huoh, mua on pikkuhiljaa alkanu vituttaa mun vanhemmat... ne valittaa koko ajan kuinka huonosti koulussa menee ja kuinka oon valinnu mun seuran väärin? saan kokeista 6-8 ja ystäväni polttavat, juovat jne (kapinallisia), kuten minäkin.
en pääse edes ystävilleni yöksi, koska koulu menee niin "huonosti" heidän mielestään... asiaa ei auta ollenkaan se että multa kielletään frendien näkeminen :D
pari kertaa oon jäänny kiinni tupakan polttamisesta, mutta siihen se onkin yleensä sitten jäänyt... muutenkin välit molempiin vanhempiin aika huonot, huorittelen ja haukun homoksi ym kiroilen ja puhun samalla tavalla kuin puhun ystävilleni...
kun en pääse kavereiden kanssa hengaamaan, mua alkaa vituttaa saatanasti ja sit puran vihaa mutsille. jään kaikesta hauskasta paitsi :DDDDDDDDDDd en tiiä mitä oon nyt tähän selittäny mut kaipaan apuu o: en jaksa jatkaaa näi kun vituttaa -.-
ps oon 14, stadissa asun..
niin, miten saisin meidän välit paremmaksi ja että ne päästäis mut esim. kavereille eikä tarttis aina karata, jonka vuoksi menee välit vaan vielä huonommaks...?
missä vika, mutsi?
elänomaaelämää
1
125
Vastaukset
- jontsu
lisää [email protected] nii voidaa jutella siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk707901Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207424Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1917031Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta716951Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.705878Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k775763Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1025515Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253212- 59935
- 50926