Toivoisitko

Anonyymi-ap

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi?
Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua?
Osoittaisi enemmän välittämistä tai sitoutumisen halua?
Jotain muuta?
Perustele!

81

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Naisista aina kaipaan enemmän ekstroverttiyttä, en vain yksinkertaisesti jaksa vetää toisesta irti kaikkea kuten introvertista pitää.

Sitten näiden introverttien mielestä muut ovat hankalia kun pitäisi jutella.

Jos et saa sanaa sanottua niin miten muut lukevat sun ajatuksia?

• Anonyymi00012
        UUSI

Samaa mieltä, olen kyllästynyt siihen, että introvertista joutuu aina pumppaamalla pumppaamaan vähäisenkin keskustelun ja tiedon, siis todella rasittavaa.

• Anonyymi00026
        UUSI

Piti opetella kun naiset aina syytti etten osaa keskustella ettei tule niitä vaivaannuttavia hiljasia hetkiä ongelmaksi jäi että ajatuksia ei voi lukea jos ei niitä kirjoita jonnekin mu kuinka herkkä kuulo sulla on ainoa vaihtoehto on nääs kuinka kuulla toisen ajatukset

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Piti opetella kun naiset aina syytti etten osaa keskustella ettei tule niitä vaivaannuttavia hiljasia hetkiä ongelmaksi jäi että ajatuksia ei voi lukea jos ei niitä kirjoita jonnekin mu kuinka herkkä kuulo sulla on ainoa vaihtoehto on nääs kuinka kuulla toisen ajatukset

Puhut vaan kato itestäs, sillä ne hiljaiset katveet täyttyy👍

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Pakkohan se on jos nainen on tuppisuu-tuija

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tuo on tapa sulle antaa kuva naiselle siitä kuinka itsekeskeinen oikeasti olet mu yritäppä puhua sellaisesta aiheesta joka toista oikeasti kiinnostaa ilman että tämä itse sulle sanaakaan sanoo yleisin aihe mistä sun kaltaset onnettomat runkkarit mun kanssa haluais keskustella on se kuinka puhua nainen helpoiten sänkyyn siihen ainoa tapa on sun kaltaisille leikkiä heidän tunteillaan lirkuttelet ja lieputat minkä kerkiät toimii niiden kohdalla joita ei ole kotona kasvatettu mitenkään ja suurella todennäköisyydellä puuttunu se välittävä isäkin (tyhjiö mikä pitää täyttää) ei tiedä nainen edes mitä isän rakkaus on lastaan kohtaan moni nainen taas saatta erehtyä siinä että mies jonka rinnalleen ottavat pitäisi osata rakastaa heitä samoin kuin isä ei ole mahdollista miksi koska vanhemman ja lapsen suhde on erityinen ei pysty yksikään mies korvaamaan isän rakkautta tytärtään kohtaan tai äidin rakkautta tämän poikaa kohtaan ei taas yksikään nainen pysty korvaamaan eikä niin ole tarkoitettukkaan

• Anonyymi00002
      UUSI

Hän on juuri sopiva sellaisena kuin on. Introverttimies on viehättävä hillittyneineen omainaiskäytöksineen.
      -vähän sosiaalisempi introverttinainen-

• Anonyymi00064
        UUSI

Mikä sua siis on estänyt lähestymästä häntä extrovertit elää melko tylsää elämää rahat loppuu ni loppu kuukausi menee syvässä masennuksessa introvertti elää turhan sulkeutunutta elämää pärjää parhaiten yksin ei tarvitse eikä halua ketään lähelleen yleensä joku on kerran jo satuttanu yritin löytää niistä puolivälin kaksi persoonallisuutta joita ei voi oikein yhdistää eikä mitenkään soveltaa keskenään oppivat sietämään toinen toisiaan mutta parisuhde ei koskaan ole täysin toimiva edes eikä ole puoltaväliä olemassa introvertin ja extrovertin välillä

• Anonyymi00003
      UUSI

Hänen ei tarvitse olla yhtään enempää tai vähempää. Hän on ihana. Just noin.

• Anonyymi00004
        UUSI

Mutta taitaa kaivata tukea kamarin puolelle...

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

🤣🤣 Mistä niin päättelet?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä, liian pieni vekotin

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

🤣🤣 Mistä niin päättelet?

Enpä kerro, luulenko vain 😉

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Enpä kerro, luulenko vain 😉

Nähnyt sen nysän jossain

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nähnyt sen nysän jossain

Tule vaan vastaan, teen nysästäsi takavyöyliheiton 😄

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nähnyt sen nysän jossain

En ihan mutta melkein 😏 En siis tiedä mitä kokoa 🤔

• Anonyymi00008
      UUSI

En halua muuttaa miestä mitenkään.

• Anonyymi00009
        UUSI

Edes osoitetta 🤔?

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Edes osoitetta 🤔?

Mä halusin joskus ton muuttaa miehessä,
        en mitään muuta ois halunnut muuttaa.
        -joku toinen

• Anonyymi00010
      UUSI

Oishan se kiva jos auttavaa kättä joskus tarviis.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ääripäät ovat molemmissa tapauksissa vähemmän toivottavia. Meistä jokaisella tämä vaihtelee päivänkin aikana. Se on jana, johon me milloin milloinkin asetutaan. Extrovertit voivat olla esim. työpaikoilla todella rasittavia. Vievät muidenkin tehokkaan työajan höpöttelemällä pitkin päivää. Huonoja kuuntelijoita ja keskittyjiä. Introvertti toimii toisin. Ehkä parempi parisuhteessa. Se lievempi tapaus.

• Anonyymi00017
        UUSI

Introvertit ovat vitun rasittavia odottajia ja eivåt kerro omia mielipiteitään. Hautovat sisällään ajatuksia ja heidän seurassa on helvetin tylsää.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Introvertit ovat vitun rasittavia odottajia ja eivåt kerro omia mielipiteitään. Hautovat sisällään ajatuksia ja heidän seurassa on helvetin tylsää.

Olet lukenut väärin.Introvertti puhuu ystävien ja sukulaisten kanssa kyllä paljon.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olet lukenut väärin.Introvertti puhuu ystävien ja sukulaisten kanssa kyllä paljon.

Riippuu introvertista.

Introvertit kuten sanoit eivät osaa keskustella muiden ihmisten kanssa. Ehkä joku vamma?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin ja niiden jonka ihmisen tuntevat samanhenkiseksi ja mukavaksi.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Riippuu introvertista.

Introvertit kuten sanoit eivät osaa keskustella muiden ihmisten kanssa. Ehkä joku vamma?

Tuo on autismia.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Herrajumala, introvertti ei tarkoita ettei osaa ilmaista itseään. Itse voin sanoa eriävän mielipiteen missä tahansa seurassa. Lisäksi voin ilmaista itseäni muullakin tavoin miten suurelle joukolle tahansa, missä vain. Se ero minussa extroon on, etten tunge väkisin esille ja voin tulla toimeen vaikken saisi ensimmäistäkään suosionosoitusta, olen itsenäinen henkisesti, ei tarvetta olla esillä jos ei tee mieli.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Noin se juuri ja minä puhun myös tuttujen työkaverien kanssa.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tuo on autismia.

Noin se juuri, tiedän sen omasta nuorimmasta lapsestani.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Noin se juuri, tiedän sen omasta nuorimmasta lapsestani.

Vaikuttaisi siltä että introvertit ovat usein autisteja?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Todennäköisesti se on usein noin. Pitkälle koulutettuja oman alansa hyviä ja lahjakkaita työntekijöitä. Sellainen oli myös lasteni isä ja hän myös oli hyvin vähäpuheinen.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kyllä on taas pisalapset koolla kun on niin tyhmiä juttuja!
        Kannattaisiko ottaa oikein asioista selvää vai ootteko kaikki Iphone kansaa jolla Googlea ole olemassakaan. Ettekä osaa käyttää mitään muutakaan tietolähteitä näköjään.
        Olen huomannut että aika moni iphonen käyttäjä on todella tyhmä!!

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Riippuu introvertista.

Et oikein ymmärrä introverttia. Meillä voi olla sata välilehteä auki, ja jatkuva ajatusten tulva. Mutta silti valikoidaan sanamme tarkkaan, ja mietitään kenen kanssa niitä sanoja vaihdetaan. Ei turhaa small talkkia. Ja saman oloisen kanssa riittää katseet ja hymyt. Tiedetään melkein mitä toinen ajattelee. Näin toimii introverttirakkaus (introvetti introvertille).

• Anonyymi00014
      UUSI

Vähän huono lähtökohta suhteelle, et heti ollaan muuttamassa toista. 😁

• Anonyymi00020
        UUSI

Kaikkea ei pidä ottaa niiiiin vakavasti! Kyse oli sitä paitsi toiveesta, ei muuttamisen pakosta. Oli myös avoin kysymys, jonka voi käyttää hauskasti tai jättää käyttämättä. Toivoisin, että sinulla olisi enemmän leikkimieltä ja mielikuvitusta 😉

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikkea ei pidä ottaa niiiiin vakavasti! Kyse oli sitä paitsi toiveesta, ei muuttamisen pakosta. Oli myös avoin kysymys, jonka voi käyttää hauskasti tai jättää käyttämättä. Toivoisin, että sinulla olisi enemmän leikkimieltä ja mielikuvitusta 😉

Mulla on leikkimieltä ja mielikuvitusta tosi paljon. Mä haluan rakkauden, jossa edes aluksi olen täydellinen sellaisena kuin olen. En halua, että kukaan haluaisi muuttaa minua, enkä halua ketään, ketä pitäisi muuttaa. Minun mielestä se on ihan väärä lähtökohta. Kannattaa ennemmin etsiä se, jota ei tarvitse muuttaa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mulla on leikkimieltä ja mielikuvitusta tosi paljon. Mä haluan rakkauden, jossa edes aluksi olen täydellinen sellaisena kuin olen. En halua, että kukaan haluaisi muuttaa minua, enkä halua ketään, ketä pitäisi muuttaa. Minun mielestä se on ihan väärä lähtökohta. Kannattaa ennemmin etsiä se, jota ei tarvitse muuttaa.

Toivoisin, ettet olisi noin tosikko 😉
        Vaikka ymmärränkin asiasi, niin tämä keskustelu ei välttämättä ole oikea paikka siihen.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Toivoisin, ettet olisi noin tosikko 😉
        Vaikka ymmärränkin asiasi, niin tämä keskustelu ei välttämättä ole oikea paikka siihen.

Mä toivon, että sä olisit vähän hyväksyvämpi.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ai mua on jokainen ainakin yrittäny jotenkin muuttaa tyttöystävä oli ainoa joka ei yrittäny hyväksy mut sellaisena kuin olin ei koskaan vaan tutustunu muhun

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mä toivon, että sä olisit vähän hyväksyvämpi.

Olenhan minä. Silti olisi kiva, jos vastattaisiin siihen mitä kysytään, eikä pelkästään, että mikä unelmamssilmassa olisi ihanaa... Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Aina saa silti MYÖS tuoda oman mielipiteensä esiin.
        Tottakai me kaikki toivomme, että meidät hyväksytään sellaisina, kuin olemme. Silti vastakohdat vetää puoleensa jne. Lisäksi aika moni täällä toivoo varmasti, että heidän kaivattu sa osoittaa välittämistä ym. Mikä ei liittynyt luonteeseen.
        Ei kaikkia voi miellyttää, edes leikkimielellä.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Olenhan minä. Silti olisi kiva, jos vastattaisiin siihen mitä kysytään, eikä pelkästään, että mikä unelmamssilmassa olisi ihanaa... Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Aina saa silti MYÖS tuoda oman mielipiteensä esiin.
        Tottakai me kaikki toivomme, että meidät hyväksytään sellaisina, kuin olemme. Silti vastakohdat vetää puoleensa jne. Lisäksi aika moni täällä toivoo varmasti, että heidän kaivattu sa osoittaa välittämistä ym. Mikä ei liittynyt luonteeseen.
        Ei kaikkia voi miellyttää, edes leikkimielellä.

Minähän vastasin kysymykseen. En toivoisi, enkä haluaisi, että hän toivoisi minun olevan toisenlainen. Ja perustelinkin vielä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Olen ujo ja hankala introverttimies. Ei minulla ole lupa odottaa naiselta mitään enempää kuin mitä itse olen. Voin vain olla kiltein mahdollinen mies hänelle, jos saan joskus olla.

• Anonyymi00016
        UUSI

Ihana ❤️

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ihana ❤️

Miehen vastaus itselle

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miehen vastaus itselle

Mikä harmittaa? Oma kirjallinen tuotto tasoa kolme sanaa ilman pistettä. 🖕

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ihana ❤️

Minun täytyy olla oikea helmi naiselle. Olisi kamalaa jos nainen löytäisi simpukan, mutta sisällä olisikin vain kivi.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minun täytyy olla oikea helmi naiselle. Olisi kamalaa jos nainen löytäisi simpukan, mutta sisällä olisikin vain kivi.

Naiset tykkää SIMPukoista nykyään

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Naiset tykkää SIMPukoista nykyään

Jotkut ihmiset elättelevät typeriä luuloja ja kuvitelmia itsestään ja siitä kuinka ovat parempia kuin muut. Ovat aika surkeita ja säälittäviä loppujenlopuksi. Silti toivon heille hyvää.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miehen vastaus itselle

Nimenomaan. Edes miehelle ei kelpaisi tuollainen ”narina” 😄

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mikä harmittaa? Oma kirjallinen tuotto tasoa kolme sanaa ilman pistettä. 🖕

Ja entäpä tämä sinun kirjallinen tuottosi sitten onko oikein nobel voittaja ainesta omat kirjoituksesi keskisormineen

• Anonyymi00021
      UUSI

toivoisin et se olis uskollinen, eikä pyrkyrihoro joka reittä pitkin kiipeää ylöspäin, kuten marin sanna aikoinaan.

• Anonyymi00024
        UUSI

Onneksi sinä sentään vaikutat hyvin miellyttävältä persoonalta. Tosin h*ora sanan käyttö kertoo sinusta ja ajatuksistasi aivan kaiken!

• Anonyymi00034
        UUSI

Kenen reittä pitkin Marin kiipesi?

• Anonyymi00054
        UUSI

Sitten tämä palsta ei todellakaan ole sinulle.
        Heti kun tyrmäät tai olet eri mieltä jonkun täällä kirjoittavan kanssa alkaa mitätöiminen ja haukkuminen näiltä tätyleiltä täällä.
        Täällä on vain hyvin vähän ihmisiä joilla on tunne-elämä kunnossa.

• Anonyymi00023
      UUSI

Suosittelen extroverttiä etsimään kaltaistaan seuraa mä en elämääni persettä jakavia bilehileitä tartti helpompiakin tapoja keksin elää onnettoman elämän introvertti tuskin kanssani pärjää turhan sulkeutunu ihminen ja useimmin tilanteessa kuin tilanteessa mielummin vaikenee kuin aiheuttaa ristiriitaa edes liian myötäilevä siis kun olettaa ettei kukaan tule toimeen hänen kaltaisen kanssa (saattavat monesti jopa hävetä itseään) kun eivät välttis sillai sopeudu edes yhteiskunnan normeihin mä en ole halunnu sopeutua yhteiskunnan normeihin ei vois vähempää kiinnostaa mä olen mä enkä yhteiskunnan normi lain noudattamista valvoo poliisi yhteiskunnan yhteisöllisyyden takia on olemassa sääntöjä joita olisi hyvä osata noudattaa mutta koska eletään periaatteella (säännöt on tehty rikottaviksi) miten luulette että toimii jos ei niistäkin tehdä lakeja joita on pakko noudattaa ohjeet on taas oman harkinnan mukaan ohje on pääsääntöisesti henkilön itsensä suojelua varten eli (oman harkinnan mukaan) kuinkako paljon itse itsestään välittää mä en ole välittäny itsestäni tippaakaan ei ole kiinnostanu miksi koska olen pääosin eläny elämää jota en olisi halunnu elää pakko ollu sopeutua ja yrittää siitäkin tehdä oman näköisensä jossa onnistuin melko hyvin vaikka harva asia suunnitelmien mukaan on menny silläpä sitä onkin kai oppinu että elämä on jotain mitä on turha suunnitella pääsyynä se että koskaan ei voi olla täysin varma koska on se päivä kun se päättyy menehtyny monia joilla oli viidenkymmenen vuoden suunnitelmat tehty eivätkä päässeet kuin suunnitelmansa ekalle vuodelle kun jo olikin edessä matka hautaan

• Anonyymi00027
        UUSI

Toivoisin, että olisit asiallisempi kirjoituksissasi ja että osaisit edes joskus käyttää välimerkkejä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Toivoisin, että olisit asiallisempi kirjoituksissasi ja että osaisit edes joskus käyttää välimerkkejä.

Minä en rupea edes lukemaan tuota tekstiseinää.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Luin vain riittävästi 😉

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Millä tulkiset ettei kirjoitukseni ole asiallinen ja jos lukeminen tuottaa haasteita ilman välimerkkejä lue itsellesi ääneen vai kuuluuko tapoihisi ääneen lukiessasikin lausua pisteet ja pilkut siinä tapauksessa (en veemäisempää ihmistä tiedäkkään) tiedän joitakin joiden tapoihin ne pisteiden ja pilkkujen lausumiset puhuessa kuuluu

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Eipä sinun ole sitä mikään pakko lukiakkaan ei luultavasti ole mitään mitä ymmärtäisit muutenkaan

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Luin vain riittävästi 😉

Tarkoitat varmaan luit kaiken mutta et ymmärtäny juuri mitään kun et osaa itse jaksottaa jos ei sitäkin ole joku tehnyt valmiiksi niin kuin äiti ruuan kotona ja passannu vielä nenun eteen

• Anonyymi00035
      UUSI

En toivo. Hän on hyvä sellaisenaan.

• Anonyymi00040
      UUSI

Kovin on vähän liikkumavaraa, jos vaihtoehtoina vain kaksi lokeroa…
      Mutta minusta kaivattuni tuntuu juuri sopivalta, ehdottomasti näistä lokeroista enemmän introvertiltä. Ja toistaiseksi kyllä tuntuu että hän on sitä aika vahvasti, mutta samalla myös erityisen paljon ns. oma itsensä. Koen että hänellä ei ole niin montaa roolia jota kantaa, eikä hän sinkoile joka suuntaan. Pidän sellaisesta :) Ja läheisessä seurassa on ehdottomasti sosiaalinen ja hauska, tuntuu kunnialta saada kuulua siihen läheiseen piiriin. Olen ehkä hieman enemmän ekstrovertti kuin hän, mutta silti aina mielummin niiden muutaman läheisen kanssa kuin puolituttujen keskellä hukassa itseni kanssa.

• Anonyymi00053
        UUSI

Oli myös avoin vaihtoehto juuri siksi, kun mahdoton kirjoittaa kaikkia tai edes riittävästi vaihtoehtoja.

• Anonyymi00043
      UUSI

Toivon hänen pärjäävän elämän tilanteissa oman ajattelukyvyn ansiosta

• Anonyymi00050
      UUSI

Energinen ekstrovertti Elli sen olla pitää.
      Ei enää yhtään introvertti Iinaa tälle miehelle.

Ei vain yksinkertaisesti jaksa pitää yllä kaikka positiivisuutta ja täyttää sitä vaivaannuttavaa hiljaisuutta jollakin.

Lisäksi introverteilla on valitettavan outoja ajatuksia koska eivät ehkä ole riittävän sosiaalisia joten ajatuksia vaihdetaan liian vähän kenenkään kanssa keskenään?

Mutta tärkeintä on kuitenkin aktiivisuus. Se nuorentaa ihmistä ja saa liikkeelle.

• Anonyymi00056
      UUSI

Minusta on hyvä että mies on vähän introvertti tai ehkä vähän hiljaisempi noin muuten, harkitsee mitä sanoo eikä hölötä suuna päänä.
      Sellaista on rasittava kuunnella!
      Tämä pätee tietenkin naisiin myös, kaikkia aivopieruja ei tarvitse ilmoille päästää kummankaan sukupuolen, jos vain keskityttäisiin olennaiseen.
      Kyllä sitä toiseen tutustuu vähemmälläkin pölisemisellä.
      Pitkässä suhteessa on vain eduksi ettei puhuta toisiamme kuuroiksi, niin saattaa käydä kun kummankin suu käy ilman ajatusta.
      Samankaltaisen ihmisen kanssa ei yleensä tarvitsekaan ihan hirveästi verbaalista kommunikointia, kumpikin tietää mitä on meneillään ja mitä toinen ajattelee.
      Jos ei tiedä niin oon kyllä hyvin huonosti tutustunut kumppaniinsa.

• Anonyymi00061
        UUSI

Hiljainen hissukka hiiri heikki ilmoittautukoon sinulle sitten.

• Anonyymi00057
      UUSI

Kunhan ei kälätä hermoja kireeks!

• Anonyymi00068
        UUSI

Osaan olla hiljaakin 😐 Mutta oli silti pakko kommentoida.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Osaan olla hiljaakin 😐 Mutta oli silti pakko kommentoida.

Ekstrovertit on usein sellasia tyhjänpälättäjiä, introvertit puhuu kun on jokin asia.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Ekstrovertit on usein sellasia tyhjänpälättäjiä, introvertit puhuu kun on jokin asia.

Tämä on introverttien keksimä paska tarina sille kun heillä ei aivot riitä keksimään mitään sanottavaa, joten kaikki muut ovat tyhjän pälättäjiä.

Jos henkilö puhuu vain kun on asiaa niin kovin on hiljaista ja se kertoo myös että huumorintajua ja naurukin on sellaista sisäistä kihinää eikä pursuavaa toisiin tarttuvaa naurua jota jaettaisiin.

Introvertit eivät osaa jakaa toisten kanssa.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Tämä on introverttien keksimä paska tarina sille kun heillä ei aivot riitä keksimään mitään sanottavaa, joten kaikki muut ovat tyhjän pälättäjiä.

Jos henkilö puhuu vain kun on asiaa niin kovin on hiljaista ja se kertoo myös että huumorintajua ja naurukin on sellaista sisäistä kihinää eikä pursuavaa toisiin tarttuvaa naurua jota jaettaisiin.

Introvertit eivät osaa jakaa toisten kanssa.

Introverttien huumori on älykkäämpää, ei sellasia hölmöyksiä ja alapääjuttuja!

• Anonyymi00062
      UUSI

En jaksaisi ekstroverttia päivääkään joten sellaisiin en edes ihastu.

• Anonyymi00063
        UUSI

Sama minulla introverttien suhteen. Ollut kavereina ihan riittävästi introvertteja ja en jaksaisi suhteessa päivittäin sellaista hiljaista hissuttelua.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sama minulla introverttien suhteen. Ollut kavereina ihan riittävästi introvertteja ja en jaksaisi suhteessa päivittäin sellaista hiljaista hissuttelua.

Introvertit ei ole hiljaisia seurassa jossa heillä on hyvä olla.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Introvertit ei ole hiljaisia seurassa jossa heillä on hyvä olla.

Kyllä ovat. Introvertit ovat niitä joista pitää nyhtää kaikki irti kuin nyppisi kukkapenkistä rikkaruohoja.

Tämä peitetarina siitä että "kun on hyvä olla niin puhun" on juuri se ansa johon itse ajauduin nuorempana.

Sitten on yksi henkilö joka puhuu, arvaa kuka se on?

Introvertit myös piilottelevat tunteitaan ja ajatuksiaan koska haluavat että heillä olisi aina hyvä olla siihen pisteeseen että suhde on jo loppumassa ja sitten avaudutaan kun ahdistaa ja mikä kaikki on ollutkaan pielessä.

Introvertit ovat lähtökohtaisesti itsekeskeisiä mykkiä.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Kyllä ovat. Introvertit ovat niitä joista pitää nyhtää kaikki irti kuin nyppisi kukkapenkistä rikkaruohoja.

Tämä peitetarina siitä että "kun on hyvä olla niin puhun" on juuri se ansa johon itse ajauduin nuorempana.

Sitten on yksi henkilö joka puhuu, arvaa kuka se on?

Introvertit myös piilottelevat tunteitaan ja ajatuksiaan koska haluavat että heillä olisi aina hyvä olla siihen pisteeseen että suhde on jo loppumassa ja sitten avaudutaan kun ahdistaa ja mikä kaikki on ollutkaan pielessä.

Introvertit ovat lähtökohtaisesti itsekeskeisiä mykkiä.

Ymmärrän hyvin miksi olet sinkku.

• Anonyymi00073
      UUSI

Jotain muuta.
      Enkä perustele mitään enää.
      -t-

• Anonyymi00075
        UUSI

Se on ihan ok, vaikka mun utelias luonne ei ehkä tästä suoriudu.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Se on ihan ok, vaikka mun utelias luonne ei ehkä tästä suoriudu.

Minkä sille voi, kuka ootkaan...

-t-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe