Muuttaisitko kaivattusi luokse

Anonyymi-ap

heti asumaan? 🛒

102

875

Vastaukset 102

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En usko, että hän haluaisi. Hän asuu rivarissa ja minä kerrostalossa.

• Anonyymi00031

Onko rivari parempi kuin kerrostalo?

• Anonyymi00033

Ehkä muuttaisimme jonnekin toisaalle yhdessä 😘

• Anonyymi00042

Nopeat tilanteiden muuttumiset itsellä laukaisee enemmän epäilyn, et onko toinen narsistinen luonne? Heillä yleensä on kiire asioiden etenemisen suhteen?

• Anonyymi00045

Oot miettinyt kuitenkin asiaa 🙃

• Anonyymi00049
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Siinä mielessä on, että vähemmän naapureita ja on todennäköisesti myös vähän omaa pihaa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mieti sitä!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00031 kirjoitti:

On- mm koska ei ole rappukäytävää, missä kuumotella tätä käytävää fyysisessä olomuodossa kilometrien säteellä ym. Sivusta🥱

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

On- mm koska ei ole rappukäytävää, missä kuumotella tätä käytävää fyysisessä olomuodossa kilometrien säteellä ym. Sivusta🥱

Tuu tänne sanoon jos asiaa. Tuskin niin paljoa

• Anonyymi00002

Miks noi ostoskärryt

• Anonyymi00003

Jos on niin vähän kamaa, että ostoskärryt riittää muuttoon😂

• Anonyymi00006

🫢

• Anonyymi00004

En usko, että kumpikaan haluaisi sitä.

• Anonyymi00005

Jos on koditon ja koko omaisuus kulkee ostoskärryssä.

• Anonyymi00007

En mutta se olis hyvä jos välimatka olis muutama kilometri eikä satoja kilometrejä.
      Eli sama tai naapuripaukkakunta .. eri osoitteet .
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00008

Muuttaisimme yhteen.

• Anonyymi00009

en

• Anonyymi00010

Ei minulla ole kaivattua, enkä halua enää koskaan asua yhdessä minulle täysin vieraan ihmisen kanssa! Ainoat ihmiset joiden kanssa haluan asua, ovat omat lapseni!

• Anonyymi00011

Mun studioon ei mahdu. Mieheltä.

• Anonyymi00017

?????

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

?????

Studio tarkoittaa yksiötä...

• Anonyymi00012

Minä kyllä jos hän haluaisi niin.t.J

• Anonyymi00021

Eräs J-mies mahtuisi kyllä mun asuntoon.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

🏇

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

🏇

Iso asunto, jos hevonenkin mahtuis.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

hmm 3 J miestä mahtuis🤔

• Anonyymi00037
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olisi kyllä hyvä, että hän muuttaisi sinun luo niin olisi joku pesemässä hänen pyykit, tiskit ja kokkaamassa. Voisin itse keskittyä nautiskeluun.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00032 kirjoitti:

hmm 3 J miestä mahtuis🤔

Vain yksi J on tärkeä. Muut J:t ei tarvitse vaivautua, en kaipaa teitä.
        -sivusta🍀

• Anonyymi00052

Hänen J-miehen kanssa kyllä heti❤️👍

• Anonyymi00055
        Anonyymi00032 kirjoitti:

hmm 3 J miestä mahtuis🤔

Teidän pieneen sielun hiaceen vai?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Teidän pieneen sielun hiaceen vai?

Aika säälittäväksi mennyt tämä kirjainobsessio gubesta uutettuna. T

• Anonyymi00072
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olisi kyllä hyvä, että hän muuttaisi sinun luo niin olisi joku pesemässä hänen pyykit, tiskit ja kokkaamassa. Voisin itse keskittyä nautiskeluun.

Juuri tuollaisten vaatimusten takia, en halua enää asua yhdessä yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa koskaan!

• Anonyymi00013

Miks?

• Anonyymi00014

Ai nyt? Hetikö? Yhdessä tai erikseen, kaikki käy.

• Anonyymi00015

No miksei jos muuten yhteinen sävel löytyisi ja hän antaisi tilan kotiutua ja luvan tuoda vähän lämpöä sisustukseen 🤔

• Anonyymi00016

hän oli ainoa ihminen joka sai pidettyä minut elossa.

• Anonyymi00036

🥺❤️

• Anonyymi00058

Saitko jonkun kohtauksen?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Saitko jonkun kohtauksen?

Sää oot tainnu saada jo monta meltdownia kaveri. Sivusta where is your buddy satan now champ

• Anonyymi00018

Nyt oon niin vihainen hänelle. Et muuttaisin ihan vttuillakseni.

• Anonyymi00022

Uuh hetikö tuut mies ?
        Naiselta

• Anonyymi00039

kostoksi 😂
        Mistä oot vihainen?

• Anonyymi00019

En, koska hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut niin eihän sitä silloin todellakaan eli kohdallani luonnoton kysymys.

• Anonyymi00020

Nainen saa tulla tänne milloin tahansa. 😛

• Anonyymi00024

Haluaisin tapailla ainakin muutaman kuukauden ennen kuin tuollaista ehdottaisin.

• Anonyymi00027

Heti, koska minulla on tällä hetkellä turvaton olo yksin kotonani 😢😢😧ja tietty myös rakastan häntä ❤️

• Anonyymi00029

Saman tien, pari viikkoa käsiraudalla toisissamme kiinni niin tulis nopeati selväksi kannattaako jatkaa 😁

• Anonyymi00038

Kuka teidän työt tekee?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kuka teidän työt tekee?

Tekoäly pii paa poo voinko auttaa en

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tekoäly pii paa poo voinko auttaa en

Nosta minut rotwallin yli välittömästi, että pääsen hoitamaan hommat

• Anonyymi00090
        UUSI

Ei käy. Haluan vessarauhan.

• Anonyymi00030

Ei heti. Jos halutaan olla ja asua yhdessä, voidaan etsiä yhteinen koti jostain muualta. Ensin voidaan tapailla ja asua vaikka molempien kodeissa.

• Anonyymi00060

Juuri samalla tavalla minäkin ajattelen.

• Anonyymi00073

Minä en ajattele noin, koska sellaista päivää ei tule koskaan että haluaisin asua yhdessä miehen kanssa! Yksi noin 30v kestänyt ja jo aikoja sitten loppunut parisuhde riittää minuille loppuelämän ajaksi!

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Minä en ajattele noin, koska sellaista päivää ei tule koskaan että haluaisin asua yhdessä miehen kanssa! Yksi noin 30v kestänyt ja jo aikoja sitten loppunut parisuhde riittää minuille loppuelämän ajaksi!

Elämä voi yllättää💯

• Anonyymi00034

ikävä on syliin :”/ asumisesta en osaa sanoa ehkä ei heti mutta toiveissa olisi vielä yhteinen koti sillä luulen että sillä olisi minulle parantava vaikutus .. tunnen turvattomuutta kun olen itsekseni

• Anonyymi00074

Minä en ole se, joka haluaa auttaa ketään hänen turvattomuudessaan! Ihan sama miten minulle vieras ihminen voi!

• Anonyymi00035

Täytyy sanoa, että en. Eihän hänellä ole edes omaa asuntoa. Yhdessä voisimme oman hankkia.

• Anonyymi00043

Täytyy kokemuksesta varoittaa että olisi parempi jos myös hän asuisi omillaan ensin muutaman vuoden. Suoraan toisten nurkista kumppanin kanssa yhteiseen asuntoon...notgott🚩!! Ei opita ottamaan vastuuta omasta elämisestä ja oletetaan että joku muu tekee asiat kuitenkin. Toinen sitten uupuu ja saa hermormahduksia.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Täytyy kokemuksesta varoittaa että olisi parempi jos myös hän asuisi omillaan ensin muutaman vuoden. Suoraan toisten nurkista kumppanin kanssa yhteiseen asuntoon...notgott🚩!! Ei opita ottamaan vastuuta omasta elämisestä ja oletetaan että joku muu tekee asiat kuitenkin. Toinen sitten uupuu ja saa hermormahduksia.

On hän omillaan asunutkin ja hoitaa kyllä vastuuunsa paremmin kuin valtaosa muista tapaamistani.

• Anonyymi00092
        UUSI

Jestas sentään. Eikö sun kaivattu ole omistaja luokkaa. Mieti ny vielä uudestaan!

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Jestas sentään. Eikö sun kaivattu ole omistaja luokkaa. Mieti ny vielä uudestaan!

En tarkoittanut edes omistamista, vaan sellaista jota voisi edes pariaatteellisesti kutsua omakseen (esim. oma nimi vuokrasopimuksessa). En mieti toisen omistuksia. Minulle riittävät ihan omani.

• Anonyymi00040

Varmaan joo

• Anonyymi00041

Asun poikamiesboksissa, jos sinun asunnossasi on iso boikamiesboksi vapaana niin ehkä sitten (:

• Anonyymi00047

Miksi aina puhutaan poikamiesboksista? Mikä se sitten naisella on, tyttönaisboksi 😅

• Anonyymi00069
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Miksi aina puhutaan poikamiesboksista? Mikä se sitten naisella on, tyttönaisboksi 😅

Naisilla on koti, koska he haluavat rakentaa sellaisen.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Naisilla on koti, koska he haluavat rakentaa sellaisen.

Outo olettama. Itselläni ainakin on ollut monta ihan vain kämpäksi määrittelemääni asuntoa, joita en koskaan ajatellut koteina. Ne ovat olleet jo lähtökohtaisesti väliaikaisratkaisuja, joissa asun sen minkä asun. Oli siellä joukossa joitain sellaisiakin, joidrn olisin periaatteessa halunnutkin tuntuvan kodilta, kuten pari yhteistä asuntoa eksäni kanssa. Vaan eipä minulla ole kotia ollut, ennen tätä nykyistä ja lapsuudenkotini jälkeen. Niiden väliin mahtui kuitenkin 13 muuttoa, eli aikas monta"boksia".

• Anonyymi00051

En. Miksi hän muuttaisi kerrostaloon minun luo? Hänellä on hieno asunto ja pieni oma piha. Hänen naapurit ovat fiksuja ja mukavia. Minun naapurit ovat ilkeitä ja juoruilevat naapureiden asioista. Asutaan mieluummin kumpi omillaan, jolloin kumpikin saa rauhassa nukkua eikä toinen valvota koko yötä, kun ei saa unta. Eikä kyllästy toiseen, kun koko ajan näkee väsyneenä työn jälkeen illalla.

• Anonyymi00057

muuttoauto tulossa 🚛

• Anonyymi00059

tulee rauha taloon..

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

tulee rauha taloon..

Mikä ongelma sulla on?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mikä ongelma sulla on?

Hän elää vissiin jotain paralleelia guben emojielle mutisten

• Anonyymi00064
        Anonyymi00059 kirjoitti:

tulee rauha taloon..

Kerro tästä talosta, mihin tämä kertomuksesi liittyy onko hänen talo vai jonkun toisen talo jne. Onko moitteeton taloyhtiö?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kerro tästä talosta, mihin tämä kertomuksesi liittyy onko hänen talo vai jonkun toisen talo jne. Onko moitteeton taloyhtiö?

Tästä guben naapurisaagasta tämä skitsoi di spede on rossaillut eniten menemään eikö niin?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Tästä guben naapurisaagasta tämä skitsoi di spede on rossaillut eniten menemään eikö niin?

Onko tämä..tuota rakennelma saanut laajempaakin kannatusta tms

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Onko tämä..tuota rakennelma saanut laajempaakin kannatusta tms

Esim white streamissa

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Esim white streamissa

Onko se spurgun näköinen siellä jossain suojatöissä oikeasti?

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Onko se spurgun näköinen siellä jossain suojatöissä oikeasti?

Eipä neiti näpsä uskonut kun huomautin ei hyvä homma tämmöinen kailotus

• Anonyymi00062

pomojen kanssa asumista ei kannate kenen tahansa kokeilla

• Anonyymi00075
      UUSI

Vakava kysymys! Ja vastaus on En. Vastaus perustuu konservatiivisiin tapoihin ja arvoista pitämiseen. Mielestäni se on liian nopea ratkaisu, vaikka tunteet haluaisi hänet hotkaista kokonaan ja välittömästi, Hän on liian ihana tyttö jättää ilman romanttista alkurakkauden huumaa. Tahtoisin odottaa häntä hattu kourassa, jännityksen ja iloisen jälleennäkemisen kutkuttavassa onnellisuudessa, pyytää häntä raskaan työvuoron jälkeen viereeni lepäämään ja huolehti että hän voi hyvin ja oppii rentoutumaan miehen kainalon lämmöstä. Viedä häntä paikkoihin, jossa hän viihtyy ja palkitsee sen kauniilla hymyllään. Tehdä kivoja asioita kun niiden valmisteluissa on rakkauden tuomia värähtelyitä ja se odotuksen tuoma yllätyksellisyys. Opetella ja antaa hänen oppia tuntemaan meidät, ja meidän erilaisuuden ja samankaltaisuuden vivahteet. Odottaa kun hän ensimmäisen kerran kutsuu yökylään tai yövymme hotellissa, odottaa kun hän hiipii somilla varpaillaan vuoteen viereen ja nostaa peitonreunaa ja pujahtaa viereeni. Kun tulemme pikkuhiljaa enemmän ja enemmän tutuiksi toisillemme, vaikka romanttisuus hieman jää taka-alalle, tiedostamme kaikin tavoin kuinka kovasti rakastamme toisiamme ja kuinka vaikea olisi enää olla ilman toisen läheisyyttä. Sitten.
      https://www.youtube.com/watch?v=DLa46oXgthc&list=RDDLa46oXgthc&start_radio=1

• Anonyymi00077
        UUSI

Et ikinä vastaa, niin en ees kysy biisistä, että kunka yksi yhteen vai vaan jotain asioita, mitkä liittyy 😂

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Et ikinä vastaa, niin en ees kysy biisistä, että kunka yksi yhteen vai vaan jotain asioita, mitkä liittyy 😂

ja kyllä taas meni vähän roskia silmiin.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

ja kyllä taas meni vähän roskia silmiin.

Herätti myös hieman negatiivissävytteisiä ajatuksia 🤔

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Herätti myös hieman negatiivissävytteisiä ajatuksia 🤔

mutta kun on kyseessä kaksi perusujoa ihmistä, joiden ajatukset ovat joltain osin samankaltaisia, varovaisen rohkeita rakkauden edessä, he haluavat ylittää itsensä ja unelmoivat olevansa tavallisia seurustelevia ja eteenpäin kasvavia ihmisiä.
        vaikka ne pienet somat varpaat kaipaavatkin tuttua ihmistä, ne ajattelevat paljon enemmän ja ovat varovaisia etteivät kolhi itseään wc-oveen.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

mutta kun on kyseessä kaksi perusujoa ihmistä, joiden ajatukset ovat joltain osin samankaltaisia, varovaisen rohkeita rakkauden edessä, he haluavat ylittää itsensä ja unelmoivat olevansa tavallisia seurustelevia ja eteenpäin kasvavia ihmisiä.
        vaikka ne pienet somat varpaat kaipaavatkin tuttua ihmistä, ne ajattelevat paljon enemmän ja ovat varovaisia etteivät kolhi itseään wc-oveen.

Ymmärsin jo paremmin,yksityiskohdat.
        Haluaisin tuntea niin, että voi luottaa toisen luonteeseen.

• Anonyymi00076
      UUSI

En ihan heti, mutta muutaman tunnin päästä voisin

• Anonyymi00082
      UUSI

En seuraava suunniteltu muutto vasta si kun keksin kuinka jaksan järjestää rahat ostaa omakotitalon mä en ole se joka kotoaan lähtee riidan tai eron tullen

• Anonyymi00083
      UUSI

Onkohan mun luonneanalyysi mennyt sittenkin ihan metsään tietyiltä osin... Eli en.

• Anonyymi00084
        UUSI

Hyvin todennäköisesti.

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti.

Puhutko omasta puolestasi?

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Puhutko omasta puolestasi?

No toivottavasti puhuu, sillä narsististen ihmisten banaalit yhteisanalyysit näyttää aivan todella ääliömäisiltä

• Anonyymi00086
      UUSI

Ei se niin mee, ryöstän hänet ja vien linnaan Sveitsin alpeille.

• Anonyymi00087
        UUSI

Mustalla pakullako? 😄
        Vitsi vitsi. Kamalia kohtaloita voi ihmisillä olla oikeasti 😔

• Anonyymi00103
        UUSI

Voi kun toi olisi muhun liittyvä, sais tulla nyt heti hakemaan. ❤️

• Anonyymi00088
      UUSI

ei meidän taloon voi muuttaa miestä joka ei käsitä epätyypillisiä naisia joutaa kaikki pois vaikka oma sydän ei meinaisi sitä kestää

• Anonyymi00093
      UUSI

Jos mun vene mahtuu myös. Mieheltä

• Anonyymi00094
      UUSI

vaikeinta tulee olemaan vapautua jos himassa on joku random henkilö joka ei ole samaa lihaa ja verta.

• Anonyymi00098
      UUSI

Nykyään seurustellaan pitkään ennenkuin aloitetaan kunnon parisuhde ja mennään naimisiin.

• Anonyymi00101
        UUSI

Minä en halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa ja haluan asua vain oman lapseni kanssa yhdessä!

• Anonyymi00100
      UUSI

En. Minun loppuelämäni koti on jo määritelty. En tule täältä muuttamaan kuin hoivakotiin maksimissaan. Hän ei täällä pärjäisi/ viihtyisi, joten emme tule koskaan asumaan yhdessä.
      Nainen

• Anonyymi00102
      UUSI

No ei kai sitä heti kehtaa, jos onkin pahemman luokan pirttihirmu. Sinnehän jää tsitte koko loppuelämäksi loukkuunkin. 😰

• Anonyymi00104
        UUSI

En muuta heti kenenkään luokse ennenkuin tunnen ihmisen kunnolla ja rakastan oikeadti häntä. Asunut saman naisen kanssa 40 vuotta ja noilla opeilla tultu tänne saakka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe