Rakastuttiin?
Miksi me oikein
59
867
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oltiin siinä kohtaa elämässä sopuvat toisillemme?
- Anonyymi00002
Parempi kun ei ajattelisi näitä tunteita. Vieläkin sydän säröillä
- Anonyymi00003
Miksi sä et halunnut
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sä et halunnut
Tää on jo irl selvitelty.
- Anonyymi00007
Mun mielestä on. Mutta saa hän mies selvitellä lisää, tosin en usko että haluaa, koska olin niin "negatiivinen" 😂
- Anonyymi00012
Sivusta kommentoin kun mietin ihan samaa. Kuinkahan monta niitä neitokaisia ollutkaan hällä tässä sen jälkeen kun me erottiin.. ainakin 2 näyttäisi kirjoittavan mutta voihan toki olla mua edeltävä, jolla monta nimeä siinä laulussa.
- Anonyymi00023UUSI
Selvitä sitten lisää jos kerran ei ole sun mielestä
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Selvitä sitten lisää jos kerran ei ole sun mielestä
Tästä poistuu koko ajan kommentti ei ole
- Anonyymi00037UUSI
Rakkaus on mielen häiriö.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Rakkaus on mielen häiriö.
Olin mielenhäiriössä silloin alussa.
- Anonyymi00004
Etit laastaria. Olin helppo uhri.
- Anonyymi00011
Onpa sulla palstasetä taas apaattista asiaa/fantasiaa
- Anonyymi00009
Jokin ärsytti ensin aivokemiaa, ja sitten aloin viihtymään seurassa. Alitajuntaa, näkemistä, kokemuksia ja positiivisia havaintoja. Sisäinen tarve jonka toivoi tulevan täytetyksi. Kehollinen tarve.
Oma kokemus. SInusta, hänestä, en voi puhua puolestaan. - Anonyymi00013
Fyysinen vetovoima jotain sellaista, mitä ei koe kahta kertaa elämässä
- Anonyymi00014
Sitä ei voi selittää täällä ainaskaan.
- Anonyymi00015
Tähdet oli kohdillaan.
- Anonyymi00016
näen sen sun roolis taakse. kahestaan ois hyvä.
- Anonyymi00017
Ketkä me mä ole ainakaan rakastunut mihinkään mitä tarvii vähänkään jännittää menettävänsä jonkun/jonkin muun takia kuin oman hölmöilyn (silloin se siitä seuraava kipu on ihan itse ansaittua)
- Anonyymi00018
Noku hän on ihaninta ja ihmeellisintä. En minä muuten olisi rakastunut.
- Anonyymi00019
Olet iso mies suurella sydämellä ja herkempi kuin minä.
- Anonyymi00020UUSI
Ehkä alitajunta vain ilmoitti, että siinä olisi supermatsh kohdalla. Se ei tarkoita, että on pakko toimia silloin, jos elämäntilanne ei sitä salli. Eihän rakastumista voi itse päättää. Se tulee, jos on tullakseen. Useinpa vielä hyvin yllättäinkin. Voimia!
- Anonyymi00021UUSI
Ei me rakastuttu. Etsit laastaria, halusit valloittaa, kun en ollut helppo. Lopuksi kävi toisin päin sinä rakastuit.
- Anonyymi00024UUSI
En tiedä kuinka moni pelleilee kustannuksellani esittäen kiinnostunutta/ihastunutta, joten olen varovainen.
- Anonyymi00028UUSI
Varovaisuus ei ole pahasta.
- Anonyymi00026UUSI
Heikolla hetkellä sitä tarraantuu lähimpään samaistuttavaan olentoon. Ei tuu toiste tapahtumaan!
- Anonyymi00031UUSI
VMP!
- Anonyymi00032UUSI
Tuliko kalliit oppirahat maksettavaksi?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
VMP!
Taas juoksutetaan vasemmalle.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taas juoksutetaan vasemmalle.
En ymmärrä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ymmärrä.
Kapiainen käskyttää.
- Anonyymi00029UUSI
Ei sinuun palstasetä kukaan oo koskaan rakastunut.
- Anonyymi00034UUSI
Mulla ei ollut silmälaseja. Nykyään näytät erilaiselta.
- Anonyymi00036UUSI
Kaipa se perimmäinen syy mun kohdalla on se, että kaipaan rakkautta. Hänessä rakastuin luonteeseen ja siihen, kuinka yhteensopivalta hän tuntuu itseni kanssa.
- Anonyymi00046UUSI
Ajattelen samoin omalla kohdallani.
- Anonyymi00038UUSI
Jos kokemusta vastakappaleen löytämisestä, se on juuri sitä. Oltaisiinko omina itsenämme toistemme seurassa liiankin hyvää.
- Anonyymi00039UUSI
Fanaattiselle vainoajalle:
5 raskasta lausetta tulee tässä
Se on ohi :
Tämä on ehkä pelottavin lause kuulla ja usein sitä käytetään juuri silloin, kun suhde todella päättyy.
Emme ole vielä siinä pisteessä :
Tämä lause ilmaisee usein pelkoa, ei välinpitämättömyyttä. Se voi tarkoittaa, että toinen kaipaa lisää aikaa ennen kuin voi sitoutua syvemmin. Hyvä uutinen on, että tällöin halu edetä on yhä olemassa ehkä mutta omassa tahdissa. Tärkeintä on antaa tilaa, ei painostaa:
Et ymmärrä koko lausetta, naisia riittää täällä vaihda tyyliä
En halua palata yhteen:
Mitä ei edes ollut se omasi hän tuli paljon aikaisemmin tänne kuin minä mutta kuvittelet toisin.
Tarvitsemme aikaa erillään lopullisesti:
Näen sinut vain ystävänä pitäisi olla mutta ohi mennyt sekin.
Kipinä on kadonnut:
Totaallisesti valehteluista - Anonyymi00040UUSI
En tiedä.
- Anonyymi00043UUSI
Kerro sä mies?
- Anonyymi00044UUSI
Minusta tuntuu siltä, että jos on olemassa toisilleen ne oikeat, niin minä ja hän ollaan ne. Koska tämä tapahtui itsekseen, ainakin minulla.
- Anonyymi00063UUSI
❤️👩❤️👨❤️
- Anonyymi00047UUSI
samaa heimoo. tiiäthän. sen tuntee.
- Anonyymi00048UUSI
Ihastuminen tapahtui kauan aikaa sitten. Ja siihen sekin sitten jäi. m>n
- Anonyymi00061UUSI
Hei sinulle! Kuulostaa niin tutulta, että haluan kysyä missä tämä tapahtui? Jos olet todella sinä olen kaivannut kovin pitkään sinua. Se sielun syvyyteen koskettaa ja kipuilee. Vastaisitko minulle,,,,,,,,,❤️
- Anonyymi00050UUSI
Me ei ehkä rakastuttu. Minä rakastuin kun hän katsoi minua kerran pitempään silmiin. Outo juttu se oli. Se miten se vaikutti ja meni tajuntaan oli oikeasti outo juttu. Ei se ollut kuin salama kirkkaalta taivaalta, se ikäänkuin ui mieleen pikkuhiljaa seuraavien päivien tai viikkojen aikana.
- Anonyymi00053UUSI
Nainenko katsoi?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Nainenko katsoi?
Ei vaan mies. Olen nainen itse. Heteronainen.
- Anonyymi00056UUSI
Tiedän tunteen.
- Anonyymi00062UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00065UUSI
🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00051UUSI
Kiima.
- Anonyymi00052UUSI
Oliko se rakastumista vai oliko sinulla lista täydellisestä kumppanista ja hänen kohdalla suurin osa kohdista osui. Nyt pakkomielteiseti roikut hänessä täällä.
- Anonyymi00054UUSI
Varmaan joku lespoiluun liittyvä jutska.
T.lespolan Orpo, moro
https://m.youtube.com/watch?v=DUvkIuxq3OM&list=RDDUvkIuxq3OM&start_radio=1&pp=ygUaQWxhYmFtYSB0aHVuZGVycHVzc3kgbW90b3KgBwHSBwkJTwoBhyohjO8=- Anonyymi00057UUSI
Vakaan Lepolan, vakaus.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Vakaan Lepolan, vakaus.
Lespolan, moro.
- Anonyymi00059UUSI
Ketkä me se että kertoo tunteistaan toista kohtaan ei kerro ettäkö siltikään aidosti tuntisi yhtään mitään tätä kohtaan jos teot osoittaa päinvastaista
- Anonyymi00060UUSI
Mahdotonta vastata kysymykseen miksi, kun taustalla ei ole mitään selkeää syytä. Yhtenä päivänä vain katsoin häntä ja totesin mielessäni, että tuossa on minun mieheni. Ennen sellaista ajatusta/tunnetta ei ollut tullut. En tiedä mistä tai miksi se tuli silloin.
- Anonyymi00064UUSI
Ehkä minä en rakastunut
- Anonyymi00066UUSI
Ehkä ei ollut meitä, mutta jokin yhteys onnistuttiin kuin vahingossa luomaan, ja se herätti näkemään toisessa sen kaiken kauniin ja haluttavan. Nyttemmin on olo kuin lapsena jouluaattona. vanhemmat vähättelivät joululahjojen määrän tärkeyttä, ja sisar sai avata yhden lahjan enemmän. 🎁❤️
- Anonyymi00067UUSI
Ihailin naisen menoa vaikka ei tervehtinytkään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867