Kaikki nauraa paikalliselle pikkukylän psykopaatille eikä tämä itse edes tajua sitä.
Psykopaatille nauraminen
9
173
Vastaukset
Eikös tämä sama juttu ole ollut täällä ennenkin...
- 19+1=20
ja isommassa naapurikylässä kaikki nauraa pikkukyläisille tyhjän naurajille... jotka eivät edes tiedä/tajua mikä on psykopaatti...
joo, mun on väsy... Ei sii mitää! Nauru pidentää ikää. Synnynnäistä klovnin olemusta niin psyyken kuin fyysisten ominaisuuksien suhteen perivät vain harvat.
Olisin h e l e v e t i n pettynyt ellei kanssaihmisissä heräis tahattomia naurun pyrskähdyksiä, ihmetystä tai ajoittaisia pilkkahuutoja.
Näitä kaikkia kylähullu, synnynnäinen klovni saa matkallaan tuta. Keeron tänäisestä, tioreimmasta.
No. Olin viemässä tutuilleni Waltteri ja Wilma varispariskunnalle läskin nahkoja. Kutsuin niitä syömään.
En huomannut, että siellä lähellä oli kevätauringosta nauttivia nuoria naisia. He katsoivat ihmeissään, mikä on homman nimi.
Eihän näitä pidä koskaan selitellä 'yleisölle'. Tahaton koomillinen tilanne ei tarvi selityksia eikä tilannearviointeja. Huomenna kohkaan jo toisaalla.
Kylä- ja Kosminen hullu cc.
Toivo Lång
Inkeroinen- 19+17=36
Niin..puhdistavinta/parantavinta ja vilpitöntä nauru on silloin...
kun voi ja saa nauraa itselleen...
Siihen ei sisällä minkäänlaista arviota toisesta...harvoin ihminen nauraa toiselle, jonka kokee aidosti ns. "paremmakseen", muuta kuin vahingonilosta...
Tilannekomiikka on asia erikseen...
nauretaan tilanteelle/tapahtuneelle ...ei ihmiselle...
- totta hel*******
missä päin Suomea? taidan tietää yhden
- vantaa helsinki
Espoossa
- totta hel******
no vittu en se ollutkaan minä !
- nisse..
Huumori on defenssi :D
- 18+13=31
Joo ja joskus pskan jauhaminen on vaan pskan jauhamista, ilman sen kummempaa psykologista merkitystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888