Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Anonyymi-ap

37

3693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ootko vähä vajaa tuo on porin asema. Eli ei kuulu kankaanpään palstalle.

• Anonyymi00002

Jos osaat lukea, mitä toki epäilen, niin asia varmasti selviää sinulle. Kyse on Oukarinkadun talon tuhopoltosta KANKAANPÄÄSSÄ, ja palomestari työskenteli PORIN PALOASEMALLA. Mutta ethän sä osaa lukea koska taidat itse olla tuo hoitoa tarviteva palomestari.

• Anonyymi00005

Oukarinkatu ei ole kankaanpäätä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

lol

• Anonyymi00025
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä on

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä on

Ei ole

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyllä on

Ei muuten ole, vai väitätkö että tuo kuva on kankaanpäästä?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei muuten ole, vai väitätkö että tuo kuva on kankaanpäästä?

On se löytyy makkaramäestä

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

On se löytyy makkaramäestä

Juu ei varmaa löydy

• Anonyymi00003

Hän on palstan häirikkö, ei hän osaa lukea. Nextinä steppinä (hän ei ymmärrä englantia) hän tulee sanomaan, että ota asioista itse selvää, äläkä vingu täällä tms. Hän on köyhä, ajaa vanhalla autolla ja on osaton. Sääli häntä. Me porskutetaan me mersumiehet.

• Anonyymi00039

Ajan audilla

• Anonyymi00004

Onko palomestari persu? Ja asuiko rivarissa maahanmuuttajia?

• Anonyymi00050

Taisi unohtua tämän asian selvittäminen viranomaisilta.

• Anonyymi00006

Mutta jos hän teki ammattilaisena vastavalkian ja yritti minimoida vahingot

• Anonyymi00042

Jos talo vanha ja käyttökunnoton voi omistajan suostumuksella palomestari sitä paloharjoituksen käyttökohteenakin käyttää.

• Anonyymi00008

Kankaanpääläisessä rivitalossa syttyi tulipalo yöllä toukokuussa 2024. Syyttäjän mukaan palomestarina työskennellyt mies oli sytyttänyt palon ja aiheuttanut teollaan talon asukkaille yleistä hengen ja terveyden vaaraa.

Syyttäjän mukaan palomestari oli kävellyt läheisen talon päädyssä olevan teknisen tilan ovelle ja sytyttänyt oven alareunasta alkaneen palon sytkärillä.

Hänellä oli mukanaan omasta asunnostaan sanomalehteä, sytytyspaloja ja sytytysnestettä, SK kertoo.

Sitten palomestari oli poistunut omaan asuntoonsa, mutta palannut myöhemmin koputtelemaan palavan talon asuntojen ovia ja käskenyt ihmisiä poistumaan asunnoistaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e003266e-5fe4-46df-b447-cdce659d3414

• Anonyymi00009

Palomestari asui itse samassa talossa.

Vieläkö siellä keskustassa urheilukaupat palaa?

• Anonyymi00010

Kuka tämä mestari on.

• Anonyymi00015

En tiedä, mutta sekaisin näemmä ainakin

• Anonyymi00019

MP?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En tiedä, mutta sekaisin näemmä ainakin

Todella vaarallinen kahjo!
        Rakastaako tulta, jotkut palomiehet on pyromaaneja, tuli vetää puoleensa.

• Anonyymi00012

Että semmosta, täälä se viisaus tosiaan asuu.

• Anonyymi00016

Taitaapi olla V. V. Tekoäly löytää kyllä koko nimenkin.

• Anonyymi00018

Mistä se saatte aina nimet selville? Nyt mulla menee koko päivä selvittää tuo nimi V.V.

• Anonyymi00021

Selvitä asia itte äläkä täällä itke

• Anonyymi00022

Todellakaan mikään vv ole.

• Anonyymi00023

Persupaikkakunnalla voi tapahtua mitä vain.

• Anonyymi00028

Kai oli työt vähissä Kankaanpäässä, mutta on Hengen Vaarallinen tämä mies.

• Anonyymi00032

Oisko ollut mielenilmaus kun silloin oli kokeilu missä savusukeltajat ovat ambulanssikeikoilla, jos tuli mitta täyteen kokeiluja.

• Anonyymi00033

Jo Nikke Pärmi sanoi, "ammaddimiehiä däällä darvidaankin".

• Anonyymi00035

Ei ole ensimmäinen paloja sytytellyt palomies. Erään ison telakan tehdaspalokunnassa oleva mies jäi lopulta kiinni useita tulipaloja sytyteltyään ja sammutuksiin osallistuttuaan.

• Anonyymi00038

Oliko oma yksikkö leikkausuhan alla ja halusi vaan varmistaa että duunia löytyy jatkossakin?

• Anonyymi00052

Selvästi on ainakin vaikutusvaltaa,kun jokainen kirjoitus joissa oikeat edes nimikirjaimet ovat esillä on poistettu alta aikayksikön!
      Vinkkinä niin pienellä googlauksella saat esim minfosta tai tekoälyllä selville Tämän KyseiseN palomestarin

• Anonyymi00053

Tuota ittekkin epäilin,ettei mäntymetsää ainakaan ole siellä päin! Ihan jo kommenttina tähän kuinka nopsaa ne kirjaimet sieltä näkyy poistuvan.
      On se kumma jos hv verkostot toimii jo täällä netin palstoilla?
      Auta kun sanot jotain kakesta,jormasta tai muista niin ei kauaa ehdi kommentti vanheneen

• Anonyymi00054

Hyvät veljet varmaan myös saaneet näppinsä jotenkin tuonne moderointiinkin myös!
      Ei silti, kepulla paljon siis todella paljon hyvääkin annettavaa meidänkin seudullemme, älkää hyvät ihmiset antako yhden täys Jorman pilata kaikkien muidenkin mainetta! (Vaikka toki itsellänikin on ihmetystä miten tällainen hlö voi toimia poliisina& politiikassa!)
      Jorma sivuun ja oikeat rehelliset ihmiset tilalle!
      Toivotaan punamultaa seuraavaksi hallitukseksi, toki ilman lessuja&jormaa. Persut&kokkarit ovat nyt tarpeeksi kauan saaneet näyttää mihin heistä on! Oman paikkakuntanme Persu edustaja on ainakin yksi poissaolo&osallistumattomuus kuningas sillä mäellä, ainut asia mistä olen kuullut hänenkin mainittavan oli tuo harhainen ajattelu Pori Haapamäki radan avaamiseksi. Joka siis on aivan yhtä järjetön projekti miljardeille,kuin pääministerimme onneton avaus saada matka-aikaa hki-Turkuun 15min lyhyemmäksi miljardeilla!
      Mitäs jos otettais vanha kunnon maalaisjärki käyttöön ja varsinkin tässä taloustilanteessa käytettäisiin nuo rahat maanteiden ja olemassa olevien (käytössä myös) ratojen parannukseen niin kuin myös asiantuntijat ovat suositelleet.
      Vaan kun heitä ei Persut usko,ties vaikka olisivat sosialisteja..

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2048
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      306
      1749
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1203
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1071
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1017
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      957
    Aihe