Ikää tulee mieleni tulee, itsestäni ja keskusteluissa ystävien kanssa. Mikä
olisi oikea tapa haudata. Helpommalla ehkä ja edullisemmin tuhkauksella.
Onko liian vakavaa keskustella etukäteen.?
Miten olette ajatellu poltetaanko vain arkku hautajaiset.
4
53
Vastaukset
- eikö se riitä?
Eipä noita moneen kertaan keskusteltuja ajatuksia halua moneen kertaan toistaa. Tuollahan on 60 palstalla meneillään sama teema!
No niin no. Asiahan on haudanvakava, etten sanoisi mustapilvinen. Tälläkin monen mielestä ankealla pilvellä voi olla kultainen reunus.
Nimittäin. Tuon ilmaisiin muuttajan ei välttämättä tarvi murehtia 'muuttotakkinsa' materiaalia. Jälkeenjäävät tämän kyllä hoitavat.
Vanhanajan ihmiset jaksoivat ajatella tässäkin asiassa perillisiään. Pitäähän ne arkkurahat olla säästössä siinä vaiheessa kun...- 37volen
Minä ilmoitin, vaikka olen aika nuori vielä, kun oli ruokapöydässä kerran juttua hauta-arkuista, että minkälaisen itse haluaisin: en haluaisi mitään hirveän koristeltua jotain pitsiä, mitä minä sillä mitään tekisin, kun kuollut, haluaisin sellaisen raakalaudasta tehdyn lännentyylisen vaan laudatun arkun jossa laskee maahan.
Enkä haluaisi sitä että jotkut tulevat itkemään naamaa joka on meikattu kun olen jo kuollut, arkku vaan maahan ja sillä selvä. - Makriina ek
Varmaan joudutaan jossakin vaiheessa siirtymään polttohautaukseen kautta maailman, kun meitä on jo 7-8 miljardia ja väkiluku senkun kasvaa. Hautausmaat eivät riitä.
Jossakin dokkarissa on kerrottu, kuinka (muistaakseni) Meksikossa vainajat haudataan vain määrävuosiksi, ja sitten luut kerätään ja säilytetään erillisessä tilassa. Hauta käytetään uudelleen.
Aika hurja vaihtoehto.
Mieluummin krematorio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888