Nyt voidaan alkaa keksimään nimiä uudelle Ruotsin monarkille.
Sibylla olisi jo ainakin kerran ollut Ruotsin hovissa, kauniimpia varmasti löytyy
LÄMPIMÄT ONNITTELUT ! till Sverige
Ruotsin uusi Pikku-Prinsessa syntynyt
29
290
Vastaukset
Ihanaa kun kaikki meni hyvin! Onhan hieno aika näin varhaiskeväällä valon aikaan syntyä:)
Onnelliset vanhemmat ja pikku *sessanyyttinen*- tre kronor jatkuu
voi hyvä sylyvester ...
- Suomi-mummo
Varmaa on että tä prinsessa saa huomiota, ihmisenä vielä pieni mutta tapauksena hyvin iso!
Veiköhän Tarja Muumi-mukin?
Onnea! Onnea! Onnea ! Lycka till! - yxmummi*
Paljon onne ruotsille, ihanasta pikkupirsessasta !
Aikoinaan synnytin itsekkin juuri samankokoisen oman prisessani, nyt noin viisikymppinen lääk.
Olihan se ihanaa silloin, samoin nytkin, vauvat saa aina ihmeen ihanan onnentunteen aikaan. - Viides nainen
ruotsalaisia hallitsemaan. Monarkki. Nimi huomenna.
Onnea tarvitaan, että saadaan huonomaineinen suku jatkumaan.- onnea ja iloa
Onnea ja suojelusenkeleitä
vauvalle ja vanhemmille! - Turvamiehiä on paljo
onnea ja iloa kirjoitti:
Onnea ja suojelusenkeleitä
vauvalle ja vanhemmille!palkattuina suojelushenkeleinä.
Onnea, onnea. Meitä oli useita, jotka ihastuttiin prinssi Danieliin hänen Kuopion vierailullaan. Teki ohjelmasta poiketen kierroksen ns torikansan parissa. Hyvin on Viktoria valinnut.
"Lapsen kehto - valtakunta suurin,
siinä nukkuu pieni äärettömyys.- Matriarkaatti Ruotsi
Margareeta I, Kristiina ja Ulriika Eleonoora naishallitsijat Vasa-suvussa,
Bernadotte-suvussa nyt sitten Victoria ja tämä tyttövauva.- Bernadotte-suku
hallinnut vasta noin 200 vuotta Ruotsia. (ranskalainen suku)
- kukkis juttelee
ittensä kanssa taas.
- Atolfia
Yksinpuhellen ei riitaa tule. Jos kysyy jotain, saa sopivan vastauksen. En nyt kuitenkaan usko, että Kukkahame yksin täällä viitsii kirjeenvaihtoa harrastaa.
Hieman hupijuttu tuo edellinen viesti. Veti suuta hymyyn ja piti ihan senvuoksi tähän sotkeutua. En tässä enempää viivyttele.
Hei vain. Onnitteluni Victoria-äidille ja Danielille iloisen perhetapahtuman johdosta. Hyvä että kaikki sujui hyvin.
- *Kukkahame*
Uutislähetyksessä oli pieni pätkä Danielin tiedotus tilaisuudesta, hiukan ääni värisi ja liikutus näkyi kasvoilta ja kuului äänestä.
Kyllä se iso onnikin itkettää.
Varmasti meistä jokainen on kokenut sen syntymisen ison ilon.
Huomenna sitten julkaistaan prinsessan nimet, näin kerrottiin. - %:)
Onnea Ruotsin pikkuprinsessalle !
Terveyttä ja iloa! - .
Pikkupirsessan varpaat näkyy, kyllä ovat nätit !
Tänänään tiedämme tulevan kunigattaren nimen. - voi kiitos
minulle ei tule yhtään lehtee, ei ole telkkaria eikä nettiä, näin pääsen seuraamaan tärkeitä uutisia !!
- *Kukkahame*
Monimutkaista on kuningasperheen elämä jo syntymästä lähtien.
Tänään pääministeri käy #tunnistamassa# lapsen, muodollinen tilaisuus ja pitkältä aikaa perinne tämä tunnistus.
Suuri tapaus perheessä onhan Kallen lapset jo aikuisia. - KHame on tehnyt
sinunkaupat kunkun kaa?
- Atolfia
Oli herttaista nähdä Danielin kotipaikkakuntalaisia. He olivat sydämellisen ja vilpittömän onnen huumassa. Yksikin rouva sanoi niin pohjattoman herttaisesti, että kun nyt saisivat olla rauhassa.
Sitä toivon minäkin, että saavat nauttia pienen, onnellisen perheen yhdessä olosta kaikessa rauhassa. Se lienee melko mahdotonta, mutta Victoria on kuitenkin vapautettu edustusvelvollisuuksistaan. Hänelle on annettu rauha paneutua nauttimaan äidin onnesta.
Madeleine olisi voinut nyt tulla kotimaahansa ottamaan halttuunsa näitä edustusvelvollisuuksia, mutta hän lienee niin tämän uuden rakkautensa pauloissa, ettei nuo kotimaan asiat kiinnosta. Voi hyvänen aika tätä höhellystä!
Kielellisen vähemmistön ja vääristellyn historian tulkinnan aivopesun tulokset näkyvät tässäkin muodossa!Väärin tulkittu mielestäni, aivopesua höh. Omien muistojen siivittämänä voin täysin ymmärtää tuon pikkuprinsessan vanhempien onnen esikoisensa synnyttyä.
Koska ruotsalaiset haluavat kuninkaallisensa, mitä minulla on siihen sanomista. Perinteen hyväksymistä, onhan meillä kuulema yhteistä historiaakin.
- Cris-Tiina
Mitä tarkoittanet, liittyykö tämä tunteettomuuteen?
Äitinä ja mummona kyllä olen iloinen ja toivon kaikkea hyvää sekä äidille että pikku.prinsessallle.
On lapsi sitten poika tai tyttö, terve kuitenkin ja perii kruunun jossakin elämän vaiheessa. - oikoja
Onko jotenkin näyttävämpää kirjoittaa a i n a jonkun rekkaamattoman eteen?
Olen huomioinut tuon tyylin joka on minusta outoa "etuilua", jos vastaukset ovat siistejä ilman mitään ylimääräistä huomionhakua niin kyllä etuilu on minusta huomiota herättävän röyhkeää.
Se siitä tällä erää. - katleija
oikojalle väärän olettamuksen oikomiseksi.
Vastasin laiska-lasselle enkä sinulle, huomaathan pienen nuolen. Olen aina sanonut että tätä uutta ketjumuotoa harvat tajuaa. - 2012-.,--
Estelle,oli Folke Bernadottes vaimon nimi. (Estelle Manville USA)
FN lähettiläänä Folke ammuttiin isarelissa syyskyyn 17 päivänä 1948 teon teki juutalaisien Sternjoukko.
Folke pelasti 19000 tuhatta juutalasta aikaisemmin sodan aikana.
Tosi hyvä nimi historian valossa.
Estelle meni naimisiin 1974 uusi mies Erik Ekstrand, Estelle kuoli Ranskassa 1984.- 2012-.,..
korj.
juutalaista. - Kiitos
2012-.,.. kirjoitti:
korj.
juutalaista.Olipa mielenkiintoinen tietoisku, 2012!
- *Kukkahame*
Estelle on lähtöisin Stella=Tähti, (Stella Polaris), tuli joku nimi tietäjän haastattelu, ja oli hänen mielestään hyvä valinta tuo Estelle.
Mitä jos nimet olisi suomenkieliset..
Estelle Silvia Ewa Mary
Selma, Sylvi, Eeva Meeri?? Kelponimet ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945389Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211264Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110892Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302259- 391707
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261530