jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit vain niin söpö ja puoleensavetävä, houkutteleva.
Ei me olla sielunkumppaneita
60
4708
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, kun ilmoitit.
- Anonyymi
Hyvä kun infosit
- Anonyymi
Ei luonteessanikaan pahempia vikoja ole. Ajattelin että minussa vetoaa tietty varovaisuus, etten ole mikään joukkohurmuri sentään. Valitsen ja sittenkin vielä varmistelen. Sielunkumppanuus taitaa olla liian esoteerista kuvioa minun makuuni sillä olen maanläheisempää tyyppiä.
- Anonyymi
Ujous voi olla hyvin puoleensavetävää, ja se jos toinen hämmentyy tai punastuu helposti.
- Anonyymi
Ollaanpas. Olen huomannut, että meillä olisi paljon yhteistä
- Anonyymi
Sielunkumppani on sellainen, jonka kanssa tulee toimeen ja viihtyy, ilahduttavat toisiaan, tuovat ilon toisilleen, ymmärtävät helposti toisiaan, tuntevat henkisen yhteyden lähes fyysisenä, tunnistavat toisessa samaa mitä itsessään, tunnistamaton puoli voi houkuttaa ja kiinnostaa.
- Anonyymi
Dollars or euros? Hmm... you take dollars. Now i can go back to stpb
- Anonyymi
Ei jaa. Miksi sitten edelleen kaipaat minua? Ajatelet jatkuvasti ja kirjoitat tännekin. Jos olin vain yksi muiden joukossa miksi edelleen muistat mitä meillä oli.
- Anonyymi
U take Dollars CIA?
- Anonyymi
Minä en ole kokenut enää moneen vuoteen kenenkään olevan sielunkumppani minulle! Ainoa mistä olen haaveillut on olla töissä mieluisassa työpaikassa ja tiedän ettei tämä haaveeni tule enää koskaan toteutumaan! Ihmissuhteilla on minulle oikeastaan hyvin vähän merkitystä. Ehkä se liittyy siihen, että olen ollut melkein 30 vuotta kestäneessä parisuhteessa. Mutta itselle hyvin mieluisaa vakituista työapaikkaa minulla ei ole ollut, eikä siihen enää koskaan tule mahdollisuutta! Minulle oli myös tärkeää pärjätä omillani ja sekin minulta vietiin, kun projekti aloitettiin! Siksi olen kokenut projektin olleen kiusaamista, koska se mitä projektilla yritettiin saada aikaan, ei vastannut ollenkaan sitä mitä minä elämältäni halusin. Se murskasi kaikki toiveeni oman näköisestä elämästäni!
- Anonyymi
Aloin itkeä noiden lauseiden kirjoittamisen jälkeen, koska koin niissä olevan juuri sen kaiken mistä unelmoin ja projekti tuhosi kaikki unelmani!
- Anonyymi
Työ on tietenkin tärkeää. Jos paikkakunnalla ei ole tarjolla koulutusta vastaavaa työtä, ainoa vaihtoehto on usein muuttaa sinne, missä sitä on. Ymmärrän, että sinä olet eläkeläinen ja hän vielä työikäinen. Voisitko harkita muuttamista rakkaasi luo? Voisit esimerkiksi vuokrata kotisi, jos et halua myydä sitä. Hän on jo joutunut tekemään uhrauksia — ehkä myös sinä voisit tehdä omasi rakkauden tähden.
- Anonyymi
Itse en tee töitä enää kuin itse valitsemassa yrityksessä ja itse valitsemallani alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ on tietenkin tärkeää. Jos paikkakunnalla ei ole tarjolla koulutusta vastaavaa työtä, ainoa vaihtoehto on usein muuttaa sinne, missä sitä on. Ymmärrän, että sinä olet eläkeläinen ja hän vielä työikäinen. Voisitko harkita muuttamista rakkaasi luo? Voisit esimerkiksi vuokrata kotisi, jos et halua myydä sitä. Hän on jo joutunut tekemään uhrauksia — ehkä myös sinä voisit tehdä omasi rakkauden tähden.
Kannattaa muuttaa ulkomaille. Suomessa ei ole töitä paitsi poliitikoille ja valtionhallinnon virkamiehille.
- Anonyymi
MK-ULTRAbusted mielipelisi ei toimi enää. Minulla on kiinalaiset. Niillä on zenBuddhismise on vastalääke sieluntuhoamisohjelmille
- Anonyymi
Elämäsi voi vielä yllättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin itkeä noiden lauseiden kirjoittamisen jälkeen, koska koin niissä olevan juuri sen kaiken mistä unelmoin ja projekti tuhosi kaikki unelmani!
Elämä ei ole projekti 🤗🤭❤️😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ erotti mut kaivatustani 😔
En halunnut että hän lähtee. Meillä oli vain vaihdettuja katseita, ihania pieniä yhteisiä hetkiä ❤️Tunsin hänen lähellään lämpöä.
Elin niistä hetkistä niin kauan kunnes hänen piti lähteä.
Suunnaton ikävä jäi jäljelle.
Huomasin liian myöhään että rakastan ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ erotti mut kaivatustani 😔
En halunnut että hän lähtee. Meillä oli vain vaihdettuja katseita, ihania pieniä yhteisiä hetkiä ❤️Tunsin hänen lähellään lämpöä.
Elin niistä hetkistä niin kauan kunnes hänen piti lähteä.
Suunnaton ikävä jäi jäljelle.
Huomasin liian myöhään että rakastan ❤️Onko haarat auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko haarat auki?
Joo joo, kaikille kiinnostuneille on jaettu, happy?
- Anonyymi
Eikö sinusta silti tunnu että voisit puhua minulle siitä mitä et ole myöntänyt edes itsellesi. Voisin olla vastaus. Järjestystä ja kaaosta. Pimeyden karkoittaja. Tunnen vetoa ja se tekee minusta lähes vastustamattoman. Vähintään oppitunti. Yhteen tuskin sopisimme.
- Anonyymi
Lähes vastustamaton itsensä kehuja.
- Anonyymi
Eihän sielunkumppanuus ole mikään peruste haluta suhteeseen.
- Anonyymi
Kyllä on ainakin itselläni.
Sielunkumppanin kanssa kokee parhaimmillaan ettei ole yksin ja parisuhteessa ollessani en halua olla yksin. Yksin joutaa olla näin sinkkunakin.
-gubbe- - Anonyymi
Sielunkumppani voi olla ihan vain kaveri tai hyvänpäiväntuttu. Se on kiva että vastaan tulee ihminen kenen kanssa on samalla aaltopituudella ja muutenkin hyvä olla. Sopiihan se varmasti parisuhteeseenkin, mutta ehkä siihen hakee jotain muuta. Jostain kumman syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on ainakin itselläni.
Sielunkumppanin kanssa kokee parhaimmillaan ettei ole yksin ja parisuhteessa ollessani en halua olla yksin. Yksin joutaa olla näin sinkkunakin.
-gubbe-Kerrankin olen Guben kanssa samaa mieltä. Mutta pitääkö sielunkumppanin olla samanlainen kuin itse on? Jotenkin ajattelisin että olisi hyvä olla ainakin vähän eroavaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin olen Guben kanssa samaa mieltä. Mutta pitääkö sielunkumppanin olla samanlainen kuin itse on? Jotenkin ajattelisin että olisi hyvä olla ainakin vähän eroavaisuuksia.
Siin pitää olla kitkeryyttä niinkö shotis tiukkaa, jotta tulee sellanen voi poijaat ja huitasee nyrkillä ilmaa!
- Anonyymi
Sielunkumppanuus ei ole mikään syy tulla valtionhallintoon töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielunkumppanuus ei ole mikään syy tulla valtionhallintoon töihin.
Miten valtionhallinto tai muutkaan suojatyöpaikat liittyy asiaan?
- Anonyymi
Ihastuksesi hohde torjumassa häikäisevää ihmisyyttäni. Vaatisi alastoman kylvyn virheissäni parantaa tuo sokeutesi. Ei mikään suloinen yhteys. Peili ilman heijastusta.
- Anonyymi
Ei minua voi houkutella valtiolle töihin jonkun naisen takia. Todellosuudessa siellä on joku mies rnkkaamassa käteen eikä naista näy missään.
- Anonyymi
Etkö sitten arvosta minua lainkaan ihmisenä. Mitä tästä sitten voisi syntyä. Kun et näe minussa sitä mikä on tärkeintä. En minä emotionaalisesti kasassa ole, minäkään. Puutteellinen varmasti.
- Anonyymi
En tiedä tuosta. Itseä tässä pitää näkymätön lanka, jota en pysty katkaisemaan. Aika näyttää onko se virhe. Näen sinussa siis mahdollisuuden josta on vaikea luopua. Löytäisikö enää. Tuntuisiko samalta.
- Anonyymi
Niiden maailmojen kuuluu olla yhdessä ja silloin Jumala on tässä maailmassa.
Jos ne ovat erillään syntyy vain maksimaalista tuhoa ja kaaosta. Pelkoa ja onnettomuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden maailmojen kuuluu olla yhdessä ja silloin Jumala on tässä maailmassa.
Jos ne ovat erillään syntyy vain maksimaalista tuhoa ja kaaosta. Pelkoa ja onnettomuuksia.Pikkuisen kun kasvat ja kypsyt niin kyl se siit
- Anonyymi
Itse olet villi kortti, en olisi ikinä ajatellut että sinunlaisesi kiinnittää huomion. Mikä sinut sitten tarkalleen ottaen erottaa näistä muista jotka eivät ole tyyppiäni on vaikea sanoa.
- Anonyymi
Aina ajatellaan että ulkonäkö kiinnittää huomion. Väärin, kaunis keho ilman elämää ei näytä miltään, eikä tee vaikutusta. Monet kuuluisat näyttelijät eivät ole välttämättä kauniita tai komeita, mutta he ovat persoonallisia, siitä heidät muistetaan, sillä he erottuvat muista.
- Anonyymi
Seppuku
- Anonyymi
Päämääriesi hämäryys ja vaivannäkö sekä vetoaa että hirvittää. Sydän ei syki pelkästä ilosta. Samalla omituisen rauhoittavaa. Viehättävää tarkkanäköistä rehellisyyttäkin. Nipin napin tuntua ilmassa.
- Anonyymi
Missä näet vaivannäköä?
- Anonyymi
Emmekö me sitten muka resonoi monella tasolla. Minusta tässä on edellytykset vaikka mihin.
- Anonyymi
Minun sielunkumppani on varmaankin nainen vaikka hetero olenkin. Miehessä taas riittää että on siedettävä koska se on minulle yhtä harvinaista kuin lottovoitto.
- Anonyymi
Minua hämäsi ja loi kaiken ylle sädekehän se miten aina ensitapaamisestamme lähtien ajatuksemme tuntuivat käyvän yksiin. Pelko ettemme olisi voineet tai tunne väärästä jamasta johtui yksinkertaisesti siitä, että oli oppinut olemaan luottamatta siihen, että kukaan voisi ajatella ja käyttäytyä itsen lailla. Siksi olin niin arka ja epäilin jokaista omaa impulssiani. Siksi en olisi voinut olla onnellisempi nähdessäni vihdoin kuinka helppoa kanssaan oli suojattomuus. Hän on aina lukenut minua erittäin hyvin, ja tunnen hänen epäilevän etten juuri koskaan kirjoita koska osa minusta välittää edelleen ja tulee aina välittämään, aivan kuten tiedän hänenkin vaitonaisesti välittävän. Ja tämä tieto riittää minulle tällä hetkellä.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitat ❤️
- Anonyymi
Jos molemmat normaaleja ja vapaita ihmisiä, niin kannattaisi kuitenkin jutella. Eihän tunteet usein tyhjästä tule, vaan ne signaloivat jotakin vahvasti ihmiselle. No, jos päätit, ettet halua sanoa mitään, sekin on arvokasta, vaikka vähän surullista totta kai.
- Anonyymi
Olet oikeassa tässäkin ❤️
- Anonyymi
Montako vuotta oot tota samaa jauhanut.
- Anonyymi
Aika monta vuotta. Voi hyvin!
- Anonyymi
..Näköjään yöllä tullut paljon kommentteja, täysikuuko ihmisiä valvottaa?
🌕🐺 - Anonyymi
Aloitus on selvästikin Kotkalaiselle naiselle tarkoitettu. Kiitos tiedosta! Laitan talon myyntiin!
- Anonyymi
Otit rakkauteni niin itsestäänselvänä, että sorruit ylenkatsomaan minua olen sisimmässäni herkkä nuori mies. Sulkijalihakseni on vielä tiukka sinun,jos kenen pitäisi tietää se peniksesi on löysä ja keskimääräistä pienempitop-homoksi olet impotentti käy vertaamassa setan gay-paraatissa siellä oylpeät top homot esittelevät mahtimeisseleitään. Ne on kankeita ja nöyrtyvät under my mighty bottom2=1.
- Anonyymi
Näihin tämmösiin mä en usko koska en usko että ihmisellä edes on sielua
- Anonyymi
Mikä sinun sisälläsi on, jos ei sielu? Ei aivosolut ajattele tai tunne, eikä sydän. Sekin on vain lihas. Aivot, sydän, hermosyo ja peräsuoli on vain kone, joka ohjaa elintoimintoja. Kun ihminen kuolee, sielu poistuu kehosta.
No olet vielä nuori sielu, et voi ymmärtää.
- Anonyymi
Pelkän kemian ja biologian varassa ei paljon kirjoitella.
- Anonyymi
Kukapa ei pitäisi fiksusta ja filmaattisesta serkkutytöstään
- Anonyymi
Pyöreel torilla ku ei oo kulmaakaan, minkä takana piilotella. -utinsuoraa15m
- Anonyymi
"Näin erään että miten hän eksyi.." -alotukseen oli toi.
Haminan torilla on taas gmaps-helateltta pystyssä "opastamassa" suomi24-seikkailijoita väärille pitävjille. Näköjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Näin erään että miten hän eksyi.." -alotukseen oli toi.
Haminan torilla on taas gmaps-helateltta pystyssä "opastamassa" suomi24-seikkailijoita väärille pitävjille. Näköjää.Hamina ❤️mun kaivattu siellä
- Anonyymi
Oksennan sille miltä naamasi näyttää :)
- Anonyymi
Kannattaa huolehtia vain omasta naamastaan, ajattelustaan ja käytöksestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811688- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586126Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715066- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163799
- 803300
- 481811