Mitäpä mieltä kanssaihmiset olette yhteiskunnassa paljon esillä olevasta homoasiasta? Miten heidät tulisi arjessa kohdata? Onko lähipiiriinne kuulunut tällaisia ihmisiä?
Seksuaalisesti poikkeavat
136
1545
Vastaukset
- harmittavaistaharmia
Minä en käsitä näitä homoasioita, kun heitä on ollut kautta aikain, mutta nyt asia on tullut vaikeaksi ja ainaiseksi puheenaiheeksi ja vaatimuspakotteiseksi, ennen heitä pidettiin ihan normaaleina ihmisinä ihmisten joukossa, moni ei edes moisesta tietänyt mitään, en minä tunne tunnusteteusti vieläkään yhtään ja kuinka paljon nyt tämä tiedottaminen onkaan tuonut kyräilyä, kun joku kulkee pokakaverin tai tyttökaverin kanssa ihan vain normaalissa mielessä niin jo ollaan luulemassa heitä homoiksi tai lespoiksi, näin moni sivullinenkin joutuu kärsimään tästä luulemisesta
- Lyisa-Kaadia
Mitäpä olette mieltä vasenkätisistä? Jos huomaatte sen, miten heidät tulisi arjessa kohdata? Onko lähipiirissänne? Tällaisia? Ihmisiä?
- Outoa vouhotusta se
Hienosti kiteytetty nimimerkki harmittavaistaharmia:
"...kun heitä on ollut kautta aikain, mutta nyt asia on tullut vaikeaksi ja ainaiseksi puheenaiheeksi ja vaatimuspakotteiseksi..."
Juuri noin se on. Mua ei ole koskaan, ei koskaan kiinnostanut eikä häirinnyt kuka kenenkin kanssa on kuka mitenkäpäin... Täysin yksityisasia eikä kuulu muille ei edes valtiolle. - Kaisa-Lyydia
Siksi tällaista pohdin ja kyselen, kun omassa tuttavapiirissä on ollut kolmekin tällaista henkilöä ja heidän kohtalonsa minua mietityttävät. Yksi päätti elämänsä jo nuorena, toinen - läheinen nuoruudenystävättäreni - erosi keski-iässä miehestään ja muutti naispuolisen työtoverinsa kanssa ulkomaille, heidät sitä ennen kiusattiin ulos työpaikoistaan. Tuorein tapaus on etäisempi sukulaistyttö, jonka vanhemmat ja koko lähisuku on hylännyt.
Minua sivustaseuraajana surettavat näiden ihmisten kokemukset, mutta toisaalta täytyy myöntää, että aika vastenmieliseltä ja luonnottomalta heidän elämäntapansa tuntuu minustakin, vaikken edes ole kovin hurskas uskova. En rehellisyyden nimissä tiedä, miten olisi käynyt, jos oma lapseni olisi valinnut saman tien elämässään.
Lyisa-Kaadia, mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä kysymys Sinullakin, näin vasenkätisen näkökulmasta. Lienen siihen jäävi itse vastaamaan muuta kuin että kyllä sykähdyttää myönteisessä mielessä aina, kun huomaa jonkun toisenkin pitävän kynää vasemmassa kädessään.- puhu kuin ihminen
Hyvä Kaisa-Lydia - eivät homot ja lesbot valitse seksualiteettiaan elämässään. Bit voivat ennemminkin valita.
Minä ainakin olen kommunikoinut ihmisten kanssa ja hyvin olen tullut toimeen. - Homous on luonnillis
Rakas kulta pieni, homous ei ole ollenkaan luonnotonta. Kyllä ne eläimetkin nussivat samaa sukupuolta aivan samalla tavalla kuin ihmisetkin.
- näin kansalla
Kärpäsestä on tehty härkänen näissä homoasioissa.
- **
Heitä on aina ollut, ja varmasti tulee aina olemaan.
Yleensäkään minua ei kiinnosta, mitä kaksi aikuista, tasa-arvoista ihmistä makuuhuoneessaan harrastaa kaksistaan.
Homous on vain yksi ihmisen ominaisuus, kuin vaikkapa vasen/oikeakätisyys, kuin on jo eräässä kommentissa.
Asia, joka muutaman vuosikymmenen kuluttua ei kiinnosta ketään pätkääkään. Nyt on vain ylimenokausi.
"Homoasia" on aina ollut, nyt siitä saa puhua ääneen, eikä asia ole enää lain vastainen.
Minusta tieto lisää ymmärrystä ja vähentää erilaisuuden pelkoa. - Atolfia
Niin se on. En minäkään ennen kiinnittänyt suurempaa huomiota siihen, kuka kenenkin kanssa kulkee. Ehkä ohikulkiessaan saattoi ajatella, että tuossa menee homopari tai lesbopari. Lesboja ei huomaa niin helmposti. Homomiehissä on omat ominaispiirteensä, joten heidät tunnistaa paremmin.
Se, että heistä nykyään puhutaan enemmän, on ihan heidän omaa syytään. Ovat tehneet omasta seksuaalisuudestaan liian suuren numeron. Olen sitä mieltä, että elä ja anna toistenkin elää.
En kuitenkaan olisi valmis antamaan miespareille adoptio-oikeutta. Kyseenalaista on sen antaminen lesbopareillekin. Jos he hankkivat lapsia
normaalia tietä, niin se on heidän oma asiansa.
Muuten en ole osoittamassa sormella ketään, paitsi tietysti noita kerjäläisiä voisi olla vähemmän tuloilllaan. Niin ja tietysti nuo venäläiset ja virolaiset rikolliset voisivat pysyä poissa maastamme. Omissakin rikollisissa on tarpeeksi.- Makriina ek
Emme edes tiedä lähimmäistemme asioita. Nykyisten avoliittojen aikaan ei ole kukaan enää varma elääkö työtoveri tai tuttava parisuhteessa ja minkälaisen henkilön kanssa.
Minusta se on jokaisen oma asia. Vain silloin kiusaannun, kun joku korostetusti osoittaa homoutensa joko puhumalla siitä kaiken aikaa tai pukeutumalla ja meikkaaamalla niin oudosti, että tyhmempikin asian tunnistaa. Sellaisilla ihmisllä homous on elämäntehtävä, ja sitä en jaksa jakaa.
Joitakin vuosikymmeniä sitten ei homoja edes ollut. Äidillänikin oli mukavat tuttavaneidit, jotka asuivat yhdessä vuosikymmenet. He olivat ostaneet yhteisen asunnon ja jakoivat talonpitonsa keskenään. Äiti piti heistä kovasti. Hänestä oli oivallista, että kaksi neitiä oli löytäneet toisensa, varsinkin, kun kummallakaan ei ollut mitään yhteyttä sukulaisiinsa. - ??
Makriina ek kirjoitti:
Emme edes tiedä lähimmäistemme asioita. Nykyisten avoliittojen aikaan ei ole kukaan enää varma elääkö työtoveri tai tuttava parisuhteessa ja minkälaisen henkilön kanssa.
Minusta se on jokaisen oma asia. Vain silloin kiusaannun, kun joku korostetusti osoittaa homoutensa joko puhumalla siitä kaiken aikaa tai pukeutumalla ja meikkaaamalla niin oudosti, että tyhmempikin asian tunnistaa. Sellaisilla ihmisllä homous on elämäntehtävä, ja sitä en jaksa jakaa.
Joitakin vuosikymmeniä sitten ei homoja edes ollut. Äidillänikin oli mukavat tuttavaneidit, jotka asuivat yhdessä vuosikymmenet. He olivat ostaneet yhteisen asunnon ja jakoivat talonpitonsa keskenään. Äiti piti heistä kovasti. Hänestä oli oivallista, että kaksi neitiä oli löytäneet toisensa, varsinkin, kun kummallakaan ei ollut mitään yhteyttä sukulaisiinsa.Aina on ollut homoja. Kuka heistä sitä olisi uskaltanut julkisesti kertoa, kun se on aiemmin ollut lainvastaista.
Kun sanot, ettei homoja ollut, tarkoitatko, ettei heistä tiedetty, vai mitä? - Makriina ek
Makriina ek kirjoitti:
Joitakin vuosikymmeniä sitten ei homoja edes ollut. Äidillänikin oli mukavat tuttavaneidit, jotka asuivat yhdessä vuosikymmenet. He olivat ostaneet yhteisen asunnon ja jakoivat talonpitonsa keskenään. Äiti piti heistä kovasti. Hänestä oli oivallista, että kaksi neitiä oli löytäneet toisensa, varsinkin, kun kummallakaan ei ollut mitään yhteyttä sukulaisiinsa.Kyllä, juuri sitä tarkoitan. Ihmiset eivät ymmärtäneet koko asiaa, ja muistan, että nuoruudessani kerrottiin jossakin yhteydessä, että monissa degeneroituneissa maissa, missä sukulaisuusavioliittoja solmitaan yhä serkusten jne. kanssa sukupolvesta toiseen, on SELLAISIAKIN luonnonoikkuja kuin homoseksuaaleja. ONNEKSI ei sentään Suomessa.
Kai "suuressa maailmassa" asia tiedettiin, mutta ei pienillä paikkakunnilla. Miten mahtoi tällaisen "luonnonoikun" sitten käydä, jos paikkakunnalle jäi. Rikoshan se oli, taisi olla vielä joskus 60-luvulla. - Tietäjä iänikuinen
Makriina ek kirjoitti:
Kyllä, juuri sitä tarkoitan. Ihmiset eivät ymmärtäneet koko asiaa, ja muistan, että nuoruudessani kerrottiin jossakin yhteydessä, että monissa degeneroituneissa maissa, missä sukulaisuusavioliittoja solmitaan yhä serkusten jne. kanssa sukupolvesta toiseen, on SELLAISIAKIN luonnonoikkuja kuin homoseksuaaleja. ONNEKSI ei sentään Suomessa.
Kai "suuressa maailmassa" asia tiedettiin, mutta ei pienillä paikkakunnilla. Miten mahtoi tällaisen "luonnonoikun" sitten käydä, jos paikkakunnalle jäi. Rikoshan se oli, taisi olla vielä joskus 60-luvulla.Homoseksuaaliset teot dekriminalisoitiin Suomessa vuonna 1971. Virallisesta sairausluokituksesta ne poistettiin Setan vaatimuksesta kymmenen vuotta myöhemmin, 1981.
Onhan se aivan ihmisen oma-asia kestä tykkää , ja tulee toimeen parisuhteessakin.
Nämä parit ovat minusta ihan heidän yksityisasia,miksi heidän on se julkituoda.
Kohta vaaditaan itsekultakin ilmoittaa asuuko miehen ,vai naisen kanssa.
Jos haluaa rekisteröidä sen ,onko se pakko tehdä minkään papin kautta.
Voi olla jokasuhteessa hyväkin kun asuvat samassa taloudessa ,ja sekin olise tehtävä selväksi oikein paperilla jos tulee ero, kuinka omaisuusjaetaa, aivan kun avioliitossa heterotkin tekee, jos ovat viisaita.- nonabnormi
Toivottavasti ei tulevaisuudessa tarvtse normaalia parisuhdetta sanoa heteroparisuhteeksi.
- Heh heh
Ai mitenkö pitäisi kohdata? Kysyn, että no mitä homo. Vitsivitsi...
- parempi ku ei puhuta
Aihe ei kiinosta, eikä varmaan enemmistöä suomessa joten koko ketjun voi poistaa....
- msmsmsmnnnnwnkiwwk
No kohtelen niin kun sairaita ihmisiä yleensäkkin
- elämää kokenut
Homot eivät poikkea mitenkään normaalista ihmisestä ulkoisesti, paitsi että...ovat sivistyneesti keskustelevia toiset huomioon ottavia.
Siinä teille ajattelemista lopuksi kevättä.- |
Homot eivät älyllisesti mitenkään erotu heteroista.
Eivätkä muutenkaan, ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Ihmettelen, miksi heistä pitää puhua. - liberaali nuori
| kirjoitti:
Homot eivät älyllisesti mitenkään erotu heteroista.
Eivätkä muutenkaan, ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Ihmettelen, miksi heistä pitää puhua.Kaikista parasta olisikin, ettei tarvitsisi puhua, vaan asia olisi arkipäiväinen ja ei sen kummempaa kuin heterouskaan, mitkään mediatuputukset eivät tätä asiaa auta ja pridet myös ovat vähän siinä rajoilla.
Oikeastaan olisi paras, jos kaikenmaailman leimat saisi romukoppaan. Jos pitää jostain henkilöstä (lain ja etiikan rajoissa), niin sitten pitää. En minä ainakaan henkilökohtaisesti näe sukupuolta esteenä.
Mukavaa nähdä, että senioreilla on varsin liberaalit ja "elä ja anna elää" asenteet :)
- Tepposet
Ei siitä tarvitsisi mitään muoti-ilmiötä tehdä.
Nykyisen suuntauksen jatkuessa meille tulee kohta homokiintiöt.
Pian olemme tilanteessa jossa,homppelin jäädessä työpaikkavalinnan ulkopuolelle hän alkaa kiljumaan syrjinnästä!
Muutamassa TV-ohjelmassa homot ovat jo yliedustettuina.
Muistelen nähneeni heidän osuudekseen noin 10% mutta töllössä 5:stä parista yksi on jo homppelikaksikko = 20%.
Miksi emme voisi elää kuten ennekin? Kukin omien taipumustensa mukaan, haluamassaan seurassa, numeroa tekemättä.- */*
Kaikki muutos kestää aikansa. Vasta homot päässeet olemaan homoja julkisesti, joten pian asia tasaantuu.
Naurattaa muutenkin eräiden kuvitelma, että kaikki homot ovat naisellisia tällääjiä. Moni homo itsekin huvittuu asiasta, olen lukenut. - */*
En tiedä, kun ei ole kokemusta, eikä todellakaan kiinnostakaan.
Kummempaakin tehtävää, kuin moista miettiä.
- mgddbnbvn
Useimmat homot eivät mitenkään enempää tuo seksuaalisuuttaan esille kuin heterotkaan. Vai onko se liikaa, että nainen kertoilee leppoisan kahvipöytäkeskustelun yhteydessä ulkomaanmatkasta vaimonsa kanssa? Heterothan kertoilevat jatkuvasti puolisoidensa tekemisistä töissä, sukulaisissa jne. Kumppani on iso osa elämää, täytyyhän hänestä saada puhua. Luulenpa, että heterot saattavat kiusaantua jopa tällaisesta arkiasioiden kertomisesta, ja meuhkaavat sitten kuinka kauheasti homot tuovat suuntaumustaan esille. Niinpä niin... En usko että kukaan rupeaa kertomaan sänkypuuhistaan, ei homot eivätkä heterot. Jos heteroiden mielessä herää heti jotain likaisia kuvia tällaisista touhuista, kun homo kertoo arjestaan, se on heidän oma häpeänsä. Miksi homot edes ajatellaan jotenkin seksuaalisesti aktiivisempina? Tuskin asia on niin.
Homojen siis tulee olla kumppaneidensa kanssa "numeroa tekemättä". Mutta mitä se sellainen on? Että saa pitää kädestä vain kotona niin ettei kukaan vaan näe? En ymmärrä miksi jotkut provosoituvat käsikkäin kävelevistä miehistä kadulla, heterothan tekevät samaa ja enemmänkin julkisesti. Ei homopari huutele ohi käveleville, että "hei katsokaa meitä, me ollaan pari!". Nämä ihmiset, jotka vaativat ettei numeroa tehdä, tekevät itse numeron siitä että jotkut halaavat kadulla.
Se on kyllä totta, että näitä avioliittoasioita ym. on pyöritelty vähän liian paljon mediassa. Homot eivät jaksa jauhaa asiasta sen enempää kuin heterotkaan. On turhauttavaa vängätä näin pienestä asiasta kun sen voisi hoitaa helposti eli uudistamalla avioliittolain. Kunhan laki saadaan uudistettua, uskon että keskustelukin hiljenee. Homot eivät halua muuta kuin samanlaiset ihmisoikeudet, eivät he halua tyrkyttää asiaansa saati tehdä heteroista homoja (kaikenlaisia aivopieruja sitä kuulee). On hieman ristiriitaista, että Suomessa on lainvastaista syrjiä ketään seksuaalisen suuntautumisen perusteella mutta samalla valtio tekee sitä itse.
On mieletöntä, miten monet eivät ymmärrä mistä tässä avioliittolakijutussa on kysymys. Perusihmisoikeuksista. Miten Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa voidaan vielä pohtia, onko oikein rakastua samaan sukupuoleen? Monet kiusaantuvat keskusteluista ja haluavat että homot palaisivat takaisin näkymättömiksi. Onko yhteiskunta, jossa ei saa olla oma itsensä, hyvä kellekään?
Monet ajattelevat, että homot on joitain tyyppejä jossain, eihän ne minun elämääni liity. Mutta heitä on työpaikoilla, kaupan kassana, lastesi luokalla, naapurustossa. Ei sitä päältä päin nää, kuka tykkää kenestäkin. Ehkä sellaisia massasta poikkeavia ihmisiä luullaan herkemmin homoiksi, sillä eihän perus pitkähiuksinen ja meikkaava nätti tyttö voi pitää omasta sukupuolestaan. Sitten ne erilaiset ihmiset otetaan esimerkeiksi siitä kuinka kaikki homot on sellaisia. Onhan niitä heterojakin, jotka poikkeavat massasta.
Kyseessä ei ole mikään kauhean pieni vähemmistö edes, homoja on muutama prosentti ja biseksuaaleja jopa 10% väestöstä.
Ainiin, sitten vielä tämä monien homoja vastustavien ajatus, että homot jotenkin uhkaavat heidän asemaansa olemassaolollaan ja jos avioliittolaki uudistetaan. Homot tulevat aina olemaan vähemmistö, se ei muutu miksikään siitä että homoille annetaan täydet ihmisoikeudet. Homoseksuaalisuus ei tartu. Jos joku väittää, että homoja on nyt enemmän kuin ennen, hän on väärässä. Toki homoja näkyy nyt enemmän, ja se johtuu ilmapiirin vapautumisesta. Ennen homojen oli pakko elää epätyydyttävää elämää heterosuhteessa.
Ymmärrän toisaalta, miksi ajatus homoseksistä inhottaa heteroja. Minusta ajatus heteroseksistä on jotenkin ällöttävä. Mutta näin en tietenkään saisi sanoa, vaikka minusta saa sanoa mitä tahansa ilman että minulla on oikeutta puolustautua tai loukkaantua.- luk-ija
mgddbnbvn:lle
Hyvä ja kiihkoton kirjoitus, kiitos siitä! - he
Olisi vältetty monta itsemurhaa, ,jos ihmiset suhtautusi asiallisesti poikkeavaisuuksiin. Nykyisenä aikana media levittää asioita kulovalkean tavoin.
Uskotaan vaan ettei se ole kenenkään oma syy, että on syntynyt erilaiseksi.
Olisi hienoa,jos jokainen menis itseensä ja ajattelisi älyllisesti tämänkin
tosiasian.
- Varma hetero
Jääpä meille heteroille enämpi naisia.
- Tie....tä---jä
No jooo, onhan lesbojakin ei niitä naisia sinulle kuitenkaan jää!
- vaikka kuinka
koittaisitte tuputtaa homomyönteisyyttänne, eivät kaikki rupea teidän
tahdostanne homoja halaamaan, saati antamaan ymmärrystä heidän
sairaille haluille. - mitä seuraavaksi?
Ruvetaan paapomaan pedofiileja?
Itse luokittelen heidät samaan kastiin homojen ja lesbojen kanssa, eli
sairaat.- ||||||
Se on ihan sinun oma asiasi! Minulle jokainen on ihminen, ja pedofilia on lainvastaista.
Ihan turha sitä homouteen on sekoittaa.
Ja, ettei tule väärinymmärrystä, olen ollut onnellisesti naimisissa vuosikymmeniä vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvan kanssa.
Se ei kavenna ymmärrystäni. - 1+5
Pedofilia ei ole sairaus, vaan toisen ihmisen oikeuksia loukkaavaa rikollista toimintaa. Homofobia sen sijaan lähentelee sairautta, joskaan en usko, että siihen löytyy parannuskeinoa.
- iltaruno
Tipu tipu, missä mato..ja niin edelleen.
- hus hus
Kyllä tämä skeida on väärällää palstalla ei täällä enää 70 : siä vahuksia kiinnosta tämmöisen perverssin pohdiskelut...
- JooJust
"mutta toisaalta täytyy myöntää, että aika vastenmieliseltä ja luonnottomalta heidän elämäntapansa tuntuu minustakin"
Just, joo likaisessa mielssämme ajattelemme vain ja ainoastaan sitä mitä he tekevät makuuhuoneissaan.
Kuinkahan poikkeaa ns. normi parijen makuuhuonepuuhista?- hyi hitto/ näitä hom
On se luonnotonta työntää kulliaan aukkoon josta poistuu ulosteet. Toni Halmeella oli tatuoitu perseeseen "ainoastaan Ulos " Ime sitten vielä paskasta kullia.
Entäs jos sattuu olemaan ripuli se vas´ta on sitten sottaista. - :/
hyi hitto/ näitä hom kirjoitti:
On se luonnotonta työntää kulliaan aukkoon josta poistuu ulosteet. Toni Halmeella oli tatuoitu perseeseen "ainoastaan Ulos " Ime sitten vielä paskasta kullia.
Entäs jos sattuu olemaan ripuli se vas´ta on sitten sottaista.Hyi, mitä tänne jotkut jaksavat työntää, minun mielestäni.
Onko nyt lasten hiihtoloma-aika? - 3+6
Entäs jos sattuu olemaan ripuli se vas´ta on sitten sottaista.No, a.naaliseksiä harrastavat heterotkin, ja nykyään miehet/pojat jopa vaativat sitä vaimoiltaan ja tyttöystäviltään. (Tiesitkö muuten, että varhaisempina aikoina kullin työntäminen peräaukkoon oli ainoa ehkäisykeino seksissä?)
- niinmpä nii en tie
Entäs jos sattuu olemaan ripuli se vas´ta on sitten sottaista.Onko "hyi hitto näitä homoja":lla koprofilisiä mielihaluja vai mistä moinen kirjoitus? Miksi edes tulet tänne muuttamaan visualisointejasi kirjoitukseksi, jos se kerran niin saatanasti ällöttää? En käsitä.
Voi ihan heteromeiningissäkin kuule harrastaa anaaliyhdyntää ja ei se sen sottasempaa ole, paitsi tietysti ellei osaa hygieniastaan huolehtia.
- cattityttö71
Ihan normaalisti suhtaudun. Veljeni on homo ja siskon tyttö on lesbo ja heidän kauttaan tunnen useita saman seurakunnan porukkaa. Ihmisiä he ovat muiden ihmisten joukossa.
- nami nami !
Sulla on tietysti itelläsi vielä iso koira jolla naitatat itseäsä eikö vaan.
- ??????????
Ketjun lukien aivotoimintani, minun siis, sanoo:
Ihmetyttää, kuinka alatyylisiä kommentteja aloitus aikaansaa?
Miten ällöttävästi homofooboikot ilmentävät itseään arjessa?
Minun mielestäni on sairasta miettiä muiden ihmisten seksuaalista käyttäytymistä.- bfsngcv
Juu, todella surullista, että vieläkin keskustellaan tämän tasoisesti...
Heteroiden on hyvä heittää kaikenlaisia törkykommentteja, koska heitä on enemmän ja heillä on siksi ylivoima ja enemmän valtaa. Mutta osaatteko arvata kuinka raskasta on yrittää kärsivällisesti ja provosoitumatta vastata takaisin ja puolustaa omaa identiteettiä? Normaalisti ihminen haukkuu takaisin jos häntä haukutaan, mutta homojen on vähän vaikea ruveta sellaiseeen jos halutaan mitään oikeuksia saada lisää. Vaikea kuitenkin selittää kerta toisensa jälkeen näille törkykommenttien esittäjille vastauksia heidän haukkuihinsa, jotka ovat jotkut todella loukkaaviakin.
Heterot sanovat, etteivät ymmärrä homoja. En minäkään varsinaisesti ymmärrä, mitä heteronaiset näkevät miehissä, sillä itse satun pitämään enemmän naisista. En ymmärrä myöskään sitä, miksi olen homoseksuaali, mutta näin asia vain on ja on ollut aina, joten oletan sen olevan synnynnäistä. Tietysti heterot kyseenalaistavat koko homoseksuaalisen kokemuksen kun heillä itsellään ei sellaista ole. On se minullekin aika käsittämätöntä, miksi jotkut ovat homoja ja toiset heteroja, mutta kaiketi ihminen ei olekaan kaikkitietävä. Tiede ei osaa selittää kaikkea. Olemmehan vain yksi eläinlaji muiden joukossa. Ehkä homoseksuaalisuuden syy joskus selviää. Totuus kuitenkin on, että homoja on monissa lajeissa ja on ollut aina, joten täytynee vain kestää se.
Minusta jokaisella on mahdollisuus hyväksyä homot, tai vähintään suvaita meitä jos yhtään kannattaa ajatusta kaikkien ihmisten oikeudesta tavoitella hyvää elämää ja onnellisuutta. En voi käsittää miksi ihmiset haluavat toistensa elävän kurjuudessa?
Noihin eläimiinsekaantumisiin tai pedofiliaväitteisiin en vastaa mitään. Ne ovat ala-arvoista kommentointia. - ?????????
bfsngcv kirjoitti:
Heteroiden on hyvä heittää kaikenlaisia törkykommentteja, koska heitä on enemmän ja heillä on siksi ylivoima ja enemmän valtaa. Mutta osaatteko arvata kuinka raskasta on yrittää kärsivällisesti ja provosoitumatta vastata takaisin ja puolustaa omaa identiteettiä? Normaalisti ihminen haukkuu takaisin jos häntä haukutaan, mutta homojen on vähän vaikea ruveta sellaiseeen jos halutaan mitään oikeuksia saada lisää. Vaikea kuitenkin selittää kerta toisensa jälkeen näille törkykommenttien esittäjille vastauksia heidän haukkuihinsa, jotka ovat jotkut todella loukkaaviakin.
Heterot sanovat, etteivät ymmärrä homoja. En minäkään varsinaisesti ymmärrä, mitä heteronaiset näkevät miehissä, sillä itse satun pitämään enemmän naisista. En ymmärrä myöskään sitä, miksi olen homoseksuaali, mutta näin asia vain on ja on ollut aina, joten oletan sen olevan synnynnäistä. Tietysti heterot kyseenalaistavat koko homoseksuaalisen kokemuksen kun heillä itsellään ei sellaista ole. On se minullekin aika käsittämätöntä, miksi jotkut ovat homoja ja toiset heteroja, mutta kaiketi ihminen ei olekaan kaikkitietävä. Tiede ei osaa selittää kaikkea. Olemmehan vain yksi eläinlaji muiden joukossa. Ehkä homoseksuaalisuuden syy joskus selviää. Totuus kuitenkin on, että homoja on monissa lajeissa ja on ollut aina, joten täytynee vain kestää se.
Minusta jokaisella on mahdollisuus hyväksyä homot, tai vähintään suvaita meitä jos yhtään kannattaa ajatusta kaikkien ihmisten oikeudesta tavoitella hyvää elämää ja onnellisuutta. En voi käsittää miksi ihmiset haluavat toistensa elävän kurjuudessa?
Noihin eläimiinsekaantumisiin tai pedofiliaväitteisiin en vastaa mitään. Ne ovat ala-arvoista kommentointia.Enpä muuta sano, kuin että hienoa lukea, muutakin kuin pelkurien fanaattisuutta.
ihmisten seksuaalisuus ei minua muuten kiinnosta, omaani enemmän, mutta olen vakuuttunut, että kaikki olemme ääripäissä, tai niiden välissä.
On äärimies, ja äärinainen, kaikki muut jossain siellä välillä.
Ominaisuutemme saamme syntyessämme.
Sen lisäksi uskon, mistäpä tietäisin, että suurin sanallinen inho on pelkuruutta, ja tietämättömyyttä erilaisuudesta.
Kun itse ei ymmärrä, asia on mahdoton. Niin monen moni, kuuluisakin ihminen, on ollut homo, eikä se ole tavan tallaajan kunnioitusta alentanut.
Nyt taitavat jo ajatukseni hajota, ja kerään itseni, ja elän, kuin tähänkin asti.
Kyllä meidän ihmisten elämään mahtuu paljon vaikeampiakin asioita, kuin oma seksuaalisuus.
Vielä pakko sanopa, ihme foobikot tuntuvat ajattelevan, että homon elämän tärkein asia on seksuaalisuus. Liekö se jokin takaistettu, lakaistettu into?
Niin, ja taas, ettei kenenkään tarvi äkistä, olen onnellinen aviovaimo, ja ukkelini kuorsaa tuossa vieressä. - kiglptr
Ei tää oo mikään pervojen runkkareiden palsta. Menkää sexi palstalle. Siellä näette niitä k äijien perseitä ja saatte rauhassa runkata.
Tämä palsta on tarkoitettu vanhusten seurusteluun ei sinun laisesi rupiperseellisen homon pervoiluksi. - :/
kiglptr kirjoitti:
Ei tää oo mikään pervojen runkkareiden palsta. Menkää sexi palstalle. Siellä näette niitä k äijien perseitä ja saatte rauhassa runkata.
Tämä palsta on tarkoitettu vanhusten seurusteluun ei sinun laisesi rupiperseellisen homon pervoiluksi.Karmeaa kieltä? :/
- Lyisa-Kaadia
bfsngcv kirjoitti:
Noihin eläimiinsekaantumisiin tai pedofiliaväitteisiin en vastaa mitään. Ne ovat ala-arvoista kommentointia.Ehkä aika jo ajaa homovihaajien ohi vähitellen.
Luulen, että niin monelle koko asia oli outo ja uusi, kun se aidsin puhkeamisen aikoihin alkoi ilmestyä julkisuuteen lähes joka puolelta. Ihmiset tyrmistyivät, ja käsitys homoista vääristyi, niin että ns. tavalliset ihmiset arvelivat kaikkien homojen viettävän jatkuvia orgioita keskenään ja tartuttavan kuolemantautia ympäristöönsä.
Homot itse innostuivat tulemaan esiin kaapeistaan, ja muutama vuosi sitten jokainen homo tv:n viihdeohjelmissakin kiireesti ilmoitti suuntauksensa.
Homot alkoivat erottautua pukeutumisellaan ja kampauksillan ja monin tavoin omaksi ryhmäkseen, ja nyt ollaan sitten tässä, haukutaan ja mollataan molemmin puolin. "Tavllista" elämää elävä h. tuskastuu ja ahdistuu, halaisi olla rehellisesti se millaiseksi luoja on hänet luonut, mutta pelkää lähipiirinsä rekatioita.
Toivottavasti tämä aika on pian eletty ja voimme suhtautua toisiimme tyynesti ihmisinä ja lähimmäisinä.
- Dioloki.
Eihän homot mitään poikkeavia ole.
Ovat vain erilaisia. - heterona koen näin
Hyvä olisi suhtautuminen ymmärtävällä tavalla poikkeaviinkin. Kaikkihan tiedämme miten voimakas on seksuaalinen tarve meillä ihmisillä.
Miksi emme antaisi heidän, joiden suuntaus kohdistuu samaan sukupuoleen, saada elää rauhassa seksuaalisuutensa kanssa, ilman miettimistä miten se hoituu.
Hienotunteisuutta kaivataan tälläkin alueella, eivät hekään taipumukselleen voi mitään. Ihan yhtä oikeutettuja he ovat löytämään kumppaninsa kuin heterotkin, ja suokaamme heille oma rauhansa elää
onnellista ja täysipainoista elämää.- Noy only
Eikö mee puupäähäsi. Tämä palsta ei ole homojen palsta vaan tarkoitettu vanhusten leppoisaan keskusteluu. Eli sexi palsta ja sieltä Homot sinne vaan kipin kapin häiriköimästä täältä vanhuksia...
Hyvällä onnella saatat saada sieltä seuraakin ellei sulla ole kihomatoja eikä ripulia. - bxbsad
Noy only kirjoitti:
Eikö mee puupäähäsi. Tämä palsta ei ole homojen palsta vaan tarkoitettu vanhusten leppoisaan keskusteluu. Eli sexi palsta ja sieltä Homot sinne vaan kipin kapin häiriköimästä täältä vanhuksia...
Hyvällä onnella saatat saada sieltä seuraakin ellei sulla ole kihomatoja eikä ripulia.On niitä homoja vanhuksissakin. Jopa sotaveteraanien joukossa.
- :|
Noy only kirjoitti:
Hyvällä onnella saatat saada sieltä seuraakin ellei sulla ole kihomatoja eikä ripulia.Kai olet elämäsi aikana oppinut, että ihminen on seksuaalinen olento.
Alusta loppuun.
Ja tämä on yleispalsta, jolla saa puhua aiheesta, kuin aiheesta.
Ihan turha neuvoa jonnekin muualle, kun joku haluaa keskustella tietystä aiheesta, saman ikäistensä kanssa, niin, juuri, saman ikäisten.
Kiusaa tuo ainainen opettaminen, mitä saa, ja mitä ei.
Täällä kukin saa puhua suunsa puhtaaksi, sääntöjen suomin rajoin.
Homokin voi olla sinun ikäisesi. - idfjcn
Sinua tuntuu kovastikin kiinnostavan tämä keskustelunaihe kun täällä noin tunteikkaasti raivoat.
- hah hah hah.....
idfjcn kirjoitti:
Sinua tuntuu kovastikin kiinnostavan tämä keskustelunaihe kun täällä noin tunteikkaasti raivoat.
idfjc
´No tehdään työjako. Työnnät se naamasi ensin mun perseeseen, sitten mä työnnän perseeni sun naamaasi..... - :)))
hah hah hah..... kirjoitti:
idfjc
´No tehdään työjako. Työnnät se naamasi ensin mun perseeseen, sitten mä työnnän perseeni sun naamaasi.....No, tyylistään Lyylikin tunnetaan. :))
- fbdab
hah hah hah..... kirjoitti:
idfjc
´No tehdään työjako. Työnnät se naamasi ensin mun perseeseen, sitten mä työnnän perseeni sun naamaasi.....Mitä helvettiä :D
- ???????
bxbsad kirjoitti:
On niitä homoja vanhuksissakin. Jopa sotaveteraanien joukossa.
Olet oiva, mutta mikäpä minä sinulle olen jakamaan jalustimia!
Hienoa lukea joskus täälläkin ihmisen sanaa. - Lepponen :)
Noy only kirjoitti:
Hyvällä onnella saatat saada sieltä seuraakin ellei sulla ole kihomatoja eikä ripulia.Mitäs kuule, jos itse keskustelisit vain leppoisasti.
Vaikea on sinulle muuten on vastata. - ei kiinnosta, häivy
:| kirjoitti:
Kai olet elämäsi aikana oppinut, että ihminen on seksuaalinen olento.
Alusta loppuun.
Ja tämä on yleispalsta, jolla saa puhua aiheesta, kuin aiheesta.
Ihan turha neuvoa jonnekin muualle, kun joku haluaa keskustella tietystä aiheesta, saman ikäistensä kanssa, niin, juuri, saman ikäisten.
Kiusaa tuo ainainen opettaminen, mitä saa, ja mitä ei.
Täällä kukin saa puhua suunsa puhtaaksi, sääntöjen suomin rajoin.
Homokin voi olla sinun ikäisesi.häivy homojen palstalle, , inhottaa kaikki homot, hyiii h e l v e t t i , ku ei mee perille vaikka rautalangasta vääntää, yööökkkkk
- otuyujoy
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex
cattityttö7
käyppäs tuossa linkissä siellä on varmaan su kiinnostavaa.....- niinköhänon...
Siitähän oli joku tutkimus juuri, että jyrkkä homovastaisuus kumpuaa usein omista homoseksuaalisista ajatuksista tai epäilyistä. Ei kai kukaan jaksa muuten noin intensiivisesti paneutua jonkun asian päivittelemiseen? Jos se ei kerta omaa elämää kosketa mitenkään.
- .
Poikkeava?
Sinun pienestä piiripienipyörii-piiristäsikö?
Tietämättömyys on tyhmyyttä.
'Tällaisia ihmisiä', varmaan on kuulunut, mutten ole huomannut, eikä ole laillasi kiinnostanut.- sdfgn
Ei tietämättömyys aina ole tyhmyyttä mutta se on, ettei edes halua oppia ja kuulla uutta ja näin muokata omaa maailmankuvaa.
- .
sdfgn kirjoitti:
Ei tietämättömyys aina ole tyhmyyttä mutta se on, ettei edes halua oppia ja kuulla uutta ja näin muokata omaa maailmankuvaa.
Samaa mieltä, mutta kuka meistä voi tuomita toistaan, vain tyhmyyttään, ja uutta opiskelemaisuuttaan?
Ihmettelen, olen aina ihmetellyt, kuka meille pienille ihmisille on antanut avaimet tuomita, haukkua, arvostella toisiaan.
Minä olen pieni, saanut paljon pahaa kokea, jo pienenä.
Koskaan, en milloinkaan, halua olla muita parempi.
Tehkää niin te, joilla on oma valtuutuksenne siihen.
- kaiki okee
EN voi sille mitään että on ns homoseksualleeja sekä muita vähemmistön edustajia en voi myöskään sille mitään että on olemassa nalle wahlströmejä jne ne vain on ihan pakko hyväksyä halusi tai tai ei,minun lähi-piiriini ei kuulu homosekssualleja eikä oikeistolaisia eikä liiemmein edes demareita kiitos siitä taivaalliselle voimalle.Muutama viherliittolainen kuuluu mutta he pysyvät hiljaa kun heille syöttää omenaa ja mandariinia.Periaatteessa minulle on ihan sama oli se vastaantuleva homosexuella tai lesbo tai poliiisi tai oikeistolainen tai romani kunhan se tulee vastaan ei pysyy omalla puolellaan ja eikä puhu minulle sanaakaan silloin kaikki on hyvin.
- :))))))
Apuwa, naurattaa, "tällaisia ihmisiä".
Kumma, ettet kysynyt kirahveja.
Nauran taivaaseen tönkköisyyden. - vaikka kuinka
koittaisitte puolustaa homoja, aina on ja tulee olemaan
homojen vastustajia joihin itsekin kuulun.
Vai pitäisikö minulla olla puolisona homomies ja adoptoisin
homolapsia? Täytyisikö lapsille hommata homolemmikkejä?
Olisihan se mukavaa viedä lapsia homopäivähoitoon sillä
välin kun homoiskä käy homotöissä.
Kaiken kruunaa lapsille tarkoitetut homoharrastukset joissa
käy lasten homokavereita.
Lapsilta kun kysytään heidän vanhemmistaan, lapseni ylpeänä
voi sanoa omistavansa maailman ihanimmat homovanhemmat.
Herttainen kauhukuva, eikö?- :&/
Kuka muu, kuin sinä, tekee valinnat?
Puhut, kuin jokin sinnesuntänne-pelinappula.
Mitä ihmettä homoja tarvitsee puollustaa, ihmisiä?
Ilman pelkoa heihin suhtaudun, kuin kaikkiin muihinkin ihmisiin.
Mitä homous sinulle merkitsee?
Minulle ei mitään muuta, kuin ihmisyyttä.
Ihmettelen ja nauran elämänkatsomuuttasi, pelkoasi ihmisyydestä. - fvdkfvn
Tuo on just tyypillistä. Ajattelet siis, että jos homoille annetaan samat oikeudet kuin heteroillekin eli avioliitto, niin yhtäkkiä kaikista pitää tulla homoja jne? Homot tulee aina olemaan vähemmistö, joten älä kuule pelkää. Voiko aikuinen ihminen olla noin mustavalkoinen.
- 11, 3
Seksuaalisesti poikkeava on jo sellainen täysikasvuinen, jota normaali heteroseksi ei miellytä eikä kiinnosta.
Ei siihen homoutta eikä lesboutta vaadita - Määooonhetero
Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mitä ihmiset makuukammareissaan touhuavat ja kenen kanssa aamukahvinsa juovat. Mihin se edes liittyy.
Jotenkin on sekin outoa, että julistetaan omaa seksuaalista suuntautuneisuutta. Miksi semmoinen pitää ilmoittaa? Olkoot ihmiset keskenään miten tykkäävät.
Toivonpa todella, että keskustelu ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta loppuu ja kaikki ovat mitä ovat. Tällä en tietenkään tarkoita rikollista seksisuuntausta. Suomessahan homous tai lesbous eivät ole rikoksia ja sillä tavalla asiaan pitää osata kaikkien suhtautua!
Lause: "Homostelu on miesten hommia!" kuvaa mielestäni parhaiten myös sitä, ettei niihin ole kenelläkään asiaa puuttua:-)- ei kiinnosta, häivy
häivy homojen palstalle, , inhottaa kaikki homot, hyiii h e l v e t t i , ku ei mee perille vaikka rautalangasta vääntää, yööökkkkk
- :)))
En minä ainakaan julista, mutta jos joku kysyy vaikkapa töissä, että onko mulla poikaystävää, niin saatan vastata, että ei, mutta tyttöystävä. En rupea valehtelemaan ihmisille ja puhumaan tytöstäni poikana :)) Hetero-oletuksen takia joutuu usein korjaamaan ihmisiä. Mutta en sanoisi että julistan mitenkään suuntaustani.
- *Kukkahame*
Ei ole väliä toisten suuntautumisella, kun pitää itsestä huolta, mitä ihmeen pahaa tuosssa joku ""terve"" näkee.
Ihminen on sekin joha sinua peilistäsi katsoo, on vaan niin luonnottoman ajattelematon. - hyi hitto.
Tämmönenkö se Kaisa Lyydia tällä kertaa kiinnostaa. Onhan näitä transsuja aina silloin tällöin täällä näkynyt. Etoaa on se kumma jos luulee pillun löytävänsä saakin käteens' Kaisa Lyydian hikiset munapussit.
- tiinaex...
oho onko tää palsta seittemänkymppisten vai kuustoistavuotiaiden jos ootte jo seittemänkymppisiä ette kyllä taida käydä ihan täysillä enää eiks sitä jossain vaiheessa rupee taantumaan luin vaan tossa kuuskymppisistä että tälläkin palstalla alkaa oleen enemmän kirjoituksia kun siellä ja siks tulin lueskelemaan mutta taidankin poistua taka vasemmalle ei oo mun juttuja vaikka aihe onkin mulle elämää...
- q
Tuo jepulis minä vaan sinikynä punakynä jne... on just omiaan linkittämään.
hajupoikanen unohtui - Ihminen minäkin
Tänne lienee pompsahtanut nuorempia tuolta etusivun kautta - en minäkään vielä ihan seitsenkymppinen ole, enkä tämän viestin jälkeen jatkane täällä kirjoittelua vielä moneen vuoteen.
Minäkin kuulun tähän inhottuun vähemmistöön. En koe itseäni mitenkään erilaiseksi ihmiseksi kuin muut; elämme kumppanini kanssa toisinaan jopa tylsistyttävän tavallista elämää, mutta sellaisenaan oikein mukavaa. Kiusaamisen kohteiksi olemme toisinaan joutuneet, vaikkemme todellakaan kuhertele julkisilla paikoilla. Syyksi riittää ihan se, että keskustelemme kaupassa, mitä ruokaa laitamme viikonloppuna. Pukeudumme ihan tavallisesti.
Kysymys, joka mieltäni usein painaa ja johon en ole vastausta saanut on, miten määritellään "oman seksuaalisuuden korostetusti esille tuominen". Missä sen raja kulkee? Ette taida ymmärtää, miten kivuliasta on joutua arjessa kokonaisvaltaisesti väistämään ja jättäytymään ulkopuolelle, jottei joutuisi syytetyksi itsensä ylikorostamisesta. Töissä on turha kuvitellakaan osallistuvansa kuulumisten vaihtoon kahvipöydässä, ettei aiheuttaisi muille hankalaa oloa ja itselleen kiusatun asemaa tai jopa sitä, että joutuisi savustetuksi ulos työyhteisöstä.- J:mutsi
Ihmisiä,ihmisä!Siis suhtaudun niinkuin kaikkiin ihmisiin!Ei tule jokaiselta tapaamltani henkilöltä kysyttyä,että anteeksi,kertokaahan mikä on suuntautumisenne?AI,homo,ei sitten mitään yhteistä näkemystä.Hyvästi!Ai,te nautitte toisten alistamisesta ja pahoinpitelystä,ei haittaa....just joo!!!!
- *Kukkahame*
Tunnen muutaman homon ja olen onnellinen että tunnen heidän taustat ja elämäntavat, ei niitä voi verratakkaan täällä monenkaan kirjoittajan kirjoittamaan halveksintaan.
Ovat todella herkkiä, tuntevia ja toiset huomioon ottavia, todellisa ihmisiä.
Sinulle ..ihminen minäkin.. olet ihminen kuten me kaikki.
En ole kuullutkaan homosta joka on juoppo, rikollinen tai huonoa elämää elävä, ovat sivistyneitä ja lainkuuliaisia useimmissa tapauksissa kuin esim. täällä kirjoittava hörhö.
- jurvanen
Minä en millään muotoa ole eri seksuaalimuotoja vastaan, ainoastaan tämän aiheuttamia ilmentymiä kohtaan olen. Sateenkaarikansasta on tullut entistä röyhkeämpää käytökseltään. Ne eivät ajattele mikä loukkaa läheisiään ja ihmisiä muutenkin ympärillään. Minusta aiheesta keskustelu medioissa, televisiosarjoissa on tuonut/nostattanut enemmän niitä ikäviä puolia ja käytöstä homoilla esiin. Ja siksi tuo poikkeavuus näkyy kaikkialla ja siksi närkästyttää ja puhuttaan. En vuodata tässä, että kaikki homot olisivat samanlaisia. Tunnen homoja, joista osa kuuluu asialliseen ja toiset vähemmän asiaaliseen kastiin. Olen kokenut molempia ja osakseni saama negatiivinen ei jätä sattumatta. Minua ei ole loukattu muuten kuin taloudellisesti ja henkisesti. Sen verran narsisteja he ovat, että eivät edes myönnä tekojaan.
- nonabnormi
Minä en ainakaan halua parisuhdettani nimitettävän heterosuhteeksi, vaan että se on vaan yksinkertaisesti vain avioliitto, joka on normaali miehen ja naisen välinen suhde.
- Homo vaan
Voi teitä ressukkoja. Vai ihan sairaus. Onhan homous ollut sairaus joskus Suomessa, mutta minusta se ei ole sairaus ollut koskaan. On se ollut rikoskin joskus. Vaan eipä ole enää ollut kolmeenkymmeneen vuoteen. Se ei ole ollut rikos sitten vuoden 1980. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Miksi on niin järisyttävää suomalaisen tavata ns. erilaisia ihmiisiä. Syy on siinä että Suomi on niin pieni maa ja suomalaisia niin vähän, että jo virolainen katsotaan jännittäväksi ja mielenkiintoiseksi ihmiseksi. Minusta me homot emme ole erilaisia. Me olemme täysin samanlaisia kuin te heterot. Meitä ei mielestäni pitäisi edes jaotella mitenkään erikseen, mutta sen tekee muut (heterot) meidän puolestamme jotka olemme homoja, vaikka emme sitä edes haluaisi. Haluaisin olla ihan kuin kaikki muutkin homoudestani huolimatta.
Tässä heterovoittoisessa maailmassa minun pitää aina jossakin vaiheessa alkaa jollekin selittää miksi en ole naimisissa, jne. Jos miehenä rakastan jotakin miestä joskus toivottavasti, niin mitä se ketään haittaa? Homoiksi luokiteltuja normaaleja ihmisiä on ollut aina. Rakkaus on rakkautta. Minä ainakin haluan löytää sen yhden ja ainoa miehen jota rakastaa koko elämäni ajan. Toivottavasti sen joskus löydän. Voi vaan olla, ettei häntä löydy Suomesta.- hannaah
Niinpä, oikeastaan koko vastakkainasettelu (homot vastaan heterot) on järjetön ja typerä.
- Näkemyksiä
Lesbona haluaisin ottaa muutamiin keskustelussa esille tulleisiin asioihin kantaa.
Ensinnäkin, me tavalliset homoseksuaalit emme ole vastuussa siitä, mitä suurilla rahoilla pyöritettävillä tv-kanavilla ja muissa medioissa tuodaan esille. Mediat esittävät niitä asioita, joista ajattelevat ihmisten olevan kiinnostuneita ja joiden epäilevät keräävän eniten katsojia. Me tavalliset ihmiset emme voi siihen vaikuttaa.
Toiseksi, medioissa esiintyvät homoseksuaalit ovat vain pieni osa meistä kaikista. Emme voi siihenkään vaikuttaa, ketkä sattuvat pääsemään esille medioissa. Nykyään tv:stä tulee jatkuvasti ulos mitä ihmeellisimpiä ja turhempia ohjelmia ja juorulehdistö toimii omien tarkoitusperiensä mukaisesti. Minä, joka olen itsekin lesbo, tunnen usein myötähäpeää katsellessani sellaisia ohjelmia, joissa esiintyy homoja - ja myös sellaisia ohjelmia, joissa esiintyy heteroita. Niin kaukana ne ovat tavallisen ihmisen elämästä ja käyttäytymisestä. Tv-ohjelmiin oman osansa tuovat usein vielä ulkomailta ostetut formaatit, jotka ohjailevat pitkälti sitä, miten esimerkiksi juontajien tulee käyttäytyä tai minkä tyylinen ohjelmasta pitää tulla. Ne eivät useinkaan istu suomalaiseen ja pohjoismaalaiseen makuun.
Media haluaa myös nostaa ja tuoda esille tietyntyylisiä ihmisiä. Sen vuoksi monille ihmisille on valitettavasti syntynyt hyvin kapea käsitys siitä, millaisia me homoseksuaalit olemme ja millaisilta me näytämme. Tosiasia on, että meitä on kaikenlaisia, ja suurin osa meistä näyttää niin tavallisilta, ettette voi koskaan erottaa meitä ulkonäkömme tai käyttäytymisemme puolesta muista ihmisistä. Nuorten homoseksuaalien kannalta on todella ikävää, että media tuo esille vain yksipuolisen kuvan meistä homoseksuaaleista. Silloin nuorille voi tulla tunne, että voidakseen olla "oikeita" homoseksuaaleja, heidän on toistettava median esittämiä malleja homoseksuaaleista.
Meissä on kaikenlaisia ihmisiä, mukavia ja vähemmän mukavia, aivan kuin heteroissakin. Toisin kuin usein ajatellaan, harvat meistä kuuluvat mihinkään "piireihin" ja viettävät aikaa vain keskenään. Esimerkiksi meidän ystäväpiiriimme kuuluu ainoastaan yksi lesboperhe: muuten ystäväpiirimme koostuu tavallisista heteroperheistä. Nykyisellä kotipaikkakunnallamme emme edes tunne yhtään lesboa tai homoa. Emme valitse omia ystäviämme heidän seksuaalisen suuntautumisensa mukaan.
Mitä tulee seksuaalisuuteen, en edes mielelläni käytä koko termiä, vaan saatan puhua esimerkiksi sukupuolisesta suuntautumisesta. Termi seksuaalinen suuntautuminen nostaa esille seksuaalisuuden, mutta jättää näkymättömäksi sen, että kysymys on ennen kaikkea rakastumisesta ja rakkaudesta, ei niinkään seksuaalisuudesta. Meissä homoseksuaaleissa on myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat niin sanottuja a-seksuaaleja, eivätkä toisin sanoen juuri pidä seksistä. Silti he kuitenkin rakastuvat oman sukupuolensa edustajiin.
Mielestäni on huvittavaa, että heterot niin usein miettivät, millaista seksuaalisuutemme on ja miten harrastamme seksiä. Itse en kuitenkaan mieti heteroita tavatessani, miten juuri kyseiset heterot mahtavat harrastaa seksiä. Minusta se on jokaisen oma asia, eikä minulla ole kiinnostusta tai tarvetta tietää sellaista. Jos joku kysyy minulta asiallisesti, miten kaksi naista voi harrastaa keskenään seksiä, selitän kyllä asioita mielelläni, ennakkoluuloja kumotakseni. Silti kysymys on vain omasta näkemyksestäni, sillä en voi tietää, miten muut lesbot harrastavat seksiä.
Mitä tulee homomiehiin ja anaaliseksiin, tutkimusten mukaan vain noin 20-30 prosenttia homomiehistä harrastaa anaaliseksiä. Toisin kuin usein luullaan, suurin osa homoista ei siis harrasta anaaliseksiä lainkaan. Luulen, että anaaliseksi on paljon yleisempää heteroiden, kuin homojen keskuudessa.- jnvfasnmv
Asiallinen kommentti :)
On totta, että seksipuolta korostetaan aivan liikaa. Niin on kyllä heteroliittojenkin kohdalla. Kaikessa on kyse seksistä..
Mitä olen tässäkin keskustelussa huomannut, monet homoja puolustavat ovat lopuksi kirjoittaneet olevansa itse ihan heteroja, ihan kuin heidän puolustuksensa ja kommenttinsa olisi siten arvokkaampi ja vakavastiotettavampi. Hmm... - Lyisa Kaadia
Näkemyksiä.
Syytä tähän kiivaaseen keskusteluun on myös homoseksuaaleissa itsessään.
Yhtä äkkiä he ovat vaatimassa "oikeuksia".
Ihmettelen, mihin kaikilla erikoisvaatimuksilla pyritään, kun toisaalta kuitenkin kaiken aikaa korostetaan, että homot ovat ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin maailman ihmiset.
Se osoittaa, että he itse kuitenkin pitävät itseään erilaisina verrattuina muihin, ja he haluavat nyt erityiskohtelun seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi.
Olisi todella typerää, jos heterot muodostaisivat kulkueita, joissa vaatisivat kunnioitusta heteroseksuaalisuudelleen, mutta homoille sateenkaarikulkueet ovat näytön paikka ja siinä korostetusti osoitetaan erilaisuus.
Aina näitä ihmisiä on ollut. Vasta muutaman vuosikymmenen ajan he ovat saaneet eelää normaalisti yhteiskunnassa ilman rikollisen taii sairauden leimaa. Se on nyt heidän täysi oikeutensa. Sitä ei ole tarpeen vaatia, ja on henkilön oma asia, puhuuko hän suuntauksestaan vai ei.
Kirkolla on vaikeuksia. Voi hyvin ymmärtää, miksi kirkko vastustaa avioliittoja homojen kesken, sillä avioliitto on yksi keskeinen sakramentti kirkossa. Muutenkin suhtautuminen lienee kirkon ääriliikkeissä toivotonta. Siinä on vielä totuttelemista!
Kirkkoon kuitenkin kuuluu homoja yhtä lailla kuin heteroitakin. Siihen ei mitään estettä ole.
Monelle homous on vaikea asia ja he eivät koskaan tuo sitä julki.
Sinä olet sinut itsesi kanssa ja voit asiasta puhua. Mutta pakko ei ole.
Moni heterokaan ei puhu seksistään puolta sanaa tuttavilleen tai lähipiirissä, mikä on suomalaisessa kulttuurissa aivan yleistä.
Toivottavasti tilanne rauhoittuu pian ja voimme elää monikulttuurisessa yhteiskunnassa toisiamme arvostaen.
Mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta toisen henkilön seksuaaliset suuntautumiset. Jos henkilö on suuntautunut mun varpaitteni kynsiin, saatan ihetellä, mutta muuten en nää mitään ihmeellistä mahdollisessa homoudessa ym.
- ketju poistettava
Täällä nämä i d i o o d i t homot ja lespot jaksaa jauhaa p a s k a a ,,,, HYIIIIIIII koko ketju haisee märäneelle munalle, yöööökkkkk ,,,
- Pi-nokkio
Onko mielestäsi parempi, jos ja kun hetero idiootit jauhavat mitä jauhavat? Hajuaistisi on harvinaisen terävä, tai sitten koneessasi on jotain vikaa, kun haistat rikkivedyn.
Lienet hetero itse. Jotenkin sen voi arvata tekstistä.
- ruskean reijän ritar
Nyt onkin palstalle tullut uusia kirjoittajia jotka ovat tuoneet omat aiheet muassaan. Eikös se ole oikein mukavaa,
En ymmärrä, miksi ihmisten yksityistä ja intiimiä elämää käsitellään kuin sillä olisi vaikutusta ihmisen kykyyn hoitaa työtehtäviään tai kohdata muita ihmisiä.
En ymmärrä, miksi jotkut heterot suorastaan pelkäävät homoseksuaalien voivan ryhtyä koskettelemaan ja lähentelemään heitä.
En ymmärrä, miksi jotkut heterot kuvittelevat seksuaalisuuden hallitsevan homoseksuaalien koko elämää. Se on vain yksi meidän jokaisen elämän tärkeistä osa-alueista.
En mieti ihmisen kohdatessani miten hän toteuttaa seksuaalisuuttaan yksityiselämässään. Miksi miettisin sitä, jos tiedän ihmisen homoseksuaaliksi?
Ensimmäisessä kesätyöpaikassani työskenteli mies, joka seurusteli ja asui toisen miehen kanssa. Juttelimme asiasta kotona vanhempieni kanssa, ja keskustelussa mainittiin myös muutamia julkihomoja kotikaupungissani, Helsingissä. Asia tuli käsitellyksi, enkä pohtinut sitä sen enempää. Mies oli mukava, ystävällinen, huumorintajuinen ja avulias. En kuvittele, että kaikki homoseksuaalit ovat välttämättä sellaisia. He ovat ihmisiä samoin kuin me muutkin. Homoseksuaalisuus ei lisää eikä vähennä heidän arvoaan ihmisinä.
Kohdataan ihmiset ihmisinä ja iloitaan siitä, että Suomessa ihmiset ovat suhteellisen tasa-arvoisia keskenään.- Mummo
Oma lapseni on lesbo ja yhtä rakas kuin muutkin lapseni. Puolustaamaan olen joutunnut häntä jo koulussa koska oli jo silloin erillainen kuin muut koulussa.Minun puolesta jokainen saa olla mitä on, mutta sen olen huomannut että nämä homot ja lesbot ovat ihmisinä paljon rehdinpiä kuin me niin sanotusti Heterot.
- kerroppas
Kerroppas Mummo kuinka ne Lesbot harrastaa sitä sexiä. Nuoleeko ne toistensa vittuja vai miten ne saa orgut. Ainakin selaisen kuva saa ,kun käy sexi palstalla..
Kyllähän monet heterotkin nuolevat toistensa vehkeitä, Ei toki enää tämän ikäiset. Onhan vanhuksilla kaiken moisia sieniä värkeissään...- Terve menoa
Kerro ensin itse omat kokemuksesi, mutta mene sinne mielipalstallesi. Meitä ei sinun hommasi yhtään kiinnosta.
Kannattaisi puhua lääkärille sieni-ihottumastasi. Se voi levitä.
- mielipide*
Tuttava piiriini kuuluu muutama homoseksuaali mutta en mä heitä kohtele sen erilaisemmin kuin muitakaa. Miksi pitäisi?? Kun esim tutustun uuteen ihmiseen jossain, niin enhän mä mieti heidän seksuaalisuuttaan, vain se merkitsee millanen ihminen hän on ihmisenä. Mitä se kellekkään kuuuluu mitä ihminen puuhaa omassa makuuhuoneessaan. Mulle se ei ainakaan kuulu, enkä sitä edes mieti.
- "Suvaitsemista"
Vai kuuluu. Kertoivatko sen itse vai keksitkö kysyä?
Millaista kohtelua he sinulta ovat odottaneet? Yllättyivätkö, kun et kohtele heitä sen erilaisemmin kuin muitakaa? Siis miten kohtelet? Kohtelevatko he sinua ja miten?
Suvaitsetko heitä ja he sinua?
- utelias....
Mua taas kiinnosta jos jotkut on keksineet siihen mulkun lutkuttamiseen uusia variaatteja.
- vanha hoitsu
Näkeehän tuon nuolemissuuseksin vaikutuksia tv:ssä. Kuinka niin näkee? Kovin monella on valkoinen kieli. Mitä se sitten merkkaa.?
Oottako kuulleet että moni nainen kantaa alapäässään hiivasientä. Se kyllä mielelään tarttuu kieleenkin. Hoitakaa ihmeessä ne hiivatulehdukset pois.
Voihan sieltä mies saada klamydiankin kurkkuunsa.- ostakaa seksileluja
jotka desinfioitte tai käyttäkää omia sormia. Mikä ihmeen nuolemisbuumi on meneillään, eikö se vanhan akan tavara ole pirun rumakin ja haisee pahalle ! Mutta rahalla sitäkin palvelua tietysti saa. Eikähän se viisari värähä sellasen kanssa.
- Suvistelija
Äärioikeistoa ei saa suvaita, mutta homppeleita täytyy suvaita., Kuinkas se sitten menee jos tämä "ominaisuus" on samassa persoonassa? Ainakin ulkoisesti monesti vaikuttaa siltä. Koppahatut, nahka-asut ym. homppelirekvisiitta.
Muutenkin tuo suvaitsevaisuus jo sanana on epäilyttävä, koska se asettaa tämän suvaitsevan tavallaan toisen yläpuolelle. Suvaitsija kokee olevansa hyvä ja oikeudenmukainen ihminen, kun suvaitsee toisen poikkeavaa ominaisuutta. - mä vaan
Jokainen taplaa tyylillään, kyllä tänne maailmaan homoja mahtuu. Mun puolesta jokainen saa olla sen mitä on ja jokaisella on oikeus rakastaa toista ihmistä oli se sitten samaa sukupuolta tai ei. Olen ollut samassa työpaikassa homon kanssa, eikä häntä kukaan kohdellut mitenkään huonosti, mukava tyyppi.
- Mukavia ihmisiä
Kohtaan samoin kuin muitakin ihmisiä. He ovat fiksuja, keskustelevia ja suurin osa hyvin koulutettuaja ja tietävät asioista ns. valtaväestöön nähden. Suurin osa minusta juuri heteroista on itse suvaitsemattomia ja jopa moukkia.
Mistähän johtunee. Huono itsetunto ja omat ongelmat elämässä. tiedän paljon ns. bi/ukm, jotka tykkäävät miehitä mutta myös heillä on vaimot. On uskovaisia, rikkaita, köyhiä jne. Mitä se kuuluu kenellekkään jos pitää myös toisesta sukupuolesta. Minusta se on ihmisten ahdasmielisyyttä ja ilkeyttä.
Aina on ollut homoja, bi, lesboja, tai heteroita, jotka nauttivat myös samaa sukupuolta olevien läheisyydestä.
Historiassa on ollut miesseksiä, sodissa ja edelleen enenevässä määrin miehet hakevat mieseuraa. MInusta liikaa ihmiset elävät toisten elämää. Eikö omassa elämässä ole elettevää? Vai onko niin, että itsekin tekisi mieli kokeilla muutakin seksiä. Pelko, kateus, huono itsetunto tai kasvatuksen aiheuttamat traumat ovat esteenä? Näinhän se on todellisuudessa.
Minusta on sairasta luokitella ihmisiä. Tehköön kuka itse mitä haluaa kehollaan kunhan jättävät lapset pois näistä leikeistä. Aina on ollut ukm tai heteromies, joka sekaantuu lapsiin. Ei siis homot vaikka näin annetaan ymmärtää.
Nauttikaa ja eläkää mutta ei tarvitse tuomita ihmisiä heidän seksuaalisten taipumustensa vuoksi. Eikö seksi ole tarkoitettu nautinnoksi ja kaksi aikuista ihmistä kantaa siitä oman vastuunsa viimekädessä.
Jos puhutaan vielä seksistä niin miksi ukkomiehet jatkuvasti haluavat vaimoiltaan sitä kakkosta? Onko paikat löysät vai peli pieni. - sinä päivänä
kun hyväksyn homot, tulen hyväksymään myös pedofiilit, nekrofiilit ja
muut vekkulit olennot.
En hyväksy mokomia friikkejä ja olen myös lapsilleni vaimoni
kanssa toitottanut, mikä on normaalia ja mikä ei.
Onneksi lapsistani kasvoi terveitä heteroja, joilla on jo omaa perhettä.
Kaikkea ei tarvitse tai PIDÄ suvaita.- .
Entäs heidän lapsensa?
Ihmisyys on Luojan luomaa, ei sinun. - Heitä tavannut
On myös yllättävän paljon niitä aikuisia lapsia, jotka kasvoivat jyrkässä ja ahdasmielisessä ilmapiirissä ja elävät nyt aikuisina normien mukaista heteroperhe-elämää, mutta kärsivät sisällään, koska eivät voi koskaan olla sitä mitä ovat, etteivät loukkaisi vanhempiaan.
- Oletko pöllö?
"Sinä päivänä" sinulle mistä sinä tiedät lastesi petipuuhia tai mitä he tekevät sinun selkäsi takana.
Itsekin kuulostat "kaappihomolta" Mistä tiedät mitä esimerkiksi vaimosi tekee selkäsi takana?
Olet homopelkoinen ja luulen, että asenteesi ei ole ihan kohdallaan.
Muista se, että hetero himoitsee yleensä alaikäisiä, lapsia ja tekee heille pahaa. vaivaako jotenkin kirjoituksessasi huono omatunto? Homo ei sekaannu lapsiin vaan 99%;sti heteromies ja joskus nainenkin. - M___30
Hyvä "sinä päivänä". Olet yksi suuri häpeäpilkku maallemme ja koko kansallemme mielipiteinesi.
Minä vaan sinulta kysyn, että millä tavalla homoseksuaalit uhkaavat sinun elämää niin, että sinun täytyy heistä tuolla tavalla kirjoittaa? Homoseksuaalit ovat täysin samanarvoisia kansalaisia, mitä muutkin.
Homoseksuaalit eivät aiheuta olemassaolollaan mitään pahaa kellekään. Se on täysin samanarvoinen rakkauden muoto, mitä heteroseksuaalisuus. Perusidea on ihmisten VAPAAEHTOINEN kiintyminen toisiinsa KUMMANKIN OSAPUOLEN yhteisestä halusta. Tätä voidaan parhaimmillaan kutsua sanalla rakkaus.
Elä tee sitä virhettä enää KOSKAAN, että rinnastat homoseksuaalit noihin muihin mainitsemiisi. Nimittäin noissa muissa on kyse siitä, että kohdistetaan kiintymys väärällä tavalla toiseen osapuoleen, aiheuttaen mahdollisesti toiselle osapuolelle vakavaakin haittaa. Tällöin ei ole todellakaan kysymys VAPAAEHTOISESTA ja KUMMANKIN OSAPUOLEN välisestä kiintymyksestä.
Kirjoituksesi täyttää kunnianloukkauksen määritelmät. Osoitat samalla olevasi tämän maan häpeäkansalainen.
Olen kanssasi samaa mieltä ainoastaan siitä, että kaikkea ei tarvitse eikä PIDÄ suvaita. Sinun kaltaiset sairaat yksilöt pitäisi deletoida oitis tästä maasta. Tervettä et ole nähnytkään noine sairaine ihmisvihaisine mielipiteinesi, jossa rinnastat täysin toisistaan poikkeavia asioita ilman, että olet edes vaivautunut ottamaan selvää asioiden taustoista.
On todella häpeällistä, että kaltaisiasi idioottikansalaisia löytyy vielä vuonna 2012. Onneksi olette sukupuuttoon kuoleva laji. Ihan ystävällisenä vinkkinä sinulle vaan: Korjaa pian pääsi, ettei käy vielä huonosti ennen luonnollista kuolemaa...
- M___30
Vastaan sinulle lyhyesti ja ytimekkäästi näin:
Kysymyksesi on käsittämättömän TYHMÄ.
Homoseksuaalit ovat täysin samanlaisia ihmisiä ja samanarvoisia kansalaisia, kuin sinäkin. Eivät he mitään erityiskohtelua tarvitse. Saati sitten mitään erityishuomiookaan, ei ainakaan negatiivisessa mielessä.
Peruskohtelias voi olla aina. Riippuu sitten aivan jokaisen henkilökohtaisesta persoonasta, miten kukin kenenkin kanssa tulee toimeen. Mutta siinä pelissä ei seksuaalisuudella ole mitään tekemistä.- Asiaa ei tyhmyyttä!
Homot kyllä ovat yleensä sosiaalisempia ja keskustelevampia kuin tuppisuu heterot. Tunnen paljon heteroita ja homojakin. Kyllä heterot pääsääntöiseti jäävät taka-alalle keskustelu ja vuorovaikutustaidoissa. Osa sulkeutuneen "peräkammarin" pojan olisia.
Kaikenlaisia persoonia on ja etenkin heteroissa, jotka eivät yleensä hyväksy erilaisuutta tai toisen persoonaa. Koska heillä on yleensä niin heikko itsetunto. Tuppisuita, kyräilijöitä tai muuten toisten selkäänpuukottajia.
Kaikki missä on asiasisältöä ei ole tyhmyyttä vaan viisautta. TYHMÄÄ kysymystä ei ole olemassakaan, joten sinä M____30 taidat olla aika reppana ja huonolla itsetunnolla varustettu yksilö.
Vai oletko homofoobikko vai kenties itse "kaappihomo"? - M____30
Asiaa ei tyhmyyttä! kirjoitti:
Homot kyllä ovat yleensä sosiaalisempia ja keskustelevampia kuin tuppisuu heterot. Tunnen paljon heteroita ja homojakin. Kyllä heterot pääsääntöiseti jäävät taka-alalle keskustelu ja vuorovaikutustaidoissa. Osa sulkeutuneen "peräkammarin" pojan olisia.
Kaikenlaisia persoonia on ja etenkin heteroissa, jotka eivät yleensä hyväksy erilaisuutta tai toisen persoonaa. Koska heillä on yleensä niin heikko itsetunto. Tuppisuita, kyräilijöitä tai muuten toisten selkäänpuukottajia.
Kaikki missä on asiasisältöä ei ole tyhmyyttä vaan viisautta. TYHMÄÄ kysymystä ei ole olemassakaan, joten sinä M____30 taidat olla aika reppana ja huonolla itsetunnolla varustettu yksilö.
Vai oletko homofoobikko vai kenties itse "kaappihomo"?Hyvä "Asiaa ei tyhmyyttä!":
Hyvällä itsetunnolla varustettuna kerron sinulle, että olen 30v mies, jolla on rakastava miesystävä. Mietipä sitä. :) Tuskin tarvitset tätä pitempää vastausta.
- neitsyt.
must ei ainaskaan oo mihinkään mulla on tiukka paikka ei oikein meinaa kikkarakaan mahtuua ulos saati sitten sissään.
- 89uio
Tummelilla se kuulema pehmenee.
- Käyttäjätunnus.....
Sinulle haluan kirjoittaa jonkun sanan näin torstai päivän aamussa. Olisikko sinun syytä pestä suusi saippualla.
- Nykyajan nuoret
Kyllä nämä täällä riehuvatkin nuoret joskus aikuisiksi kasvavat... Mutta millaisiksi aikuisiksi?
- ai ettäkö
No ei ainakaan näytä tuo ärsytys kynnys olla kovinkaan korkealla. On siinä vedetty hernekeitollisen verran herneitä nenään. Lienee tuo kohtauksen saanut joku pikku-homo jonka tunneäly on saanut kolauksen.
Ei noista asioista muutoin olla noin tarkkaan perillä- E nimimerkkiä nyt
Ihmeellinen keskustelu 70-palstalla.
Olisikohan syytää jatkaa muualla?
- Kullervo Trudilutzky
Kohdatessani homon en ota häntä mitenkään erityisesti huomioon, vaikka tietäisinkin mikä hän on. Toisten naamasta jo näkee mikä hän on mutta toiset ovat miellyttäviä niinkuin pressaehdokas Haavistokin. Miksi pitäisi intiimejä asioita jotenkin huomioida. Kaikkihan runkkkaavatkin, kun siltä tuntuu.
- Ei nimimerkkiä nyt
Kohdatessani rokkarin/ lävistyksillä naamansa pilanneen/ vierasmaalaisen/ köyhän/ rikkaan/ vammautuneen/ nuoren /vanhan/ kauniin ...en ota häntä mitenkään erityisesti huomioon, vaikka tietäisinkin mikä hän on.
Kyllä minä sen verran suvaitsevainen olen!
- kunkan kysyn
Olikohan se homo , kun tuli mua vastaan Stockan hulluilla päivillä. Sillä oli punaiset kengät ja punaiset housut.
- n-ainen
On minullakin ollut punaiset kengät ja housut.
Enkä ole homo. - niinkös se onnii
n-ainen kirjoitti:
On minullakin ollut punaiset kengät ja housut.
Enkä ole homo.Eiks naiset sit oo homoo vaik niil ois punaset kengät ja housut. Oisko ne sit ne miehet homoi jos ne on punasis. Tiijät sie.
Mul on ainaski semmottit mustat miestem springit ja farkut....enk oo homo.. - n-ainen
niinkös se onnii kirjoitti:
Eiks naiset sit oo homoo vaik niil ois punaset kengät ja housut. Oisko ne sit ne miehet homoi jos ne on punasis. Tiijät sie.
Mul on ainaski semmottit mustat miestem springit ja farkut....enk oo homo..Eipä ne vaatteet tee herraa eikä narria, eikä homoa, saati heteroa.
Linnan kutsutkin olisivat komeammat, jos ei jokaisella miehellä olisi musta pingviinipuku yllään.
- nami nami !
Tää Marko Bjurström....oli linnassa ja tepasteli punaisissa kengissä Vastahan Markokin tuli kaapista ulos. Hissukseen olikin iät ja ajat.
- Huh huh !
Ompas paljon puhutellut tämäkin homo ketju. No kaikki loppuu aikanaan niin varmaan tämäkin ketju......
- 21 11
Seksuaalisesti poikkeava on myös se, joka heterosuhteessa elää, mutta kieltäytyy itse seksistä.
- ylöspito
HETA
Halutessasi saada lukunautinnon uudemman kerra nosta ketju ylös kirjoittamalla viestisi ketjun loppuun....Ei siis viestien sekaan kuten nyt olet tehnyt.
he
21.4.2012 16:23
0
Sulje
Olisi vältetty monta itsemurhaa, ,jos ihmiset suhtautusi asiallisesti poikkeavaisuuksiin. Nykyisenä aikana media levittäyt olit tehnytä asioita kulovalkean tavoin.
Uskotaan vaan ettei se ole kenenkään oma syy, että on syntynyt erilaiseksi.
Olisi hienoa,jos jokainen menis itseensä ja ajattelisi älyllisesti tämänkin
tosiasian. - tietoa on.
Asiaa on tietellisestikin paljon tutkittu.
Viimeisimpiä tutkimustuloksia:
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012041115434324_se.shtml - Manta Amalia
Seksuaalivietti on voimakas. Sen toteuttaminen onkin sitten hyvin monivivahteista Orgasmiin asti pääseminen näyttää olevan ison työn takana joillekin. Tämä tuli mieleen lukiessani Iltalehteä, jossa oli juttu vessakourijasta yli kuusikymppisestä miehestä, joka nyt paljastui 80-luvulla tunnetuksi tulleen ja 9 vuotta vankilassa istuneeksi Töölön tiirikkamieheksi.
Naurettavaa toimintaa tuo muiden kuin kohteen puolesta. Luulisi miestä itseäänkin nolottavan. Onko mikään enää nykyään perverssiä ja rietasta.
Ei pysty ihminen ilmeisesti muuttamaan pinttynyttä tapaansa. No näitä "suuntauksia" on monenmoisia ja ne laajasti hyväksytään, kunhan ei vastapuolelle aiheuteta vahinkoa. Pitää siis hyvin valita kohde jonka avulla orgasminsa saa.
Sairausluokituksethan on poistettu. - kaappikansa.
Paljon on suomalaisia vielä kaapeissa.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012041115434324_se.shtml - .
jooo , onhan niitä selityksiä, ei mee täydestä
Ai onko otsikossa mainittuja.
- ?
mitä mainittu
- kaappikansa.
Tuohan ei ole selitys,
vaan tutkimus!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1474024Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3773107Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142018Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101725Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23871- 71849
- 44804