Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pysäyttäisi mikään. Pari kertaa meinannut sulle tunteistani kertoa. En tiedä miten ottaisit ne vastaan, veikkaan kuitenkin etten ole yksin tunteideni kanssa. Se muuttaisi varmaan välillämme kaiken.
n > m
Jos mä joisin
28
2202
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta ei tuntunut kivalta kun mies ekan kerran tuli kännis punasilla silmillä ovelle jotain juttelemaan. Koin etten ole minkään arvoinen kun pitää ensin juoda itsensä humalaan
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. Olen huomannut sinusta että en ole turhaan rakastunut sinuun. Näen sen katseestasi ja käytöksestäsi. Kaikki on vain .. muutamasta asiasta kiinni. En tunne sinua niin hyvin enkä halua ongelmia itselleni. Onko sinulla suhde jonkun muun kanssa ja onko sinulla sairauksia/tauteja joista toisen tulee tietää ennen lämmintä lähestymistä. Itsellä ei ole esteitä eikä tauteja.
Sydämeni kaipaa sinua. M-> N- Anonyymi
Töissäkö katsellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkö katsellaan?
Siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä.
Ok. No ohi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. No ohi sitten.
Itse katselen vapaa ajallani
- Anonyymi
Ei multa tämä. En mieti mitään sairauksia tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa tämä. En mieti mitään sairauksia tms.
Niin jos oikein pilkkua viilattaisiin niin se voisi olla minä jonka tarvitsisi niitä miettiä, johtuen no hän tietää mistä syystä näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissäkö katsellaan?
Ihan pihapiirissä katselevat. Jiiltä M-miehelle.
- Anonyymi
Samojen ajatusten kanssa täällä on painittu. Uskon, että olet huomannut miten paljon sinusta tykkään.
M>N- Anonyymi
Ei olla painittu edes😄
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut. Ja olet varmaan huomannut että tunne on molemminpuolista. Varmasti ei helppoa kummallekkaan. Pyörittelen ajatuksia päässäni jatkuvaan, tykkään sinusta vaan ihan liikaa.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä huomannut. Ja olet varmaan huomannut että tunne on molemminpuolista. Varmasti ei helppoa kummallekkaan. Pyörittelen ajatuksia päässäni jatkuvaan, tykkään sinusta vaan ihan liikaa.
/apOlen huomannut, että olet kiinostunut, mutta silti olen epävarma sinusta/tunteistasi. Pitäisi vaan toisen tai molempien olla rohkeampia ja luottaa siihen tunteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut, että olet kiinostunut, mutta silti olen epävarma sinusta/tunteistasi. Pitäisi vaan toisen tai molempien olla rohkeampia ja luottaa siihen tunteeseen.
Samat sanat, olen ollut myös epävarma. Ajatellut että ethän sinä minunlaisesta voisi tykätä
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, olen ollut myös epävarma. Ajatellut että ethän sinä minunlaisesta voisi tykätä
/apOlet komea eikä ikinä saa tuntea alemmuudentunnetta❤️
Sydän ei voi erehtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet komea eikä ikinä saa tuntea alemmuudentunnetta❤️
Sydän ei voi erehtyä.Aloittaja on nainen n>m
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla painittu edes😄
Näin että sulla oli painikalsarit päällä.
Sänkypainiin olit menossa 🤭
- Anonyymi
Eipä ihminen kännissä tee mitään sen enempää kuin mitä on jo selvinpäin muutenkin harkinnut selvinpäin vaan useimmat ei kehtaa tai uskalla toteuttaa sitä mitä on miettiny
- Anonyymi
No kyllä ottais kupoliin jos päissäs tulisit avautuu. Menis viimeinenkin pohja uskottavuudesta...Pliis, älä tee sitä juopuneena🥹
- Anonyymi
Yhtä kauan mäkin oon ollut ihastuneena tai voisi sanoa rakastunut yhteen söpöön mieheen.
Kaks vuotta ollut elämäni parhainta aikaa❤️ - Anonyymi
Onko ap sulla laittaa tunnisteita vai läpälläkö kirjoittelet?
- Anonyymi
11 vuotta ja sama työpaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 vuotta ja sama työpaikka.
Ohi
- Anonyymi
Kohtahan on työpaikan pikkujoulut.
- Anonyymi
Kohta vuosi. Enkä mä halua, et kumpikaan humalassa tätä lähtee setvimään. Kaikki menee vaan pahemmin solmuun. Selvänä.
Sivusta n->m - Anonyymi
Ok sopii hyvin mulle selvänä
- AnonyymiUUSI
Ette kai te ihan tosissanne usko, että täällä olisi joku teidän ihastuksenne siviilistä?
Suomessa asuu noin 4,4 miljoonaa yli 20-vuotiasta ihmistä.
Toki on myönnettävä, että todennäköisyys siihen on kuitenkin suurempi kuin voittaa lotossa päävoitto yhdellä ruudulla, mikä on yksi 18 643 560:sta. - AnonyymiUUSI
Hyvästi selvä päivä. Selvästi hyvä päivä 🤭
Hik 🍾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470