Mitä kaivattusi

Anonyymi-ap

pelkää?

👻

144

1410

Vastaukset 144

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ehkä pelkää menettäneensä tilaisuuden.

• Anonyymi00003

Sietääkin pelätä ,,,

• Anonyymi00005

Miks?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miks?

Vihaan sitä naista

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vihaan sitä naista

Vihaat kaivattuasi?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vihaan sitä naista

T.Nainen? Hän ei varmaan pidä sinustakaan. Mitä on tehnyt sulle?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vihaan sitä naista

Naiset usein vihaa toisiaan ilman hyvää syytä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko tiina. Punapää? Akauhee Kotka 🐔 vähä viinaa ni on ihan sekasi kälättää kirpoutorilla kovaan ääneen toisen kotkan kanssa kylän iesten ja naisten asiat

• Anonyymi00023

Sulla ei oo oikeutta pelotella ketään.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kateus on aika hyh

• Anonyymi00030
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vihaan sitä naista

Hän on ihana.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sulla ei oo oikeutta pelotella ketään.

No ehkäpä ketään ei niin pelota joku netin kiukkukalle, mies se on, ainakin tällä kertaa kun kitajaa

• Anonyymi00077
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vihaan sitä naista

Tiiäkkö älypää että mua ei veettuakaan kiinnosta!!

• Anonyymi00086
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kateutta ulkonäöstä tai hänen miesystävästään

• Anonyymi00098
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onko tiina. Punapää? Akauhee Kotka 🐔 vähä viinaa ni on ihan sekasi kälättää kirpoutorilla kovaan ääneen toisen kotkan kanssa kylän iesten ja naisten asiat

Ei oo tuttavapiirissä tämmöstä tumma kylläkin on ja ei kanamainen,enemmän semmonen käärme.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Ulkonäöstä.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Ei oo tuttavapiirissä tämmöstä tumma kylläkin on ja ei kanamainen,enemmän semmonen käärme.

Miksi sitten pidät tummaan yhteyttä jos et tykkää?

• Anonyymi00127
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Mies heittää tähän väliin. Naiset ovat susia toisilleen!

• Anonyymi00136
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikkeen on syy. Yleensä kilpaillaan miesten huomiosta, kun ei ole lapsena saanut turvaa, lämpöä ja syliä. Jäänyt vaille.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Kaikkeen on syy. Yleensä kilpaillaan miesten huomiosta, kun ei ole lapsena saanut turvaa, lämpöä ja syliä. Jäänyt vaille.

Vähän in^sestinen sävy gubbe tässä tekohenkevässä pikku analyysintyngässä. Toiset ei lue rivien välejä yhtään toiset ehkä liikaakin. Se on makuasia sanoi musti

• Anonyymi00145
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Mies heittää tähän väliin. Naiset ovat susia toisilleen!

Niin no kaikeksi onneksi toiminnan taso on keskimäärin sellaista passiivisaggressiivista mustamaalaamista tai itseään inhoavan ja säälivän ikuisen prinsessan peilailua ja vertailua. Suurin kliimaksi voi olla uskomus, että jollain menee nk huonommin kuin itsellä tmv. Yleensä jää nk sipuli-ikävaiheeseen ja haihtuu siinä kolmenkympin korvilla. Keski-ikäisiltä se alkaa olla lähinnä surullinen ilmiö, mutta näitäkin on jotka ei ikinä kasva aikuiseksi. T keski-ikäinen nainen

• Anonyymi00147
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kateus on aika hyh

Sitäkin ja saattaa muuttua psy koottiseksi maaniseksi päähänpinttymien todisteluksi mikä kaataa veneen tavalla tai toisella

• Anonyymi00004

En kerro teille tai muillekaan. En kyllä tiedä mutta arvelen

• Anonyymi00007

Sanoa "Mä rakastan sua" 😁

• Anonyymi00008

Aivan oikein. Onnittelut. sivus

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aivan oikein. Onnittelut. sivus

Aika selkeätä jo

• Anonyymi00010

Jos sitä ei uskalla sanoa niin sitä ei ole.

Harvinaisempi on että ei sano koska ajattelee niin paljon toista, että on vaikka huono tilanne toisen kannalta sen ilmi tuomiseen. Tällaisessa on yleensä selkeästi rakkautta kaikki kanssakäyminen, ei himo edellä.

Itämaan tietäjä mielipiteineen 😝

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Harvinaisempi on että ei sano koska ajattelee niin paljon toista, että on vaikka huono tilanne toisen kannalta sen ilmi tuomiseen. Tällaisessa on yleensä selkeästi rakkautta kaikki kanssakäyminen, ei himo edellä.

Et sä muiden puolesta pysty tunteita sanottamaan, mistä mikäkin johtuu. Rakastan itsekin mutta en sitä tuo ilmi millään tavalla, kai.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuollaistakin olen joskus miettinyt, että voisiko olla niin. Olen tarttunut kaikkiin oljenkorsiin. Parasta olisi, kun myöntäisi vaan itselleen reilusti, ettei tuollaisia salaliittoja hänellä ole. Joskus toinen voi rakastua rajustikin ja toinen ei. Se on vaan sitä elämää ja se on kestettävä.

Kuinka moni tänä päivänä sitoutuu rakkaudesta toiseen ihmiseen loppuiäkseen? Väitän että harva. Viimeistään kun lapset ovat isoja, lähdetään hyvällä omallatunnolla pois, kun havaitaan ettei enää olekaan mitään yhteistä, jos muuta kun ne lapset ja velvollisuudet alun himojen jälkeen on ollutkaan.

Elämä oli monelta osin parempaa ja turvatumpaa ennen vanhaan, kun solmittiin järkiavioliittoja ja otettiin elämä vastaan sellaisena, kuin se oli. Kunnon kasvatus ja moraaliarvot pitivät pariskuntaa yhdessä. Miehet ja naiset olivat kasvatettu vastuuntuntoisiksi.

Elämä keskittyi lähinnä työn tekoon ja selviytymiseen. Ei siinä piehtaroitu missään jatkuvasti, kun ei ollut aikaa ja jaksamista sellaiseen, muuta kuin rikkailla. Ei ollut mahdollisuutta elää tavallisella ihmisellä sellaista hedonistista, jatkuvaa tyydytystä hakevat elämää. Ei sellaisesta edes ymmärretty. Poikkeuksia oli tietysti tuonakin aikana, oli alkoholisteja joilla oli kymmenen lasta kotona ja lehtolapsia lisäksi. Mutta ei sellaista hyvällä katsottu. Ja puolisot olivat riippuvaisia toisistaan, elämä oli tietynlaista symbioosia, että pärjättiin.

Hollywoodhöttö ja romanttinen rakkaus on saanut paljon pahaa aikaan. Täyttä valhetta ja liittojen hajoittamiseen pyrkivää agendaa. Juostaan onnen perässä ja se on loputonta juoksua, missä loppua ei näy. Nähdään jossain aina parempi, varakkaampi ja seksikkäämpi ja ollaan taas yhdessä piehtaroimassa, kunnes kyllästytään, kun mitään todellisuuspohjaa suhteella ei ole. Ja hyväksyttävää on lähteä, jos ei ole tyytyväinen, eikä huvita tai ole kykyjä keskustella ja ratkoa parisuhdeongelmia. Jälkikasvu sitten seuraa usein tiedostamattaan vanhempiensa jalanjälkiä. Mallit ja arvot tulevat sieltä kotoa.

Uskon että pitkään yhdessä olleet ihmiset kiintyivät toisiinsa, ei mietitty mitään "kauniit ja rohkeat" elämää, vaan oltiin tyytyväisiä, kun sato onnistui. Ihmiset olivat enemmän nöyriä, mitä itsekkäitä. Miehellä ja naisella oli omat tehtävänsä, mikä teki toinen toisellensa välttämättömäksi ja pyöritettiin yhdessä arkea ja elettiin vaatimattomasti ja oltiin tyytyväisiä, kun oli kaikki tarpeellinen. Myös yhteisö piti kurinpitoa, ei voinut elää kuin sika pellossa, kun menetti maineen ja arvokkuuden.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Tuollaistakin olen joskus miettinyt, että voisiko olla niin. Olen tarttunut kaikkiin oljenkorsiin. Parasta olisi, kun myöntäisi vaan itselleen reilusti, ettei tuollaisia salaliittoja hänellä ole. Joskus toinen voi rakastua rajustikin ja toinen ei. Se on vaan sitä elämää ja se on kestettävä.

Kuinka moni tänä päivänä sitoutuu rakkaudesta toiseen ihmiseen loppuiäkseen? Väitän että harva. Viimeistään kun lapset ovat isoja, lähdetään hyvällä omallatunnolla pois, kun havaitaan ettei enää olekaan mitään yhteistä, jos muuta kun ne lapset ja velvollisuudet alun himojen jälkeen on ollutkaan.

Elämä oli monelta osin parempaa ja turvatumpaa ennen vanhaan, kun solmittiin järkiavioliittoja ja otettiin elämä vastaan sellaisena, kuin se oli. Kunnon kasvatus ja moraaliarvot pitivät pariskuntaa yhdessä. Miehet ja naiset olivat kasvatettu vastuuntuntoisiksi.

Elämä keskittyi lähinnä työn tekoon ja selviytymiseen. Ei siinä piehtaroitu missään jatkuvasti, kun ei ollut aikaa ja jaksamista sellaiseen, muuta kuin rikkailla. Ei ollut mahdollisuutta elää tavallisella ihmisellä sellaista hedonistista, jatkuvaa tyydytystä hakevat elämää. Ei sellaisesta edes ymmärretty. Poikkeuksia oli tietysti tuonakin aikana, oli alkoholisteja joilla oli kymmenen lasta kotona ja lehtolapsia lisäksi. Mutta ei sellaista hyvällä katsottu. Ja puolisot olivat riippuvaisia toisistaan, elämä oli tietynlaista symbioosia, että pärjättiin.

Hollywoodhöttö ja romanttinen rakkaus on saanut paljon pahaa aikaan. Täyttä valhetta ja liittojen hajoittamiseen pyrkivää agendaa. Juostaan onnen perässä ja se on loputonta juoksua, missä loppua ei näy. Nähdään jossain aina parempi, varakkaampi ja seksikkäämpi ja ollaan taas yhdessä piehtaroimassa, kunnes kyllästytään, kun mitään todellisuuspohjaa suhteella ei ole. Ja hyväksyttävää on lähteä, jos ei ole tyytyväinen, eikä huvita tai ole kykyjä keskustella ja ratkoa parisuhdeongelmia. Jälkikasvu sitten seuraa usein tiedostamattaan vanhempiensa jalanjälkiä. Mallit ja arvot tulevat sieltä kotoa.

Uskon että pitkään yhdessä olleet ihmiset kiintyivät toisiinsa, ei mietitty mitään "kauniit ja rohkeat" elämää, vaan oltiin tyytyväisiä, kun sato onnistui. Ihmiset olivat enemmän nöyriä, mitä itsekkäitä. Miehellä ja naisella oli omat tehtävänsä, mikä teki toinen toisellensa välttämättömäksi ja pyöritettiin yhdessä arkea ja elettiin vaatimattomasti ja oltiin tyytyväisiä, kun oli kaikki tarpeellinen. Myös yhteisö piti kurinpitoa, ei voinut elää kuin sika pellossa, kun menetti maineen ja arvokkuuden.

Aina yhtä narsistisia umppa lumppa, eli palstaäijä nämä banaalit tarinallisuudet muista ihmistä, joita ei oikeasti ole (lukijat miettikää syvällisesti) ja välillä itsestäsi kolmannessa persoonassa. Älyltään heikkotasoiset eläytyjät saattaa saada näistä sävyjä jos heillä on pakkomielle nohevana selvitellä pienessä päässään muiden elämää tmv hyh

• Anonyymi00012

Mörköjä jotka puree varpaita öisin.

• Anonyymi00013

En voi tietää, mutta ajattelen, että ehkä lähinnä, mitä tulee tapahtumaan.

• Anonyymi00017

Juurikin sitä...

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Juurikin sitä...

Niin no.. Omassa tapauksessani tältä puolelta on kyllä esitetty pyyntöjä keskusteluun. En tiedä sitten, mikä on sinun tapauksesi.

• Anonyymi00041

Minen rupea ketään säälimään kyllä

• Anonyymi00091
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minen rupea ketään säälimään kyllä

Minä taasen olen säälinyt ja ottanut huomioon muitakin ihmisiä ja siksi asiat ovat päässeet näinkin pitkälle. T. 00013

• Anonyymi00141
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Minä taasen olen säälinyt ja ottanut huomioon muitakin ihmisiä ja siksi asiat ovat päässeet näinkin pitkälle. T. 00013

Ai jaa, mulle on ainakin se ja sama mitä sekundaarisia nemesiksiksi itse itsensä ns ristineitä huuhtoutuu samaan aallokkoon

• Anonyymi00014

Ilmeisesti ainakin minulle puhumista tai yhteyden ottamista.

• Anonyymi00018

Varmaan jotenkin minua.

• Anonyymi00022

äskeistä käytöstä ja olemusta kyllä.
        Siis hänen.

• Kaimansikkaa tai kaimustikkaa? Huuhuhuu hui!

• Anonyymi00025

Varmaan elämää.

• Anonyymi00028

Miksi ajattelet niin?

• Anonyymi00026

Paljastumista

• Anonyymi00031

Rikoksen tielle kun lähtee niin täytyy kestää seuraukset eikö niin!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No kerropa se hänelle.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei voi kyllä monikaan väittää ettei ole muka tajunnut mihin ryhtyy, että voi sitä yrittää sirkustella, mutta tuskin auttaa

• Anonyymi00140
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei voi kyllä monikaan väittää ettei ole muka tajunnut mihin ryhtyy, että voi sitä yrittää sirkustella, mutta tuskin auttaa

Kaiken lisäksi kehitys vam nainen kaikkivoipaisuusharha on saanut kirjoittelemaan erittäin itseriittoista tekstiä

• Anonyymi00032

Vastuun ottamista.

• Anonyymi00033

Minun kaivattuni vastakohta tuollainen.

• Anonyymi00034

En ainakaan mörköjä pelkää, kuten et sinäkään ;)

• Anonyymi00036

Kaikenlaisia pöriseviä ja pistäviä ötököitä.

• Anonyymi00074

Niitä raitapersuksisiavttupäitä on tavallaan pakkokin pelätä.
        Yks sellainen saattaa viiä multa hengen minuuteissa.

Ne pörröiset pallerot on ihan eri juttu.

En kuvittele olevani sun kaivattu vaikka nyt vastasinkin tähän.

💛🤗🐝🤗💛

• Anonyymi00037

Mies pelkää selvästi minua. Minä pelkään miehiä, mutta en häntä, koska hän on aina minun turvana.

• Anonyymi00039

Turvana heh

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Turvana heh

Mikä tuossa guben itsestään kirjoittamassa superkuvauksessa jäi mieleesi tällä kertaa, naisten turvattomuudesta fantasioiva naakka mieheksi? T

• Anonyymi00042

Minua ja tunteitaan.

• Anonyymi00044

R I K O S T A !

• Anonyymi00058

Olet varmasti vielä tyhmempi miltä näytät

• Anonyymi00080
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Olet varmasti vielä tyhmempi miltä näytät

Hänhän paljasti just olevansa rikollinen.

• Anonyymi00139
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Hänhän paljasti just olevansa rikollinen.

Niin tämä autuas pieni laitaoikean soturina itseään pitävä poitsu ei sillä tavalla osaa oikein miettiä sekuntia pidemmälle millä kilvoittelee. Asia on näin, sitä en sitten tiedä mitä sinä yritit viritellä ja miksi, mutta oli ilo olla avuksi.

• Anonyymi00045

Hän tuskin minua pelkää mutta minä pelkään häntä ja kyllä hän tietää sen kun käyttäydyin miten käyttäydyin ja estin

• Anonyymi00122

Miksi pelkäät? Mitä pelkäät? Miten käyttäydyit?

• Anonyymi00046

Jonkun oppivan tuntemaan hänet liian hyvin.

• Anonyymi00051

Huh. Tuo osui kohdalleen.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Huh. Tuo osui kohdalleen.

Joten voit lopettaa pelkäämisen, jos kaivattusi jo tuntee sinut niin hyvin, että tietää tuonkin, vaikket sitä ole sanonut.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Joten voit lopettaa pelkäämisen, jos kaivattusi jo tuntee sinut niin hyvin, että tietää tuonkin, vaikket sitä ole sanonut.

En minä tiedä tietääkö kaivattuni tuota. En minä hänelle kuvitellut vastaavani, totesin vain, että tuo on oma pelkoni.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00062 kirjoitti:

En minä tiedä tietääkö kaivattuni tuota. En minä hänelle kuvitellut vastaavani, totesin vain, että tuo on oma pelkoni.

Tiedät, että tietää.

• Anonyymi00047

En tiedä. Ehkä samaa kuin muut ihmiset. Yksinäisyyttä, ihmisten ilkeyttä, ahtaita tai korkeita paikkoja? Nämä ovat arvauksia. Olet rakas.
      Kuin hänelle

• Anonyymi00130

Loma virkistää ja toisia siinä näyttää ahdistusta olevan.

• Anonyymi00048

Puhumista kai.

• Anonyymi00049

On housut jalassa kun nään

• Anonyymi00123

Housuja pelkäät?

• Anonyymi00131

Ja hameita kammoat

• Anonyymi00132

Pipo päässä pakkasella

• Anonyymi00050

Ilmeisesti minua 😐

• Anonyymi00055

Ekan kerran käytöstä tai sitä huokuvaa vihaisuutta, mutta eniten sitä mihin kaikkeen ihminen ilkeyksissään tai vihaisena pystyy.
        En ole ikinä satuttanut!

• Anonyymi00052

varkaita xD

• Anonyymi00053

Hän on tyttö, niin häntä pelottaa varmaan jyrsijät. Minä olen poika, niin minua pelottaa hänen ihanuutensa. Suojelen häntä kyllä hiiriltä.

• Anonyymi00075

Miksi tytöt pelkäisi hirppuja?
        Tai muitakaan jyrsijöitä?

💛🐀🤗🐁💛

• Anonyymi00054

Varmaan minua..

• Anonyymi00056

Jos sinun ajoin vähän kaikkiin kohdistuvia sgagailuja olisi iso jääkaapin kokeilen poitsu otettu vakavasti olisit ollut puhutettavana jo ajat sitten. Se ei tarkoita etteivät tekisi ns muistiinpanoilla mitään, tiernapoika. Mitä parhainta onnea, että tämä nainen jota täällä maalitat ja jolle uhoat tavoittaa pip pelin venytys fantasiasi tason ns

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Jos sinun ajoin vähän kaikkiin kohdistuvia sgagailuja olisi iso jääkaapin kokeilen poitsu otettu vakavasti olisit ollut puhutettavana jo ajat sitten. Se ei tarkoita etteivät tekisi ns muistiinpanoilla mitään, tiernapoika. Mitä parhainta onnea, että tämä nainen jota täällä maalitat ja jolle uhoat tavoittaa pip pelin venytys fantasiasi tason ns

Ps itse tekstin katoaminen kommentista, mutta kommentin ilmestyminen ruutuun on sellainen seikka, mihin tyhmemmänkin luulisi vähän heräävän, mutta kauhalla ei ole kaikille annettu

• Anonyymi00067
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ps itse tekstin katoaminen kommentista, mutta kommentin ilmestyminen ruutuun on sellainen seikka, mihin tyhmemmänkin luulisi vähän heräävän, mutta kauhalla ei ole kaikille annettu

Ei vaan mene pienen mielen jakeluun, että ”vähän” itseään suuremmat voimat on liikkeellä kun vuosia saanut haihatella kuplassaan että ollaan jotenkin relevantteja

• Anonyymi00082
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Ei vaan mene pienen mielen jakeluun, että ”vähän” itseään suuremmat voimat on liikkeellä kun vuosia saanut haihatella kuplassaan että ollaan jotenkin relevantteja

Miten joku voi olla noin Uuno. Kyllä, rooli on sinun nyt 😁

• Anonyymi00084
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ps. täältäkin. On niitä huomattu jo ajat sitten ja tallessa ovat, tallessa ovat. Nehän eivät ole edes ne ainoat yksityiskohdat, joilla voi tehdä ihmeitä.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Itseään vähän suuremmat voimat? Tarkoitatko tekoälyä kenties? Tirsk 🤭

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Itseään vähän suuremmat voimat? Tarkoitatko tekoälyä kenties? Tirsk 🤭

Milainen ymmärrys sinulla on asioiden teinahtavasti tirskuva emojisetä?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Olenko ymmärtänyt oikein, että uusia pikku tinasotilaita ilmestyy ajoittain kokeilemaan siipiään tässä trollailun ja mitätöimisen suuressa urakoinnissa? Anything for a dollar who bro

• Anonyymi00060

Pakkien saamista, kuin ruttoa.

• Anonyymi00072

Turhia lähestymisiä sellaiset jos saa pakit. En tee semmoisia. Lähestyn naista vain jos on varmaa, että hän minut haluaa omakseen. Mieheltä.

• Anonyymi00063
      • Anonyymi00064

Ai siitä että en ole enää nainen! Mies ja tyttäret!

• Anonyymi00066

Mun sydän tuli rinnasta ulos!

• Anonyymi00071
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mun sydän tuli rinnasta ulos!

jätin jäljen itsestäni tarkoituksella.

• Anonyymi00065

Kosketustani ja siitä aiheutuvia tunteita, ymmärtääkseni. Täytyy jättää väliin jatkossa.
      Naiselta

• Anonyymi00068

Naista joka sanoo pöö 😘

• Anonyymi00078

🤭🫠😘

• Anonyymi00069

nieleskelevät auton takapenkillä sitten joskus kun äiti laittaa duran duranit soimaan😛 heillä elämä tulee minun takiani onneksi menemään paremmin ☺️

• Anonyymi00070

Sitä leffaa, Runaway bride.

• Anonyymi00073
    • Anonyymi00076

Toivottavasti ei ainakaan minua.

• Anonyymi00079

Miehellä on koko maailma edessään vaikka nimenomaan nainen luulee että vain hänellä on. Hän ei ota huomioon sisältäpäin kumpuavaa voimaa, jota ei voi toistaa, se vaan loistaa.

• Anonyymi00081
    • Anonyymi00083

LÄÄVÄ TREEE PELKÄÄ MUN LAPSIA VARO VTTU

• Anonyymi00085

Saavansa hivin ja tarttuvansa sen mieheensä.

• Anonyymi00087

mua :). true story.

• Anonyymi00097

Rakas 💞🫂🥹

• Anonyymi00088

Sitoutumista ja vahvoja tunteita. Olen luullut häntä narsistiksi, mutta taitaakin olla "vain" todella traumatisoitunut, kuten itsekin.

• Anonyymi00092

Lisäksi pelkää ettei riitä, tai ei hermot kestä enää, kun ikää on karttunut.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Lisäksi pelkää ettei riitä, tai ei hermot kestä enää, kun ikää on karttunut.

Mitä hermot ei kestä?

• Anonyymi00125

Jos ei tunne vielä kunnolla, voi mennä helposti oletukset metsään.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Mitä hermot ei kestä?

Ehkä jäbällä on ristiriitaisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, se tuntuu olevan jokseenkin yleinen ilmiö täällä naivihan luvatussa lalalandiassa, eli palstalla. Luu serit pyörii vinkumassa ja maalittamassa. Se varmaan edistää matkalla kohti naisen lämpöä nätisti ilmaistuna

• Anonyymi00089

miehiä ja naisia koska kaikki kelpais

• Anonyymi00096

Ei tosiaan kelpaa vaikka bi oonkin

• Anonyymi00093

Hän pelkää, ettei riitä omana itsenään. Hän pelkää, että joku näkee sen kaiken, minkä hän yrittää kätkeä sisimpäänsä. Mutta kun en ole rakastunut hänen kehoonsa tai mieleensä (vaikka nekin ihania ovat). Rakastan hänen sieluaan. Toivon, että hän ymmärtää tämän jonain päivänä.

• Anonyymi00099

Meillä on jokin käsittämätön yhteys.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tarkoitatko sellaista yhteyttä että hän tuntuu niin omalta, aivan kun olisitte aina olleet yhdessä ja tuntisitte toisenne tosi hyvin, vaikka ette olisi vielä kohdanneet. Vaikka olisitte erilaisia fyysisesti ja luonteessa myös eroja, silti tuntuu että olisitte sielultanne, sydämmeltänne kuin yksi henkilö, sulautuneena toisiinne.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Tarkoitatko sellaista yhteyttä että hän tuntuu niin omalta, aivan kun olisitte aina olleet yhdessä ja tuntisitte toisenne tosi hyvin, vaikka ette olisi vielä kohdanneet. Vaikka olisitte erilaisia fyysisesti ja luonteessa myös eroja, silti tuntuu että olisitte sielultanne, sydämmeltänne kuin yksi henkilö, sulautuneena toisiinne.

Jotain sellaista, ja että löydämme toisemme…

• Anonyymi00110
        Anonyymi00099 kirjoitti:

🔥🔥?

• Anonyymi00118
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Sivusta

• Anonyymi00100

Itse pelkään ihmistä jolla on valtaa ja käyttää väärin. Kateus on myös tappavaa.

• Anonyymi00101

Moraalittomuus ja valta on myrkkyä.

• Anonyymi00106

Mieheni ei pelkää mitään , sen sijaan minä pelkään

• Anonyymi00107

Minä pelkään, etten tunne ketään kohtaan enää koskaan samoin, mitä tunsin.

• Anonyymi00108

Isoa vauvaa XD

• Anonyymi00112

Ei vettä ainakaan.

• Anonyymi00113

Näkevänsä minut toisen seurassa.

• Anonyymi00115

Ei näe enää ikinä jos sen tekee.

• Anonyymi00135

Mutta sekin pelko poistui minulta, koska näin hänet jo toisen seurassa. Se sattui todella paljon. Ei pysty sillä enää satuttamaan. Ei se tee minusta huonompaa, jos on toisen seurassa. Minä olen itseni seurassa, enkä hylkää enää itseäni. Jos en jollekin kelpaa tällaisena kuin olen, niin tiedän ainakin että itselleni kelpaan. Jokainen päättää itse, mitä haluaa elämältään. Ei elämä minulla ainakaan ole kiinni enää jostain toisesta ihmisestä. Ei materiasta, ei pinnallisesta elämäntyylistä. Olen syntynyt perheeseen, jossa ei puhuttu oikeista asioista. Narsisti tarvitsee aina muita ihmisiä, voidakseen edes elää. Minä en tarvitse, koska olen lähes aina joutunut selviytymään yksin. Olen uskollinen itselleni, en peesaa enkä mielistele ketään. Minulla ei ole tarvetta enää selittää itseäni tai puolustautua syytöksiltä tai valheilta. Tärkeintä on, että itse tiedän itsestäni totuuden. Minua ei voi uhkailla tai pelotella, koska olen käynyt läpi helvetin, joka alkoi jo todella varhain. En syntynyt ystävälliseen sukuun, kaikilla pelkoja ja ovat olleet valmiita uhraamaan minut, jotta tuntisivat itsensä paremmiksi. Rankkoja ylisukupolvisia traumoja. Hyvin epäkiitollinen tehtävä on lähteä puhdistamaan sukulinjoja, joissa ihmiset ovat kauan olleet hukassa itseltään. Mutta yritän ottaa vastaan elämän sellaisena, kuin se tulee. Ja kohtaamaan ne kaikki kipeät tunteet siitä, ettei ole saanut turvaa, syliä, lämpöä. Yritän olla itselleni läsnä. Ja ymmärtää ja olla ystävällinen kohtaamilleni ihmisille. Rakastaa ❤️ - joku muu

• Anonyymi00144
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Mutta sekin pelko poistui minulta, koska näin hänet jo toisen seurassa. Se sattui todella paljon. Ei pysty sillä enää satuttamaan. Ei se tee minusta huonompaa, jos on toisen seurassa. Minä olen itseni seurassa, enkä hylkää enää itseäni. Jos en jollekin kelpaa tällaisena kuin olen, niin tiedän ainakin että itselleni kelpaan. Jokainen päättää itse, mitä haluaa elämältään. Ei elämä minulla ainakaan ole kiinni enää jostain toisesta ihmisestä. Ei materiasta, ei pinnallisesta elämäntyylistä. Olen syntynyt perheeseen, jossa ei puhuttu oikeista asioista. Narsisti tarvitsee aina muita ihmisiä, voidakseen edes elää. Minä en tarvitse, koska olen lähes aina joutunut selviytymään yksin. Olen uskollinen itselleni, en peesaa enkä mielistele ketään. Minulla ei ole tarvetta enää selittää itseäni tai puolustautua syytöksiltä tai valheilta. Tärkeintä on, että itse tiedän itsestäni totuuden. Minua ei voi uhkailla tai pelotella, koska olen käynyt läpi helvetin, joka alkoi jo todella varhain. En syntynyt ystävälliseen sukuun, kaikilla pelkoja ja ovat olleet valmiita uhraamaan minut, jotta tuntisivat itsensä paremmiksi. Rankkoja ylisukupolvisia traumoja. Hyvin epäkiitollinen tehtävä on lähteä puhdistamaan sukulinjoja, joissa ihmiset ovat kauan olleet hukassa itseltään. Mutta yritän ottaa vastaan elämän sellaisena, kuin se tulee. Ja kohtaamaan ne kaikki kipeät tunteet siitä, ettei ole saanut turvaa, syliä, lämpöä. Yritän olla itselleni läsnä. Ja ymmärtää ja olla ystävällinen kohtaamilleni ihmisille. Rakastaa ❤️ - joku muu

Uhh ❤️. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Uhh ❤️. Kaikkea hyvää sinulle.

Kiitos ja kiitos samoin ❤️

• Anonyymi00116

Arvaan, että omien tunteidensa voimakkuutta, jossa lähtee kontrolli itseensä. Mutta tämä on ylitettävissä oleva este, menee siihen sitten kauan tai vähemmän aikaa. Kaikki onnistuu lopulta.

• Anonyymi00117

Isyystestiä

• Anonyymi00119

Mitä vikaa oli sanassa mölyapinaa?

• Anonyymi00120

Kummituksia

• Anonyymi00126

Empä ole kyselly pitäis kiinnostaa miksi

• Anonyymi00134

Voikohan sen sanoin näin?
      Itseään.
      Siten että pelkää satuttavansa mua,
      ja rikkovansa mut.
      Ihan turhaan kuitenkin.
      Mä luotan häneen,
      täysin.
      Sekä siihen että mä tunnen sen ettei hän tekis mulle nlln.

Rakkaudella Naiselta Miehelle ❤❤❤

• Anonyymi00146

Että joku saa tietää hänen tunteistaan minua kohtaan.

• Anonyymi00149

Hän pelkää kokemiaan rakkauden tunteita.

• Anonyymi00150

Kolausta ylpeyteen!

• Anonyymi00151

mua :)

• Anonyymi00152

Mörköjä sängyn alla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      666
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      41
      555
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe