei ole turhan konservatiivinen, ei syö ainakaan paljoa lihaa, tykkää/sietää scifiä ja johon tuntee fyysistä vetoa.

        Ja näidenhän piti edelleenkin olla se minimilista.

        Kyllä gloriana on tässä ihan oikeassa. Ei parisuhdetta voi lähteä rakentamaan pelkästään sen varaan, että molemmat tuleva älyllisellä tasolla hyvin toimeen keskenään, kuten kaverit aina. Kyllä siihen aina tarvitaan alkuun se seksuaalinen vetovoima toiseen osapuoleen, ilman sitä on turha lähteä rakentamaan mitään pysyvämpää suhdetta. Nuo luonteenpiirteet tulevat kysymykseen käytännössä vasta siinä vaiheessa, kun tuo alun huuma alkaa hiipua, silloin tarvitaan suhteessa muutakin kuin se alun seksuaalinen vetovoima.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Kyse ei ole siitä miten minä tunnen fyysistä vetoa, vaan mistä fyysinen veto syntyy kaikilla meillä. Ei ********. "

        Älä tee yleistyksiä jotka eivät pidä paikkaansa.

        ööh...miten voi olla parisuhteessa, jossa ei ole fyysistä vetoa?
        Toki mielenliikkeet vaikuttavat tähän myös mutta feromonit ym. vaikuttavat silti meihin kaikkiin.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Anteeksi mutta miten ollaan yksinkertaisen biologisesti uros?

        "Nämä eivät ole yksinkertaisia biologisia asioita vaan yleensä vaatii korkeampia aivotoimintoja."

        Niin nämä ovat minun minimi vaateeni kumppanille.

        "Sain käsityksen että tämä on määrittävin tekijä sinun parin valinnassasi."

        Ei vaan ne ovat nämä kaikki. Jutun pointti on vain se, että jos ei ole fyysistä vetoa, niin suhde on automaattisesti platoninen.

        "Anteeksi mutta miten ollaan yksinkertaisen biologisesti uros? "

        Olet naaras joten odotat miehen täyttävät tietyt uroksen merkit että olet valmis kiimaan hänen kanssaan.
        Se on yksinkertaisinta biologiaa.
        Yleensä näissä korostuvat tietyt piirteet jotka koetaan uroksille ja naaraille tyypillisinä.

        "Niin nämä ovat minun minimi vaateeni kumppanille."

        Joo, mainitsit näiden olevan niitä psykologisia juttuja kunhan vain kyseessä ei ole platoninen suhde.

        "Ei vaan ne ovat nämä kaikki. Jutun pointti on vain se, että jos ei ole fyysistä vetoa, niin suhde on automaattisesti platoninen. "

        Ymmärsin kyllä.
        Fyysinen vetovoima = seksi ja parisuhde
        Ei fyysistä vetovoimaa = automaattisesti platoninen


      • Isosta O:sta
        Sunder kirjoitti:

        Kyllä gloriana on tässä ihan oikeassa. Ei parisuhdetta voi lähteä rakentamaan pelkästään sen varaan, että molemmat tuleva älyllisellä tasolla hyvin toimeen keskenään, kuten kaverit aina. Kyllä siihen aina tarvitaan alkuun se seksuaalinen vetovoima toiseen osapuoleen, ilman sitä on turha lähteä rakentamaan mitään pysyvämpää suhdetta. Nuo luonteenpiirteet tulevat kysymykseen käytännössä vasta siinä vaiheessa, kun tuo alun huuma alkaa hiipua, silloin tarvitaan suhteessa muutakin kuin se alun seksuaalinen vetovoima.

        "Kyllä gloriana on tässä ihan oikeassa. "

        Ei, hän on aivan väärässä kuten sinäkin.

        Käytännössä molemmat teistä ajaa takaa suhdetta jossa on aluksi fyysinen vetovoima ja yksinkertaisen biologian kautta parinmuodostus jonka jälkeen aletaan miettiä että onkohan mitään yhteistä.

        osa ihmisistä kykenee kuromaan umpeen tuota fyysisen vetovoiman puutetta noilla muilla ominaisuuksilla, nähtävästi te ette siihen kykene.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        ööh...miten voi olla parisuhteessa, jossa ei ole fyysistä vetoa?
        Toki mielenliikkeet vaikuttavat tähän myös mutta feromonit ym. vaikuttavat silti meihin kaikkiin.

        Älä puhu noista feromoneista, ihan sama kuin puhuisit horoskoopeista jos puhut niistä noin.

        "ööh...miten voi olla parisuhteessa, jossa ei ole fyysistä vetoa?"

        Vetovoimaa voidaan rakentaa monella eri tavoin johon viittaan tuossa ylempänä.
        Joillakin on voimakkaasti korostunut fyysisen vetovoiman tarve kuten sinulla vaikuttaa olevan ja tällöin korostuu yksinkertaisen biologian opit miten kumppani valitaan.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Ja ei päde vain minuun vaan ihan joka helvetin ikiseen ihmiseen.

        no ei päde. Sori.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Anteeksi mutta miten ollaan yksinkertaisen biologisesti uros? "

        Olet naaras joten odotat miehen täyttävät tietyt uroksen merkit että olet valmis kiimaan hänen kanssaan.
        Se on yksinkertaisinta biologiaa.
        Yleensä näissä korostuvat tietyt piirteet jotka koetaan uroksille ja naaraille tyypillisinä.

        "Niin nämä ovat minun minimi vaateeni kumppanille."

        Joo, mainitsit näiden olevan niitä psykologisia juttuja kunhan vain kyseessä ei ole platoninen suhde.

        "Ei vaan ne ovat nämä kaikki. Jutun pointti on vain se, että jos ei ole fyysistä vetoa, niin suhde on automaattisesti platoninen. "

        Ymmärsin kyllä.
        Fyysinen vetovoima = seksi ja parisuhde
        Ei fyysistä vetovoimaa = automaattisesti platoninen

        Tarkoitat ilmeisesti penistä....muuta en keksi...

        Ihmisillä ei ole kiimaa.

        "Yleensä näissä korostuvat tietyt piirteet jotka koetaan uroksille ja naaraille tyypillisinä."

        You don't know me at all.

        "Ymmärsin kyllä.
        Fyysinen vetovoima = seksi ja parisuhde
        Ei fyysistä vetovoimaa = automaattisesti platoninen "

        Tottakai ymmärrät, sillä tämä pätee myös sinuun ja sinun suhteisiisi.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Tarkoitat ilmeisesti penistä....muuta en keksi...

        Ihmisillä ei ole kiimaa.

        "Yleensä näissä korostuvat tietyt piirteet jotka koetaan uroksille ja naaraille tyypillisinä."

        You don't know me at all.

        "Ymmärsin kyllä.
        Fyysinen vetovoima = seksi ja parisuhde
        Ei fyysistä vetovoimaa = automaattisesti platoninen "

        Tottakai ymmärrät, sillä tämä pätee myös sinuun ja sinun suhteisiisi.

        "Tarkoitat ilmeisesti penistä....muuta en keksi..."

        Tarkoitan uroksen maskuliinisilla ominaisuuksilla penistä?

        "Ihmisillä ei ole kiimaa."

        Kiima = vetoivoima = seksi = pariutuminen = lisääntyminen

        "Tottakai ymmärrät, sillä tämä pätee myös sinuun ja sinun suhteisiisi. "

        Lue edellinen oma kommenttisi pari riviä ylempää.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Kyllä gloriana on tässä ihan oikeassa. "

        Ei, hän on aivan väärässä kuten sinäkin.

        Käytännössä molemmat teistä ajaa takaa suhdetta jossa on aluksi fyysinen vetovoima ja yksinkertaisen biologian kautta parinmuodostus jonka jälkeen aletaan miettiä että onkohan mitään yhteistä.

        osa ihmisistä kykenee kuromaan umpeen tuota fyysisen vetovoiman puutetta noilla muilla ominaisuuksilla, nähtävästi te ette siihen kykene.

        Eih. Käsität joko tahallaan väärin tai sittet ei vain kolahda.

        Minä en aja tälläistä takaa. Suhde ilman fyysistä vetoa nyt vain on ihan määritelmällisestikin platoninen.
        Keksit omasta päästäsi tuon höperryksesi.

        "osa ihmisistä kykenee kuromaan umpeen tuota fyysisen vetovoiman puutetta noilla muilla ominaisuuksilla, nähtävästi te ette siihen kykene. "

        Nähtävästi sinä et osaa lukea tekstiä ilman että työnnät väliin omia ennakkoluulojasi.
        Tajuatko että jos ei ole fyysistä vetovoimaa, niin suhde on automaattisesti platoninen. Ei sen vetovoiman tarvitse ensisilmäyksellä muodostua.


      • Cattis.
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "Kyllä gloriana on tässä ihan oikeassa. "

        Ei, hän on aivan väärässä kuten sinäkin.

        Käytännössä molemmat teistä ajaa takaa suhdetta jossa on aluksi fyysinen vetovoima ja yksinkertaisen biologian kautta parinmuodostus jonka jälkeen aletaan miettiä että onkohan mitään yhteistä.

        osa ihmisistä kykenee kuromaan umpeen tuota fyysisen vetovoiman puutetta noilla muilla ominaisuuksilla, nähtävästi te ette siihen kykene.

        Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.

        Missä kohtaa gloriana kertoi että aluksi pitää olla fyysistä vetovoimaan? Voi se toki olla niinkin päin, että se on ensin mutta eiköhän tässä nyt tarkoitettu, että pitää olla MYÖS fyysistä vetovoimaa niiden aluksi lueteltujen lisäksi. Se, kenen kanssa sitä on ja kenen ei, on vaikea selittää.

        Voitko kertoa joitain esimerkkejä miten tuota fyysisen vetovoiman puutetta sitten voisi kuroa umpeen?


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Tarkoitat ilmeisesti penistä....muuta en keksi..."

        Tarkoitan uroksen maskuliinisilla ominaisuuksilla penistä?

        "Ihmisillä ei ole kiimaa."

        Kiima = vetoivoima = seksi = pariutuminen = lisääntyminen

        "Tottakai ymmärrät, sillä tämä pätee myös sinuun ja sinun suhteisiisi. "

        Lue edellinen oma kommenttisi pari riviä ylempää.

        "Tarkoitan uroksen maskuliinisilla ominaisuuksilla penistä?"

        Niin...ai niin ja kivespussit ja eturauhanen...muuta ei nyt tule mieleen.

        "Kiima = vetoivoima = seksi = pariutuminen = lisääntyminen"

        Toistan: Ihmisellä ei ole kiimaa. Minä en halua lisääntyä lainkaan, vetovoima ei johda väistämättä seksiin, eikä seksi pariutumiseen eikä pariutuminen lisääntymiseen. Ja joskus nämä menevät aivan eri järjestyksessä.

        "Lue edellinen oma kommenttisi pari riviä ylempää. "

        Ööh eli harrastat parisuhteita, joissa et tunne mitään halua harrastaa seksiä kumppanisi kanssa, etkä pidä häntä lainkaan fyysisesti viehättävänä?

        Minusta kuulostaa erehdyttävästi platoniselta suhteelta.

        Vai etkö vain tajua mitä kirjoitan?


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        no ei päde. Sori.

        Katso sanakirja määritelmä platoniselle.


      • Isosta O:sta
        Cattis. kirjoitti:

        Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.

        Missä kohtaa gloriana kertoi että aluksi pitää olla fyysistä vetovoimaan? Voi se toki olla niinkin päin, että se on ensin mutta eiköhän tässä nyt tarkoitettu, että pitää olla MYÖS fyysistä vetovoimaa niiden aluksi lueteltujen lisäksi. Se, kenen kanssa sitä on ja kenen ei, on vaikea selittää.

        Voitko kertoa joitain esimerkkejä miten tuota fyysisen vetovoiman puutetta sitten voisi kuroa umpeen?

        "Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.
        "

        Niin, mieshän on aina jankkaaja kun ei myönnä olevansa väärässä.
        Joo, luovutan, olette varmaan oikeassa feromonienne (naurua) kanssa.

        Hyvää yötä.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Eih. Käsität joko tahallaan väärin tai sittet ei vain kolahda.

        Minä en aja tälläistä takaa. Suhde ilman fyysistä vetoa nyt vain on ihan määritelmällisestikin platoninen.
        Keksit omasta päästäsi tuon höperryksesi.

        "osa ihmisistä kykenee kuromaan umpeen tuota fyysisen vetovoiman puutetta noilla muilla ominaisuuksilla, nähtävästi te ette siihen kykene. "

        Nähtävästi sinä et osaa lukea tekstiä ilman että työnnät väliin omia ennakkoluulojasi.
        Tajuatko että jos ei ole fyysistä vetovoimaa, niin suhde on automaattisesti platoninen. Ei sen vetovoiman tarvitse ensisilmäyksellä muodostua.

        Ai niin korjataanpas. Suhde ilman seksuaalista puolta on platoninen.
        Mutta kuitenkin seksi ilman fyysistä vetoa?


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.
        "

        Niin, mieshän on aina jankkaaja kun ei myönnä olevansa väärässä.
        Joo, luovutan, olette varmaan oikeassa feromonienne (naurua) kanssa.

        Hyvää yötä.

        Olet idiootti jos kuvittelet olevasi biologian yläpuolella. Toimit ihan yhtä aistinvaraisesti kuin muutkin, olet vain liian tyhmä tajutaksesi sitä.


      • Isosta O:sta
        Cattis. kirjoitti:

        Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.

        Missä kohtaa gloriana kertoi että aluksi pitää olla fyysistä vetovoimaan? Voi se toki olla niinkin päin, että se on ensin mutta eiköhän tässä nyt tarkoitettu, että pitää olla MYÖS fyysistä vetovoimaa niiden aluksi lueteltujen lisäksi. Se, kenen kanssa sitä on ja kenen ei, on vaikea selittää.

        Voitko kertoa joitain esimerkkejä miten tuota fyysisen vetovoiman puutetta sitten voisi kuroa umpeen?

        "Voitko kertoa joitain esimerkkejä miten tuota fyysisen vetovoiman puutetta sitten voisi kuroa umpeen? "

        Joko sitä kykyä on tai ei ole. Sitä on vaikea selittää.

        Äläkä vain ala jankkaaman sinäkin.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        "Voitko kertoa joitain esimerkkejä miten tuota fyysisen vetovoiman puutetta sitten voisi kuroa umpeen? "

        Joko sitä kykyä on tai ei ole. Sitä on vaikea selittää.

        Äläkä vain ala jankkaaman sinäkin.

        Tarkoitatko sitä, että kun oppii tuntemaan toisen, niin alkaa tuntemaan vetoa, vaikka pelkän ulkoisen olomuodon perusteella niin ei käynyt?

        Toki näin käy mutta ei muuta mitään mitä olen kirjoittanut.


      • Sunder
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.
        "

        Niin, mieshän on aina jankkaaja kun ei myönnä olevansa väärässä.
        Joo, luovutan, olette varmaan oikeassa feromonienne (naurua) kanssa.

        Hyvää yötä.

        Parisuhde ilman fyysistä vetovoimaa on pelkkä kaverisuhde. Ei oikea parisuhde. Kumpikaan ei koe toista fyysisesti puoleensavetäväksi, eli suhde on puhtaasti platoninen.
        Mitä umpeen kuromista siinä on? Sinun mielestäsi siis jokainen voisi alkaa seurustella tuosta vaan kenen tahansa kaverinsa tai tuttunsa kanssa, kunhan tulevat vain toimeen keskenään, mitään muuta ei vaadita. Ajattelehan nyt oikeasti vähän mitä lapioit herra Isosta O::sta.


      • Isosta O:sta
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Olet idiootti jos kuvittelet olevasi biologian yläpuolella. Toimit ihan yhtä aistinvaraisesti kuin muutkin, olet vain liian tyhmä tajutaksesi sitä.

        My dear, mutta kun sinulla ei vaikuta olevan biologiasta hajuakaan.
        Menehän nyt aistimaan niitä feromoneja.

        Olen nyt sitten idiootti, tyhmä ja jankkaaja kun olen erilainen kun en toimi kuten sinun minimilistasi edellyytäisi.

        Uskaltaakohan tässä enää hengittää....


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        Älä puhu noista feromoneista, ihan sama kuin puhuisit horoskoopeista jos puhut niistä noin.

        "ööh...miten voi olla parisuhteessa, jossa ei ole fyysistä vetoa?"

        Vetovoimaa voidaan rakentaa monella eri tavoin johon viittaan tuossa ylempänä.
        Joillakin on voimakkaasti korostunut fyysisen vetovoiman tarve kuten sinulla vaikuttaa olevan ja tällöin korostuu yksinkertaisen biologian opit miten kumppani valitaan.

        Rinnastatko tosissasi faktan huuhaahan? Käyppä googlettamassa feromonit ja valkkaile tieteelliset artikkelit asiaan.

        Nyt ehkä käsitän mistä jankkauksesi johtuu...kuvitteletko että fyysinen vetovoima voi muodostua vain fyysisestä olomuodosta?

        Fyysinen vetovoima tarkoittaa seksuaalista vetovoimaa. Siihen vaikuttavat biologisten eritteiden lisäksi kyllä muutkin asiat. Kuten jo mielestäni kirjoitinkin jankkauksesi lomassa.


      • Isosta O:sta kirjoitti:

        My dear, mutta kun sinulla ei vaikuta olevan biologiasta hajuakaan.
        Menehän nyt aistimaan niitä feromoneja.

        Olen nyt sitten idiootti, tyhmä ja jankkaaja kun olen erilainen kun en toimi kuten sinun minimilistasi edellyytäisi.

        Uskaltaakohan tässä enää hengittää....

        Mitä sekoilet? En minä vaadi sinua edellyttämään mitään.
        En myöskään vaadi kumppanilta mitään feromoneja, täysin naurettava ajatuskin. On nyt vain fakta että feromonit vaikuttavat seksuaaliseen (kun jhostain syystä se sana fyysinen niin ärsytti) vetovoimaan.


      • Cattis.
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "Voi herranjumala mikä jankkaaja. Kyllä se nyt olet sinä väärässä tässä.
        "

        Niin, mieshän on aina jankkaaja kun ei myönnä olevansa väärässä.
        Joo, luovutan, olette varmaan oikeassa feromonienne (naurua) kanssa.

        Hyvää yötä.

        En vaan tajua miksi sun piti lähteä jankkaamaan 6 lisäkysymystä glorianan vastauksesta, itepähän kysyit eka minimivaatimuksia.
        En minäkään tohon feromoniasiaan perusta, mutta kyllähän parisuhteen edellytyksenä (vs. kaverisuhde) on se jokin juttu joka herättää MYÖS sen seksuaalisen mielenkiinnon.
        Sä ilmeisesti osaat herättää itsestäsi sellaisen tunteen tyhjästä? Sullehan ei sitten tule olemaan vaikeaa löytää kumppania.


      • Isosta O:sta
        Cattis. kirjoitti:

        En vaan tajua miksi sun piti lähteä jankkaamaan 6 lisäkysymystä glorianan vastauksesta, itepähän kysyit eka minimivaatimuksia.
        En minäkään tohon feromoniasiaan perusta, mutta kyllähän parisuhteen edellytyksenä (vs. kaverisuhde) on se jokin juttu joka herättää MYÖS sen seksuaalisen mielenkiinnon.
        Sä ilmeisesti osaat herättää itsestäsi sellaisen tunteen tyhjästä? Sullehan ei sitten tule olemaan vaikeaa löytää kumppania.

        Kävin pesemässä hampaat, mutta vastaan tähän vielä.

        "En vaan tajua miksi sun piti lähteä jankkaamaan 6 lisäkysymystä glorianan vastauksesta, itepähän kysyit eka minimivaatimuksia."

        Kyselin samaa kaikilta!

        "En minäkään tohon feromoniasiaan perusta, mutta kyllähän parisuhteen edellytyksenä (vs. kaverisuhde) on se jokin juttu joka herättää MYÖS sen seksuaalisen mielenkiinnon. "

        Sanoinko missään ettei näin olisi?
        Päättelin että gloriana tekee omat päätöksensä seksuaalisesta mielenkiinnosta fyysisen vetovoiman perusteella. Onko se nyt väärin sanoa ääneen sekään?

        "Sä ilmeisesti osaat herättää itsestäsi sellaisen tunteen tyhjästä? Sullehan ei sitten tule olemaan vaikeaa löytää kumppania. "

        Ainakin se herää jostain muusta kuin puhtaasti fyysisen vetovoiman pohjalta ja yksinkertaisten biologisten vasteiden (suuret rinnat jne.) tai markkinahenkisten tutkimusten feromoneista yms.

        Onhan se tosiaan jankkaamista jos kerrankin yrittää kysyä mitä toinen tarkoittaa asioilla eikä vain tyydy siihen että toinen sanoo "no pitää olla komee ja niinku pitää feromonit olla kunnossa"

        Keskitytään nyt sitten noihin minimilistoihin ja minä en jankkaa enää mitään.


      • Cattis.
        Isosta O:sta kirjoitti:

        Kävin pesemässä hampaat, mutta vastaan tähän vielä.

        "En vaan tajua miksi sun piti lähteä jankkaamaan 6 lisäkysymystä glorianan vastauksesta, itepähän kysyit eka minimivaatimuksia."

        Kyselin samaa kaikilta!

        "En minäkään tohon feromoniasiaan perusta, mutta kyllähän parisuhteen edellytyksenä (vs. kaverisuhde) on se jokin juttu joka herättää MYÖS sen seksuaalisen mielenkiinnon. "

        Sanoinko missään ettei näin olisi?
        Päättelin että gloriana tekee omat päätöksensä seksuaalisesta mielenkiinnosta fyysisen vetovoiman perusteella. Onko se nyt väärin sanoa ääneen sekään?

        "Sä ilmeisesti osaat herättää itsestäsi sellaisen tunteen tyhjästä? Sullehan ei sitten tule olemaan vaikeaa löytää kumppania. "

        Ainakin se herää jostain muusta kuin puhtaasti fyysisen vetovoiman pohjalta ja yksinkertaisten biologisten vasteiden (suuret rinnat jne.) tai markkinahenkisten tutkimusten feromoneista yms.

        Onhan se tosiaan jankkaamista jos kerrankin yrittää kysyä mitä toinen tarkoittaa asioilla eikä vain tyydy siihen että toinen sanoo "no pitää olla komee ja niinku pitää feromonit olla kunnossa"

        Keskitytään nyt sitten noihin minimilistoihin ja minä en jankkaa enää mitään.

        "Päättelin että gloriana tekee omat päätöksensä seksuaalisesta mielenkiinnosta fyysisen vetovoiman perusteella". Mä päättelen että sä päättelit väärin.

        Okei, ensimmäiseksi olisi siis pitänyt määritellä termit "seksuaalinen mielenkiinto" ja "fyysinen vetovoima". Sulle ne ilmeisesti on eri asia?


      • Porkkalan rauha
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä, että kun oppii tuntemaan toisen, niin alkaa tuntemaan vetoa, vaikka pelkän ulkoisen olomuodon perusteella niin ei käynyt?

        Toki näin käy mutta ei muuta mitään mitä olen kirjoittanut.

        Jos ei näin kävisi, niin ainakin reaalimaailman puheiden ja palstakirjoitusten perusteella aika vähissä olisi ne miehet, jotka pelkän ulkomuodon osalta saisivat naisen vetoa tuntemaan.


      • Corto Nki
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Mitä ihmettä sekoilet taas? Kyse ei ole siitä miten minä tunnen fyysistä vetoa, vaan mistä fyysinen veto syntyy kaikilla meillä. Ei helvetti.

        Mitä itse sekoilet? Välillä kaikki tykkäävät erilaisesta ulkonäöstä, välillä fyysinen veto syntyy kaikille samasta asiasta? Feromonit, ja jotkut tykkää läskistä nörtistä ja jotkut Brad Pittistä... ota tuosta nyt selvä.


      • Porkkalan rauha kirjoitti:

        Jos ei näin kävisi, niin ainakin reaalimaailman puheiden ja palstakirjoitusten perusteella aika vähissä olisi ne miehet, jotka pelkän ulkomuodon osalta saisivat naisen vetoa tuntemaan.

        Niin? Tottakai niin tapahtuu.


      • Corto Nki kirjoitti:

        Mitä itse sekoilet? Välillä kaikki tykkäävät erilaisesta ulkonäöstä, välillä fyysinen veto syntyy kaikille samasta asiasta? Feromonit, ja jotkut tykkää läskistä nörtistä ja jotkut Brad Pittistä... ota tuosta nyt selvä.

        Osaatko erottaa sen että ihmiset pitävät eri asioita vetoavana ja sen että seksuaalinen veto syntyy kaikilla samoista reaktioista?


      • Corto Nki
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Osaatko erottaa sen että ihmiset pitävät eri asioita vetoavana ja sen että seksuaalinen veto syntyy kaikilla samoista reaktioista?

        Näin tarkemmin lueskellen, tuo eka postauksesi ketjussa kertoi asian ymmärrettävällä tavalla, mutta senjälkeiset sekoittivat ainakin oman pakkani.


    • nainen23..

      Tärkeimpänä seikkana pidän sitä, että mies on fiksu ja mielellään korkeasti koulutettu, hyvää seuraa ja esittelykelpoinen. Ja sellaiset kasvot, että silmiä miellyttävät. Ei tarvitse mikään huippukomea olla. Ja pituutta mielellään yli 170, ei ylipainoa.

      • Isosta O:sta

        "mielellään korkeasti koulutettu, hyvää seuraa ja esittelykelpoinen."

        Akateeminen, sosiaalinen ja salonkikelpoinen herranen?
        Taitaa olla noin about 90% yliopistossa opiskelevien naisten unelmasta juuri tuollainen.

        "Ja sellaiset kasvot, että silmiä miellyttävät."

        Millaiset ne ovat?

        "Ei tarvitse mikään huippukomea olla"

        Kuuluisat viimeiset sanat miehelle joka saa pakit hetken kuluttua vaikkapa nettideitissä :D


    • joslöytyisikin

      -Miellyttää silmiä
      -Miellyttää korvia (eli on fiksu ja samalla aaltopituudella)
      -Ei ole pelimies
      -Ei ole panomies
      -On herrasmies
      -Ei ole pihi siipeilijä
      -Osaa käyttää rahaa samalla tavoin kuin itsekin. (Ei tuhlaa vääriin asioihin vaan arvostaa esim. omaa omistusasuntoa, eikä elä velaksi enempää, kuin on pakollista esim. asunnon hankittua...)
      -On uskollinen
      -Haluaa loppuelämän suhteen
      -Ei ole toivottavasti harrastanut seksiä yli 10 naisen kanssa
      -Ei ole dominoiva vaan kuuntelee muitakin
      -Osaa keskustella vaikka mielipiteet eroaisivatkin toisistaan
      -Osaa riidellä rakentavasti eikä mene henkilökohtaisuuksiin
      -Ei koe riitoja suhteen uhkana (koska niitä tulee joskus joka suhteessa, varsinkin alussa kun ei tunne vielä toista)
      -Kunnioittaa muita ihmisiä
      -On eläinrakas
      -Pystyy keskittymään ja olemaan uskollinen yhdelle ihmiselle lopun elämää
      -Ei ole pornon kuluttaja
      -Pitää läheisyydestä sen kaikissa muodoissa
      -Ei halua väkisin sorkkia kakkoseen
      -Haluaa lapsia
      -On paras ystävä
      -Lohduttaa surun hetkellä
      -Iloitsee ilon hetkellä
      -Pitää huolen hygieniastaan
      -Ei ihannoi tietynlaista naistyyppiä, vaan oma nainen on se "jumaloinnin" kohde
      -Pitää luonnollisista naisista
      -Ei keräile naisten kuvia tai katso niitä
      -On perhekeskeinen
      jne.

      • Isosta O:sta

        "joslöytyisikin" vs. "vitun pitkä lista"

        Tuossa varmaan alkaa olla jo se tilanne että sinulle ihanne on sama kuin minimi.


      • dfghj4567
        Isosta O:sta kirjoitti:

        "joslöytyisikin" vs. "vitun pitkä lista"

        Tuossa varmaan alkaa olla jo se tilanne että sinulle ihanne on sama kuin minimi.

        Lista on aika yksinkertainen loppujen lopuksi. Iso osa kriteereistä on toimivan suhteen peruspilareita.
        Vaatimustasoa on hyvä pitää yllä varsinkin kun itse täyttää myös listan ominaisuudet. Ulkonäöstä en puhu, koska sen päättää toinen osapuoli


    • 17+3

      Minimikriteerit: itseäni miellyttävä ulkonäkö, fiksu, avarakatseinen ja rento, ja jokseenkin samankaltainen huumorintaju, eli pitäisi olla myös samalla aaltopituudella (eli ihan jokaista sarkastista heittoa ei tarvitsisi rautalangasta vääntää tai selittää, että mitä tarkoitin sillä ja sillä)

      • Isosta O:sta

        Hei!

        "itseäni miellyttävä ulkonäkö, fiksu, avarakatseinen ja rento,"
        Osaatko kertoa miten nämä ilmenesivät siinä kumppanissa?


      • 17+3
        Isosta O:sta kirjoitti:

        Hei!

        "itseäni miellyttävä ulkonäkö, fiksu, avarakatseinen ja rento,"
        Osaatko kertoa miten nämä ilmenesivät siinä kumppanissa?

        fiksu = järkevä ja avarakatseinen, ei käyttäydy typerästi
        avarakatseinen = osaa katsoa asioita useammalta kantilta, ymmärtäväinen, ei omaa erityisiä ennakkoluuloja
        rento = ei nipottaja, ei ole kaavoihin kangistunut, osaa ja haluaakin tehdä jotain spontaania välillä, ehkä vähän boheemi (ei välttämättä)
        itseäni miellyttävä ulkonäkö = kivannäköinen. tämä ei tarkoita perinteisellä tavalla 'komeaa'.. en osaa kuvailla. mutta kyllä te tiedätte. sopusuhtaiset kasvot ja vartalo. jotain pientä särmääkin saa olla.


    • Tästä ei tingitä!

      Naisen pitää olla alle 25-vuotias, ei ruma eikä lihava, korkeintaan kolmen nussima tai mieluiten nussimaton, aikaisemmat nussijat eivät saa olla maahanmuuttajataustaisia tai kuulua alempiin yhteiskuntaluokkiin.

      Pitää myös sheivailla karvat muualta kuin yläpäästä ja hiusten sitten oltava pitkät, värillä ei väliä kunhan ei ole harmaa. Eikä saa kävellä perisuomalaiseen lypsypiikatyyliin jalat harallaan ja jalkaterät ulospäin kuin olisi koko ajan synnyttämäisillään.

    • sinkkulainen

      -Tilillä pitää olla vähintään 150 000 euroa
      -Silikoonitissit
      -Treenattu vartalo
      -Mielen huumaava ominaistuoksu

      Muita ehdottomia kriteerejä ei tällä hetkellä ole.

    • 1) Älyltään, huumorintajultaan, elämänarvoiltaan ja luonteeltaan samalla aallonpituudella.

      2) Ikää omani /- 5v.

      3) Ulkonäkö >= alempaa keskitasoa.

      Turha sinänsä kyllä listata, koska vastarakkautta ei kuitenkaan heru.

    • No viisi kohtaa vain:

      - On terve molemmista päistä.
      - Ei ole vielä lapsia (mut ehkä haluaa).
      - Ei tupakoi.
      - Ei ole rautaa naama täynnä (ois luonnollinen mielellään)
      - Ikää ois about saman verran kun mulla eli alle 35, mut yli 18.

      Tietenkin tässä tulee kyssäriin se et mun pitää sitten kelvata hänelle... johon hommat yleensä aina kariutuu, no sitä odotellessa.

    • irish coffee

      Jos jotain vähimmäisvaatimuksia pitäisi listata niin näin suoralta kädeltä voisin luetella muutaman:
      EI...
      - lapsia
      - ylipainoa
      - asu vanhempien luona
      - aja vm. 2000- tai uudempaa mersua tai bemaria
      - tupakoi
      (- rikosrekisteriä)

      Iältään max. 6 vuotta vanhempi. Omaa opiskelu- ja/tai työhistoriaa (ei siis ole koko elämäänsä elänyt sossun tai vanhempien avulla), koulutustasolla tai ammatilla ei väliä. Komea ei tarvitse olla, mutta en kyllä rumaakaan ottaisi.

    • 40 pillun mies

      - Neitsyt
      - Kaunis
      - Alle 55kg

    • Täydeltä ja täydeltä...
      Siis minimi... Tuota no ehdottomat kriteerit: Nainen, haluaa lapsia, savuton, ei asu aivan helvetin kaukana.

      Olisiko tuo siis se minimi ja kaikki muu on hienosäätöä sen jälkeen. Ja säätäähän kyllä sopii...

      • Ai joo. 150cm, 40kg, punaisiksi VÄRJÄTYT lyhyet hiukset, söpösti pisamia, ehkä se on ammatiltaan vaikka joku sossun täti, ...

        Tai ehkä ei...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ai joo. 150cm, 40kg, punaisiksi VÄRJÄTYT lyhyet hiukset, söpösti pisamia, ehkä se on ammatiltaan vaikka joku sossun täti, ...

        Tai ehkä ei...

        Tai ehkä se on 156cm, 45kg, mua parivuotta nuorempi, blondi opettaja, joka harrastaa liikuntaa aktiivisesti, eikä asu helvetin kaukana, eikä se polta ja haluaa lapsiakin ja jostain helvetin mystisestä syystä osoittaa kiinnostusta minua kohtaa... tosin vain netissä tähän mennessä...


      • päiväkodin setä
        hahmotelma kirjoitti:

        Tai ehkä se on 156cm, 45kg, mua parivuotta nuorempi, blondi opettaja, joka harrastaa liikuntaa aktiivisesti, eikä asu helvetin kaukana, eikä se polta ja haluaa lapsiakin ja jostain helvetin mystisestä syystä osoittaa kiinnostusta minua kohtaa... tosin vain netissä tähän mennessä...

        Oletko joku pedofiili vai miksi haluat lapsen painoisen naisen?


      • päiväkodin setä kirjoitti:

        Oletko joku pedofiili vai miksi haluat lapsen painoisen naisen?

        Mikäli et erota lasta ja aikuista toisistaan, neuvon sinua pysymään erossa lapsis... niin eihän se neuvo toimi... Pysymyään erossa ihmisistä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tai ehkä se on 156cm, 45kg, mua parivuotta nuorempi, blondi opettaja, joka harrastaa liikuntaa aktiivisesti, eikä asu helvetin kaukana, eikä se polta ja haluaa lapsiakin ja jostain helvetin mystisestä syystä osoittaa kiinnostusta minua kohtaa... tosin vain netissä tähän mennessä...

        Niin ja päivitys tähän. Ei muuten osoita enää,

        "Juu, en ollut käynyt tuolla yhteisön puolella ollenkaan ja löysin nyt sut sieltä ja sun käymäsi keskustelut...
        Mutta hyvää jatkoa sulle! Et taida olla ihan sellaista seuraa jota etsin..."

        Oli edellinen viesti :D No en kai sitten, vaikka sitä jääkin kaipaamaan jotain yksityiskohtaisempaa selvitysta, vaikka toisaalta kun miettii... Niin ehkä sellaista ei tartteta :P
        Vaan käyhän se mielessä, että voisi olla kyseessä myös joku yksittäinen juttu, joka sen tekee, kuten vaikkapa eilinen keskusteluni liskon kanssa toisella palstalla, jossa ideana oli vain ja ainoastaan aukoa päätä toisilleen ja saattaa näyttää pahalta jonkun silmissä, kun sanoo -

        "No just. Muijalla on häpärit ku koiran puruleluks päätyneet rekan kuraläpät kaiken sen masturboinnin jäjiltä mutta ei sen vertaa ole oppinu."

        Ehkä se näyttää jonkun silmissä pahalta... Äh no... Sille mahda ei mtn.


      • Sunder
        päiväkodin setä kirjoitti:

        Oletko joku pedofiili vai miksi haluat lapsen painoisen naisen?

        Tämä kommentti mene vähän samaan sarjaan kuin ne, joille ensimmäinen mielleyhtymä posliinista naisesta on pikkulapsi. Silloin on kirjoittajassa jotain vikaa, jos ei kykene tekemään eroa aikuisen ja lapsen välillä, oli karvoja tai ei.


    • Nkahdenksantoista

      - Ei minua lyhyempi (olen 163 cm)
      - Älykäs
      - Kykenee syvälliseen ajatteluun
      - Hengellinen
      - Edes jollain tasolla taiteellinen

      • Mitä tarkoittaa hengellinen? Taikauskoinen? Vai siis? Hassu positiiviselta kuulosta sana tuo hengellinen tai henkinen...


      • Sunder

        Harvoinpa käy niin, että oikeasti syvälliseen ajatteluun kykenevät ihmiset ovat oikeasti hengellisiä. Tämä siis mikäli hengellisyys tarkoittaa tässä taikauskoa/uskonnollisuutta, niin nämä piirteet yleensä kaikkoavat ihmisestä mikäli hän oikeasti kykenee ajattelemaan loogisesti.


      • sinkkunakin ok.
        Sunder kirjoitti:

        Harvoinpa käy niin, että oikeasti syvälliseen ajatteluun kykenevät ihmiset ovat oikeasti hengellisiä. Tämä siis mikäli hengellisyys tarkoittaa tässä taikauskoa/uskonnollisuutta, niin nämä piirteet yleensä kaikkoavat ihmisestä mikäli hän oikeasti kykenee ajattelemaan loogisesti.

        tsiisus näitä!

        Mulle riittää saman ikäinen suunnilleen, saman oloinen ulkomuodoltaan. Tupakoimattumuutta en voi vaatia vaikka inhoankin tupakkaa, se ei kokonaan hyvää ihmistä pilaa. Kunhan menee ulos polttamaan.

        Tärkeintä on että tykkää minusta ja kunnioittaa ihmisenä, samoin pitää voida kunnioittaa miestä johon rehellisyys ja pyrkimys hyvään yleensä riittävät.


    • Nuorinainen

      -Seksihalujen täytyy kohdata ja myös avoimuus niissä asioissa!!

      Erittäin tärkeää.

      • avointa puhetta

        Monenko miehen nussima olet?


    • nuorinainen

      Kolmen, ja tämä totuus! Pitkä suhde päättyi ja osasyynä seksihalut täysin eri planeetalta.

      • kriteereistä

        Mitäs jos vaan juoruillaan.. Jos on ihastunut johonkin ja jota voidaan mustamaalata toiselta taholta (koska kilpailu on aika kovaa). Mitäs sitten tekisit? Eli vaikkei olis paljon kokemuksia miehistä, voi jotkut yrittää leimata jotkut muka 'käytetyiksi', jos nainen on vaikka enemmän kotona kuin esim.baareissa viihtyvä.


      • dgdfg7kjl9
        kriteereistä kirjoitti:

        Mitäs jos vaan juoruillaan.. Jos on ihastunut johonkin ja jota voidaan mustamaalata toiselta taholta (koska kilpailu on aika kovaa). Mitäs sitten tekisit? Eli vaikkei olis paljon kokemuksia miehistä, voi jotkut yrittää leimata jotkut muka 'käytetyiksi', jos nainen on vaikka enemmän kotona kuin esim.baareissa viihtyvä.

        Tuo nikki on HC-trolli, jolle järjen puhumiseen ei kannata uhrata paljon energiaa...


    • fourty plua

      Minimivaatimukset mieheltä tällaisen 40 ikäisen naisen näkökulmasta:
      - ikähaarukka karkeasti ottaen 35...52-v
      - asuinpaikka n. 50 km:n säteellä
      - ei alkoholiongelmaa (lärvit voi vetää vaikka pikkujouluissa tms. kerran pari vuodessa tai juoda saunakaljan, mutta ei jatkuvaa tissuttelua eikä joka viikonlopun kännäilyä)
      - ei huumeita tai muita lääkkeiden väärinkäyttöä
      - ei mielenterveysongelmaa
      - älyllisesti vähintään keskitasoa (mielellään minun tasoiseni)
      - ei niin suurta ylipainoa, että siitä on terveydellistä haittaa tai että se haittaisi seksielämää tai normaalia aktiivisuutta (esim. kävellen kauppaan, uinti, pyöräily)
      - ulkonäössä jotain minua miellyttävää
      - taloudellisesti omillaan (en etsi elättäjää, mutta en myöskään elätettävää)
      - pystyy kunnioittamaan minua, kykenee rakastamaan, osaa keskustella vaikeistakin asioista jne
      - keskinäinen vetovoima, koska seksielämä on tärkeää
      - haluaa vielä lapsia
      - sinkku, kykenee uskollisuuteen
      - väkivaltainen, linnatuomio entuudestaan
      - kykenee hyväksymään lapseni, mutta ei tarvitse ottaa isäpuolen roolia

      Miinusta, mutta ei estä parisuhdetta:
      - tupakointi
      - laihuus/alipaino
      - kovin alhainen libido
      - lemmikkieläimiä (minulla allergiaa)
      - kovin hiljainen ja ujo ja mielipiteitä joutuu ns. kiskomaan hohtimilla
      - epämääräinen seksielämä
      - sekava parisuhdehistoria (esim. useita kertoja naimisissa)

      Ei vaikuta parisuhteeseen:
      - lapsia ennestään

      • yx vaan:)

        Onko sulla lukihäiriö? Ikähaarukka ylettyi myös yhtä lailla oman iän yli.

        Neljäkymppinen nainen saa miestä, mutta valitettavasti siinä iässä näkyy jo selkeästi se valtava ero hyvien ja huonojen miesten välillä. Esimerkiksi viisikymppisissä miehissä osa on liikunnallisia, tupakoimattomia ja pärjäävät elämässään hyvin kun taas saman ikäinen toinen mies saattaa olla erektiohäiriöinen kaljanlipittäjä.

        Saat inhota ihan rauhassa ikäisiäsi naisia. Herää vaan kysymys, että miksiköhän_sinä_olet edelleen sinkkuna, heh heh.


      • -__-__-

        "- älyllisesti vähintään keskitasoa (mielellään minun tasoiseni)"

        Ja mikähän mahdat itse olla tasoltasi?

        "- väkivaltainen, linnatuomio entuudestaan"

        No jos tällaisen haluat, niin onnea matkaan: tuut tarviimaan.


    • intp

      Min

      - samanlaiset tavoitteet (ei tule mitään, jos minä haluan lapsia ja hän ei)
      - minua pidempi
      - terveen painoinen
      - ei harrasta yhden yön juttuja, yhden yön jutuksi lasken myös maksulliset (jos harrastaa, niin arvot tuskin kohtaa niin hyvin)
      - ei polta, raitis
      - ei lapsia ennestään
      - ei mielenterveysongelmia
      - ei ole väkivaltainen
      - pystyy luottamaan toiseen ihmiseen, ei ole sairaalloisen mustasukkainen
      - uskollinen
      - perhekeskeinen
      - ei asu vanhempien luona, paitsi jos hänen täytyy pitää vanhuksista huolta
      - miellyttävä ulkonäkö
      - ei riippuvuuksia

    • vaatimuksista

      Kumma kun joillakin on tarve puhua 'käytetyistä' naisista kuin esineestä ja niin kovin katkerin mielin. Kukapa se niin täydellinen olisi, kyllä vaan kaikissa tuppaa niitä vikoja olemaan. Mut ei kai niitä pitäisi etsimällä etsiä, eikö tosiaan muka parempaa tekemistä olisi.

      • miestä käyttänyt

        Mies, montaako naista olet (hyväksi)käyttänyt?

        Oletko itsekkäästi vaatinut käyttöoikeutta vai oletko halunnut naisenkin kiihottuvan? Kukaa silloin käyttää ketä?

        varo mihin kylvät siementäsi, valitset samalla lapsillesi yksinhuoltajaäitejä. valitse siis tarkoin.


    • Jaanapuuma

      Komeat, miehekkäät kasvot
      Paino väh 80kg
      Pituus väh 182cm
      Kroppa treenattu, leveät hartiat luonnostaan
      Iso penis
      Älykäs
      Mukava
      Uskollinen
      Varakas
      Akateeminen (ei tarkoita AMK-tutkintoa!)
      Hyvä sängyssä, mutta ei mikään mieshuora
      Ikä 25-35v (itse olen 37v)

    • "Antaa tulla täydeltä laidalta. "

      -derivointi- ja integrointitaitoja vaadin edelleenkin, ei ole liikaa vaadittu
      -edes normaalinnäköinen ja -painoinen (tämä on usein liikaa vaadittu - jos tietäisitte minkälaisia rumiluksia on tullut vastaan esim. fysiikan opiskelijoina)
      -oikea koulutus
      -paljon älykkyyttä
      -vähemmän menevä, ja ei tyhmiä harrastuksia

      • ASIAAAAAA

        Naisella joka ei osaa derivoida ja integroida ei tee mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Loooooooooo
        ASIAAAAAA kirjoitti:

        Naisella joka ei osaa derivoida ja integroida ei tee mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Just joo nörtit, derivoikaa tee vaan ihan rauhassa, sillä aikaa kun me muut harrastetaan mielenkiintoisempaa. Esim seksiä.


      • jokanentyylillään
        Loooooooooo kirjoitti:

        Just joo nörtit, derivoikaa tee vaan ihan rauhassa, sillä aikaa kun me muut harrastetaan mielenkiintoisempaa. Esim seksiä.

        Derivoimisenkin hallitseminenkin saattaa olla tärkeää riippuen siitä, mille alalle aikoo. Pelkällä nussimisella harva elättää itseään.


      • xcvbxcvbxcvb

        Osaan derivoida ja integroida, mutta mihin helvettiin sä sitä tarviit?


      • -XY-
        ASIAAAAAA kirjoitti:

        Naisella joka ei osaa derivoida ja integroida ei tee mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Yleensä tää palsta on täyttä paskaa, kun tulee vain korkeintaan huonolle tuulelle, mutta tämä oli kyllä loistava! =)


      • xcvbxcvbxcvb kirjoitti:

        Osaan derivoida ja integroida, mutta mihin helvettiin sä sitä tarviit?

        En mihinkään. Nykyään Wolframit sun muut ohjelmistot osaavat derivoida ja integroida symbolisestikin, sitä ennen muutkin ohjelmistot. Mutta kyse on periaatteesta, vähän samalla tavalla kuin naiset vaativat parisuhdetaitoja ja sosiaalisuutta, ja ties mitä muuta oheissälää. Jos ei osaa derivoida ja integroida ja soveltaa näitä taitoja esim. differentiaaliyhtälöihin ja muihin, on tuskin kovinkaan älykäs.


      • insinööööööri
        m36-intj kirjoitti:

        En mihinkään. Nykyään Wolframit sun muut ohjelmistot osaavat derivoida ja integroida symbolisestikin, sitä ennen muutkin ohjelmistot. Mutta kyse on periaatteesta, vähän samalla tavalla kuin naiset vaativat parisuhdetaitoja ja sosiaalisuutta, ja ties mitä muuta oheissälää. Jos ei osaa derivoida ja integroida ja soveltaa näitä taitoja esim. differentiaaliyhtälöihin ja muihin, on tuskin kovinkaan älykäs.

        Aivan, ja samoin tulee myös tietää, missä käytännön elämän jokapäiväisissä laitteissa näitä laskutoimituksia tarvitaan.


      • xczvzxcvzxcv
        insinööööööri kirjoitti:

        Aivan, ja samoin tulee myös tietää, missä käytännön elämän jokapäiväisissä laitteissa näitä laskutoimituksia tarvitaan.

        Todella koomista, että vaaditte naisilta tällaista peruskauraa, kuten derivointi-ja integrointitaitoja ja differentiaaliyhtälöiden ratkaisukykyä.
        Noihin nyt pystyy kuka tahansa tyhmäkin.


    • kkakkakkalaalskaja

      Tervepäinen, normaali paino ja pituus ja iso penis ( ei alle 178cm, vyötärö ei yli 90cm, bmi alle 25, iso penis on yli 15cm). Mielellään muutakin kuin keskiasteen koulutus ja ikä 27-35v. Ai niin, hiukset päässä on oltava, ei kalju tai pälvikalju.

    • Obscura88

      Minimivaatimukset olisivat suurin piirtein minun ikäinen, eli heittoa alle n. 5 vuotta ehkäpä. Liian nuori ja liian vanha ovat kuitenkin eri elämäntilanteissa kuin minä. Ja mielellään tässä iässä haluaisin naisen jolla ei ole lapsia. Myöhemmin kunhan ikää ja kokemusta kertyy, voisin olla kiinnostunut perustamaan perheen jonkun yh-äidin kanssa, mutta nyt en.

      Toinen kriteeri olisi suurin piirtein saman kokoinen nainen kuin minä, eli pituus ja paino ei saisi olla liikaa, jotten minä näyttäisi liian lyhyeltä tai liian laihalta (tai pieneltä). Oon ite sen verran lyhyt kuitenkin, että koolla on enemmän väliä. Pituudessa eroa saisi olla yläkanttiin maksimissaan 5 senttiä ja painoa voisi olla 10-15 kiloa enemmän kuin mulla, muttei yhtään enempää. Menisi muuten painoindeksissä nainen selvästi ylipainon puolelle, ja haluan että kumppanini olisi terveen mitoissa, vaikka pyöreä saa ehdottomasti olla. Ei välttämätöntä kuitenkaan.

      Haluaisin naisen joka on jollain tavalla taiteellinen (esim. harrastelijamuusikko tai kuvataiteilija tms.) ja mielellään tumma tukka, koska jostain syystä mun on vaikea tuntea vetoa vaalea hiuksisiin naisiin. En tiedä miksi näin on, mutta tummatukkaisia katselen enemmän.

      Luonteeltaan haluaisin naisen olevan kiltti ja empaattinen. Jos nainen on kylmän oloinen, niin mun on vaikeaa lämmetä sellaiselle, mutten kyllä tiedä laittaisinko tuon minimivaatimukseksi vai en. Joka tapauksessa jos nainen on taiteellinen ja kiltti, niin sitä kautta varmaan meiltä löytyy ainakin joitain samoja arvoja. Taiteelliset ihmiset kun harvoin ovat mitään ehdottomia ääripäitä :)

      Jotkut muut mainitsivat mielenterveysongelmat listoissaan. Ne ei mua haittaa, niin kauan kuin kyseinen henkilö on löytänyt tasapainon elämäänsä esim. lääkityksellä tai muuten vain elämäntilanteeltaan. Olen joutunut pelkäämään mielenterveysongelmista kärsivien läheisten puolesta ja hoitamaan näiden asioita, joten en haluaisi joutua sellaiseen tilanteeseen ainakaan heti lähtökuopilla, että joutuisin holhoamaan ketään. Eri juttu jos ongelmia puhkeaisi suhteen päästyä jo vauhtiin. En hylkäisi ketään ongelmien takia.

      Ja tietty mä haluan että se nainen välittäisi minusta aidosti tällaisena kuin olen, eikä haluaisi muuttaa minua miksikään muuksi. Siinä mielessä mm. musiikkimaku ja tyyli voi olla erilaisia niin kauan kuin se nainen ei vaadi minua muuttamaan omaa tyyliä ja makuani miellyttämään häntä. En vaatisi sitä naiseltakaan, vaikka tämä kuuntelisi miten p'skaa musiikkia tahansa ;)

      Noi on ne mun minimivaatimukset.

    • Nainenvm.71

      1. Tupakoimaton, tai sauhuttelee korkeintaan harvakseltaan viihteellä.
      2. Käyttää alkoholia kohtuudella, ts. ei kännää joka viikonloppu, eikä edes joka kuukausi. Ruoan kanssa viini yms ok, saunaolut.
      3. On älykäs ja keskustelutaitoinen, mielikuvituksekas/luova (tykkää fantasiasta/scifistä, on kiinnostunut tieteestä/taiteesta, out-of-box -ajattelija)
      4. Liikkuu edes jollain tavalla, oli se sitten hyötyliikuntana pitkät kauppamatkat tai säännöllinen harjoittelu.
      5. Rehellinen
      6. Kohtuullisen realistinen ja järkevä
      7. Aloitekykyinen. Siis ei perässävedettävä, passattava, jolle kaikki käy tai jonka puolesta saa päättää kaiken.
      8. Käy päivittäin suihkussa, pesee hampaat yms. hygieniasta huolehtiminen ilman eri käskyä.

      Nämä on ne minimit.

    • varazombi

      Sellainen itseni kaltainen olisi sopiva kumppanikseni. Mene ja tiedä ehkä sekin on ihan utopistinen vaatimus.

    • Poksuko

      No, miehenä mulle tulee mieleen seuraavat "kriteerit":

      - terveellä itsetunnolla varustettu nainen, mitä vähemmän patoutumia sen parempi
      - ennakkoluuloton, osaa luottaa enemmän itseensä ja omiin tunteisiinsa, kuin kavereiden mielipiteisiin
      - koulutustaustalla ja ammatilla minulle ei ole väliä, koska ihmissuhde on minulle tärkeämpi
      - impulsiivisuus ja hälläväliä-asenne on turn-off
      - mielellään raitis ja tupakoimaton, ei saa olla ongelmia päihteiden kanssa
      - kotoa on saanut kasvatuksen mukana perus käytöstavat (ilman turhaa snobailua)
      - osaa hahmottaa oikean ja väärän sekä edellä mainittujen eron
      - väkivaltaan taipuvaiset ja itsetuhoiset ovat ehdoton turn-off !!
      - epärehellisyys on turn-off kaikissa muodoissaan !!
      - luontoihminen saa olla, minäkin tykkään liikkua luonnossa, kaksin on aina mukavampaa
      - saa olla myös kissaihminen
      - lapseton, kuten minäkin
      - ennemmin vanhapiika, kuin moneen kertaan kaiken mahdollisen kokenut
      - ennemmin koti-ihminen kuin bilehile
      - arkiliikunnasta ja ulkoilusta omaksi ilokseen tykkäävä
      - sopusuhtainen, tarkoituksella en puhu mitään mitoista, koska kokonaisuus ratkaisee - ei yksittäiset mitat

      Jotain tuollaista. Ihan perusasioita, ei sen kummempaa...

      • Sunder

        Pakko myöntää, että tuo tapasi ilmoittaa asia: "ennemmin vanhapiika, kuin moneen kertaan kaiken mahdollisen kokenut"
        Tuo on erittäin hienosti ilmaistu.


    • anyone?

      Mun minimi:

      -täysi-ikäinen aikuinen
      -oikeustoimikelpoinen

    • Guardian Angel

      MINIMI :
      Mustan kieron huumorin ja perushygienian omaava, suht täysijärkinen, uskollinen ja rehellinen sekä päihteetön mies, ikäero 1-12 vuotta (max!!) vanhempi.

      IHANNE :
      Em. lisäksi; boheemi, koulutettu (ihan amis riittää), riittää että itse nautin hänen ulkokuorestaan, sopusuhtainen ja vapaaehtoisesti lapseton (ei lapsivihaaja, mutta ei halua itse lapsia)

    • khjjew

      Minimivaatimukseni kumppanilleni on, että hän on nainen, saan häneltä joskus läheisyyttä ja hän antaa minun elää melko normaalia elämää. Eli ei ole kokoajan valittamassa, ei ole äärimmäisen väkivaltainen, antaa minun tehdä työtäni, antaa minun syödä ruokaa kun on nälkä ja nukkua kun on yö jne...

      Iällä, ulkonäöllä ja muilla tuollaisilla asioilla ei ole mitään väliä kun puhutaan minimivaatimuksesta. Mielummin vanha ruma nainen jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, kuin ei naista laisinkaan.

      Tosin minimivaatimukseeni en aio tyytyä, vaan hankin itselleni sen kauniin ja mukavan oman tasoiseni naisen.

    • minna24,,,

      Minimivaatimus:
      Ei kuulu kirkkoon, on täysi-ikäinen, kannattaa tasa-arvoa, on itsenäinen ja tykkää edes osittain samoista asioista joista itse pidän. ainiin ja ei tahdo lapsia eikä ole allerginen millekkään eläimelle... ja ei polta tupakkaa ja tod. harvoin käyttää alkoholia. Eikä tottakai saa olla mikään väkivaltainen pettäjä ynnämuuta tyhmää.

    • lifemocker

      normaali ruumiinrakenne, ei harrasta irtosuhteita, vähintään 23v, ei karsasta metallipiirejä, ei lapsia (eikä tahdo niitä), ei ole hihhuli, arvot ja moraali-asiat aika samoin kuin itsellä

      • rumien tasot

        "..normaali ruumiinrakenne, ei harrasta irtosuhteita, vähintään 23v, ei karsasta metallipiirejä, ei lapsia (eikä tahdo niitä), ei ole hihhuli, arvot ja moraali-asiat aika samoin kuin itsellä.."

        Ja nuo ovat sinun MINIMIVAATIMUKSET? Luulen että on enemmänkin maksimi mitä voit saada hyvällä tsäkällä. Tiedät varmasti sen ettet ole mikään adonis?


      • Mitä se sulle kuuluu
        rumien tasot kirjoitti:

        "..normaali ruumiinrakenne, ei harrasta irtosuhteita, vähintään 23v, ei karsasta metallipiirejä, ei lapsia (eikä tahdo niitä), ei ole hihhuli, arvot ja moraali-asiat aika samoin kuin itsellä.."

        Ja nuo ovat sinun MINIMIVAATIMUKSET? Luulen että on enemmänkin maksimi mitä voit saada hyvällä tsäkällä. Tiedät varmasti sen ettet ole mikään adonis?

        Ei lifemockerin vaatimukset olleet mitenkään kohtuuttomat, miksi hän ei voisi noita asioita vaatia vai eikö hänellä saisi olla minkäänlaisia kriteereitä tulevaa kumppania ajatellen? Lifemocker kehtaa sentään omalla kuvallaa täällä olla, kuka sinä olet arvostelemaan toisten ulkonäköä? Mistä sitä tietää vaikka olet joku ruma ja lihava mies joka siellä huutelee? Jokainen etsii sellaista ihmisitä jonka kanssa on yhteistä. Lifemocker haluaa samankaltaisen kumppanin, mitä pahaa siinä on?


    • surunveri

      Minimivaatimukseni potentiaalisten kumppaneiden suhteen:

      1. Ikää alle 30 vuotta
      2. Ei lapsia aiemmista suhteista
      3. Tullaan juttuun / viihtyy toistensa seurassa

      Ei siis muuta.. Oikeasti kyse on tietyst siitä kenestä tykkää, miten tulee toimeen ja niin edelleen. Asioita, jotka eivät ole yksiselitteisiä. Mielestäni luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö, pelkän ulkonäön takia ei kyllä kiinnostu, jos on muuten ärsyttävä, mutta myös päinvastoin, jos ei lainkaan pidä ulkonäöstä niin tuskin kiinnostuu vaikka sit oliskin muuten miellyttävä nainen.

      Eipä täs kyllä ole ollut mitään mahdollisuuksiakaan harjoittaa mitään valikointia, kun ei tämä mun seurani naisille kelpaa. Tässä nyt suhteuttamisen takia sellaisia seikkoja jotka nostavat/laskevat mielenkiintoa, tai ovat neutraaleja. HUOM. Yritin löytää sellaisia tekijöitä jotka liittyvät kiinnostaviin/vastenmielisiin mielikuviin. Nämä tässä lopussa *eivät* ole vaatimuksia, vaan ne olivat tuossa alussa.


      Kiinnostavia ominaisuuksia:

      Intellektuaalisuus
      Avoimuus / Asioista keskusteleminen
      Musta huumori / Sarkasmi / Satiiri
      Ulkonäkö
      Neitsyys (asian *mainitseminen* voipi aiheuttaa paheksuntaa)
      Hyveellisyys

      Arvostaa tunnelmallisuutta (kuten: Sytytetään kynttilät ja laitetaan romanttista musiikkia, ennenkuin korkataan kirkkaat ja sammutaan )

      Kiinnostuksen kohteet: Luonnontieteet; fys/kem/mat, biologia, luonto, lemmikit, lääketiede/terveys, filosofia, logiikka/pulmienratkominen, politiikka, psykologia, kirjallisuus, runous, elokuvat, mysteerit/mystiikka

      Ajanvietteet: Kävely, pyöräily, rullaluistelu, hiihto, vaellus, tanssi, kaikenlaiset urheilulajit, ruoanlaitto/leipominen, jooga, meditaatio, lukeminen, kirjoittaminen, lauta-/älypelit, sekä kaikki eriskummallinen


      Negatiivisia ominaisuuksia:

      - Materialismi
      - Alkoholismi (kun juominen ongelma, jota ei yritä ratkaista)
      - Kevyt kenkäisyys
      - Horoskooppiuskovaisuus
      - Kieroilu
      - Empatian puuttuminen
      - Myötäilevä luonne (liiallisen)
      - Nirppanokkaisuus
      - Juntteus
      - Asioiden ja ihmisten arvottaminen massoja seuraten (siis perusteettomasti)
      - Ilkeys

      Neutraaleja ominaisuuksia (ei niin väliä):

      Tupakointi (koska itsekin poltan)
      Matkusteleminen (googlestakin näkee kielletyn kaupungin, jos on pakko:D)
      Mielenterveysongelmat
      Musiikkimaku
      Työ(ttömyys)
      Outous/Poikkeavuus

    • Tämmönen lista

      Nainen
      Tupakoimaton
      Päihteetön
      Ei rikosrekisteriä
      Ei sukupuolitauteja
      Ei syömishäiriöhistoriaa
      Ei skisofreniaa tai vaikeaa masennusta sairastava
      Ei bipolaarinen
      Ei Asperger

      Ei ole uskonnollinen
      Ei ole poliittisesti aktiivinen
      Ei halua omia lapsia
      Käy säännöllisesti pesulla

      Harrastaa riittävästi terveysliikuntaa ikäänsä nähden
      Tykkää kokata
      Tykkää matkailusta
      Tykkää meressä uimisesta
      Inhoaa talvea, kylmää ja lunta
      Haluaa asua loppuelämänsä jossain lämpimässä maassa kanssani

      Pitää eläimistä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      203
      4582
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1558
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      52
      1450
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      132
      1212
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      65
      1165
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1059
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      1030
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      967
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      113
      963
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      933
    Aihe