pelkää?
👻
Vastaukset 82
- Anonyymi00002
Ehkä pelkää menettäneensä tilaisuuden.
- Anonyymi00003
Sietääkin pelätä ,,,
- Anonyymi00005
Miks?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miks?
Vihaan sitä naista
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihaan sitä naista
Vihaat kaivattuasi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihaan sitä naista
T.Nainen? Hän ei varmaan pidä sinustakaan. Mitä on tehnyt sulle?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihaan sitä naista
Naiset usein vihaa toisiaan ilman hyvää syytä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko tiina. Punapää? Akauhee Kotka 🐔 vähä viinaa ni on ihan sekasi kälättää kirpoutorilla kovaan ääneen toisen kotkan kanssa kylän iesten ja naisten asiat
- Anonyymi00023UUSI
Sulla ei oo oikeutta pelotella ketään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kateus on aika hyh
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihaan sitä naista
Hän on ihana.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sulla ei oo oikeutta pelotella ketään.
No ehkäpä ketään ei niin pelota joku netin kiukkukalle, mies se on, ainakin tällä kertaa kun kitajaa
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihaan sitä naista
Tiiäkkö älypää että mua ei veettuakaan kiinnosta!!
- Anonyymi00004
En kerro teille tai muillekaan. En kyllä tiedä mutta arvelen
- Anonyymi00007
Sanoa "Mä rakastan sua" 😁
- Anonyymi00008
Aivan oikein. Onnittelut. sivus
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aivan oikein. Onnittelut. sivus
Aika selkeätä jo
- Anonyymi00010
Jos sitä ei uskalla sanoa niin sitä ei ole.
Harvinaisempi on että ei sano koska ajattelee niin paljon toista, että on vaikka huono tilanne toisen kannalta sen ilmi tuomiseen. Tällaisessa on yleensä selkeästi rakkautta kaikki kanssakäyminen, ei himo edellä.
Itämaan tietäjä mielipiteineen 😝 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos sitä ei uskalla sanoa niin sitä ei ole.
Harvinaisempi on että ei sano koska ajattelee niin paljon toista, että on vaikka huono tilanne toisen kannalta sen ilmi tuomiseen. Tällaisessa on yleensä selkeästi rakkautta kaikki kanssakäyminen, ei himo edellä.
Itämaan tietäjä mielipiteineen 😝Et sä muiden puolesta pysty tunteita sanottamaan, mistä mikäkin johtuu. Rakastan itsekin mutta en sitä tuo ilmi millään tavalla, kai.
- Anonyymi00012
Mörköjä jotka puree varpaita öisin.
- Anonyymi00013
En voi tietää, mutta ajattelen, että ehkä lähinnä, mitä tulee tapahtumaan.
- Anonyymi00017
Juurikin sitä...
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juurikin sitä...
Niin no.. Omassa tapauksessani tältä puolelta on kyllä esitetty pyyntöjä keskusteluun. En tiedä sitten, mikä on sinun tapauksesi.
- Anonyymi00041UUSI
Minen rupea ketään säälimään kyllä
- Anonyymi00014
Ilmeisesti ainakin minulle puhumista tai yhteyden ottamista.
- Anonyymi00018
Varmaan jotenkin minua.
- Anonyymi00022UUSI
äskeistä käytöstä ja olemusta kyllä.
Siis hänen.
Kaimansikkaa tai kaimustikkaa? Huuhuhuu hui!
- Anonyymi00025UUSI
Varmaan elämää.
- Anonyymi00028UUSI
Miksi ajattelet niin?
- Anonyymi00026UUSI
Paljastumista
- Anonyymi00031UUSI
Rikoksen tielle kun lähtee niin täytyy kestää seuraukset eikö niin!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No kerropa se hänelle.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei voi kyllä monikaan väittää ettei ole muka tajunnut mihin ryhtyy, että voi sitä yrittää sirkustella, mutta tuskin auttaa
- Anonyymi00032UUSI
Vastuun ottamista.
- Anonyymi00033UUSI
Minun kaivattuni vastakohta tuollainen.
- Anonyymi00034UUSI
En ainakaan mörköjä pelkää, kuten et sinäkään ;)
- Anonyymi00036UUSI
Kaikenlaisia pöriseviä ja pistäviä ötököitä.
- Anonyymi00074UUSI
Niitä raitapersuksisiavttupäitä on tavallaan pakkokin pelätä.
Yks sellainen saattaa viiä multa hengen minuuteissa.
Ne pörröiset pallerot on ihan eri juttu.
En kuvittele olevani sun kaivattu vaikka nyt vastasinkin tähän.
💛🤗🐝🤗💛
- Anonyymi00037UUSI
Mies pelkää selvästi minua. Minä pelkään miehiä, mutta en häntä, koska hän on aina minun turvana.
- Anonyymi00039UUSI
Turvana heh
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Turvana heh
Mikä tuossa guben itsestään kirjoittamassa superkuvauksessa jäi mieleesi tällä kertaa, naisten turvattomuudesta fantasioiva naakka mieheksi? T
- Anonyymi00042UUSI
Minua ja tunteitaan.
- Anonyymi00044UUSI
R I K O S T A !
- Anonyymi00058UUSI
Olet varmasti vielä tyhmempi miltä näytät
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olet varmasti vielä tyhmempi miltä näytät
Hänhän paljasti just olevansa rikollinen.
- Anonyymi00045UUSI
Hän tuskin minua pelkää mutta minä pelkään häntä ja kyllä hän tietää sen kun käyttäydyin miten käyttäydyin ja estin
- Anonyymi00046UUSI
Jonkun oppivan tuntemaan hänet liian hyvin.
- Anonyymi00051UUSI
Huh. Tuo osui kohdalleen.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Huh. Tuo osui kohdalleen.
Joten voit lopettaa pelkäämisen, jos kaivattusi jo tuntee sinut niin hyvin, että tietää tuonkin, vaikket sitä ole sanonut.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Joten voit lopettaa pelkäämisen, jos kaivattusi jo tuntee sinut niin hyvin, että tietää tuonkin, vaikket sitä ole sanonut.
En minä tiedä tietääkö kaivattuni tuota. En minä hänelle kuvitellut vastaavani, totesin vain, että tuo on oma pelkoni.
- Anonyymi00047UUSI
En tiedä. Ehkä samaa kuin muut ihmiset. Yksinäisyyttä, ihmisten ilkeyttä, ahtaita tai korkeita paikkoja? Nämä ovat arvauksia. Olet rakas.
Kuin hänelle - Anonyymi00048UUSI
Puhumista kai.
- Anonyymi00049UUSI
On housut jalassa kun nään
- Anonyymi00050UUSI
Ilmeisesti minua 😐
- Anonyymi00055UUSI
Ekan kerran käytöstä tai sitä huokuvaa vihaisuutta, mutta eniten sitä mihin kaikkeen ihminen ilkeyksissään tai vihaisena pystyy.
En ole ikinä satuttanut!
- Anonyymi00052UUSI
varkaita xD
- Anonyymi00053UUSI
Hän on tyttö, niin häntä pelottaa varmaan jyrsijät. Minä olen poika, niin minua pelottaa hänen ihanuutensa. Suojelen häntä kyllä hiiriltä.
- Anonyymi00075UUSI
Miksi tytöt pelkäisi hirppuja?
Tai muitakaan jyrsijöitä?
💛🐀🤗🐁💛
- Anonyymi00054UUSI
Varmaan minua..
- Anonyymi00056UUSI
Jos sinun ajoin vähän kaikkiin kohdistuvia sgagailuja olisi iso jääkaapin kokeilen poitsu otettu vakavasti olisit ollut puhutettavana jo ajat sitten. Se ei tarkoita etteivät tekisi ns muistiinpanoilla mitään, tiernapoika. Mitä parhainta onnea, että tämä nainen jota täällä maalitat ja jolle uhoat tavoittaa pip pelin venytys fantasiasi tason ns
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jos sinun ajoin vähän kaikkiin kohdistuvia sgagailuja olisi iso jääkaapin kokeilen poitsu otettu vakavasti olisit ollut puhutettavana jo ajat sitten. Se ei tarkoita etteivät tekisi ns muistiinpanoilla mitään, tiernapoika. Mitä parhainta onnea, että tämä nainen jota täällä maalitat ja jolle uhoat tavoittaa pip pelin venytys fantasiasi tason ns
Ps itse tekstin katoaminen kommentista, mutta kommentin ilmestyminen ruutuun on sellainen seikka, mihin tyhmemmänkin luulisi vähän heräävän, mutta kauhalla ei ole kaikille annettu
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ps itse tekstin katoaminen kommentista, mutta kommentin ilmestyminen ruutuun on sellainen seikka, mihin tyhmemmänkin luulisi vähän heräävän, mutta kauhalla ei ole kaikille annettu
Ei vaan mene pienen mielen jakeluun, että ”vähän” itseään suuremmat voimat on liikkeellä kun vuosia saanut haihatella kuplassaan että ollaan jotenkin relevantteja
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei vaan mene pienen mielen jakeluun, että ”vähän” itseään suuremmat voimat on liikkeellä kun vuosia saanut haihatella kuplassaan että ollaan jotenkin relevantteja
Miten joku voi olla noin Uuno. Kyllä, rooli on sinun nyt 😁
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ps. täältäkin. On niitä huomattu jo ajat sitten ja tallessa ovat, tallessa ovat. Nehän eivät ole edes ne ainoat yksityiskohdat, joilla voi tehdä ihmeitä.
- Anonyymi00060UUSI
Pakkien saamista, kuin ruttoa.
- Anonyymi00072UUSI
Turhia lähestymisiä sellaiset jos saa pakit. En tee semmoisia. Lähestyn naista vain jos on varmaa, että hän minut haluaa omakseen. Mieheltä.
- Anonyymi00063UUSI
Toivon sydämeni pohjasta ettei hänen tarvitsisi pelätä elämässään mitään tai ketään. Tai ainakin että hän uskaltaisi avautua siitä, ja löytäisimme rauhoittavan tien sen käsittelemiseksi ja hoitamiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=ol2_8Mh-NMc&list=RDhYbmQHFZ40g&index=31- Anonyymi00064UUSI
Ai siitä että en ole enää nainen! Mies ja tyttäret!
- Anonyymi00066UUSI
Mun sydän tuli rinnasta ulos!
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mun sydän tuli rinnasta ulos!
jätin jäljen itsestäni tarkoituksella.
- Anonyymi00065UUSI
Kosketustani ja siitä aiheutuvia tunteita, ymmärtääkseni. Täytyy jättää väliin jatkossa.
Naiselta - Anonyymi00068UUSI
Naista joka sanoo pöö 😘
- Anonyymi00078UUSI
🤭🫠😘
- Anonyymi00069UUSI
nieleskelevät auton takapenkillä sitten joskus kun äiti laittaa duran duranit soimaan😛 heillä elämä tulee minun takiani onneksi menemään paremmin ☺️
- Anonyymi00070UUSI
Sitä leffaa, Runaway bride.
- Anonyymi00073UUSI
Pelkään hieman että hän pelkään minua ja tunteitani.
https://www.youtube.com/watch?v=uruikhBp-08&list=RDuruikhBp-08&start_radio=1 - Anonyymi00076UUSI
Toivottavasti ei ainakaan minua.
- Anonyymi00079UUSI
Miehellä on koko maailma edessään vaikka nimenomaan nainen luulee että vain hänellä on. Hän ei ota huomioon sisältäpäin kumpuavaa voimaa, jota ei voi toistaa, se vaan loistaa.
- Anonyymi00081UUSI
En usko hänen pelkäävän juurikaan mitään, olen tehnyt häneen huomioitani ja hänessä on selkeästi kaksipuolta, pidän niistä kovasti kummastakin. Hänessä on luonnetta varmasti tarvittaessa, ei hän ehkä hiiriä pelästy ja kilju suunniltaan. 🤎 🤍🖤 🤍 ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=7msmnnEvr18&list=RD7msmnnEvr18&start_radio=1 - Anonyymi00083UUSI
LÄÄVÄ TREEE PELKÄÄ MUN LAPSIA VARO VTTU
- Anonyymi00085UUSI
Saavansa hivin ja tarttuvansa sen mieheensä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391225Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4041135- 102915
- 82827
- 78812
- 82756
- 103694
- 50685
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676