Venäjä uhkaa pakkolunastaa suomalaisten omistamat kiinteistöt Karjalasta rajavyöhykesäännöstensä mukaan. Kyllä mielestäni Suomi voisi julistaa yhtä leveän rajavyöhykkeen itärajalle. Taitaisi ulottua Ruotsin tai Norjan puolelle asti ja sitten vaan pakkolunastus käyntiin.
Venäjä pakkolunastaa suomalaisten talot
1
211
Vastaukset
- Älähän nyt
vain ala toivoa mahdottomia! Asiahan on nykyisin niin, että Suomen Tasavallan hallituksella ei ole mitään aineellisia tai henkisiä resursseja alkaa vaatia Venäjälle vastaavaa vaatimusta. Eihän Suomi edes alkanut tutkia venäläisten maakauppoja, ei edes sellaisia, jotka ovat maan turvallisuuden kannalta tärkeissä paikoissa.
Muistathan, että venäläiset ostivat suuren maa-alaueen tärkeän lentokentän vierestä ja useiden keskeisilä paikolla olevien linkkimastojen läheltä ja ympäriltä. Kun asiaa tiedusteltiin Suomessa alan johtavilta henkilöiltä, he vain totesivat ettei asiaslla ole merkitystä.
Näin on meillä Suomessa. Venäjällä on toisin. Katsos Venäjä on suuri maa ja sillä on suuret resurssit ja vaatimukset. Suomi on pieni maa ja Suomella on pienet resurssit ja vaatimukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368