Alkaa usko ja toivokin loppua jo tässä sopivan miehen etsinnässä. Maaginen 30vee iski plakkariin ja olen edelleen sinkku. Elämä on ihanaa ja on vapaus harrastaa ja se on tottakai kivaa, mutta kun haluaisin tehdä juttuja sen oman kumppanin kanssa, rakentaa pesää ja lopulta tehdä pikkuisia. Haluaisin perheen. En halua yh:ksi. Suhteita on takana monia, kaikki kaatuneet syystä taikka toisesta. Yksi oli oikea katastrofi ja sääliksi käy eksän eksää ja eksän tulevia kumppaneita...
Missä ovat kunnolliset miehet, jotka eivät ole toisella kierroksella? Kemioita ja yhteneviä elämänarvoja unohtamatta. Tuntuu ihan mahdottomalta.
Itse olen hyvännäköinen, fiksu, koulutettu, hyvässä työssä, ookoo palkka...kysyntää on, mutten vaan pysty löytämään sitä sopivaa, jonka kanssa mätsäisi oikeen tosissaan ja pysyvästi.
Kohta epätoivoinen sinkku
71
688
Vastaukset
- 11
Niinpä ja kun ikää tulee vielä lisää niin ennen pitkää huomaat että parempi olla perso kuin nirso.
- Tämä selvää!
Mieluummin toisella kieroksella oleva MIES kuin p/s kokematon oppilapsi eli atmi.
- Se kokeneempi rouva
Juuri näin. On kaikille parasta kun atmien annetaan murehtia omaa surkeuttaan ihan omassa rauhassaan.
Atmi = yhteiskunnan ongelmajäte. - kokematon poika 27v
Se kokeneempi rouva kirjoitti:
Juuri näin. On kaikille parasta kun atmien annetaan murehtia omaa surkeuttaan ihan omassa rauhassaan.
Atmi = yhteiskunnan ongelmajäte.Epäreilua!
- Naimakokenut nainen
kokematon poika 27v kirjoitti:
Epäreilua!
Ei ole. Luonnonlakien mukaista. Paskasakka jää alimmaksi.
- ATMaster
Naimakokenut nainen kirjoitti:
Ei ole. Luonnonlakien mukaista. Paskasakka jää alimmaksi.
Eli sinun mukaasi kaikki ihmiset jotka muuten olisivat kunnon kansalaisia ja muuten rehtejä mutta koska eivät onnistu hankkimaan itselleen kumppania syystä tai toisesta ovat säälittävää pohjasakkaa? Mielenkiintoinen ajatusmaailma sinulla kyllä...
- ......
"Suhteita on takana monia, kaikki kaatuneet syystä taikka toisesta."
En huoli, sussa on oltava jotain pahasti vialla kun valkkaat niin huonoja miehiä tai et saa suhteita pysymään kasassa. Sitten paniikissa tartut johonkin hätävaraan jonka pitää sulle lapset hedelmöittää. No thanks.- ei kelpaa mullekaan
Luet siis itsesi hätävaraksi.
- .....
ei kelpaa mullekaan kirjoitti:
Luet siis itsesi hätävaraksi.
Nämä "juoksut on juostu ja baaripanot pantu nyt pitäis saada perhe ja lapsia, mielellään kesähäät ja pullat heti uuniin" -naikkoset pitää kaikkia miehiä hätävarana kun se unelmien prinssi josta pikkutytöstä asti unelmoi ei löytynytkään.
- ette pysy jutuissann
..... kirjoitti:
Nämä "juoksut on juostu ja baaripanot pantu nyt pitäis saada perhe ja lapsia, mielellään kesähäät ja pullat heti uuniin" -naikkoset pitää kaikkia miehiä hätävarana kun se unelmien prinssi josta pikkutytöstä asti unelmoi ei löytynytkään.
Ja mitä väliä sillä sitten on? Kumpikin saisi puolison ja eläisi elämänsä onnellisena lopuun asti. Eikö tuo vastaisi samaa kuin miehen "järki" valinta puolison suhteen. Eihän miehetkään etsi sitä elämänsä rakkautta vaan kunhan on joku, miten tämä eroaa siitä?
- .....
ette pysy jutuissann kirjoitti:
Ja mitä väliä sillä sitten on? Kumpikin saisi puolison ja eläisi elämänsä onnellisena lopuun asti. Eikö tuo vastaisi samaa kuin miehen "järki" valinta puolison suhteen. Eihän miehetkään etsi sitä elämänsä rakkautta vaan kunhan on joku, miten tämä eroaa siitä?
Sääliksi käy miestä joka tällaiseen epätoivoiseen jämänaiseen haksahtaa. Siinä ei paljon yhteensopivuuttakaan varmaan mietitä kun pitää äkkiä saada joku.
- 444567453312654
..... kirjoitti:
Sääliksi käy miestä joka tällaiseen epätoivoiseen jämänaiseen haksahtaa. Siinä ei paljon yhteensopivuuttakaan varmaan mietitä kun pitää äkkiä saada joku.
Aivan samalla periaatteella miehet metsästää naista. Kunhan vaan on joku. Mies vaan on niin pinnallinen ja teennäinen ettei pysty hyväksymään naiselta samaa.
Tosiasiassa voitte olla huoletta. ATM ei ole vaihtoehto 30, 40, 50, 60 tai kuolemankaan jälkeen. Nainen on mieluummin yksin kuin huolii jonkun ATM olmin. - ATMaster
"Eihän miehetkään etsi sitä elämänsä rakkautta vaan kunhan on joku, miten tämä eroaa siitä?"
"Aivan samalla periaatteella miehet metsästää naista. Kunhan vaan on joku. Mies vaan on niin pinnallinen ja teennäinen ettei pysty hyväksymään naiselta samaa."
Aika inhottavaa yleistystä että miehet eivät välitä mistään muusta kuin siitä että löytyy pillu siitä viereltä jota tökkiä aina vähän väliä kun siltä tuntuu tai että meitä ei kiinnostaisi kuka siinä vierellä olisi kunhan siinä nyt vain olisi se joku. Surullista jos olette törmänneet vain tälläisiin tyyppeihin, mutta minkäs teet, meitä kun on moneksi, niin naisia kuin miehiä.
Itse ainaskin toivon löytäväni sellaisen naisen jonka kanssa tehdä kaikkea, jota rakastaa ja saa sitä samaa vastavuoroisesti. - Torrential
444567453312654 kirjoitti:
Aivan samalla periaatteella miehet metsästää naista. Kunhan vaan on joku. Mies vaan on niin pinnallinen ja teennäinen ettei pysty hyväksymään naiselta samaa.
Tosiasiassa voitte olla huoletta. ATM ei ole vaihtoehto 30, 40, 50, 60 tai kuolemankaan jälkeen. Nainen on mieluummin yksin kuin huolii jonkun ATM olmin.Tuota minäkin olen yrittänyt tolkuttaa kun tälläkin palstalla hoetaan, että jos vain ne ATM:t huolisivat yh-naiset tai oman ikäisensä naiset tai jopa hieman itseänsä vanhemmat naiset niin silloin ATM:kin saisivat naisen.
Tuohan on huvittava olettamus, että se ATM kelpaisi yh-naisille tai ATM:n itsensä ikäisille naisille mutta kun se ATM on ronkeli. Eihän se nyt noin todellisessa elämässä mene. Mitä ihmeen annettavaa parisuhteista täysin kokemattomalla aikuisella miehellä olisi naisille joilla on paljon suhteita takana? Tuollainen asetelma ei koskaan voisi olla tasa-arvoinen. - Heinrich
"Kumpikin saisi puolison ja eläisi elämänsä onnellisena lopuun asti."
Vaarana on avioero, sillä en kuvittele tällaisen suhteen kestävän loppuelämää. Jos naista alkaakin siinä seitsemän vuoden kohdilla kaduttamaan "tylsä" elämä miehen kanssa, johon on vain tyydytty. Ruohohan on selvästi vihreämpää muualla, ja siitä vihreydestä on paljonkin kokemusta niiltä "baarivuosilta".
Suomi onneksi on yksi edullisimmista maista ottaa avioero, mutta silti...
- Ap
Kaippa mussa sitten on pahasti jotain vialla, kun olen törmännyt huonoihin miehiin tai jos en huonoihin, niin kuitenkin vääriin. Vaikea sanoa. Jollekin toiselle kaikki eksäni ovat varmasti sopivia tätä yhtä psykopaattia lukuunottamatta, mutta meillä ei juttu luistanut. Pari suhdetta on kaatunut kaukosuhteena. Yksi kaatui miehen epätietoisuuteen, haluaako hän lapsia vai ei (se aiheutti paljon jännitettä välillemme ja alkoi vaikuttaa arkielämään ja sitten hän jätti minut. Asia ei ollut ihan yksinkertainen, niinkuin se harvoin on :D ). Silläpä sinkku olen edelleen, kun en paniikissa tartu mihinkään hätävaraan.
Toisella kierroksella oleva voisi olla ok muuten, mutta en halua mitään eksiä roikkumaan siihen, ja niitä väistämättä on. Eli ei. Uusperhe ei ole mun juttu, kokeiltu on sekin. Miehen ja miehen eksän pitäisi olla niin älyttömän fiksuja toimissaan, jotta siihen suostuisin. Niin ei ollut, enkä oikein halua siihen soppaan itseäni enää laittaa. Eli ei. - ***
Ehkä olet vaan liian hyvä meille tavallisille suomalaismiehille? Ei me kestetä kauneuttasi kun aina saisi pelätä että muut miehet on iskemässä sinua. Olet vielä koulutettukin joten tuntisimme itsemme tyhmäksi seurassasi ja palkassakin luultavasti jäisimme jälkeen.
Ainakin naisten mukaan tämä on useimmiten syynä ja luulisi heidän tietävän fiksuina ja koulutettuina tämänkin asian.Ovat todennäköisesti opiskelleet epätieteitä, tai pseudoscienceä. Fiksuudesta en myöskään menisi takuuseen.
- joku on sitten fiksu
m36-intj kirjoitti:
Ovat todennäköisesti opiskelleet epätieteitä, tai pseudoscienceä. Fiksuudesta en myöskään menisi takuuseen.
Milläs fysiikan opilla meinasit fiksu mies murjaista niille tuleville lapsillesi äidin? Siis paljonko tuossa parinvalinnassa on apua ns. kovista tieteistä?
- rrrqqwrq
joku on sitten fiksu kirjoitti:
Milläs fysiikan opilla meinasit fiksu mies murjaista niille tuleville lapsillesi äidin? Siis paljonko tuossa parinvalinnassa on apua ns. kovista tieteistä?
m36-intj rakentaa itselleen naisen. http://www.imdb.com/title/tt0090305/ vai olisiko ennemminkin tämä http://www.imdb.com/title/tt0805564/
- Hullu mikä hullu
joku on sitten fiksu kirjoitti:
Se kasvattaa toisessa petrimaljassa tulevien lapsiensa äidin ja toisessa itselleen uusia hampaita.
Kyllä luit oikein. Että tämmöinen tiedemies se on. Hullu mikä hullu kirjoitti:
Se kasvattaa toisessa petrimaljassa tulevien lapsiensa äidin ja toisessa itselleen uusia hampaita.
Kyllä luit oikein. Että tämmöinen tiedemies se on.?
Mitä valheita sinäkin levittelet. Itse asiassa oma kiinnostuksenkohteeni liittyy kuolemattomuuteen. Nimittäin jos on itse kuolematon (eli ei voi kuolla vanhuuteen) ei välttämättä tarvitse mitään jälkikasvuakaan. Elegantti ratkaisu jos mikä, ja säästää monelta ongelmalta.- ...
m36-intj kirjoitti:
?
Mitä valheita sinäkin levittelet. Itse asiassa oma kiinnostuksenkohteeni liittyy kuolemattomuuteen. Nimittäin jos on itse kuolematon (eli ei voi kuolla vanhuuteen) ei välttämättä tarvitse mitään jälkikasvuakaan. Elegantti ratkaisu jos mikä, ja säästää monelta ongelmalta.Olet melkein yhtä hauska kuin Mies1985. Onko sinullakin jokin autismin muoto?
- Ap
m36-intj kirjoitti:
Ovat todennäköisesti opiskelleet epätieteitä, tai pseudoscienceä. Fiksuudesta en myöskään menisi takuuseen.
Luonnontieteitä ;) matematiikkaa, fysiikkaa, kemiaa, biologiaa...
Ap kirjoitti:
Luonnontieteitä ;) matematiikkaa, fysiikkaa, kemiaa, biologiaa...
Lieneeköhän tässä joku feikki taas takana. Mutta oikeanlaiselta kuulostaa. Mikä olikaan koulutuksesi?
- Ap
m36-intj kirjoitti:
Lieneeköhän tässä joku feikki taas takana. Mutta oikeanlaiselta kuulostaa. Mikä olikaan koulutuksesi?
Insinööri. Lukion jälkeen opiskelin yliopistossa, mutta keskeytin. Oma ala löytyi AMK:sta.
Ap kirjoitti:
Insinööri. Lukion jälkeen opiskelin yliopistossa, mutta keskeytin. Oma ala löytyi AMK:sta.
Hmm. Ei kuulostanut niin hyvältä. Mikseivät yliopisto-opinnot maistuneet?
- vilpitön mies
m36-intj kirjoitti:
?
Mitä valheita sinäkin levittelet. Itse asiassa oma kiinnostuksenkohteeni liittyy kuolemattomuuteen. Nimittäin jos on itse kuolematon (eli ei voi kuolla vanhuuteen) ei välttämättä tarvitse mitään jälkikasvuakaan. Elegantti ratkaisu jos mikä, ja säästää monelta ongelmalta.Jos keksit keinot kuolemattomuuteen, niin laita viesti myös palstalle, jooko?
- Ap
m36-intj kirjoitti:
Hmm. Ei kuulostanut niin hyvältä. Mikseivät yliopisto-opinnot maistuneet?
Halusin enemmän käytäntöä. Yliopistossa luin matikkaa ja fysiikkaa. Ei se sitten lämmittänyt mieltä. Nyt voisin kyllä palata yliopistoon, mutta maisterin tutkinnolla ei ole tällä haavaa mitään iloa, että sitten pitäis vähintään tohtoriksi. Diplomiksi tietysti voisi harkita. Nykyinen työnantaja kurssittaa varsin kattavasti, vaikka titteleitä siitä ei irtoa tietenkään. Enpä tiedä. En varsinaisesti ole koskaan ollut mikään lukutoukka.
- kunnollinen ja ruma
Aloittaja on taatusti niin ronkeli ettei kelpaa muu kuin todella komea ja varakas ja naamavärkki on varmaan aloittajalle kaikki kaikessa. Sen takia se ei löydä ketään. Niin kuin 995 niisytä naisista jotka valittaa ettei löydy ketään.
- kunnollinen ja ruma
Aloittaja on taatusti niin ronkeli ettei kelpaa muu kuin todella komea ja varakas ja naamavärkki on varmaan aloittajalle kaikki kaikessa. Sen takia se ei löydä ketään. Niin kuin 99% niistä naisista jotka valittaa ettei löydy ketään.
- =)(/&%¤
Siksi kun rumalla miehellä ei tee mitään. Ei kukaan täysijärkinen halua olla ruman kanssa.
- kunnollinen ja ruma
=)(/&%¤ kirjoitti:
Siksi kun rumalla miehellä ei tee mitään. Ei kukaan täysijärkinen halua olla ruman kanssa.
Rumilla on käytöstapoja ja ne on luotettavia eivätkä hypi toisen punkkaan tilaisuuden tullen.
- )(/&¤%%/&()
kunnollinen ja ruma kirjoitti:
Rumilla on käytöstapoja ja ne on luotettavia eivätkä hypi toisen punkkaan tilaisuuden tullen.
Eihän ne hypi kun niitä ei kukaan huoli. Ihan yhtä turha väite kuin jos minä sanoisin olevani maailman nopein juoksija jos vain viitsisin juosta.
- kunnollinen ja ruma
)(/&¤%%/&() kirjoitti:
Eihän ne hypi kun niitä ei kukaan huoli. Ihan yhtä turha väite kuin jos minä sanoisin olevani maailman nopein juoksija jos vain viitsisin juosta.
Naisten on si turha valittaa ettei ketään löydy. Kyllä ruma olisi paljon parempi mies kui se pleijeri joka hyppii kukasta kukaan. Naisten olisi hyvä oppia suvaitsevaisuutta rumia miehiä kohtaan
- ATMaster
)(/&¤%%/&() kirjoitti:
Ja sinä tunnet nämä rumat ihmiset ja heidän käytöstapansa? Se on mahdollisesti turha väite etteikö rumakin hyppelisi punkasta toiseen tilaisuuden tullen mutta hän puhuikin todennäköisyyksistä nytten. Hieman lapsellinen vastaus kyllä sinulta...
- 5
Niinpä, tuollaista se on paljon käytetyn naisen vuodatus, nuoruus on mennyt kokemuksia kartuttaessa ja alkaa kohta olla peruskorjauksen aika.
Mikäli mies meinaa vakavasti niin ei se paljon käytettyjä katsele. - sivusta katsoja
Aloittaja on joutunut jonkun juopon tai narsistin pauloihin aikaisemmin kun ensin luuli et mies onkin se unelmien poikamies. Ja nyt täällä kirjoittelee ja valittaa kun ei löydy ketään
- Lainvoimalla rannall
Väärin. Ketään ei löydy- on sontaa. Aina löytyy joku, tarjolla on nyhveröitä, pelimiehiä ym. joutavaa. Se kunnollinen mies vain on kiven alla. Ja sen eteen kannataa nähdä vaivaa.
- Ap
Juu, näin pääsi käymään, mutta pääsin pois ja aika vikkelään vieläpä :)
Miesmakuni on ulkonäköön liittyen valtavirrasta poikkeava. Kaikki mieheni ovat olleet jollain tapaa persoonallisen näköisiä, jonkun mielestä rumiakin, mutta mun mielestä todella komeita. Pääosin hoikkia tai normaaleita vartaloltaan, löytyy myös atleetteja ja yksi ns. läski.
Olen hyvännäköinen, mutten todellakaan mikään prinsessa. Kädessä pysyy niin tiskiharja kuin porakin. Meikkiä en juuri käytä koskaan, uloslähtiessä tietty. Enkä ole mikään fitnessmalli vaan tällainen urheilullinen normaalivartaloinen nainen, jolla löytyy hiukan rasvaakin ja sellua, mutten ole ylipainoinen.
Nämä vastaukset kertovat aika paljon tarjolla olevasta ihmismateriaalista. Ei se ihme, ettei hyvää löydä helpolla.. - Ei kelpaa
Ap kirjoitti:
Juu, näin pääsi käymään, mutta pääsin pois ja aika vikkelään vieläpä :)
Miesmakuni on ulkonäköön liittyen valtavirrasta poikkeava. Kaikki mieheni ovat olleet jollain tapaa persoonallisen näköisiä, jonkun mielestä rumiakin, mutta mun mielestä todella komeita. Pääosin hoikkia tai normaaleita vartaloltaan, löytyy myös atleetteja ja yksi ns. läski.
Olen hyvännäköinen, mutten todellakaan mikään prinsessa. Kädessä pysyy niin tiskiharja kuin porakin. Meikkiä en juuri käytä koskaan, uloslähtiessä tietty. Enkä ole mikään fitnessmalli vaan tällainen urheilullinen normaalivartaloinen nainen, jolla löytyy hiukan rasvaakin ja sellua, mutten ole ylipainoinen.
Nämä vastaukset kertovat aika paljon tarjolla olevasta ihmismateriaalista. Ei se ihme, ettei hyvää löydä helpolla..Ei me olla sulle tarjolla. Usko jo.
- bncvxz
hohhoijaa, kuinka voikaan tuon ap:n tarina olla niin tyypillinen. Kaikki avaintermit on mainittu. Ihanaa ja kivaa, kaikki miehet jättää, 30v täyteen, ymmärrys, ei lapsia, haluaa perheen, paniikki, kunnolinen komea mies, mä oon kaunis ja fiksu, mussa ei oo ikinä mitään vikaa, tuntuu mahdottomalta.....
- Ap
Jokaisesta ihmissuhdesopasta olen oppinut ja mennyt itseeni. Jokaisesta sopasta olen etsinyt syyt, miksi eroon päädyttiin, mitä olisin voinut tehdä toisin. En ole täydellinen, enkä etsi täydellistä.
Lyö sinäkin lyötyä siinä sitten :D
- 12
Tuntuu että tuo ap on ylläpitäjän provo, jotta saa jotain äksöniä tähän loosiin.
Ei kukaan nainen voi olla noin höplästä vedettävän yksinkertainen.- Ap
Selitä "höplästä vedettävän yksinkertainen". Miten mua nyt on vedetty höplästä?
- Höplän höylääjä
Ap kirjoitti:
Selitä "höplästä vedettävän yksinkertainen". Miten mua nyt on vedetty höplästä?
Kyllä sua on joku vetänyt höplään ja oikein kunnolla. Sanoithan itsekin että suhteita on ollut useita.
- Ap
Höplän höylääjä kirjoitti:
Kyllä sua on joku vetänyt höplään ja oikein kunnolla. Sanoithan itsekin että suhteita on ollut useita.
Kyllä kerran on vedetty höplästä oikeen ison kaavan kautta :D Kerrankos sitä jos toisenkin ;) Oppiihan siitäkin, vaan en usko, että kaikki oppi olisi suoraan hyväksi..
- 11
Ap kirjoitti:
Kyllä kerran on vedetty höplästä oikeen ison kaavan kautta :D Kerrankos sitä jos toisenkin ;) Oppiihan siitäkin, vaan en usko, että kaikki oppi olisi suoraan hyväksi..
Et nyt taida oikein ymmärtää jutun juurta.
- Ap
11 kirjoitti:
Et nyt taida oikein ymmärtää jutun juurta.
En. Jotkut osaa pysyä keskuteluissa aiheessa ja toiset eivät...
- sinkkunainen N
Kylläpä olet saanut valitettavan paljon kaikkea muuta kuin asiallisia vastauksia. Eiköhän ole ihan luonnollista, että kolmekymppisenä nainen pohtii enemmän ja enemmän perheen "perustamista". Vaikka enemmänhän kysymyksesi koski kai kumppanin löytämistä. Itse erosin pitkästä suhteesta 33-vuotiaana, ja silloin tuntui kuin samalla olisi jo kaatuneet toiveet omasta lapsestakin. Vuodet vaihtuvat, ja vähitellen olen valmistautunut ajatukseen, että voi olla ettei minusta tule koskaan äitiä.
Minäkin toivoisin löytäväni ihmisen, jonka kanssa olisi hyvä olla mutta en myöskään halua mitään hätävaraa. Elämä ei mene minkään tietyn kaavan mukaan ja ihmissuhteet ovat erilaisia, kuten itsekin kerroit, esim. voi olla hyvä suhde mutta entä jos toinen toivoisi lasta ja toinen ei. Joidenkin perhe-elämä taas on kaikkea muuta kuin he olisivat toivoneet.
On tietysti erilaista aloittaa suhde miehen kanssa, jolla on jo lapsia, verrattuna lapsettomaan. Toisaalta miehellä, joka on myös isä, on erilaista elämänkokemusta lasten myötä, mikä voi olla myös tosi positiivinen seikka.
Mielestäni on turha alkaa asiasta liiaksi stressaamaankaan. Tuskinpa sinussa mitään suurta "vikaa" on. Vaikutti siltä että olet pohtinut mitä jostakin suhteesta voi oppia, niin omasta itsestään kuin toisista.
Joskus tuntuu, että silloin kun kaikista vähiten odottaa mitään tapahtuvan, tapaakin kiinnostavan ihmisen. Parhaassa tapauksessa hän on se, jonka kanssa voi rakentaa jotakin pysyvää. Näissä toiveissa... hyvää kevättä :)- Ap
Näyttää olevan tämän palstan tarkoitus tämä ihmisten mollaaminen. Tämä viimeisin suhteentynkä taikka tapailemani mies oli hänkin jo isä. Osottautui kuitenkin, että taustalla on erittäin katkera ex ja asioiden sopiminen pahasti puolitiessä, eikä miehellä ole ajankohtaista aikomusta saada asioita kuntoon. Miehelle toimii nykyjärjestely, joten mikäs siinä. Kun kuvioihin astuu uusi nainen ja siitä sitten edeten yhteenmuuttamista ja yhteisen perheen perustamista, niin entisten kuvioiden pitäisi olla kyllä jo kunnossa ennen sitä. Että puihin meni taas. Harmittaa vain, kun meni siihenkin useampi kuukausi ennen kuin mulle selvisi tämä asia...
Enemmän aloitus koski tosiaan sen hyvän ja sopivan kumppanin löytämistä. En pysty tekemään mitään järkivalintaa miehen suhteen. Etsin sitä, jolle myös sydämeni sykkii. Hätävara ei sitä saa aikaiseksi, joten ei onnistu. Olen tehnyt myös päätöksen pelkällä sydämellä ja siinä mua vedätettiin urakalla. Kaikesta onneksi pääsee pois.
Toivotaan, että pian löydämme kumppanit, joiden kanssa voi elää mukavasti molemminpuolisesti kunnioittaen :) Mukavaa kevättä sinullekin!
- Ei jaksa
"Itse olen hyvännäköinen, fiksu, koulutettu, hyvässä työssä, ookoo palkka...kysyntää on, mutten vaan pysty löytämään sitä sopivaa, jonka kanssa mätsäisi oikeen tosissaan ja pysyvästi. "
No mikäs ongelma tässä on?
Sulla on kysyntää.
Aivan sana on "valitse" eikä "valita".
Joillakin kuule ei ole lainkaan valinnanvaraa. Paitsi jos haluaa juuri sellaisen "haluan perheen nyt heti apua olen 30! ja mulla ei ole muuta elämää enää kuin ura ja haluun nyt lapsen!"
tai sitten lihavia tai yh-äitejä joilla on jo lapsi.
Kolmekymppisenä miehenä jolla ei ole lapsia huomaa että tarjolla on vain joko ronkeleita naisia joille ei kelpaa kukaan tai sitten niitä joille tärkeintä lapsi, koti, lapsi, koti, ruoka, lapsi, koti, ruoka.
On toki kivaa löytää kumppani, mutta ajatus vain pesän rakentamisesta ja "pikkuisten hankkimisesta" on oikeasti rasittava varsinkin jos tuntuu että naisella ei ole muuta elämää ja miehestä kiinnostuu vain että voi saavuttaa nuo "unelmat".- Ap
Onneksi mulla on muukin elämä ;) enemmän haluaisin kokea kumppanuutta ja perheen perustaminen on se luonnollinen jatkumo. Nyt voin taas hylätä ne ajatukset piiiiitkäksi ajaksi. Se on se biologinen kello, joka saa ajattelemaan vauvoja. Tulee haikea mieli aina, kun joku ystävistäni tulee raskaaksi tai saa vauvan. Itse taivallan tätä polkua yksin, tai onhan mulla eläimiä ;) harrastan monenmoista koiran kanssa. En kuitenkaan ole niin ailahteleva hormoonieni kanssa, että tekisin lapsia kenen kanssa tahansa. Järki voittaa sen kamppailun. Mulla on onneksi omakin elämä ja varsin mukava sellainen. En tarvitse miestä täyttämään mitään tyhjiötä elämässäni enkä tuomaan mitään lisäaktiviteetteja. Vaan olisi se niin mahdottoman mukavaa jakaa arki jonkun kanssa ja harrastaa yhdessä.
Avainsana on valitse. Hmm...tässähän se perimmäinen ongelma on, kun kohdalle osuneet vaihtoehdot eivät ole sopivia. - sinkkunainen N
Ap kirjoitti:
Onneksi mulla on muukin elämä ;) enemmän haluaisin kokea kumppanuutta ja perheen perustaminen on se luonnollinen jatkumo. Nyt voin taas hylätä ne ajatukset piiiiitkäksi ajaksi. Se on se biologinen kello, joka saa ajattelemaan vauvoja. Tulee haikea mieli aina, kun joku ystävistäni tulee raskaaksi tai saa vauvan. Itse taivallan tätä polkua yksin, tai onhan mulla eläimiä ;) harrastan monenmoista koiran kanssa. En kuitenkaan ole niin ailahteleva hormoonieni kanssa, että tekisin lapsia kenen kanssa tahansa. Järki voittaa sen kamppailun. Mulla on onneksi omakin elämä ja varsin mukava sellainen. En tarvitse miestä täyttämään mitään tyhjiötä elämässäni enkä tuomaan mitään lisäaktiviteetteja. Vaan olisi se niin mahdottoman mukavaa jakaa arki jonkun kanssa ja harrastaa yhdessä.
Avainsana on valitse. Hmm...tässähän se perimmäinen ongelma on, kun kohdalle osuneet vaihtoehdot eivät ole sopivia.Kiitos, Ap :)
Ja totta puhut, entisten kuvioiden pitäisi olla selviä ennen kuin uutta suhdetta voi alkaa. Katkerat eksät tai riidat lasten asioista... Vaikea tuollaisista on tietää missä mennään, kun uuteen ihmiseen on vasta tutustunut.
Samoilla linjoilla olen Ap:n kanssa, ei kumppaniaan voi "valita" vain järjellä, tai ainakaan minä en niin halua tehdä. Kyllä siinä toisessa ihmisessä täytyy olla "sitä jotakin". Tämä ei tarkoita mitään täydellisyyden tavoittelua, vaan uskon että jos sydän on mukana, silloin on tahtoa selvitä yhdessä myös niistä vaikeista päivistä, joita väistämättä joskus tulee. Juuri tätä olen pohdiskellut, kun olen tapaillut vähän aikaa itseni ikäistä sinkkumiestä, joka on "ihan kiva", vaikuttaa luotettavalta jne. mutta ei ainakaan vielä aiheuta minussa sen suurempia tunteita vaikka ystävänä häntä arvostankin. Esim. en kaipaa hänen luokseen siten kuin ihastunut/rakastunut kaipaa, jos ei olla nähty lähiaikoina. Millainen kiintymys on "riittävää"??
Eiköhän suurin osa ihmisistä pidä tärkeänä, että löytää ensin sen sopivan kumppanin. Tulee sitten lapsia tai ei. Itsekästä olisi lapsenkin kannalta jos mies olisi naiselle vain keino vauvaunelmien täyttämiseksi, niin kuin "Ei jaksa" antoi ymmärtää. Ehkä kolmekymppiselle miehelle kysymys "haluanko koskaan lapsia" ei ole vielä niin ajankohtainen kuin monelle samanikäiselle naiselle. - ihan kiva mies
sinkkunainen N kirjoitti:
Kiitos, Ap :)
Ja totta puhut, entisten kuvioiden pitäisi olla selviä ennen kuin uutta suhdetta voi alkaa. Katkerat eksät tai riidat lasten asioista... Vaikea tuollaisista on tietää missä mennään, kun uuteen ihmiseen on vasta tutustunut.
Samoilla linjoilla olen Ap:n kanssa, ei kumppaniaan voi "valita" vain järjellä, tai ainakaan minä en niin halua tehdä. Kyllä siinä toisessa ihmisessä täytyy olla "sitä jotakin". Tämä ei tarkoita mitään täydellisyyden tavoittelua, vaan uskon että jos sydän on mukana, silloin on tahtoa selvitä yhdessä myös niistä vaikeista päivistä, joita väistämättä joskus tulee. Juuri tätä olen pohdiskellut, kun olen tapaillut vähän aikaa itseni ikäistä sinkkumiestä, joka on "ihan kiva", vaikuttaa luotettavalta jne. mutta ei ainakaan vielä aiheuta minussa sen suurempia tunteita vaikka ystävänä häntä arvostankin. Esim. en kaipaa hänen luokseen siten kuin ihastunut/rakastunut kaipaa, jos ei olla nähty lähiaikoina. Millainen kiintymys on "riittävää"??
Eiköhän suurin osa ihmisistä pidä tärkeänä, että löytää ensin sen sopivan kumppanin. Tulee sitten lapsia tai ei. Itsekästä olisi lapsenkin kannalta jos mies olisi naiselle vain keino vauvaunelmien täyttämiseksi, niin kuin "Ei jaksa" antoi ymmärtää. Ehkä kolmekymppiselle miehelle kysymys "haluanko koskaan lapsia" ei ole vielä niin ajankohtainen kuin monelle samanikäiselle naiselle.Vaikka meneekin varmaan asian vierestä, mutta tämä "ihan kiva" -mies kuulosti niin tutulta etten malta olla kertomatta hänestä hieman enemmän. Olkoon hän vaikka minä tai kuka tahansa niistä tavallisista suomalaisista sinkkumiehistä jotka etsivät puolisoaan.
Hän saattaa olla mukava mies, ehkäpä hoitaa velvollisuutensa ilman suurempia moitteita. Hän käy treffeillä aina silloin kun sellaisille pääsee, yrittää olla mokaamatta, miettii mitä on viimeksi tehnyt väärin kun silloinkin oli vain "ihan kiva". Hän ymmärtää että kiintymyksen pitää olla molemminpuolista, mutta ihmettelee miksi se ei koskaan osu hänen kohdalleen.
Hän yrittää ajatella ihan järkevästi että naiset kiinnostuvat vain harvoista miehistä, mutta sekin lisää vain toivottomuuden tunnetta. Kun aina on sama lopputulos, niin miksi sitä viitsisi panostaa enää itseensä tai mihinkään muuhunkaan. Jos nyt töissä käy, niin eiköhän tuo riitä. Kun hakee kotimatkalla riittävästi olutta niin jaksaa niiden avulla taas seuraavaan arkiviikkoon tai päivään. Samalla hän tietää että nekin teoreettiset mahdollisuudet parisuhteeseen, jotka ennen olivat olemassa, katoavat kuin hiekka sormien välistä.
Eikä tämä ollut kannanotto minkään asian puolesta - kuvaus vain millaista voi "ihan kivan" miehen elämä olla. - Ap
ihan kiva mies kirjoitti:
Vaikka meneekin varmaan asian vierestä, mutta tämä "ihan kiva" -mies kuulosti niin tutulta etten malta olla kertomatta hänestä hieman enemmän. Olkoon hän vaikka minä tai kuka tahansa niistä tavallisista suomalaisista sinkkumiehistä jotka etsivät puolisoaan.
Hän saattaa olla mukava mies, ehkäpä hoitaa velvollisuutensa ilman suurempia moitteita. Hän käy treffeillä aina silloin kun sellaisille pääsee, yrittää olla mokaamatta, miettii mitä on viimeksi tehnyt väärin kun silloinkin oli vain "ihan kiva". Hän ymmärtää että kiintymyksen pitää olla molemminpuolista, mutta ihmettelee miksi se ei koskaan osu hänen kohdalleen.
Hän yrittää ajatella ihan järkevästi että naiset kiinnostuvat vain harvoista miehistä, mutta sekin lisää vain toivottomuuden tunnetta. Kun aina on sama lopputulos, niin miksi sitä viitsisi panostaa enää itseensä tai mihinkään muuhunkaan. Jos nyt töissä käy, niin eiköhän tuo riitä. Kun hakee kotimatkalla riittävästi olutta niin jaksaa niiden avulla taas seuraavaan arkiviikkoon tai päivään. Samalla hän tietää että nekin teoreettiset mahdollisuudet parisuhteeseen, jotka ennen olivat olemassa, katoavat kuin hiekka sormien välistä.
Eikä tämä ollut kannanotto minkään asian puolesta - kuvaus vain millaista voi "ihan kivan" miehen elämä olla.Tärkeintä ikinä on elää itselleen, jotta voi elää myös toiselle. Olet itse oman onnesi seppä. Tämä "ihan kiva" mies yrittää tekeytyä vaikka ja miksi, jotta saisi naisen, väärin. Ole oma itsesi. Etsii naista siksi, että olisi jotain muutakin tekemistä kuin oluen juonti töitten jälkeen, väärin! Voit elää sinkkunakin. Tämä on yksi syy, miksi niin moni suhde päätyy eroon! Kuvitellaan, että se tekemisen puute johtuu kumppanista ja perhesiteistä. Sitten erotaan ja heitetään kaikki romukoppaan. Sama menee sinkkunakin. Kuvitellaan, että se kumppani muuttaisi elämää ja toisi vipinää kinttuun. Hetkeksi näin käykin, mutta vuosien saatossa peli muuttuu. Oman elämän sisällöstä kukin vastaa ihan itse.
- ihan kiva mies
Ap kirjoitti:
Tärkeintä ikinä on elää itselleen, jotta voi elää myös toiselle. Olet itse oman onnesi seppä. Tämä "ihan kiva" mies yrittää tekeytyä vaikka ja miksi, jotta saisi naisen, väärin. Ole oma itsesi. Etsii naista siksi, että olisi jotain muutakin tekemistä kuin oluen juonti töitten jälkeen, väärin! Voit elää sinkkunakin. Tämä on yksi syy, miksi niin moni suhde päätyy eroon! Kuvitellaan, että se tekemisen puute johtuu kumppanista ja perhesiteistä. Sitten erotaan ja heitetään kaikki romukoppaan. Sama menee sinkkunakin. Kuvitellaan, että se kumppani muuttaisi elämää ja toisi vipinää kinttuun. Hetkeksi näin käykin, mutta vuosien saatossa peli muuttuu. Oman elämän sisällöstä kukin vastaa ihan itse.
Eiköhän tuo kaikki ole ihan yleisesti tiedossa. Tuskin kukaan sortuu kuvaamaani tilanteeseen koska ei tiedä että "jokainen vastaa oman elämänsä sisällöstä". Teoriasta toteutukseen on vielä matkaa ja naisilla se matka on kaikesta päätellen helpompi. Et voi täysin ymmärtää miehen elämää jos et ole sitä päivääkään elänyt.
Kirjoitin "häviäjän" näkökulmasta. Sinun teksti on "voittajan" kirjoittamaa. Samat mainiot yleispätevät ohjeet eivät välttämättä päde kaikkiin, niin mukavaa ja helppoa kuin se olisikin. - Ap
Eiköhän tuo kaikki ole ihan yleisesti tiedossa. Tuskin kukaan sortuu kuvaamaani tilanteeseen koska ei tiedä että "jokainen vastaa oman elämänsä sisällöstä". Teoriasta toteutukseen on vielä matkaa ja naisilla se matka on kaikesta päätellen helpompi. Et voi täysin ymmärtää miehen elämää jos et ole sitä päivääkään elänyt.
Kirjoitin "häviäjän" näkökulmasta. Sinun teksti on "voittajan" kirjoittamaa. Samat mainiot yleispätevät ohjeet eivät välttämättä päde kaikkiin, niin mukavaa ja helppoa kuin se olisikin.Itse asiassa hirveen moni sortuu tuohon harhakuvitelmaan. Vastuu elämän sisällöstä vieritetään kumppanille tai sen puutteelle. Suhteessa elävät syyttelevät toisiaan, kun toinen jättää toisen kotiin yksin ja lähtee rillumaan kavereitten kanssa...kuinka usein tästä saa kuulla? Aika usein... Jos olisi selkeämpi oma elämä ja tietoisuus siitä mitä itse haluaa milloinkin tehdä, riittävästi tekemistä kumppanin kanssa ja ilman, ei tällaista riitaa tulisi.
- sinkkunainen N
Vaikka meneekin varmaan asian vierestä, mutta tämä "ihan kiva" -mies kuulosti niin tutulta etten malta olla kertomatta hänestä hieman enemmän. Olkoon hän vaikka minä tai kuka tahansa niistä tavallisista suomalaisista sinkkumiehistä jotka etsivät puolisoaan.
Eikä tämä ollut kannanotto minkään asian puolesta - kuvaus vain millaista voi "ihan kivan" miehen elämä olla.Jäin miettimään, että eikös kuvauksesi "ihan kivan" miehen elämästä sovi perusasetelmiltaan sinkun elämän kuvaukseksi, sukupuoleen katsomatta? Yhtälailla naisetkin kokevat pettymyksiä treffeillä tai huomaavat oman kiinnostuksensa olevan yksipuolista... tuntevat yksinäisyyttä ja toivottomuuttakin. Se on tietysti oma valinta, hakeeko sen olutlastin matkalla töistä kotiin vai lähteekö sen sijaan vaikka lenkille.
- Ap
sinkkunainen N kirjoitti:
Jäin miettimään, että eikös kuvauksesi "ihan kivan" miehen elämästä sovi perusasetelmiltaan sinkun elämän kuvaukseksi, sukupuoleen katsomatta? Yhtälailla naisetkin kokevat pettymyksiä treffeillä tai huomaavat oman kiinnostuksensa olevan yksipuolista... tuntevat yksinäisyyttä ja toivottomuuttakin. Se on tietysti oma valinta, hakeeko sen olutlastin matkalla töistä kotiin vai lähteekö sen sijaan vaikka lenkille.
Sopii molempiin sukupuoliin. Naisille se olutkeissi on useimmiten possumunkki tmv. Lopputulos on aivan eri, jos keksii elämäänsä muuta sisältöä, kuten lähtee lenkille. Ekasta vaihtoehdosta syntyy alkoholisoitunut kaljamahainen mies tai ylipainoinen nainen (molemmat itsesäälissä rypeviä). Ja toinen, lenkkeily, vaikuttaa fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiin.
- ihan kiva mies
Ap kirjoitti:
Sopii molempiin sukupuoliin. Naisille se olutkeissi on useimmiten possumunkki tmv. Lopputulos on aivan eri, jos keksii elämäänsä muuta sisältöä, kuten lähtee lenkille. Ekasta vaihtoehdosta syntyy alkoholisoitunut kaljamahainen mies tai ylipainoinen nainen (molemmat itsesäälissä rypeviä). Ja toinen, lenkkeily, vaikuttaa fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiin.
Arvasin että tämä menee terveysvalistuksen puolelle, mutta ei siinä mitään. Jos kuitenkin katselee ihmisiä, niin huomaa että moni on lähtenyt kaljalle sen lenkin sijasta. Ilmeisesti kaikki ovat vaan tehneet sen valinnan? Tai sitten jotkut ovat kokeneet sinkkuelämän niin raskaaksi että voimat eivät riitä enää juoksemiseen kun on täysi työ elää itsensä kanssa.
Tarkoitukseni oli kuvata sitä kuinka hyvin kaikki voi alkaa ja kuinka mitättömistä syistä kaikki voi mennä pieleen. Mies saattaa joutua treffailemaan lukemattoman monta kertaa ja aina hänet laitetaan "ihan kiva" lokeroon. Vaikka hänessä ei edes olisi mitään erityistä vikaa. Täytyisi olla lehmän hermot ja sarvikuonon nahka jos se ei pidemmän päälle tuntuisi missään.
Kaikki eivät vaan kestä armeijassa. Kaikki eivät kestä työelämässä. Kaikki eivät kestä sinkkuelämää. Joka ryhmässä löytyy keskeyttäneitä, ihan kunnon miehiä ja naisia. Heissä ei vaan satu olemaan "sitä jotakin". - Ap
Arvasin että tämä menee terveysvalistuksen puolelle, mutta ei siinä mitään. Jos kuitenkin katselee ihmisiä, niin huomaa että moni on lähtenyt kaljalle sen lenkin sijasta. Ilmeisesti kaikki ovat vaan tehneet sen valinnan? Tai sitten jotkut ovat kokeneet sinkkuelämän niin raskaaksi että voimat eivät riitä enää juoksemiseen kun on täysi työ elää itsensä kanssa.
Tarkoitukseni oli kuvata sitä kuinka hyvin kaikki voi alkaa ja kuinka mitättömistä syistä kaikki voi mennä pieleen. Mies saattaa joutua treffailemaan lukemattoman monta kertaa ja aina hänet laitetaan "ihan kiva" lokeroon. Vaikka hänessä ei edes olisi mitään erityistä vikaa. Täytyisi olla lehmän hermot ja sarvikuonon nahka jos se ei pidemmän päälle tuntuisi missään.
Kaikki eivät vaan kestä armeijassa. Kaikki eivät kestä työelämässä. Kaikki eivät kestä sinkkuelämää. Joka ryhmässä löytyy keskeyttäneitä, ihan kunnon miehiä ja naisia. Heissä ei vaan satu olemaan "sitä jotakin".Kurjempi juttu, jos "sitä jotakin" ei ole. Mulla on päinvastainen ongelma. Mulla sitä jotakin on alkua ajatellen ja monikin haluaisi minut, mutta minut saadessaan, ei sitten kuitenkaan haluta pitää. Tuntuu todella kurjalle sekin. Sitä alkaa kyseenalaistaa omaa itseään ja etsimään vikoja vian päälle. Miksi aina kaikki menee mönkään? Hirveästi olen kasvanut ihmisenä tässä pyörityksessä, muuttanut monia tapoja, tullut suvaitsevaiseksi erilaisuutta kohtaan. Mielellään teen kompromisseja ja mieluummin neuvottelen kuin riitelen. Olen myös oppinut riitelemään rakentavammin. Ei enää kiinnosta pikkuseikat, kuten kuinka kauan mies lojuuttaa likaisia sukkiaan sängyn vieressä ennen kuin vie ne pyykkikoriin...pikkujuttuja, ei merkitystä.
Miehille olen kuin illuusio siitä, mitä nainen voisi olla. Illuusio ikävä kyllä menee rikki ja osottautuu, että olenkin vain ihminen muiden joukossa. Säröineen, virheineen, ongelmineen. Sellainen ei sitten kiinnostakaan. - ihan kiva mies
Ap kirjoitti:
Kurjempi juttu, jos "sitä jotakin" ei ole. Mulla on päinvastainen ongelma. Mulla sitä jotakin on alkua ajatellen ja monikin haluaisi minut, mutta minut saadessaan, ei sitten kuitenkaan haluta pitää. Tuntuu todella kurjalle sekin. Sitä alkaa kyseenalaistaa omaa itseään ja etsimään vikoja vian päälle. Miksi aina kaikki menee mönkään? Hirveästi olen kasvanut ihmisenä tässä pyörityksessä, muuttanut monia tapoja, tullut suvaitsevaiseksi erilaisuutta kohtaan. Mielellään teen kompromisseja ja mieluummin neuvottelen kuin riitelen. Olen myös oppinut riitelemään rakentavammin. Ei enää kiinnosta pikkuseikat, kuten kuinka kauan mies lojuuttaa likaisia sukkiaan sängyn vieressä ennen kuin vie ne pyykkikoriin...pikkujuttuja, ei merkitystä.
Miehille olen kuin illuusio siitä, mitä nainen voisi olla. Illuusio ikävä kyllä menee rikki ja osottautuu, että olenkin vain ihminen muiden joukossa. Säröineen, virheineen, ongelmineen. Sellainen ei sitten kiinnostakaan.Tuosta ihmisenä kasvamisesta tuli mieleen ajatus että jos joku Buddhalainen täysin valaistunut munkki laitettaisiin Suomeen ja tehtävänä olisi etsiä itselleen kumppani, niin kuinkahan kauan menisi että mielenrauha olisi mennyttä? Helppohan se luostarissa on kaikessa rauhassa istua ja hymistä, mutta tulisi kunnon treffeille Suomeen! Sellaisille joissa nainen kysyy ensimmäisenä: "Mitä sä niinku harrastat?". "Ai mediaatiota - eikö se oo vähän tylsää loppupeleissä?".
Luulen ettei menisi kauaakaan kun entinen guru vetäisi hermostuneena sätkää parvekkeella ja menisi sisälle kirjoittelemaan katkeria kommentteja keskustelupalstalle.
Tarkemmin ajatellen likaisten sukkien sietäminen, huonoilta treffeiltä selviäminen ilman itsetuhoisia ajatuksia yms. ovat yllättävän kovia meriittejä eikä ole syytä väheksyä ns. kovien aikojen, kuten sinkkuaikojen tai sotavuosien, kasvattavaa vaikutusta. - tyttö____24
Tuosta ihmisenä kasvamisesta tuli mieleen ajatus että jos joku Buddhalainen täysin valaistunut munkki laitettaisiin Suomeen ja tehtävänä olisi etsiä itselleen kumppani, niin kuinkahan kauan menisi että mielenrauha olisi mennyttä? Helppohan se luostarissa on kaikessa rauhassa istua ja hymistä, mutta tulisi kunnon treffeille Suomeen! Sellaisille joissa nainen kysyy ensimmäisenä: "Mitä sä niinku harrastat?". "Ai mediaatiota - eikö se oo vähän tylsää loppupeleissä?".
Luulen ettei menisi kauaakaan kun entinen guru vetäisi hermostuneena sätkää parvekkeella ja menisi sisälle kirjoittelemaan katkeria kommentteja keskustelupalstalle.
Tarkemmin ajatellen likaisten sukkien sietäminen, huonoilta treffeiltä selviäminen ilman itsetuhoisia ajatuksia yms. ovat yllättävän kovia meriittejä eikä ole syytä väheksyä ns. kovien aikojen, kuten sinkkuaikojen tai sotavuosien, kasvattavaa vaikutusta.Ihan kiva mies, olen fanisi. Sun kaltaisen kun löytäisi.
- uskovainen.
Älä vaivu epätoivoon. Jumala rakastaa sinua.
- Aarre Arkkunen
Tämä ketju on melkoinen kliseiden aarrearkku.
- Ap
Kiits. Nyt mä oon kliseinen sinkku. Lisätään ansioluetteloon.
- 19
Ap kirjoitti:
Kiits. Nyt mä oon kliseinen sinkku. Lisätään ansioluetteloon.
Hei, olen Atm, monenko miehen käyttämä nainen sinä olet ?
- herra klisee
Hyvää kannattaa odottaa.
- Naurattaa asenteesi
Voi mitä paskaa!
Voi voi.
Oma ongelmasi tämän toisen "sinkkuneidin" kanssa joille se "ihan kiva" ei riitäkkään.
HERÄTYS!
Tekin olette niitä "ihan kivoja" ja jos kuvittelette että miehille ainaa tulee ikävä teidän luo niin väärin menee.
On vain katsos yritettävä itsensä lisäksi elää myös sille toiselle ihmiselle.
Opettele elämään toisille ihmisille myös ja ihastumaan/rakastumaan nini sitten se mieskin löytyy.
"se jokin" ei löydy itsestään tai sitten havittelet jotain ihmemiestä 5% a-luokan miehistä jotka eivät haaveile sinusta lainkaan.
Mutta älä huoli. Suurin osa nykysinkkunaisista on kaltaisiasi hupakkoja joilla ei ole oikein MITÄÄN TARJOTTAVAA miehelle eikä "sitä jotain" mutta kuvittelevat olevansa jotain ihania palkintoja miehelle ja odottelevat odottelemistaan että se unelmien prinssi ratsastaa vastaan.
Keskity eläimiisi, lapset vaativat myös rakkautta jota nähtävästi et osaa antaa. Pyytää kylläkin.- Ap
Kyllä mä oon tavannu niitä tosi kivojakin, mutta tunne ei loppujen lopuksi sitten kestänytkään molemminpuolisena. Etsinnässä on edelleen se yksilö, jonka kanssa me molemmat voitas olla "tosi kivoja". Sehän nyt on fakta, että "ihan kiva" ja "tosi kiva" tarkottaa (onneks) eri ihmisille eri asioita. Jonkun muun "ihan kiva" voi olla nappi otsaan mulle ja päinvastoin.
Toinen fakta on, että tyytyminen ei välttämättä kestä hautaan asti. Parempi pohja saadaan aikaiseksi, kun halutaan 100% panostaa siihen toiseen ja suhteeseen. Tyytymällä ei jaksa panostaa ihan täysillä.
Kolmas fakta on, että sen takia en tyydy "ihan kivaan", jotta mulla olisi ees joku. Kyllä mä pärjään myös "ihan yksin".
Neljäs fakta on, että sää et tajunnu, että nää on mun faktoja ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M697314Demarilesbo synnytti lapsen
Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art1574044Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja1284037Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v533956Opettaja teki pornoa sivubisneksenä
Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn593627HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen602658Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e602478Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka362272KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2482094Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu101931