No kävin tossa lääkärillä joka totes että mulla on jonkin näköinen ahdistuneisuus häiriö, ei vielä voinut vielä tarkeen diagnoosia. No tein tossa sitten hyvin vuokra beckin mase testin josta 40 pistettä ja deps seulan 27 pistettä. Voiko ahdistuneisuus pelkästään pistää noi pisteet noin suuriksi vai onko mulla nyt sitten vielä masennuskin??
jotain muutakin kuin ahistus
2
114
Vastaukset
- pää hajoaa
kursori näköjään vähän hyppii... siis voinut tarkentaa diagnoosia, huvin vuoksi beckin mase testin
Olen aina arponut knallistani, että mitä useampi yhteen nivoitunut häikkä, sitä sekavampa digge ja soppa.
Niin että masea voi aiheuttaa kehon tulehdustilat. Ittestäni tiedän, että mitä traumaattisemmat varhaislapsuuden kokemukset sitä kalliimmat korjia.
Kukaan kakara tällä puolen Oqavango tai Rähmäputrajokea ei ole alle kouluikäisenä ollut niin ahdistunut ja kaikkea mahdollista pelkäävä kuin mie olin.
Siitä huolimatta uskallan aurinkoisena päivänä raahautua lähikauppaan hakemaan näkkäriä, markkista ja jätkänmakkaraa henkenpitimiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561258
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031067Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511038Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741