Hei!
Piinapäiviä vietellään PASsin jälkeen. Sain klinikalta ohjeet testata pp14. Miksi hoidon jälkeen testataan näin myöhään, eikö tulos näy aikaisemmin?
Kun luomuna yrittäessä ovistikkuun on minulla tullut 14 päivää ennen kuukautisia. Ja eihän hedelmöitys edes tapahdu vielä silloin kun testi näyttää ovisplussaa, vaan päivän pari sen jälkeen. Sitten mahd. alkio vielä matkaa kohtuun monta päivää. Eihän se ole ehtinyt olla kiinnittyneenä montaakaan päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi jo alkaa ja testin voisi tehdä. Eikö?
Sitten taas icsillä punktion jälkeen jo kahden päivän päästä siirrettiin. Kauanko alkio vielä hengaa ja jakautuu kohdussa ja monenko päivän päästä kiinnittyy? Eikö tähän kuitenkin mene alle viikko? Hedelmöityksestä on kuitenkin testipäivänä jo 17 päivää, eli paljon enemmän kuin luomuyrotyksessä. Sotkeeko lääkkeet aiemmin tehdyissä testeissä vai mikähän tähän on syynä?
raskaustestistä?
2
134
Vastaukset
- 21+5
Mulla icsi takana ja pregnylin takia raskaustesti voi näyttää plussaa virheellisesti pp 10 asti(mulla pregnyl 5000, jos on pregnyt 10000, niin voi näyttää myöhempään virheplussaa).
Testasin pp13 haalean plussan iltapäivällä ja veritesti oli pp14 vahva plussa. Kiitos kysymyksestäsi.
Olen neuvonut PAS:n jälkeen testaamaan kahden viikon kuluttua siirrosta. Toki tulos saattaa näkyä jo pari päivää aiemminkin. Raskaustestien laaduissa on kuitenkin eroja eivätkä varmaan läheskään kaikki käy verikokeessa varmistamassa asiaa vaan tekevät virtsasta raskaustestin. Jos PAS-hoidossa on käytetty hormonikorvaushoitoa, ei lääkitystä pidä lopettaa ennen kuin on varma siitä että raskaus ei ole alkanut.
Ymmärrän hyvin, että päivät tuntuvat pitkiltä "piinaviikoilla", mutta silti kannattaa odottaa kaksi viikkoa.
Toiveikkain terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768