Rakastuttiin?
Miksi me oikein
120
1958
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oltiin siinä kohtaa elämässä sopuvat toisillemme?
- Anonyymi00002
Parempi kun ei ajattelisi näitä tunteita. Vieläkin sydän säröillä
- Anonyymi00003
Miksi sä et halunnut
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sä et halunnut
Tää on jo irl selvitelty.
- Anonyymi00007
Mun mielestä on. Mutta saa hän mies selvitellä lisää, tosin en usko että haluaa, koska olin niin "negatiivinen" 😂
- Anonyymi00012
Sivusta kommentoin kun mietin ihan samaa. Kuinkahan monta niitä neitokaisia ollutkaan hällä tässä sen jälkeen kun me erottiin.. ainakin 2 näyttäisi kirjoittavan mutta voihan toki olla mua edeltävä, jolla monta nimeä siinä laulussa.
- Anonyymi00023
Selvitä sitten lisää jos kerran ei ole sun mielestä
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Selvitä sitten lisää jos kerran ei ole sun mielestä
Tästä poistuu koko ajan kommentti ei ole
- Anonyymi00037
Rakkaus on mielen häiriö.
- Anonyymi00045
Anonyymi00037 kirjoitti:
Rakkaus on mielen häiriö.
Olin mielenhäiriössä silloin alussa.
- Anonyymi00126
Juu ollaan sopuleita toisillemme.
- Anonyymi00004
Etit laastaria. Olin helppo uhri.
- Anonyymi00011
Onpa sulla palstasetä taas apaattista asiaa/fantasiaa
- Anonyymi00009
Jokin ärsytti ensin aivokemiaa, ja sitten aloin viihtymään seurassa. Alitajuntaa, näkemistä, kokemuksia ja positiivisia havaintoja. Sisäinen tarve jonka toivoi tulevan täytetyksi. Kehollinen tarve.
Oma kokemus. SInusta, hänestä, en voi puhua puolestaan. - Anonyymi00013
Fyysinen vetovoima jotain sellaista, mitä ei koe kahta kertaa elämässä
- Anonyymi00014
Sitä ei voi selittää täällä ainaskaan.
- Anonyymi00015
Tähdet oli kohdillaan.
- Anonyymi00080
No sanos muuta✨
- Anonyymi00016
näen sen sun roolis taakse. kahestaan ois hyvä.
- Anonyymi00017
Ketkä me mä ole ainakaan rakastunut mihinkään mitä tarvii vähänkään jännittää menettävänsä jonkun/jonkin muun takia kuin oman hölmöilyn (silloin se siitä seuraava kipu on ihan itse ansaittua)
- Anonyymi00018
Noku hän on ihaninta ja ihmeellisintä. En minä muuten olisi rakastunut.
- Anonyymi00019
Olet iso mies suurella sydämellä ja herkempi kuin minä.
- Anonyymi00074
Niin.kolikollakin on aina kaksi puolta.
- Anonyymi00121
Toi pitää varmaan täysin paikkansa.
- Anonyymi00020
Ehkä alitajunta vain ilmoitti, että siinä olisi supermatsh kohdalla. Se ei tarkoita, että on pakko toimia silloin, jos elämäntilanne ei sitä salli. Eihän rakastumista voi itse päättää. Se tulee, jos on tullakseen. Useinpa vielä hyvin yllättäinkin. Voimia!
- Anonyymi00021
Ei me rakastuttu. Etsit laastaria, halusit valloittaa, kun en ollut helppo. Lopuksi kävi toisin päin sinä rakastuit.
- Anonyymi00024
En tiedä kuinka moni pelleilee kustannuksellani esittäen kiinnostunutta/ihastunutta, joten olen varovainen.
- Anonyymi00028
Varovaisuus ei ole pahasta.
- Anonyymi00026
Heikolla hetkellä sitä tarraantuu lähimpään samaistuttavaan olentoon. Ei tuu toiste tapahtumaan!
- Anonyymi00031
VMP!
- Anonyymi00032
Tuliko kalliit oppirahat maksettavaksi?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
VMP!
Taas juoksutetaan vasemmalle.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taas juoksutetaan vasemmalle.
En ymmärrä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ymmärrä.
Kapiainen käskyttää.
- Anonyymi00029
Ei sinuun palstasetä kukaan oo koskaan rakastunut.
- Anonyymi00034
Mulla ei ollut silmälaseja. Nykyään näytät erilaiselta.
- Anonyymi00036
Kaipa se perimmäinen syy mun kohdalla on se, että kaipaan rakkautta. Hänessä rakastuin luonteeseen ja siihen, kuinka yhteensopivalta hän tuntuu itseni kanssa.
- Anonyymi00046
Ajattelen samoin omalla kohdallani.
- Anonyymi00038
Jos kokemusta vastakappaleen löytämisestä, se on juuri sitä. Oltaisiinko omina itsenämme toistemme seurassa liiankin hyvää.
- Anonyymi00113
Miten voi olla liian hyvää?
- Anonyymi00039
Fanaattiselle vainoajalle:
5 raskasta lausetta tulee tässä
Se on ohi :
Tämä on ehkä pelottavin lause kuulla ja usein sitä käytetään juuri silloin, kun suhde todella päättyy.
Emme ole vielä siinä pisteessä :
Tämä lause ilmaisee usein pelkoa, ei välinpitämättömyyttä. Se voi tarkoittaa, että toinen kaipaa lisää aikaa ennen kuin voi sitoutua syvemmin. Hyvä uutinen on, että tällöin halu edetä on yhä olemassa ehkä mutta omassa tahdissa. Tärkeintä on antaa tilaa, ei painostaa:
Et ymmärrä koko lausetta, naisia riittää täällä vaihda tyyliä
En halua palata yhteen:
Mitä ei edes ollut se omasi hän tuli paljon aikaisemmin tänne kuin minä mutta kuvittelet toisin.
Tarvitsemme aikaa erillään lopullisesti:
Näen sinut vain ystävänä pitäisi olla mutta ohi mennyt sekin.
Kipinä on kadonnut:
Totaallisesti valehteluista - Anonyymi00040
En tiedä.
- Anonyymi00043
Kerro sä mies?
- Anonyymi00044
Minusta tuntuu siltä, että jos on olemassa toisilleen ne oikeat, niin minä ja hän ollaan ne. Koska tämä tapahtui itsekseen, ainakin minulla.
- Anonyymi00063
❤️👩❤️👨❤️
- Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
❤️👩❤️👨❤️
Ihan oikein..17:48
- Anonyymi00110
Ja olet J•••e.
- Anonyymi00115
🫶🫶🫶🫶🫶 samalta minustakin tuntuu, ja tuntuu myös siltä, että rakastan sinua vaan päivä päivältä enemmän. 😊 oot ihana❤️
-J - Anonyymi00119
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ja olet J•••e.
En ole. 17:48
- Anonyymi00122
Ette ole,koska se mies hän on varattu ja avioliitossa!
- Anonyymi00133
Jos meiltä löytyy toistemme puhelinnumerot, niin kumpikohan meistä laittaisi viestiä/soittaisi ihan oikeassa elämässä?😊🫶
T: eräs J•••e, joka kaipaa sinua valtavasti ❤️
- Anonyymi00047
samaa heimoo. tiiäthän. sen tuntee.
- Anonyymi00048
Ihastuminen tapahtui kauan aikaa sitten. Ja siihen sekin sitten jäi. m>n
- Anonyymi00061
Hei sinulle! Kuulostaa niin tutulta, että haluan kysyä missä tämä tapahtui? Jos olet todella sinä olen kaivannut kovin pitkään sinua. Se sielun syvyyteen koskettaa ja kipuilee. Vastaisitko minulle,,,,,,,,,❤️
- Anonyymi00068
Kuinka kauan sitten?
- Anonyymi00050
Me ei ehkä rakastuttu. Minä rakastuin kun hän katsoi minua kerran pitempään silmiin. Outo juttu se oli. Se miten se vaikutti ja meni tajuntaan oli oikeasti outo juttu. Ei se ollut kuin salama kirkkaalta taivaalta, se ikäänkuin ui mieleen pikkuhiljaa seuraavien päivien tai viikkojen aikana.
- Anonyymi00053
Nainenko katsoi?
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Nainenko katsoi?
Ei vaan mies. Olen nainen itse. Heteronainen.
- Anonyymi00056
Tiedän tunteen.
- Anonyymi00062
❤️❤️❤️
- Anonyymi00065
🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi00128
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei vaan mies. Olen nainen itse. Heteronainen.
Gubbe puhuu palturia!
- Anonyymi00051
Kiima.
- Anonyymi00052
Oliko se rakastumista vai oliko sinulla lista täydellisestä kumppanista ja hänen kohdalla suurin osa kohdista osui. Nyt pakkomielteiseti roikut hänessä täällä.
- Anonyymi00054
Varmaan joku lespoiluun liittyvä jutska.
T.lespolan Orpo, moro
https://m.youtube.com/watch?v=DUvkIuxq3OM&list=RDDUvkIuxq3OM&start_radio=1&pp=ygUaQWxhYmFtYSB0aHVuZGVycHVzc3kgbW90b3KgBwHSBwkJTwoBhyohjO8=- Anonyymi00057
Vakaan Lepolan, vakaus.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Vakaan Lepolan, vakaus.
Lespolan, moro.
- Anonyymi00059
Ketkä me se että kertoo tunteistaan toista kohtaan ei kerro ettäkö siltikään aidosti tuntisi yhtään mitään tätä kohtaan jos teot osoittaa päinvastaista
- Anonyymi00060
Mahdotonta vastata kysymykseen miksi, kun taustalla ei ole mitään selkeää syytä. Yhtenä päivänä vain katsoin häntä ja totesin mielessäni, että tuossa on minun mieheni. Ennen sellaista ajatusta/tunnetta ei ollut tullut. En tiedä mistä tai miksi se tuli silloin.
- Anonyymi00081
Hei sinulle! Kuulostaa niin tutulta, että haluan kysyä missä tämä tapahtui? Jos olet todella sinä olen kaivannut kovin pitkään sinua. Se sielun syvyyteen koskettaa ja kipuilee. Vastaisitko minulle,,,,,,,,,❤️
- Anonyymi00095
Anonyymi00081 kirjoitti:
Eikös noi copy-paste -jutut ole palstalla kielletty??
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kysyi vielä samaa yllä miehen kirjoituksessa ja nyt naisen. Heittää verkkoja vähän mihin sattuu.
- Anonyymi00100
Anonyymi00095 kirjoitti:
Luuletko, että palstaäijä ehtisi tykittää näin paljon tekstiä ellei sillä olisi valmiina nippu näitä sweet nothingeja, mitä tänne aloituksiinsa lykkäillä?
- Anonyymi00101
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kysyi vielä samaa yllä miehen kirjoituksessa ja nyt naisen. Heittää verkkoja vähän mihin sattuu.
Varmaankin palstaäijä heittelee näitä verkkoja kuten ilmaisit ihan vaan sinunkaltaisista jumittelijoita hööpöttäen, varmistamalla ettei itseensä kompastuvat viisastelijat vaan ikinä pääsisi yli tästä sanotaan vaikka elämänvaiheesta😬
- Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Luuletko, että palstaäijä ehtisi tykittää näin paljon tekstiä ellei sillä olisi valmiina nippu näitä sweet nothingeja, mitä tänne aloituksiinsa lykkäillä?
Eli nimenomaan copypastailee. Välillä saa jonkun hepulin ja alkaa copy patsailla muiden kommentteja, etenkin jos ne vähänkään kyseenalaistaa tai jopa hui ivaa sen toimintatapoja
- Anonyymi00129
Anonyymi00081 kirjoitti:
Jätä ne varatut rauhaan,sinä pakkomielteinen!turhaa ruikutat jatkuvalla syötöllä,et taida olla muu kuin kiusaaja kuppe!
- Anonyymi00064
Ehkä minä en rakastunut
- Anonyymi00066
Ehkä ei ollut meitä, mutta jokin yhteys onnistuttiin kuin vahingossa luomaan, ja se herätti näkemään toisessa sen kaiken kauniin ja haluttavan. Nyttemmin on olo kuin lapsena jouluaattona. vanhemmat vähättelivät joululahjojen määrän tärkeyttä, ja sisar sai avata yhden lahjan enemmän. 🎁❤️
- Anonyymi00067
Ihailin naisen menoa vaikka ei tervehtinytkään.
- Anonyymi00120
Kai joskus edes tervehti?
- Anonyymi00070
Rakastuin siihen peittoosi. Haluan sen.
- Anonyymi00071
sullei ollu ketää muutakaa ja halusit hypätä takas satulaan
- Anonyymi00072
Siksi kun haluttiin rakastua. Minä rakastuin häneen ja hän minuun, sinä ilmeisesti rakastuin myös johonkin.
- Anonyymi00073
Hmm.Sitä minäkin olen itseltäni monasti kysellyt.
- Anonyymi00075
Hänestä en tiedä tai siis tunteistaan. Minä rakastuin koska ilmassa oli jotain rakkauspölyä. Tai sain jonkun osuman.
- Anonyymi00082
Välillä tosiaan tuntuu että Amor oli kai ympäripäissään, kun vääriä kohteita ampu 🤔
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Välillä tosiaan tuntuu että Amor oli kai ympäripäissään, kun vääriä kohteita ampu 🤔
Joku voi olla olla jonkin aikaa. Ei välttämättä vahinkolaukaus.
- Anonyymi00130
Mäkin sain aimo annoksen sitä pölyä❤️
- Anonyymi00076
Ketkä me
- Anonyymi00107
Sinä ja kaivattusi.
- Anonyymi00079
Se oli se juttu,jota ei osaa selittää mutta se kutittaa ihon alla.
- Anonyymi00084
Mulla on pari diagnoosia tuohon mutta jätän nyt sanomatta palstaäijä..
- Anonyymi00085
Kerro omasi.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kerro omasi.
Oisko se, se autismi josta tykkäät täällä kovin räksyttää. Älykkyydestähän se ei ole kiinni, kuten tiedät.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Oisko se, se autismi josta tykkäät täällä kovin räksyttää. Älykkyydestähän se ei ole kiinni, kuten tiedät.
Miten autismi auttaa rakastumisessa?
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Ei se ole rakastumista vaan tunnetilojen vääristymistä ja vääriä tulkintoja..
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Ei se ole rakastumista vaan tunnetilojen vääristymistä ja vääriä tulkintoja..
Ai ihan irlkin?
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ai ihan irlkin?
Se mitä tapahtuu irl oikeasti jääköön kokonaan pimentoon tältä ruudulta 😉
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Se mitä tapahtuu irl oikeasti jääköön kokonaan pimentoon tältä ruudulta 😉
Oisko niin pahan näköistä, että on parempi olla vain ihan pimeänä.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Oisko niin pahan näköistä, että on parempi olla vain ihan pimeänä.
Eipä nämä liirumlaarumit oikein kosahtele. Toivon hyvää loppuelämää sulle, äläkä katkeroidu aivan liikaa kun asiat ei menekään suunnitellusti 😘
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Eipä nämä liirumlaarumit oikein kosahtele. Toivon hyvää loppuelämää sulle, äläkä katkeroidu aivan liikaa kun asiat ei menekään suunnitellusti 😘
Ei mulle ole milloinkaan ollut mitään suunnitelmia, tapahtuu mitä tapahtuu.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ei mulle ole milloinkaan ollut mitään suunnitelmia, tapahtuu mitä tapahtuu.
Joskus kannattaisi olla. Pääsee vähemmällä kun ei taivu omaan narsistiseen oksaan joka sumentaa ajattelun. Ta taa!
- Anonyymi00097
Anonyymi00094 kirjoitti:
Joskus kannattaisi olla. Pääsee vähemmällä kun ei taivu omaan narsistiseen oksaan joka sumentaa ajattelun. Ta taa!
Da da. Tiedän, että kannattaisi, mutta kun päässä helisee vieläkin.
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Da da. Tiedän, että kannattaisi, mutta kun päässä helisee vieläkin.
Et olekaan palstaäijä.. Harvoin näkee miehiä jotka ei mielenterveyttään sen vertaa arvosta. Palstaäijällä se on mennyt jo kaukaa stalkatessa, siinä sellainen esimerkki mihin ei kannata pyrkiä.
- Anonyymi00103
Anonyymi00087 kirjoitti:
Miten rakastuminen liittyy edelliseen kommenttiin millään tavalla? Tulee väkisinkin mieleen, että oletko. Sivusta
- Anonyymi00104
Aloituksen aihe on, "että miten rakastuttiin, " niin siihen liittyy kommenttini.
Yritän vaan pysyä aiheessa. - Anonyymi00105
Äläs muuta sano, nyt kun oikeen miettii, niin virhehän se oli
- Anonyymi00106
Niin, että minkä tähden, miksi eikä miten?
- Anonyymi00108
En osaa sanoa, vaikea kysymys. Varmaan hetkellisiä aivotominnan häiriöitä.
- Anonyymi00112
Hullu !
- Anonyymi00116
Anonyymi00112 kirjoitti:
Hullu !
Hienoa nk personointia taas, yksäri. Sivusta tiedät kyllä hyvin kuka
- Anonyymi00111
Niin, siinä taisi luoja olla mukana. Sattumalta osuttiin samaan paikkaan...
- Anonyymi00118
Koska olemme taivaltaneet meitä loppuelämään valmistaneen polun päähän ja nyt voi varsinainen elämäntarinamme käynnistyä. Olemme kypsiä ottamaan sen vastaan ja riemuitsemaan onnestamme.
- Anonyymi00123
mä en tiedä mikä hänessä miehessä on.
- Anonyymi00124
Vietitte läheistä aikaa paljon ja lähennyitte.
- Anonyymi00127
Toi on totta tunne oli mahtava kun sain olla hänen lähellään en tiedä mistä se johtu mutta niin oli.
- Anonyymi00125
Ensin ihastuttiin ja sen jälkeen rakastuttiin. 💘
Tunsin, että olit superihana tyyppi ja olin 💯 mukana. Tuli sitten tummia pilviä 🌧 Jatkoit elämääsi. Minäkin tavallani. - Anonyymi00131
Koska luoja on tarkoittanut meidät yhteen ❤️🙏☺️
- Anonyymi00132
Täydennetään toisiamme.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3235624- 745139
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484206- 523881
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1273248Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118