Demarilesbo synnytti lapsen

Anonyymi-ap

158

4053

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin moni miesoletettu demari onkin natsihomo. Osa heistä aivan julkisesti.

• Anonyymi

Esimerkiksi?

• Anonyymi
        UUSI

Ei vaan natsi-Anttia.

• Anonyymi
        UUSI

Miten vielä nykyaikana voi olla noin lapsellisia mielipiteitä. Jos olisin sinä nainen laittaisin nettiin tuollaista 💩 💩.
        Et edes tiedä näistä asioista mitään , lapsellista todella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vielä nykyaikana voi olla noin lapsellisia mielipiteitä. Jos olisin sinä nainen laittaisin nettiin tuollaista 💩 💩.
        Et edes tiedä näistä asioista mitään , lapsellista todella.

Demarilesbossa ei ole mitään lapsellista🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan natsi-Anttia.

Ana on kova natsi.

• Anonyymi

Äidille varmasti koskettava kokemus.

Uusi terve vauva on suuri ihme!

• Anonyymi

Varsinkin kun kaksi naista ovat sen tehneet. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin hyvä kommentti sinulla.

• Anonyymi

Vain vihervassarit ajattelee noin itsekkäästi ja unohtavat lapsen edun ja tulevaisuuden. Lapsi, joka kasvaa ja alkaa ajattelemaan ja jossain vaiheessa alkaa "hakemaan itseään". "Kuka minä olen", "onko minulla sisaruksia", "onko perinnöllisiä sairauksia", "miksi olen erilainen"... Tulee ymmärtämään, että täysi mahdottomuus on kahden naisen (tai kahden miehen) saada keskenään lapsia. Lista on loputon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain vihervassarit ajattelee noin itsekkäästi ja unohtavat lapsen edun ja tulevaisuuden. Lapsi, joka kasvaa ja alkaa ajattelemaan ja jossain vaiheessa alkaa "hakemaan itseään". "Kuka minä olen", "onko minulla sisaruksia", "onko perinnöllisiä sairauksia", "miksi olen erilainen"... Tulee ymmärtämään, että täysi mahdottomuus on kahden naisen (tai kahden miehen) saada keskenään lapsia. Lista on loputon.

Kyllä se lapsi on aivopesty perusteellisesti ennen kuin se noita asioita kyselee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei mitään lapsen etua ajattele. Lapsi on niille vain ideologian työkalu, väline.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

yyyyöööökkkk..

• Anonyymi
        UUSI

Minu; ystävättäreni tytär sai juuri tällä keinolla lapsen viisi vuotta sitten. Asuu lapsensa kassa yksin talossaan ja lapsi on todella suloinen ,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lapselle selitetään ihan takkaan kun kasvat kuka on luovuttaja , jos luovuttaja on sopinut niin spermapankin kanssa , kuten e i kerrota ilman sopimusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei mitään lapsen etua ajattele. Lapsi on niille vain ideologian työkalu, väline.

Kyllä muuten on ajateltu lapsen etua , heti siinä kenet valitsee luovuttajaksi
        Kyllä yksinäisiä äitejä on paljonkin maassa toiset eronneita ja toiset hankkineet yhåksin lapsen .
        Ja minun tuttavani jolla on tälläinen lapsi tekee todella kaikkensa että lapsi saa hyvän kasvatuksen . Toiset eibät vaan halua miestä vaikka lapsen haluavatkin . Joten ei tartte mennä sanomaan näistä ihmisistä mielikuvituksiaan. Ja yleistää niitä . Kaikella on syynsä mutta kaikki eivät kerro syitä maailmalle yksityisyys kunniaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

M8kä siinä muka oli hyvää , tavallista alarvoista ilkeilyä kuten raastinrauta näkee saat. Ivaamaan toisia on hänen mieli harrastuksensa . Ei ole hurraamista mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli maailmaan taas yksi vähemmistön edustaja....😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos luovuttajalla sopii niin hänestä tehdään kerrontaa, millainen ammatti onko korkeakoulun käynyt, ja muuta sellaista . Moni tekee niin .ja ompa niitäkin joihin saa ottaa yhteyden kun lapsi on kasvanut. Joten kaikki sellaiset asia5 on otettu huomioon . Joten ei kenenkään tartte pitää huoli näiden äitien asioista , ovat valmistuneet ,vanhemman rooliin kunnolla ottaen huomioon kaikki asiat mitä heteropari lapsille myös kerrotaan .. joten ei tartte pitää huolta vento vieraitten taholta. Nämä äidit ovat olemassa ja tulevat olevan sitä vastaisuudessakin . Joten kyllä he pärjäävät ihan vaa itse ja ne joita tunnen hoitelevat vanhemmuutensa. Fiksusti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihme oli ihmeitten ihme kun se syntyi täysin ilman miehistä kosketusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minu; ystävättäreni tytär sai juuri tällä keinolla lapsen viisi vuotta sitten. Asuu lapsensa kassa yksin talossaan ja lapsi on todella suloinen ,

Ja saa perkeleesti yhteiskunnan tukia!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se lapsi on aivopesty perusteellisesti ennen kuin se noita asioita kyselee.

Kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muuten on ajateltu lapsen etua , heti siinä kenet valitsee luovuttajaksi
        Kyllä yksinäisiä äitejä on paljonkin maassa toiset eronneita ja toiset hankkineet yhåksin lapsen .
        Ja minun tuttavani jolla on tälläinen lapsi tekee todella kaikkensa että lapsi saa hyvän kasvatuksen . Toiset eibät vaan halua miestä vaikka lapsen haluavatkin . Joten ei tartte mennä sanomaan näistä ihmisistä mielikuvituksiaan. Ja yleistää niitä . Kaikella on syynsä mutta kaikki eivät kerro syitä maailmalle yksityisyys kunniaan

Älä jauha pazkaa punikki.

• Anonyymi

Kovasti Eliisan puoliso pukeutuu miehen vaatteisiin, ja kampaustyyli on miehiltä kopioitua.
      https://yle.fi/a/74-20063745/64-3-196396

Siittiösoluja tuo ei ole kuitenkaan kyennyt puntistaan rutistamaan ulos. Siihen hommaan tarvitaan nyt ja vastaisuudessakin ihan oikeaa heteromiestä

• Anonyymi

Transmies, mutta ei vaan pysty lasta siittämään.

• Anonyymi

Spermanluovuttajialta ei kysytä mitään heidän seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan.

• Anonyymi
        UUSI

Jos jättäisit arvostelemata asioita joka on ainoastaan hänen päätöksensä miten pukee itsensä. Siinä ei sinulla tulisi olla nokan koputtamista

• Anonyymi
        UUSI

Ilman muuta.

• Anonyymi

Mistähän pakastinlaitoksesta se Sanna Marinin siittiösolu aikanaan haettiin? Miespuolisona esiintynyt, Markus, tuskin sekään sitä ihan itse kykeni tuottamaan.

• Anonyymi

Sanna Marinin siittiösolu?

Joko sinä olet tyhmä tai Sanna Marin on mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Marinin siittiösolu?

Joko sinä olet tyhmä tai Sanna Marin on mies.

Siinä näet biologiakaan ei ole tehnyt tietään tämän ihmisen aivoihin ..puhuu siittiö soluista väärään ihmiseen kohdistuneen pikku letkautuksensa. Kyllä,persu osaa , jos ei muuta niin munata itsensä .

• Anonyymi

Kauheaa, nyt kirkko kaatuu!

• Anonyymi

lapsilisät pitäisi lopettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kannatan.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa se keksii että ruokkomaksuja voi kumminkin vaatia vaikkei oikeuksia olisikaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sopimukset allekirjoitetaan spermapankissa ettei mitäön yllätyksiä tule kenellekkään osapuolelle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sopimukset allekirjoitetaan spermapankissa ettei mitäön yllätyksiä tule kenellekkään osapuolelle

Sanoo asiantuntija....

• Anonyymi

Naispariskunnan parempipalkkainen kansanedustaja hankki lapsen, siinhän saakin kovat äitiyspäivärahat. Ei vähätuloisemman puolison kannatakaan lasta tehdä.
      Tuossa kuvassa todellakin naispuoliso on ihan miehen näköinen pukeutumista myöten. Olen jo aiemminkin ihmetellyt, miksi häissä toinen pukeutuu valkoiseen hääpukuun ja toinen mustaan frakkiin tai tummaan miesten pukuun.
      Miksi naisen on näytettävä mieheltä joissakin tilaisuuksissa?

• Anonyymi
        UUSI

Näinhän se menee. Talous taattu pariskunnalle. Nämä voivat aina valita kumpi jää äitinä pidemmälle vapaalle. Sairasta.

• Anonyymi
        UUSI

Sinun tasollasi ajatellaan aina rahaa. Siksi olet yksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tasollasi ajatellaan aina rahaa. Siksi olet yksin.

Raha ratkaisee.

• Anonyymi

Sannan äiti kääntyi aikuisiällä lesboksi. Aivan samaa kehityskulkua kulkee nyt Sannukka itsekin.

Kaikissa Instagramkuvissa on aina 4...6 kappaletta nuorehkoja, 35...40 vuotiaita naisia kännissä drinkkilasit kourassa hymyilemässä yhdessä Sannan kanssa. Tuo demarikööri ei miehiä kaipaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mitähän sinä ollenkaan kirjoittaisitkaan, jos Sannan kaikissa Instragaram-kuvissa olisi 4 - 6 miestä?

• Anonyymi
        UUSI

Hän ei ole mikään Sannukka sinulle, vaan voit vaan käyttää hönen virallista nimeään kuten muutkin tekevät . Jos ny5 sen vertaa tajua etiketti asioista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole mikään Sannukka sinulle, vaan voit vaan käyttää hönen virallista nimeään kuten muutkin tekevät . Jos ny5 sen vertaa tajua etiketti asioista

Juopponarsisti on virallinen nimi.

• Anonyymi
        UUSI

Huomaatko että ylität rajat palsta säännöille. Ensinnäkin , miten sinun elämääsi kostekettaa ventovieraiden ihmisten elämä ja esim Sanna vanhemmat ovat yksityisiä ihmisiä ,eivät ole julkkiksia, joten heistä ei saa kirjoitella mitä tahansa .niin että etkö sitä ole tajunnut, siis eivät ole julkkiksia ainoastaan tavallisia ihmisiä kuten muissakin tapauksissa , se n sinä ,ja sinun kaltaisesi jotka ovat tehneet numeron asiasta, ja sinä olet sellaisella tasolla ettei ketään varmaan kiinnosta jonkun perhe probleemaa joka on heidän yksityis asiansa myös , siis annetaan heidän kertoa yksityistää tulee kunnioitta myöskin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juopponarsisti on virallinen nimi.

Sannan?

• Anonyymi

Liekö syntyjään sairas?

Vai kasvatetaanko siitä kieroutunut?

• Anonyymi

Pippelillinen nainenko siitti vai tarvittiinko miestä?

• Anonyymi

Toivon todella, ettei vauva ole poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon todella, ettei vauva ole poika.

Eikös se päätä itse sukupuolestaan vasta kun täyttää 18?
        Vielä ei kukaan tiedä minkä sukupuolen valitsee, ehkä jonkun sellaisen mitä vielä ei ole edes olemassa.
        On se jännää. Ja huomaatko, uutisessakin puhutaan vain lapsesta ja pienokaisesta, että optio on äideilläkin auki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä ei kukaan tiedä minkä sukupuolen valitsee, ehkä jonkun sellaisen mitä vielä ei ole edes olemassa.
        On se jännää. Ja huomaatko, uutisessakin puhutaan vain lapsesta ja pienokaisesta, että optio on äideilläkin auki.

Näin se menee, luoja ei enää luo meitä pojiksi tai tytöiksi, vaan saamme itse valita mikä kerran vuodessa tuntuu hyvältä.0

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee, luoja ei enää luo meitä pojiksi tai tytöiksi, vaan saamme itse valita mikä kerran vuodessa tuntuu hyvältä.0

Eikä ole koskaan aikaisisemminkaan luonut . Minä ainakin tulin maailmaan isäni ja äitini tekemänä . En kenenkään muu;

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sillä on monta.

• Anonyymi

Tulikos tää Gepardi Marinin sijalle eduskuntaan?

• Anonyymi
        UUSI

Tais tulla.

• Anonyymi

Kaksi äitiä mutta ei isää. 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Kaksi lesboa ja yhteinen naimatta saatu penikka. Mailman kahdeksas ihme kun yhdellä pennulla on kaksi lesboäitiä ilman *ussimista tehty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi lesboa ja yhteinen naimatta saatu penikka. Mailman kahdeksas ihme kun yhdellä pennulla on kaksi lesboäitiä ilman *ussimista tehty.

Kyllä he pärjäävät omat asiansa joten etkö när että menet liian pitkälle asioissa mi5kä,eibät edes kuulu sinulle

• Anonyymi

Kysyttiinkö lapselta haluaako se epänormaalin perheen lapseksi?

• Anonyymi

Tällainen ei itsekästä äitiä kiinnosta.

• Anonyymi

Yleensä ei kysytä. Eipä alkoholisoituneet perheetkään kysele.

Ikävää, että lapsia suodaan sellaisille, joista ei ole niistä kasvattamaan normaaleja lisääntyviä veronmaksajia, eikä pelkästään yhteiskunnan elättejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää, että lapsia suodaan sellaisille, joista ei ole niistä kasvattamaan normaaleja lisääntyviä veronmaksajia, eikä pelkästään yhteiskunnan elättejä.

Samaa mieltä, juoppoille, nisteille, sekä epänormaaleille perheille ei tulisi lapsia antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, juoppoille, nisteille, sekä epänormaaleille perheille ei tulisi lapsia antaa.

Sitten kun on oikeasti sellaisia perheitä, joissa olisi kaikki kuin Stromsöössä, mutta lapsia ei vaan ole luotu saatavaksi. Tasan ei käy luonnon lahjat.

Tässä ko. tapauksessa ei minulta ei sympatiapisteitä kuitenkaan heru. Vastenmielinen uutinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan annetakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan annetakaan.

Ne saa antamattakin, kun kännipiripåissään jyystävät toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten perheestä tulee juoppo ja epänormaali vasta lasten syntymisen jälkeen

• Anonyymi
        UUSI

Jos lapsella on kamuksi rakastavaa holhoojaa niin häneltä ei puutu mitään .siis kukin tavalla, se ei tarkoita junttien tapoja .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tässäkin tapauksessa käy.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi

Omakaan isä ei ole ollut kuviossa, kun kuoli ilmeisesti Elisan ollessa alla 10 v. Rankka lapsuus siis joten ei nuo miesroolit ole tullut tutuksi ja siksi helpompi valita feminismi ja lesbous. Onnea vaan! toivottavasti tiemme eivät koskaan kohtaa.

• Anonyymi

Onnekas olisi myös Elisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekas olisi myös Elisa.

Saa puolestani olla, olen tyytyväinen jos hän on onnellinen. Ei se minulta ole pois. Totesin vain, että eläköön omaa elämäänsä moralisoimatta niitä, jotka elävät eri tavalla. Se riittää minulle.

• Anonyymi

"Timo Harakka ja Elisa Gebhard äänestävät käännytyslakia vastaan"

• Anonyymi

Ei yllättänyt. Muistan tuon tapauksen ja sen kiihkon millä Gebardi tuota puolusteli. On erikoinen tapaus.

• Anonyymi

Useimmat siittiöt on luovutettuja, hyvin harvoin ostettuja.

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi

Usein siittiöitä oikein tyrkytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein siittiöitä oikein tyrkytetään.

Totta.

• Anonyymi

Luovuttajalta aletaan jossakin vaiheessa perimään ruokkoja, vaikka ei ole oikeuksia lapseen.

• Anonyymi

Tuskin noin.

• Anonyymi

Luulet omiasi huutelija.

• Anonyymi

Erittäin todennäköistä että näin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin todennäköistä että näin käy.

Ja faktaa väitteellesi löytyy, mistä...

• Anonyymi

On aivan selvää, että Gebhardt nousee tulevaan Antti Lindtmannin hallitukseen joksikin ministeriksi.

Sisäministerinä Gebhardt alkajaisiksi avaisi koko itärajan.

SDP:n puolustusministerinä rauhantahtoinen Elisa taasen romuttaisi Suomesta pois niin Hormetit kuin F-35 hävittäjätkin. Sotaa lietsovia sotakoneita ei tarvita.

• Anonyymi

No siinähän on lähellä se kokoomuslaisia ja perussuomalaisia kauhistuttava vaihtoehto ettei päästäkään sotaan Venäjää vastaan.

• Anonyymi

Minä olisin antanut Gebhardtille siittiöt ihan luonnollista tietä pitkin. Nainenhan on hyvän näköinen ulkoisesti. Vaikka toki sen sosialistis-kommunistinen, oudon sisältöinen mäkätys onkin aivan karmeata kuunneltavaa. Ilmastointiteipillä nassua kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkäpä Gebhardtin sosialistis-kommunistinen mäkätys olisi hetkeksi lientynyt, jos hän olisi saanut sinulta luonnolista tietä tarjoiltuja puhdasrotuisia persusiittiöitä.

• Anonyymi

Älkää viitsikö aikuiset ihmiset!Pieni,viaton vauva on syntynyt maailmaan,joka on ilkeitä ihmisiä täynnä....mitä elämä tuoneekaan pienen tielle,toivottavasti ei tuollaisten ajatusten ihmisiä.

• Anonyymi

Tarkoitatko äitiänsä, joka on kiihkofeministi?

• Anonyymi

Niin, onhan noita spermanluovuttajia ollut jo vuosikymmenet.

Suomessa saman luovuttajan siittiöistä tai munasoluista voi lapsia syntyä enintään viidelle perheelle. Sukusolujen luovuttajalla ei ole juridisia oikeuksia tai velvollisuuksia syntyvään lapseen.

Luovuttajana sinun tulee suostua siihen, että ilmoitamme henkilötietosi Valviran ylläpitämään luovuttajarekisteriin. Hedelmöityshoitolain* mukaan luovutetusta sukusolusta alkunsa saaneella on 18 vuotta täytettyään oikeus halutessaan selvittää siittiöiden luovuttajan tai munasolun luovuttajan henkilöllisyys. Edellytyksenä tälle on, että vanhemmat ovat kertoneet lapselle hänen saaneen alkunsa luovutetusta sukusolusta.

• Anonyymi

Tarvitsemme siittiöiden ja munasolujen luovuttajia auttamaan potilaita, joiden omien sukusolujen tuotanto on vakavasti häiriintynyt tai puuttuu kokonaan. Lapsettomuuden taustalla voi olla esimerkiksi geneettinen poikkeavuus tai aiemmin annettu syöpähoito, joka on vaurioittanut sukusoluja. Naisilla munasarjojen leikkaus endometrioosin tai kasvaimen takia saattaa johtaa munasarjatoiminnan hiipumiseen. Luovutettuja siittiöitä tai munasoluja voidaan tarvita myös tilanteessa, jossa henkilö on vakavan perinnöllisen sairauden kantaja. Myös naisparit ja yksin lasta toivovat naiset tarvitsevat luovutettua spermaa tullakseen raskaaksi.

• Anonyymi

Naisparit rinnastetaan sairaisiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisparit rinnastetaan sairaisiin?

Entä yksin naista toivovat naiset?

• Anonyymi

Sperman luovuttaminen

Voit luovuttaa siittiöitä, jos

olet perusterve
      olet 20–45-vuotias
      et tupakoi
      siittiösi kestävät pakastuksen riittävän hyvin
      sinulla tai lähisukulaisillasi ei ole vakavia perinnöllisiä sairauksia
      Kudoslain* vaatimat infektiotestaukset ovat negatiivisia
      haluat aidosti auttaa lapsettomia

• Anonyymi

En kelpaa siis.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Antaako ne noita myös sellaisille, jolla ei ole terveydellistä ongelmaa? Tuossahan puhutaan, että annetaan niille, jotka ei muuten voi saada lapsia?

Minusta se on valinta, jos haluaa valita saman sukupuolisen kumppanin, ettei voi saada lapsia. Se, jos sairastat jotain, ei ole valinta...siis homous tai lesbous ei tässäkään mielessä voi olla sairauteen tulkittavissaoleva valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaako ne noita myös sellaisille, jolla ei ole terveydellistä ongelmaa? Tuossahan puhutaan, että annetaan niille, jotka ei muuten voi saada lapsia?

Minusta se on valinta, jos haluaa valita saman sukupuolisen kumppanin, ettei voi saada lapsia. Se, jos sairastat jotain, ei ole valinta...siis homous tai lesbous ei tässäkään mielessä voi olla sairauteen tulkittavissaoleva valinta.

Eihän se ole oma valinta. Homoparit voivat kaivata lasta ihan yhtä pajon kuin heteroparitkin.
        Kun tiede on kehittynyt ei ole löytynyt tuohon ennen sairautena pidettyyn ( ei tosin aina historian kulussa) syntymäominaisuuteen parannusta. Itke ja katso vaikka Alan Turingin kohtaloa!

Jotain joutessamme. Hyvä, jos aloittajalla ei ole itsellään mitään harmillisia vaivoja tai puutteita!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ole oma valinta. Homoparit voivat kaivata lasta ihan yhtä pajon kuin heteroparitkin.
        Kun tiede on kehittynyt ei ole löytynyt tuohon ennen sairautena pidettyyn ( ei tosin aina historian kulussa) syntymäominaisuuteen parannusta. Itke ja katso vaikka Alan Turingin kohtaloa!

Jotain joutessamme. Hyvä, jos aloittajalla ei ole itsellään mitään harmillisia vaivoja tai puutteita!

Jännä, että luonnossa tuo lisääntyminen vaatii edelleen uroksen ja naaraan. Ihminen onnittanut yliotteen luonnon luomasta järjestelyatä, kosta ei koskaan seuraa hyvää. Ihan samoin kuin teollistuminen myös tämä tuhoaa elinympåristöä ja aiheuttaa luontokatastrofin. Ihan jokainen meistä ei voi ryhtyä homoksi, ihmiskunta tuhoutuisi yhdessä sukupolvessa. Miettikää joskus asioita vähän laajemmin, eikä aina oman fetisdin kautta. Kaikki epänormaali ei voi olla aina normaalia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä, että luonnossa tuo lisääntyminen vaatii edelleen uroksen ja naaraan. Ihminen onnittanut yliotteen luonnon luomasta järjestelyatä, kosta ei koskaan seuraa hyvää. Ihan samoin kuin teollistuminen myös tämä tuhoaa elinympåristöä ja aiheuttaa luontokatastrofin. Ihan jokainen meistä ei voi ryhtyä homoksi, ihmiskunta tuhoutuisi yhdessä sukupolvessa. Miettikää joskus asioita vähän laajemmin, eikä aina oman fetisdin kautta. Kaikki epänormaali ei voi olla aina normaalia.

Vihervasemmisto on ottanut Jumalan roolin

• Anonyymi

Miksi naispariskunnassa toisen täytyy esittää miestä, pukeutumalla miesten vaatetukseen mm. häissään frakkiin tai tummaan miestenpukuun, kravattia/solmiota myöten?

• Anonyymi

Jokainen saa olla sellainen monsteri kun haluaa. Ei saa puuttua!

• Anonyymi
        UUSI

Tuskinpa aikuisten ihmisten pukeutuminen on mikään täytyy-kysymys.

• Anonyymi

Lapsesta kasvaa persu joka kapinoi demarivanhempiaan vastaan.

• Anonyymi

Tuskin.

• Anonyymi

Kansanedustaja Demarilebso on nyt yksinhuoltaja.
      Muori on tolppatalossa ja missä mukula ?
      Missä Sannan mukula on ?
      Sirola Opistossako ?

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä missä Sanna mukula on, mutta tuskinpa kuitenkaan 30 vuotta sitten toimintansa lopettaneessa Sirola-opistossa.

• Anonyymi

Onko Bettiina niitä RKP tuontitomaatinpoimijoita

• Anonyymi

Niin, eikö olekin ihanaa, että joku uskalsi tehdä lapsen Suomeen?

Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta. Biseksuaalit tosin voivat rakastua joko mieheen tai naiseen. Ei niitä ole kuin marginaaliryhmä.

• Anonyymi
        UUSI

Kaiken lisäksi biseksuaalisuudesta voi eheytyä.

Esimerkiksi Sebastian Tynkkynen eheytyi biseksuaalisuudesta homoseksuaaliksi.

• Anonyymi
      UUSI

>>Jokainen saa olla sellainen monsteri kun haluaa. Ei saa puuttua!

Mutta eihän noille surkeille homo-lesboille voi muuta kuin nauraa.

Ihan kuin Poudan Pekka tellkkarissa.

• Anonyymi
      UUSI

PervoPersut tapansa mukaan valehtellevat koulupudokastorveloina!!!
      Ilmeisesti lainsäädäntö lasten oikeuksista on aivan tuntematon käsite Pervopersuille koska ovat pedoiluun taipuvaisia todistetusti,,,

• Anonyymi
      UUSI

Pikku vauva saa 2 hyvää vanhempaa,ei mitään narkkareita tai pubissa istujia....olettepa täällä monet voimainne tunnossa kun pitää haukkua muita ihmisiä.Menkää kasvamaan kotiinne aikuisiksi.

• Anonyymi
        UUSI

Hohhoijaa. Suvakit taas huutaa.

On se mahtavaa, niin mahtavaa ettei voinut Lesbodemari pitää asiaa omana tietonaan, millainen lapsensaanti pitäsi olla.

• Anonyymi
      UUSI

Ylläpidon pitäisi lopettaa tämä ihmisarvoa alentava keskustelu!!

• Anonyymi
      UUSI

Rip Mäen Anna.
      Sentien Tapani

• Anonyymi
      UUSI

Karmea lehmä.

• Anonyymi
      UUSI

yyyyööökkkk...

• Anonyymi
      UUSI

yyyööökkk....

• Anonyymi
      UUSI

yööökkkk.........

• Anonyymi
      UUSI

yyööökk.......

• Anonyymi
      UUSI

ööööyykkkkk.....

• Anonyymi
      UUSI

öööööyyykkk....

• Anonyymi
      UUSI

yyyyyöööökk.....

• Anonyymi
      UUSI

ööööyyykkkk.....

• Anonyymi
      UUSI

öööyyhhööööööö...

• Anonyymi
      UUSI

Hirveä punikki.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä niitä oikeuksia ole lapsellakaan! On vain tämän "minä itse ja minun oikeuteni"!!

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole silläkään lapsella hyvä tulevaisuus edessä.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä vähä-älyisten kokoontumisajoa tämä keskustelu oikein on?

• Anonyymi
        UUSI

Normiketju täällä. Mensan jäsenet koolla.

• Anonyymi
      UUSI

Oli ennenkin niitä "yksinpuolin" tehtyjä lapsia eikä isästä tietoakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Voi helvata....

• Anonyymi
      UUSI

Annattajien sukukokous.
      T: Kaisa A.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitusta ihmetellen: tuliko se Sannan inkarnaatio jo hänen elinaikanansa?? Joko lapsen vieroitus isästään on yhteiskunnan tuella aloitettu? Onko isä jo stigmatoitu alkoholistiksi?

• Anonyymi
      UUSI

Älkää hyvät miehet luovuttako siittiöitä, ette itse hyödy siitä mitään ja lapsi joutuu kärsimään ties missä oloissa ettekä pysty mitenkään suojelemaan häntä vaikka se on isän tärkein tehtävä. Auttamisen halu pitää unohtaa, eihän teitäkään kukaan auta. Jokainen tekee itse lapsensa.

• Anonyymi
      UUSI

Niinhän se on näiden asioiden kanssa . Luovuttaja antaa spermapankkiin spermansa ja se sitten säilytetään sillä kunnes joku valitsee juuri sen luovuttajan sperman jonka paperit kertovat ominaisuudet mitä luovuttajalla on . Näinhän on ollut jo vuosia . Ja silloin voi saada lapsensaanti toiveensa. Täytettyä sekin joka ei halua miestä elämäänsä

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö luovuttaja siis pakottaa olemaan isä, kun ei ole sitä kuitenkaan halunnut? On halunnut vain olla luovuttaja.

• Anonyymi
      UUSI

Tukeeko uusi Marin yhtä itsekäs

• Anonyymi
      UUSI

2 äitiä on todellakin parempi vaihtoehto kuin 1 huono isä.Ja miesten suppea ajatusmaailma kun tiedetään....

• Anonyymi
      UUSI

Äitejä ei ole ollenkaan jos ei ole isiä

• Anonyymi
      UUSI

Karmeaa!!

• Anonyymi
      UUSI

Ja tietysti demu.

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmä kun luovutti.

• Anonyymi
      UUSI

Moni ihan oletettu mies ja oletettu nainen, oletettu pariskunta, saa oletetun lapsen ihan oikeasti luovutetuilla sukusoluilla, jopa luovutetuilla alkiolla. Ei ole mitään tekemistä lapselle oletettuihin vanhempiinsa.
      Mutta silti oletetut vanhemmat haluavat tämän lapsen ja hyvä niin

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      69
      7314
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      157
      4044
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      128
      4037
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      53
      3956
    5. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      59
      3627
    6. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      60
      2658
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      60
      2478
    8. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      36
      2272
    9. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      248
      2094
    10. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      10
      1931
    Aihe