S24 huijaa käyttäjiä

turhautunut

Poistin tietoni S24:stä monta päivää sitten, mutta olen joutunut huomaamaan, että vain käyttäjätunnukseni poistuivat. Tietoni ovat kuvineen edelleen järjestelmässä.
Pyysin S24:ää poistamaan tietoni, mutta niin ei ole tapahtunut, enkä ole saanut mitään palautetta pyyntööni. Onko tämä jonkin huijariyritys tämä S24 ? En pääse tietoihini, eivätkä ne tunnu katoavan. Roikottamalla irtisanoutuneita käyttäjiä systeemissä, voi S24 tietenkin osoittaa mainostajille huikeita "käyttäjälukuja".
Mitä tehdä ? Auttaisiko yhteydenotto Kuluttaja-asiamieheen vai panenko myllyn pyörimään ja lähetän tämän tekstin viestinä järjestelmään joka 5. sekunti ympäri vuorokauden, jolloin koko systeemi kaatuu melko pian ?? Onko viisaita neuvoja ?

4

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipauksella Ella

Kerropa minulle Oi Suuri Viisaus, missä olet nähnyt Yrityksen joka eí huijaa?

Niin näytän SiNuLLe erittäin taitavan huijari-yrityksen;)

Mikset SiNä lähetä minulle PoSTiA 5 sekunnin välein kun kaipaan SiNua?

• Hei,

Kiitos palautteestasi. Ikävää, että olet kokenut palvelumme epäluotettavaksi.

Oletko saanut jo apua ongelmaasi? Tietojen päivittymisessä tosiaan saattaa mennä hetki. Kannattaa myös varmistaa, etteivät tiedot ole jääneet tietokoneen välimuistiin ja näkyvät sen takia. Välimuistin saa tyhjennettyä Työkalut-valikosta.

Jos tietosi eivät ole poistuneet, etkä ole saanut yhteyttä asiakapalveluun, voin auttaa vain, jos kerrot minulle nimesi ja käyttäjätunnuksesi, jonka haluat poistaa. Halutessasi voit esimerkiksi lähettää sähköpostia tunnuksellemme [email protected].

Tällaiset viestit kannattaa jatkossa ohjata Pulmatilanteet-palstalle. Tätä palstaa seuraan harvemmin.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• prinsessa

Hanki elämä jos toinenkin elä kumpaakin:)täysillä:)

• Masse-vasse

Ei kannata. Tämä oli joskus keskustelupalsta, jossa oli kommentteja ihan avohoidosta asti. Nykyään, nyt muutaman vuoden jälkeen näyttää kuivuneen kokoon.
      Ei kun mustetta neniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2688
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2167
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1737
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1220
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe