Terve kaikki!
Voisiko joku englantia osaava suomentaa tämän kappaleen minulle?
I can't find your face in a thousand masqueraders
You're hidden in the colors of a million other lost charades
In life's big parade
I'm the loneliest spectator
Cuz you're gone without a trace in a sea of faceless imitators
I can't take another night
Burning inside this
Hell is living without your love
Ain't nothing without your
Touch me
Heaven would be like hell
Is living without you
Try to walk away
When I see the time I've wasted
Starving at a feast
And all this wine I never tasted
On my lips Your memory has been stained
It is all in vain
Tell me who's to blame
I can't take another night
Burning inside this
Hell is living without your love
Ain't nothing without your
Touch me
Heaven would be like hell
Is living without you
Nights get longer and colder
I'm down begging to hold ya
On my own and I feel like hell
Is living without you
Nights get longer and colder
I'm down begging to hold ya
On my own and I feel like hell
Is living without you
käännös apua.
1
214
Vastaukset
- jdojfwef
En löydä kasvojasi näiden tuhansien naamiaisasuisten seasta
Olet piilossa miljoonien muiden kadotettujen huijareiden kirjossa
Elämän suuressa "paraatissa" olen kaikkein yksinäisin katsoja
Koska olet kadonnut jälkiä jättämättä tähän miljoonien kasvottomien teeskentelijöiden mereen
En kestä enää yhtäkään yötä
Palaen tässä helvetissä
Elämä ilman (rakkauttasi) on helvetti
Minulla ei ole mitään ilman (rakkauttasi)
Kosketa minua;
Taivas olisi kuin helvetti iman sinua
Yritä(n) paeta
Kun mietin kaikkea tätä aikaa minkä olen tuhlannut
"Juhlissa kituen" ("kituen" toisten eläessä elämäänsä)
Ja kaikkia niitä viinejä mitä olen maistanut huulillani
Sinun muistosi on tahriintunut
Kaikki on turhaa
Kerro minulle ketä syyttää
En kestä enää yhtäkään yötä
Palaen tässä helvetissä
Elämä ilman (rakkauttasi) on helvetti
Minulla ei ole mitään ilman (rakkauttasi)
Kosketa minua;
Taivas olisi kuin helvetti iman sinua
Yöt käyvät pidemmiksi ja kylmemmiksi
Olen täällä yksin, rukoillen että voisin pidellä sinua käsivarsillani
Olen aivan yksin ja oloni on hirveä
Tätä on elämä ilman sinua.
Yöt käyvät pidemmiksi ja kylmemmiksi
Olen täällä rukoillen että voisin pidellä sinua käsivarsillani
Olen aivan yksin ja oloni on hirveä
Tätä on elämä ilman sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683