Niin, otsikossa kysymys.
Vastaukset 92
- Anonyymi00001
Odotan, että ehdottaisit treffejä kanssani mies. 💛
- Anonyymi00002
Selkeyttä, oli suunta siitä sitten mihin vain, koska tämä epäselvyys syö.
- Anonyymi00006
Eikö tämä riitä? Minulle ainakin jo vastasit täällä selkeästi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö tämä riitä? Minulle ainakin jo vastasit täällä selkeästi.
Vastasinko? En luota tähän sivustoon, ei täällä voi olla täysin varma mistään. Aina on joku, jolla on sama tilanne tms.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vastasinko? En luota tähän sivustoon, ei täällä voi olla täysin varma mistään. Aina on joku, jolla on sama tilanne tms.
Hyvin selvästi, että ei kiinnosta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvin selvästi, että ei kiinnosta.
Ja luotat, että se oli oikealta? Ei se minulta ollut kuitenkaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja luotat, että se oli oikealta? Ei se minulta ollut kuitenkaan.
Oli hyvin selkeästi ilmaistu, ei mitään epäselvää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli hyvin selkeästi ilmaistu, ei mitään epäselvää.
Älä usko mitään anonyymipalstalla.
Sivust - Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Älä usko mitään anonyymipalstalla.
SivustSäkin voisit tyyppi soveltaa tätä ideaa guben feikkidialogeihin sen sijaan, että etsit nk luonnollisia henkilöitä näistä. T
- Anonyymi00003
Että löydettäisiin takaisin siihen hyvään oloon.
- Anonyymi00005
Minulle ei voi tulla hyvää oloa koskaan jos pitäisi olla tekemisissä stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulle ei voi tulla hyvää oloa koskaan jos pitäisi olla tekemisissä stalkkerin kanssa!
Minullekaan ei tulisi hyvää oloa ihmisestä, joka pitäisi minua stalkkerina. Tuntuisi enemmän mustamaalaajalta ja uhriutujalta. Mielikuva ja olo syntyy tuntemuksesta siinä hetkessä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä rakastan mun omaa stalkkeriani❤️🔥
- Anonyymi00048
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minullekaan ei tulisi hyvää oloa ihmisestä, joka pitäisi minua stalkkerina. Tuntuisi enemmän mustamaalaajalta ja uhriutujalta. Mielikuva ja olo syntyy tuntemuksesta siinä hetkessä.
Noin pahastiko on pää pehmiänä guben trollottelun takia, että oikein henkilöön menevältä tuntuu? Se on sinun psyykkinen ongelma se, kertoo sinusta aika paljon
- Anonyymi00067
Anonyymi00048 kirjoitti:
Noin pahastiko on pää pehmiänä guben trollottelun takia, että oikein henkilöön menevältä tuntuu? Se on sinun psyykkinen ongelma se, kertoo sinusta aika paljon
Mieti, et tainnut ymmärtää jutun pointtia?
- Anonyymi00069
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tunsitko piston sydämes? Ku noin koet?
- Anonyymi00072
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mä rakastan mun omaa stalkkeriani❤️🔥
Minä en, kun en edes tiedä kuka ja miksi mua stalkataan.
Ei mitään järkeä teidän touhuissanne! - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Minä en, kun en edes tiedä kuka ja miksi mua stalkataan.
Ei mitään järkeä teidän touhuissanne!Joten tekeydyt tyhmäksi? Siirrät vastuun täysin toiselle. Olet tottunut prinsessana olemiseen, jolloin kaikki tarjoillaan sinulle tarjottimella?
- Anonyymi00004
Riippuu paljon ilmapiiristä, mikä huokuu kohtaamisen ympärillä?
- Anonyymi00009
Olisi mahdollisuus katsoa häntä silmiin ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. Pitkää halaus❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00012
Sinä olet jotenkin karmea ihminen, etkä saa minulta koskaan lupaa siihen että saisit halata minua! Otan yhteyden poliisiin jos vielä kerrankin lähestyt minua!
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä olet jotenkin karmea ihminen, etkä saa minulta koskaan lupaa siihen että saisit halata minua! Otan yhteyden poliisiin jos vielä kerrankin lähestyt minua!
Ok
- Anonyymi00043
Olisi kyllä mukava joskus nähdä ilman niitä ulkopuolisia häiriötekijöitä, ilman muita ihmisiä ympärillä. Mutta sellainen lienee mahdotonta, kun ei nähdä enää muutenkaan, edes niiden häiriötekijöiden läsnä ollessa.. 🥹
- Anonyymi00060
Olen pieni innokas sarjakuvasankari
- Anonyymi00073
Minua ei saa halata!
- Anonyymi00014
Syksyllä nähdään jossain, jutellaan kuulumisia, kuten ennenkin. Rennolla meiningillä. Ja sitten mennään omia teitämme kotiin. En odota mitään muuta. Kunhan on ok välit.
Naiselta- Anonyymi00059
Näinkin tietysti naisia uunoille esittävä, heidän siihen tyytymän mitä tarjolla o
- Anonyymi00016
Sitä mistä tänään kirjoiteltiin yksityisviestein ❤️🌞👱♀️
- Anonyymi00018
Ollaan kavereita. Meillä on aina tosi hauskaa kun nähdään. Eli samaa odotan seuraavaltakin tapaamiselta. Jotain kivaa keskustelua.
- Anonyymi00019
Annat vuotesu pous sitä odotan
- Anonyymi00020
Sitä että päästäisiin rakastelemaan vanhemman tummatukkaisen kaunottaren kanssa kunnolla. Kaikkea kivaa tulee keksittyä mitä voidaan tehdä. Hän tulee olemaan todella tyydytetty.
- Anonyymi00026
Kuinka vanhan 😏
- Anonyymi00027
40+ tummatukkainen kaunotar?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
40 tummatukkainen kaunotar?
Joo. Todella kaunis ja mukava. Toivottavasti tykkää hemmottelusta ja muustakin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuinka vanhan 😏
40+ ja tiedätkin varmaan tarkan iän? Heti kun on mahdollista haluaisin päästä viettämään laatuaikaa. Toivottavasti annat esimakua makupaloista. Nälkä on.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
40 ja tiedätkin varmaan tarkan iän? Heti kun on mahdollista haluaisin päästä viettämään laatuaikaa. Toivottavasti annat esimakua makupaloista. Nälkä on.
🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00021
Ei minulla ole mitään odotuksia. Olisi kiva vain nähdä ja jutella.
- Anonyymi00022
Tiukkaa halausta ja tulista suudelmaa🫂❤️💋
- Anonyymi00023
Pikaista ja kivutonta vaihtoa.
- Anonyymi00025
😂
- Anonyymi00028
Juonia juonii
- Anonyymi00029
Yhteishuoltajuus?
- Anonyymi00036
Siskosten kanssa vai peräti äiti.
- Anonyymi00056
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juonia juonii
Eikö sulle löytyis joku muu paralleeli missä puuhastella uusia juonia tai juonen käänteitä?
- Anonyymi00057
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yhteishuoltajuus?
Säähän se pitkälle lähdit keimailemaan guben kommentaaria huomatkaa minut tein havainnon netissä
- Anonyymi00031
keskustelua asiallisesti rauhassa mm. "pimentovuosista"
- Anonyymi00055
En usko että mitään uutta ilmenisi
- Anonyymi00061
Siis mistä vuosista?
- Anonyymi00080
Mitä niistä haluat tietää?
- Anonyymi00032
toivon että hän ymmärtää miten mä täysin veressä ja haavoittuneena maasta käsin koitan tavoittaa meitä… koitan sanottaa sen kaiken että hän viimein kuulisi miksi ne vuodet oli semmoisia.. miksi huusin.. enää en huuda.. koitan selvitä täällä.. innolla ja samalla kauhulla odotan tulevaa välillä tuntuu että litistyn kaiken alle enkä saa happea koska se mies joka suojelee puuttuu nyt.. tuntuu että tarvitsen sitä tulevina vuosina enemmän kuin koskaan…
- Anonyymi00041
Mikset laita viestiä jos tämmöisiä asioita pohdit?
- Anonyymi00052
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mikset laita viestiä jos tämmöisiä asioita pohdit?
Mies joka suojelee on tämä itseensä absurdisti suhtautuva palstaäijä itse, spede. Naiselta herätkää jo riikinkukot
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mies joka suojelee on tämä itseensä absurdisti suhtautuva palstaäijä itse, spede. Naiselta herätkää jo riikinkukot
Vain mielenvikaiset kuvittelee itsensä huurun ukon haihatteluteksteihin
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Vain mielenvikaiset kuvittelee itsensä huurun ukon haihatteluteksteihin
Tai alalajina banaalit tontut jonkun toisen kun elämä on niin sävytöntä
- Anonyymi00034
En usko että nainen haluaisi minut kohdata. En varmaan edes uskaltaisi katsoa häntä silmiin. Niin paljon ujostuttaisi. Mieheltä.
- Anonyymi00037
Ujo piimä. Ujouden huipentuma.
Kun ihminen on niin ujo ettei kehtaa mennä yksin saunaan.
Hyviä unia.
Kuin sama. Naiselta.
- Anonyymi00038
Asioiden selvitystä edelleen.
- Anonyymi00070
Jäikö ne selvitystilaan?
- Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
Jäikö ne selvitystilaan?
Ei niitä ole selvitetty alunperinkään yhtään missään. Minut heitettiin keskelle teatterilavaa ilman käsikirjoitusta.
- Anonyymi00039
kyllähän tuo jännittää näyttää se kun ei ole kaunista nähnytkään. epparin tikit eivät menneet ihan maaliin ja toinen puoli lerpattaa. vuoto menee ’sivuun’. alakertaani kohdistunutta muutenkin epäselvää toimintaa sävyttää nyt sitten nämä muutkin vaivat, ei niin kivat mummoilu vaivat, kyllä mä sanon että jos tämän vielä miehen eteen avaan niin täytyy olla aivan päissänsä siinä tilanteessa
- Anonyymi00040
En vaan ymmärrä palstan kautta kommunikointia.
Se ei ole reilua eikä rehellistä.- Anonyymi00042
enkä minä ole koskaan ymmärtänyt osaamatonta vttumaista empatia kyvytöntä hoitohenkilökuntaa ! ja siksi vtun moni ihminen eksyy näille foorumeille ja jauhaa asiaansa täällä ! mistään et saa apua ainoa mitä sanovat on voi voi tsemppiä voisi mennä huonomminkin hei ! kysyn että MITÄ SE AUTTAA ? :) konkreettisella tasolla ei mitään täällä kukaan ketään auta olet yksi mitätön syntinen pikkupska joka halutaan tuhota läpällä kun siihen on mahdollisuus vtut ihmisyydestä
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
enkä minä ole koskaan ymmärtänyt osaamatonta vttumaista empatia kyvytöntä hoitohenkilökuntaa ! ja siksi vtun moni ihminen eksyy näille foorumeille ja jauhaa asiaansa täällä ! mistään et saa apua ainoa mitä sanovat on voi voi tsemppiä voisi mennä huonomminkin hei ! kysyn että MITÄ SE AUTTAA ? :) konkreettisella tasolla ei mitään täällä kukaan ketään auta olet yksi mitätön syntinen pikkupska joka halutaan tuhota läpällä kun siihen on mahdollisuus vtut ihmisyydestä
Onko sinun gubbe helpompi asioida näissäkin aiheissa miesten kesken, ettei mene niin henkilöön kuten vaikka edunvalvonnassa tai sossussa? T naiselta
- Anonyymi00051
Onko sinulla ollut kauankin tällainen banaali uhriutuva asenne esim apäijän gallupeita kohtaan? Sehän selittää ns
- Anonyymi00044
Lähdetään nyt siitä että odotan ylipäätään sitä kohtaamista.. enempää viitsi odottaakaan.
- Anonyymi00045
Olisi tosiaan vaan kiva nähdä ja jutella, käydä syömässä ja kaupoilla.
Tai vaan istuskella ja nauttia...- Anonyymi00077
Muuten hyvä, mutta kaupoilla ei halua käydä. En tiedä mitään turhauttavampaa kuin kierrellä kaupoissa. Ruokakauppa on erikseen silloin kun sinne on oikeasti asiaa.
- Anonyymi00046
eilen illalla jännä jamses-ewlokuva erittäin salainen... minä katsoin jALlkapalloa kunnes nukahdin.
- Anonyymi00062
Sitä että saan nähdä hänet, yllätyn aina hänet nähdessä ja joudun hurmioon. Jos joskus jään ilman hänen huomiotaan, pettymys saa sydämen raiteiltaan, en osaa hallita tunteitani enkä osaa minkäänlaisia rakkaus taitoja hänen lähettyvillään.
https://www.youtube.com/watch?v=l5jum1A6D7I&list=RDl5jum1A6D7I&start_radio=1- Anonyymi00063
Kenelle?
- Anonyymi00064
❤️
- Anonyymi00065
Mulla ei yleensä päässä liiku mitään, ehkä vasta tunnin päästä. Enää ei uskalla oikein silmiinkåän katsoa, osittain siksi, kun iskee epävarmuus, toisaalta, en tiedä miten itse reagoin. Voisin ensin alkaa nauramaan ja siitä sujuvasti itkemään. Loukkaisiko naurni häntä, vaikka kyse olisikin siitä että tunteet menee jotenkin yli, varmaankin.
Toisena päivänä voi olla eri lailla. Ja jos hän vaikuttaa etäiseltä, iskee välittömästi epävarmuus, että mitä hän tuntee.
Silti ihailen salaa sekä avoimestikin. - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mulla ei yleensä päässä liiku mitään, ehkä vasta tunnin päästä. Enää ei uskalla oikein silmiinkåän katsoa, osittain siksi, kun iskee epävarmuus, toisaalta, en tiedä miten itse reagoin. Voisin ensin alkaa nauramaan ja siitä sujuvasti itkemään. Loukkaisiko naurni häntä, vaikka kyse olisikin siitä että tunteet menee jotenkin yli, varmaankin.
Toisena päivänä voi olla eri lailla. Ja jos hän vaikuttaa etäiseltä, iskee välittömästi epävarmuus, että mitä hän tuntee.
Silti ihailen salaa sekä avoimestikin.Minua ei häirikkö ole kiinnostanut enää moneen vuoteen! Seuraava näkeminen sitten onkin sellainen, että hän varmasti ymmärtää jättää minut rauhaan!
- Anonyymi00068
Kenen kohttamisella mitä niiltä ny muka voi odottaa
- Anonyymi00071
Että olemme hiljaa ja kuuntelemme toisiamme ja kerrot mitä haluat
- Anonyymi00075
Sinut elämääni
- Anonyymi00081
Ehkä hän odottaa samaa toisinpäin.
- Anonyymi00076
Vielä Rakkaani, että tekisit meille liha makaroni laatikon ja otettaisiin sitten pikku päiväunet peitoissa ja pikkuinen välillämme tuti suussa
- Anonyymi00078
Tämä oli jotenkin hauska kommentti, mutta nämä sun jutut vie multa yöunet..
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Tämä oli jotenkin hauska kommentti, mutta nämä sun jutut vie multa yöunet..
Anteeksi
- Anonyymi00082
Oon vihtuillu tämänkin ketjun läpi
- Anonyymi00083
Pieniä asioita, hymyä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Huumoria ja ehkä sitä vilkaisua joka kertoisi molemmille että osuin.
https://www.youtube.com/watch?v=hYbmQHFZ40g&list=RDhYbmQHFZ40g&start_radio=1 - Anonyymi00084UUSI
Riippuu kenen kohtaamiselta mu hänen pillua eipä hänellä ole itsestään muuta tarjota ollu jonkun toisen kanssa ni tee silläkään mitään
- Anonyymi00085UUSI
väkipoakolla olisi vietävä kaikki poliisien komisariot vankiloihin jotta maailma pelastuisi.
- Anonyymi00086UUSI
Se*siä. Turha mitään aikailla.
- Anonyymi00087UUSI
Seksiä saan riittävästi kotoa. Se ei kiinnosta.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Seksiä saan riittävästi kotoa. Se ei kiinnosta.
Mikä sua kiinnostaa sitten?
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mikä sua kiinnostaa sitten?
Ystävyys vaikka. Tai yhteiset työkuviot.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ystävyys vaikka. Tai yhteiset työkuviot.
Just..
- Anonyymi00089UUSI
Soita mulle predaattori
- Anonyymi00090UUSI
Ei kun luultavasti tykkäät nimestä predaattori sanotaan vain stalkkeri.
- Anonyymi00091UUSI
Tuskin nähdään enää. Siltä vaikuttaa. Jos niin kävisi, niin en odota mitään, niin en pety ja jos pelkkä näkeminen ilahduttaa, niin vaikea pettyä. 😃
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127679Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634