Asiakaspalvelusta

alkua

Olen aika tyytymätön suomalaiseen asiakaspalveluun.

Postissa ja Alkossa käydään aggressiivisesti kimppuun. Postissa myydään väkisin ja revitään kirjeet käsistä ja paiskotaan niitä miten sattuu.
Miksi postivirkailijat eivät kunnioita sitä, että asiakas tuntitolkulla kirjoittaa yhtä kirjettä ja lähtee sitä yksilöllisesti postiin kiikuttamaan? Vaikka sen postimerkin arvo olisikin vain euron tietämillä, niin tarvitseeko silti niin näkyvän aggressiivisesti repiä kirjettä asiakkaan kädestä ja jos asiakas pyytää teipinpalaa, niin tarvitseeko virkailijan itsensä se teippi siihen kirjeeseen rumasti(!) rutata? Täytyisi kai jo ovelta huutaa, että haluan katsella postimerkkivalikoimaa enkä halua niitä teidän typeriä leimojanne ja rumia ykkösiänne kirjeeseeni.
Miten suojella kirjettä hulluilta postivirkailijoilta?

Alkoon jos menee ja haluaa vähän katsella tarjontaa, niin nurkan takaa hyökkää yliaktiivinen palvelija kimppuun. Onko niin kiire saada kauppa tyhjäksi?

Ruokakaupassa täysin tuntematon myyjä kysyy, käytkö sä töissä.
w t f

10

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Mies//

      Tehokkuus on päivän sana työelämässä. Kaikkialla on minimimiehitys ja maksimi työkuormitus, sehän kiristää monella hermoja ja saa ihmiset käyttäytymään töykeästi. Kiire, itsekkyys & vaativuus on lisääntynyt työelämässä. Hesassa äskettäin käydessäni ihmiset kävelivät kadulla melkein suoraan päin, töihin aamulla kiirehtiessään..

      • alkua

        Onko mitään huomaamatonta keinoa videoida näitä tilanteita? Joku voi kuvitella, että keksin nämä jutut, mutta kun se ei ole niin.
        Yhteistä näille em. käyttäytyjille on, että he ovat kaikki naisia, eivätkä sieltä nuoremmasta päästä.


      • vili.

      • alkua
        vili. kirjoitti:

        Keski-ikäiset naiset kiukkuisia työpaikoilla!

        http://yle.fi/alueet/turku/2010/05/keski-ikaiset_naiset_kiukkuisia_tyopaikoilla_1689676.html

        Hähä! :D

        Minä kun en kirjoita kirjeitä sarjatuotantona, vaan jokainen kirje on yksilö ja suuren työn takana. Näin ollen teen erillisen reissun postikonttoriin kunkin kirjeen takia ja haluaisin saada kunkin kirjeen omalla tyylilläni matkaan. Sitten tulee virkailija ja kohdistaa väkivaltaa minun kirjeeseeni. Aivan kuin kirjeesta tulisi hänen omaisuuttaan, kun minä olen astunut konttorin ovesta sisään ja hän saa tehdä kirjeelleni, mitä huvittaa? Purkaa omia frustraatioitaan minun kirjeeseeni?


    • Ville Mikkelistä

      Hullut, typerykset ja työttömät eivät ansaitse arvostusta tai palvelua.

      • alkua

        Kerrankin lähti ulkomaille kirje ja virkailija runttasi siihen ruman leiman ja ruman ykkösen ennen kuin ehdin estää häntä. Kun pyysin edes sinistä merkkiä, niin hän ei noudattanut pyyntöäni, vaan paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja sanoi, ettei tarvitse.
        Siinä meni Suomi-brändiä ulkomaille.

        Miksi palkataan kalliita taiteilijoita piirtämään postimerkkejä, jos postivirkailijat eivät niitä suostu kirjeeseen laittamaan, vaan runttaavat rumia leimojaan?

        Uskon, että postivirkailija kykenee tempuillaan estämään ihmisiä saamasta työtä, jos joku hakee työtä kirjepostilla. Niin ovat onnistuneet pilaamaan monet kuoret, ettei uskoisi.


      • :)
        alkua kirjoitti:

        Kerrankin lähti ulkomaille kirje ja virkailija runttasi siihen ruman leiman ja ruman ykkösen ennen kuin ehdin estää häntä. Kun pyysin edes sinistä merkkiä, niin hän ei noudattanut pyyntöäni, vaan paiskasi kirjeen lattialla olevaan laatikkoon ja sanoi, ettei tarvitse.
        Siinä meni Suomi-brändiä ulkomaille.

        Miksi palkataan kalliita taiteilijoita piirtämään postimerkkejä, jos postivirkailijat eivät niitä suostu kirjeeseen laittamaan, vaan runttaavat rumia leimojaan?

        Uskon, että postivirkailija kykenee tempuillaan estämään ihmisiä saamasta työtä, jos joku hakee työtä kirjepostilla. Niin ovat onnistuneet pilaamaan monet kuoret, ettei uskoisi.

        :) älä muuta sano kerrankin eräs neitonen suutahti kun en huolinut heidän tarjomaa postimerkkiä vaan vaivasin häntä näyttämään kokonaisen postimerkki valikoiman joka rasitti häntä suuresti ja kun viellä itse olin laittanut mainoksen suomen hienoita majakoista joka hänen mielestään( olen ajatustenlukia ) oli lapselista niin lapselista että kysyin onko heillä hymynaamoja ja voin liimata yhden hänen poskeensa ajatuksissani...

        on typerää jos postilaatikkoon tulisi vain viralista postia masentavan viralisissa kuorissa...


    • Suomalainen asiakaspalvelu on keskimäärin surkeaa. Kaupassa henkilökunta höpöttää keskenään tauoistaan ja lomistaan samalla kun pitäisi palvella asiakasta.

      • .

        mielestäni asiakspalvelijoina on sellaista tyyppejä joiden ei pitäisi missään nimessä olla asiakspalvelussa vaan ehkä ammatinvalinta ohjaus on ollut huolimatonta Luulisi että on ilo auttaa ihmisijä sekä kohdata erilaisia ihmisiä ja viellä kun osaa myydä kaksi pusero yhden hameen kanssa miten tyytyväinen asiakas voikaan olla vaikka ensin :) tuntui kallilta vaan ajateltuaan hetken että miten kätevää ja viellä sopivat hameeseen olettaen että myyjä oli asiakaspalvelu myönteinen eikä odottanut vain milloin työpäivä loppuu.

        vaatikaa palvelua vaikka sitten saisitte ikävän ihmisen tai hankalan ihmisen maineen tehän maksattekin "palvelusta "... onnistuneita ostoksia teille :)


      • . kirjoitti:

        mielestäni asiakspalvelijoina on sellaista tyyppejä joiden ei pitäisi missään nimessä olla asiakspalvelussa vaan ehkä ammatinvalinta ohjaus on ollut huolimatonta Luulisi että on ilo auttaa ihmisijä sekä kohdata erilaisia ihmisiä ja viellä kun osaa myydä kaksi pusero yhden hameen kanssa miten tyytyväinen asiakas voikaan olla vaikka ensin :) tuntui kallilta vaan ajateltuaan hetken että miten kätevää ja viellä sopivat hameeseen olettaen että myyjä oli asiakaspalvelu myönteinen eikä odottanut vain milloin työpäivä loppuu.

        vaatikaa palvelua vaikka sitten saisitte ikävän ihmisen tai hankalan ihmisen maineen tehän maksattekin "palvelusta "... onnistuneita ostoksia teille :)

        Joo. Asennekasvatusta ja koulutusta siihen, mitä on palvelu. Ja miksi se on yrityksen ja sitä kautta työntekijän etu, että asiakkaat on tyytyväisiä.

        Neukkulassa töykeä palvelu oli kunnia-asia. Ettei vaan synny asetelmaa jossa myyjäprole joutuu pokkuroimaan ketään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

      https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

      Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

      Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

      Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

      Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

      Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe