Hei!
Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta tuloksetta vuoden,mies 29v ja itse 35v.Syy lapsettomuuteen selvisi ja olin leikkauksessa laparoskopiassa helmikuussa jolloin poltettiin kohdun takaa pieniä Endometrioosin aiheuttamia pesäkkeitä polyyppi(endon)aiheuttamana,kaikki pitäisi nyt olla kunnossa. munasarjat tallella ja nekin huuhdeltiin leikkauksessa ja ok.Verikokeilla testattu hormoonitoiminta ja sekin kunnossa miehen puolelta siittiöt hyvää luokkaa.Raskaana ei olla.Nyt olen käyttänyt ovulaatiotestejä ja viime kuussa ovulaatio kesti 5 päivää.Haluaisin kysellä onko tämä normaalia vai pitäisikö mennä nyt jo tutkimuksiin tai hoitoihin?Voi olla että olen vähän hätäinen mutta hirveä vauvakuume ja ikää lisää tulee vaan kokoajan:)
Kiitos vastauksesta jo etukäteen..
Endometrioosi..
hätähousu76
1
217
Vastaukset
Hei,
Suositus on, että tällaisessa tilanteessa lähtisitte aktiivisesti selvittämään asioita. Voitte varata ajan terveyskeskukseen, josta teidät laitetaan alueennen keskussairaalan jatkoselvityksiin. Nopeammin asian ytimeen pääsette, jos varaatte ajan lapsettomuusklinikalle, jossa voidaan käydä läpi tuota ovulaatiotesti asiaa arvioida, kuinka pikaisesti olisi syytä lähteä hoitoihin. Saat myös perusteellisen selityksen noihin ovulaatiotestien saloihin. Hyvä, kun endometrioosia on jo hoidettu ja perustutkimukset on tehty.
Riitta Väestöliitosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261577- 461490
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7927