En kai eilen aamuna väittänyt olevani vanha, mites niin erehyin, nytkin heti näin aamuvarhaisesta oikein "miesten miehetkin" mieleen tuppaa.
Jääkiekkoilijat, ovatkohan he erityinen miesrotunsa, mieseliittiä.
Fyysisesti heidän täytyy kyllä olla vahvoja ja nokkelaliikkeisiä, mitenkähän tällasia miehiä kasvaa vain tietyissä maissa. Onhan näissä liigoissa näitä vaihtopelaajia vai miksikä heitä nimitetään, oman maan lisäksi toisistakin jääkiekkomaista.
Mutta jos tarkastelee pelaajien kansallisuuksia tarkemmalla sihdillä, ei taida missään joukkueessa olla eteläisemmän maanosan miehiä lainkaan, ei ees Lähi-Idästä. Jalkapallossa taas näyttävät menestyvän taas sen sijaan paremmin nää etelän miehet...no, onhan siellä sikin sokin jos mistä maasta pelaajia.
Siis jääkiekkomiehet...naisista kauneimmatkin taitavat arvostaa erityisesti näitä mieshormonia pullollaan olevia miehiä, nimittäin missit, avioliittojakin taitaa olla paljon. Miehistäkö uljaimmat ja naisista kauneimmat vetävät toisiaan puoleensa. Lieneeköhän sellaista liittoa, ois mielenkiintosta tietää, jossa joku naisproffa olis naimisissa kiekkoilijan kanssa...miksi ei, voihan sekin olla mahdollista.
Mutta perimän täytyy olla upea missi-jääkiekkoilija-liitoissa, vahvoja ja kauniita lapsia.
Taidamme me naiset olla aika "höpsöjä", kivahan se oikeestaan, palstalaisissammekin on varmasti monia, jotka innokkaasti seuraavat pelejä....isänmaallisuudestako vaiko pelaajien kovakuntoisuudesta johtuen !!!
Jääkiekon pelipomot eivät kuitenkaan vaikuta niin testosteronipitoisilta. Päinvastoin melkein...en mmuista nimeä, mutta eräskin sellainen kikkarapää TV:ssä aika kimeellä äänellä kiljahtelee omituisesti äännellen ja käsillään huitoen, melskaa niin, että melkei pahhaa tekkee.
Huhhuijaa, helpotuksen huokaus...nyt en ennää puhukaan vanhentumisesta mittään.
Testosteronimiehet?
15
78
Vastaukset
- Tepposet
Menivätköhän lätkä ja futis sekaisin?
Antamasi tuntomerkit viittaisivat "futispomo" Pasi Rautiaiseen!
Luin vuodatuksesi helppolukuisen romsun lailla, sanaryhmittäin joten ajatus saattoi jäädä minulle hämäräksi.
Otsikointisi herätti mielenkiintoni.
Siinä mielessä olen testosteronimies että käytän ko. geeliä 50mg / vrk.
Pari viikkoa sitten oli testolukemani tasossa 24.
70v alaraja on muistaakseni 8.
Elämä hymyilee vaikka en pelaakaan lätkää enkä sitä seuraakaan. juu, totta on, että juuri ja juuri erotan futiksen ja jääkiekon toisistaan. Sinäpä sen sanoit, Pasi Rautiainenhan tää elämöijä onkin. Huomaa, etten kovin innokkaasti itse seuraakaan pelejä. Ajan tasalla pysyn kuitenkin, tiedän aina, kumpi voitti, Suomi vai Ruotsi...vai tsekki, vai Kanada vai Venäjä.
- Ramoona*
Kukas nyt kansainvälisenä naistenpäivänä itsensä nuutuneeksi tuntisi, nythän on tiedossa kuningatarpäivä, hellimistä ja huomionosoituksia :)
Jääkiekkoa ja jalkapalloa on tullut seuratuksi lähinnä jälkikasvun kautta. Yksi nappuloista taitaa olla ihan futaajalahjakkuus. Päiväkoti-ikäisille poitsuille kelpasin maalivahdiksi, huutelivat "Liiku mummi, liiku !" - maali oli marjapuskien välissä.
Teemu Selänteen olen muutaman kerran nähnyt, musta aukko oli etuhampaiden kohdalla.Miten osannee rauhoittua koskaan aloilleen...Paljon on mies hyväntekeväisyyteen antanut, jospa siitä uusi ura urkenisi. Eipä ole näiden leijonien ja ladonovien vaimojen osa aina ruusuinen, määrätieoiset kaunottaret parveilevat kintereillä eikä siinä ukkomiesten siviilisäätyä kunnioiteta.Samahan se on formulavarikoilla.
Susmorsian mietti vaimojen koulutuksia. Missit ovat yleensä niin nuoria, että opinnot ovat ainakin kesken. Mieleen tulle Koivun veljekset : Sakun vaimo on muistaakseni biokemisti ja Mikko ainakin seurusteli lkääkärin kanssa. Arvi Lindin pojan Juha Lindin vaimo on lääkäri, ja joistakin opettajistakin olen kuullut.
Iloista naistenpäivää ! Niin, tuo olikin aika laittamattomasti laitettu tuo naisen kauneuden merkitys. En todellakaan ajattele kauniissa ulkokuoressa olevan vain "kanan aivot", mistähän tuokin sanonta on lähtöisin. Siitäkö, kun niin kukkonsa komennon perässä kuopsuttelevat kukon osoittamista paikoista !!! Tuli tuostakin mieleeni, miten mainio otus on kukkokin !!!
Juu, mitenkähän suuria kukkalähetyksiä mullekin tänä päivänä....(pitänee ostaa ittelleen tulppaanikimppu!)- Jopelkuneiviittiny
Eiköhän tuo naisten hakeutuminen isojen ja lihaksikkaiden miesten kumppanuuteen, vaikka he olisivat vähän huonokäytöksisiäkin ja kenties rumiakin (sehän on makuasia), johtune suurelta osin geeneistä ja selkäytimestä.
Naisen suvunjatkamisvietti voittaa ja hän valitsee perillisilleen tuhteja geenejä, vaikka ei tositarkoituksella vielä seurustelisikaan. Eihä sitä kokaan kuitenkaan tiedä, kuinka käy.
Tosin nykyään tuota luolaihmisajalta perittyä parinvalinta systeemiä häiritsee myös tuon affauroksen oletettu pankkitili ja muu omaisuus. Silloin tuon miehen ulkoisten raamien mittaa naiset katsovat vähän niin kuin suurennuslasin kautta.- semmone 70v
Joo joo kun suurennuslasin läpi kattoo niin ei ole enää koolla väliä.
- ne hartiatkin
on toppauksilla aikaan saatu ja onhan nillä ne munasuojukstkin, neköhän harhauttaa luulemaan että on sitä testojuttua kovastikkin.
Ja dollarin kuvat misseillä silmissä kiiluu, se on ainakin varmaa.En ole koskaan tuntenut vetoa kovin lihaksikkaisiin miehiin, on myönnettävä:D Varsinkin bodaajat suorastaan etoo silmiäni, tulee ihan sana karju mieleen. Olkoon sitten vaikka kuinka testesteronipumpattuja, niin ei!
Mikä ettei luonnollinen ja miehekäs olemus voi olla ja onkin hyvän näköinen, mutta ei minulle se ratkaiseva. Karkeasti ja *liian* maskuliinisesti käyttäytyvä mies on minusta sovinistipossu:D En vilkaisekaan,...
- hehhehhh
vilkaiseekos nämä sovinistipossut texanelliä ?
- Hentolainen
texsanell kirjoitti:
Onhan niitäkin hyörinyt elämän varrella!
Olen ihan samaa mieltä. En yhtään tykkää lihaskimppumiehistä. Yäk. Joskus ihan säälittää, kun ne luulee olevansa KAIKKIEN naisten mieleen.
- hemmo
Mistä muuten johtuu, että kun testisteroiini nousee yli 20,
tulee teräsmiehen ongelmat. Ilmestyy ruostetta paidan helmaan?
Onko vaarallista? - loitommaks vaan
Kaipa ne pe***spaukut tulee näytteen kanssa !
Olen lukenut, että naisten runsas tupakointi paitsi madaltaa ääntä, pilaa hampaat keltaisiksi, ihon tupakalle haisevaksi, mutta että vielä lisää testosteroniakin vielä.
Miehillä noiden haittojen lisäksi lisää vielä keuhkosairauksia, supistaa verisuonia ja vähentää erektiovalmiutta.
Itse tupakoin vain 10v., mutta parikytävuotta lopetuksesta sain vielä tuosta lääkehoitoa vaativan hapensaantihäikän loppuiäkseni.- kuka hullu
nyt enää tällä iällä polttais, kumma jos edes elossa polttajat.
Vai tunnustaako joku ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500