Asiakaspalvelusta

alkua

Olen aika tyytymätön suomalaiseen asiakaspalveluun.

Postissa ja Alkossa käydään aggressiivisesti kimppuun. Postissa myydään väkisin ja revitään kirjeet käsistä ja paiskotaan niitä miten sattuu.
Miksi postivirkailijat eivät kunnioita sitä, että asiakas tuntitolkulla kirjoittaa yhtä kirjettä ja lähtee sitä yksilöllisesti postiin kiikuttamaan? Vaikka sen postimerkin arvo olisikin vain euron tietämillä, niin tarvitseeko silti niin näkyvän aggressiivisesti repiä kirjettä asiakkaan kädestä ja jos asiakas pyytää teipinpalaa, niin tarvitseeko virkailijan itsensä se teippi siihen kirjeeseen rumasti(!) rutata? Täytyisi kai jo ovelta huutaa, että haluan katsella postimerkkivalikoimaa enkä halua niitä teidän typeriä leimojanne ja rumia ykkösiänne kirjeeseeni.
Miten suojella kirjettä hulluilta postivirkailijoilta?

Alkoon jos menee ja haluaa vähän katsella tarjontaa, niin nurkan takaa hyökkää yliaktiivinen palvelija kimppuun. Onko niin kiire saada kauppa tyhjäksi?

Ruokakaupassa täysin tuntematon myyjä kysyy, käytkö sä töissä.
w t f

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

      Tehokkuus on päivän sana työelämässä. Kaikkialla on minimimiehitys ja maksimi työkuormitus, sehän kiristää monella hermoja ja saa ihmiset käyttäytymään töykeästi. Kiire, itsekkyys & vaativuus on lisääntynyt työelämässä. Hesassa äskettäin käydessäni ihmiset kävelivät kadulla melkein suoraan päin, töihin aamulla kiirehtiessään..

      • alkua

        Onko mitään huomaamatonta keinoa videoida näitä tilanteita? Joku voi kuvitella, että keksin nämä jutut, mutta kun se ei ole niin.
        Yhteistä näille em. käyttäytyjille on, että he ovat kaikki naisia, eivätkä sieltä nuoremmasta päästä.


      • vili.

      • alkua
        vili. kirjoitti:

        Keski-ikäiset naiset kiukkuisia työpaikoilla!

        http://yle.fi/alueet/turku/2010/05/keski-ikaiset_naiset_kiukkuisia_tyopaikoilla_1689676.html

        Hähä! :D

        Minä kun en kirjoita kirjeitä sarjatuotantona, vaan jokainen kirje on yksilö ja suuren työn takana. Näin ollen teen erillisen reissun postikonttoriin kunkin kirjeen takia ja haluaisin saada kunkin kirjeen omalla tyylilläni matkaan. Sitten tulee virkailija ja kohdistaa väkivaltaa minun kirjeeseeni. Aivan kuin kirjeesta tulisi hänen omaisuuttaan, kun minä olen astunut konttorin ovesta sisään ja hän saa tehdä kirjeelleni, mitä huvittaa? Purkaa omia frustraatioitaan minun kirjeeseeni?


    • Ville Mikkelistä

      Hullut, typerykset ja työttömät eivät ansaitse arvostusta tai palvelua.

      • alkua

        Kerrankin lähti ulkomaille kirje ja virkailija runttasi siihen ruman leiman ja ruman ykkösen ennen kuin ehdin estää häntä. Kun pyysin edes sinistä merkkiä, niin hän ei noudattanut pyyntöäni, vaan paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja sanoi, ettei tarvitse.
        Siinä meni Suomi-brändiä ulkomaille.

        Miksi palkataan kalliita taiteilijoita piirtämään postimerkkejä, jos postivirkailijat eivät niitä suostu kirjeeseen laittamaan, vaan runttaavat rumia leimojaan?

        Uskon, että postivirkailija kykenee tempuillaan estämään ihmisiä saamasta työtä, jos joku hakee työtä kirjepostilla. Niin ovat onnistuneet pilaamaan monet kuoret, ettei uskoisi.


      • :)
        alkua kirjoitti:

        Kerrankin lähti ulkomaille kirje ja virkailija runttasi siihen ruman leiman ja ruman ykkösen ennen kuin ehdin estää häntä. Kun pyysin edes sinistä merkkiä, niin hän ei noudattanut pyyntöäni, vaan paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja sanoi, ettei tarvitse.
        Siinä meni Suomi-brändiä ulkomaille.

        Miksi palkataan kalliita taiteilijoita piirtämään postimerkkejä, jos postivirkailijat eivät niitä suostu kirjeeseen laittamaan, vaan runttaavat rumia leimojaan?

        Uskon, että postivirkailija kykenee tempuillaan estämään ihmisiä saamasta työtä, jos joku hakee työtä kirjepostilla. Niin ovat onnistuneet pilaamaan monet kuoret, ettei uskoisi.

        :) älä muuta sano kerrankin eräs neitonen suutahti kun en huolinut heidän tarjomaa postimerkkiä vaan vaivasin häntä näyttämään kokonaisen postimerkki valikoiman joka rasitti häntä suuresti ja kun viellä itse olin laittanut mainoksen suomen hienoita majakoista joka hänen mielestään( olen ajatustenlukia ) oli lapselista niin lapselista että kysyin onko heillä hymynaamoja ja voin liimata yhden hänen poskeensa ajatuksissani...

        on typerää jos postilaatikkoon tulisi vain viralista postia masentavan viralisissa kuorissa...


    • Suomalainen asiakaspalvelu on keskimäärin surkeaa. Kaupassa henkilökunta höpöttää keskenään tauoistaan ja lomistaan samalla kun pitäisi palvella asiakasta.

      • .

        mielestäni asiakspalvelijoina on sellaista tyyppejä joiden ei pitäisi missään nimessä olla asiakspalvelussa vaan ehkä ammatinvalinta ohjaus on ollut huolimatonta Luulisi että on ilo auttaa ihmisijä sekä kohdata erilaisia ihmisiä ja viellä kun osaa myydä kaksi pusero yhden hameen kanssa miten tyytyväinen asiakas voikaan olla vaikka ensin :) tuntui kallilta vaan ajateltuaan hetken että miten kätevää ja viellä sopivat hameeseen olettaen että myyjä oli asiakaspalvelu myönteinen eikä odottanut vain milloin työpäivä loppuu.

        vaatikaa palvelua vaikka sitten saisitte ikävän ihmisen tai hankalan ihmisen maineen tehän maksattekin "palvelusta "... onnistuneita ostoksia teille :)


      • . kirjoitti:

        mielestäni asiakspalvelijoina on sellaista tyyppejä joiden ei pitäisi missään nimessä olla asiakspalvelussa vaan ehkä ammatinvalinta ohjaus on ollut huolimatonta Luulisi että on ilo auttaa ihmisijä sekä kohdata erilaisia ihmisiä ja viellä kun osaa myydä kaksi pusero yhden hameen kanssa miten tyytyväinen asiakas voikaan olla vaikka ensin :) tuntui kallilta vaan ajateltuaan hetken että miten kätevää ja viellä sopivat hameeseen olettaen että myyjä oli asiakaspalvelu myönteinen eikä odottanut vain milloin työpäivä loppuu.

        vaatikaa palvelua vaikka sitten saisitte ikävän ihmisen tai hankalan ihmisen maineen tehän maksattekin "palvelusta "... onnistuneita ostoksia teille :)

        Joo. Asennekasvatusta ja koulutusta siihen, mitä on palvelu. Ja miksi se on yrityksen ja sitä kautta työntekijän etu, että asiakkaat on tyytyväisiä.

        Neukkulassa töykeä palvelu oli kunnia-asia. Ettei vaan synny asetelmaa jossa myyjäprole joutuu pokkuroimaan ketään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      137
      1606
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1190
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      82
      1075
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      809
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      80
      787
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      778
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe