Yleensä harkitsemattoman pikasesti tänne ajatukseni kirjoitan, se on osa minua enkä sitä muuksi aio muuttaakaan.
Eihän olis inhimillinen ihminen, jos täydellisesti hyvin käyttäytyvä, itsensä hillitsevä olisi. Pakko tässä julkinen anteekspyyntö, synninpäästö on tehdä, kun joskus napautan jollekin palstalaiselle harkitsemattoman häjyntuntoisesti.
Itsehillintä pettää joistain syistä.
Mutta kunnioittakaa edes himpun verran minua, kun en koskaan mene puskaan lymyämään.
Pikkusen hymyillen tätäkin kirjotan, en ahistuneena, vaikkakin vähän nolona.
En kai miekään mikkään päällepäsmäri oo (ainakaan omasta mielestäin), piällysmies, vaan hellä ja lempee....yleensä...pitänee lisätä.
Jonkinlaista draama-vivahdetta on esityksissäin, kyllä pitänee äkkipikasuuden ja dramatiikan piikkiin nämä lohkaisuni laittaa.
Tarpeen vaatiessa voi tämän "anteeksipyynnön" nostaa aina esille, ettei usein tarvitse uutta kirjoittaa.
Samalla antakkee anteeks pitkät monisanaset jaarituksein sekä omituisen huumorin käyttö.
Saa toki mun puolestain Eikka Leinostaki, maukuvista äitienpäivälauluista, ja ylenpalttisella sulolla ja ihmetyksellä kevään rynnistyksestä kirjoittaa....enhän toki koskaan määrää mittään.!!!
Että tälleen sukkii sus turkkiaan ripillä käytyään.
"anteks, anteeks, armas Lotta, eihän se ollut edes totta..."
24
183
Vastaukset
- ???
"eihän se ollut edes totta..."
sanot itsekin, loukkaat ja valehtelet, mutta kun on oma nikki niin sinua pitäisi omasta mielestäsi "kunnioittaa". Ja HÖH. Sinut nyt tunnetaan. Ja oma nikki ei loukkauksiasi ja omaa kehuasi yhtään vähennä, pahalta haisee oma kehusi aina.Erivapausiako haluat ja vain itsellesi.RE: viestinkirjoittajalle 15.5 2012 08:36.
Missä Sus on sinua loukannut ja valehdellut? Kun tuo kaiken puskanikin suojista ruikit, käyhän pesemässä pyrstön alusesi.
Tuohon halpamaiseen kakkelperin levittämiseen pystyy jo 2½ vuotiaskin.
Siinäpä kauniisti osataan sanoa, puskis....ilmeisesti pitkäaikainen palstalainen, kun minut "tunnet."
Valehtele en kuuleppas koskaan.
Sinuakos pitäisi kunnioittaa...ja höh.
Hyvää aurinkoista päivää kaikille, minäpä lähenkin tänään Lempäälään.- *Kukkahame*
Nyt onkin kaunis vierailupäivä, hyvää ja onnistunutta visiittiä sulle toivotan!
Minulla on tänään sokerilääkärin tapaaminen saa nähdä millainen on hänen diaknoosi labrakokeista, ainahan on sanomista vaan olen kai jo tottumassa ;-)) sanomisiin.
Nyt kun kesää kohti mennään ja tulee liikuttua aivan eri tavalla kuin talvella, ainakin oma olo on paljon parempi.
Tuo lääkäri opastaa kauppareissuillakin kun satutaan samaan aikaan.
Kävin jo ihailemassa eiliset istutukset ja kastelin kunnolla, miniruusuja ostin koko rivin... - "eihän se ollut edes
"eihän se ollut edes totta..." sanoo Susmorsian, ja sillä pitää asiaa hyvitettynä. Mutta valehtelu on kaikkein inhottavinta, vaikka passinsa näyttäisi, niin se ei auta mitään. Hyvää matkaa äläkä pidä kiirettä takasin!!!
- läpinäkyvää
Taas on palstahyenat raatelemassa minkä ehtivät! Ihan turhaa touhua, ei teidän ilkeytenne enää pure, sivuutetaan niinkuin ruttotautiset!
- Tampereelta myös
Olen samaa mieltä, Sussuhan on aivan loistava persoona. En ymmärrä miksi ja mitä hän valehtelisi. Hän sanoo asiat niin kuin ne ovat ja suoraan , mitään kaunistelematta. Olet Sussu loistava.
Ainoa jonka anteeksi pyynnön hyväksyn on juuri sus. Hän tekee sen ,ja hän joka sitä kaipaa , pitäkööt hyvänään.
Minusta on kivapiirre jos itse huomaa ,että on sanonut jotain "sivu suun" .
Minä ihmettelen joskus kun me tyttäreni kanssa ei olla aina samalla
aaltopituudella , vaikka sentään ollaan sukua j aika läheisetkin.
Se on sellainen tempperamentti asia , jota ei kaikki suvaitse.
Luulisin ,että olen Samaamaata susin kanssa , ainakin useissa kirjoituksissa huomaan sen.
Ollaan taas niinkun ennenkin --ja hyvä kn on ainakin jonnekka voi purkaa omia juttujaan ,
Eikä HÄN sen paremmin kun me muutkaan oikeastaan muuta voidakkaan . eihän me edes" tunneta toisiamme " ,vaikka ollaan jo monta vuotta kirjoiteltu.
Joskus on vaan aika sanoa asiat halki , minä ainakin olen sellainen . ,
onhan meitä sellaisia jotka aina sano Juu,JUU olen samaa mieltä ,vaikka ei oo.- "eihän se ollut edes
"eihän se ollut edes totta..."Hyväksytkö Um tuon valehtelun, minä en. Eikä Itsekehukaan ei ole kyllä kohteliasta, muille kaikille tulee epäkohtelias olo.
- fanittaen.myös
Erittäin paljon ja hyvässä muistissa tuo Immi (Ingeborg) Hellénin runo Aamukahvin ääressä. Itse sain sitä lausua kansakoulun ekalla tai tokalla luokalla.
Ei täällä kannata nenuunsa vetää kaikkea lukemaansa. Jo ennen kuin, ikuisuus sitten, sain ensimmäisen tietokoneeni, luin, että maailma täällä on kovaa.
http://fi.wikisource.org/wiki/Aamukahvin_ääressä- Se runo meni väärin
susmorsiamella. Rauhoitu rauhoitu rakas Lotta...
- fanittaen.myös
Se runo meni väärin kirjoitti:
susmorsiamella. Rauhoitu rauhoitu rakas Lotta...
Så ska det vara, sannoo ruottalainen. :))
Löysin netistä hyvän sanonnan tännekin.
Elämän suurin onni ja runsain voitto
on iloinen ja hyvä mieli (Goethe)
Hymyillään, kun tavataan. Älkäämme kaivako toistemme puutteita, unohtaen, että niitä meille kaikille tulee.
Usein ihminen toista tuomitessaan, ei näe omaa puutteellisuuttaan.
Sydän sinulle ♥!
- Minäkään en tykkää
siitä että joku sanoo millaista musiikkia saa kuunnella äitienpäivänä tai milloin muulloin vaan. Jokaisen musiikki on hänelle itselleen soveliainta. ei tarvi Susmorsiolta lupaa kysellä.Turha aina määräillä ja haukkua toisia sekä kehua itseään.
- Näillä palstoilla
myrkkyä on toisten palstalaisten määräily ja halveksinta ja itsensä kehuminen aina. Se vie halut osallistua.
- MMXII
Vakavasti ottaen nämä kirjoitukset monestikin ovat aivan huuhaata, joskus tuntee itsensä oikeinkin viisaaksi ja on pakko sanoa omatkin mielipiteet.
Samaa jankutusta kaikissa ketjuissa ja äärimmäisen ilkeitä huomautuksia kirjottajan persoonasta, joka on jokaiselle aivan tuulesta temmattua, en usko että täällä monikaan on nähnyt toisia livenä!
- Atolfia
Ei ole mittään, mistä ihteäni kehuskelisin. Saanen kuitenkin toivottaa
HYVÄÄ YÖTÄ!
P.S.
Enpä nyt löydä oikein moittimisen sijaakaan. Täältä löytyy ne hyvät moittijat, joiten
olkaapa hyvä. - tyhmä
Hän tietää, mitä tekee tai kirjoittaa! Hän vastaa itse seurauksistaan.
Makoisia unia! - susmorsia ek.
Hauskaa, kun joku muisti sen värssyn oikein....rauhoitu, rauhoitu armas Lotta....tais joku kukko-juttu olla, en sitä tarkemmin muista.!!!
En millään enää viitti ruveta selittelemään ja saivartelemaan, kyselemään, missä olen valehdellut. Hupailun varjolla sanon monta asiaa, ja fiksuimmat huomaavat , että itteni kustannuksella monasti nauran....siitä, että olen vieläkin niin höperö....tän ikäisenä. En minä osaa olla arvokas vanha rouva, sitäpaitsi tahallani joskus ärsytän tosikkomaisimpia.
Jääköön tuo valehtelu- syytekin selvittämättä, en sitä ymmärrä, mutta olkoon. On niitä tärkeempiäkin asioita, joita ei ymmärrä.
Kahleisiin ei minua kuitenkaan saa eikä tarvetta käräjiäkään pitää.
Mistä lienee sopiva sitaattikin mieleen juolahtanut, en kyllä tiiä mihin sopiva, mutta:
´Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kaheren kesken, tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni, niin minä nain sen komian lesken...."
Ihan mukava ois kuulla, kun jokunen leidi sihahtaa: Hulluhan tää sus on ja mikä pahinta, niin epäkorrektisti käyttäytyvä....
Hei hulinaa, sano piika kun tuohelle kus! (Tätäkin vanhaa kansan viisautta vois ruveta miettimään, missä, milloin, miksi)- viher peukalo
katsotaan miten poisto pyyntöön suhtautuu ylläpito. Onhan tuokin viesti roikkunut jo vuorokauden täällä.
- katil.
viher peukalo kirjoitti:
katsotaan miten poisto pyyntöön suhtautuu ylläpito. Onhan tuokin viesti roikkunut jo vuorokauden täällä.
Koe:
poistopyynto ko. viestistä tehty klo 10.04. - m.v.
katil. kirjoitti:
Koe:
poistopyynto ko. viestistä tehty klo 10.04.tarkistin nyt kolmeen kertaan....
- kevät - sade
Kaikki baskan urakointi sivulle menee yllä olevan kirjoittajan piikkiin, osaa olla niin kakimielinen ja UM:ää pyytelee avukseen, no menis nyt vaan!
- minä vaan
No menihän perille palstalle sopimatpn viesti poistettiin. Kiitos ylläpidon jolla on sentään tervettä arvostelu kykyä.
Mikä ihme tätä kevät- sadetta riivaa. räksyttää kuin rakki koira. ja haukkuukin vielä väärää puuta.... - Hyvä...
minä vaan kirjoitti:
No menihän perille palstalle sopimatpn viesti poistettiin. Kiitos ylläpidon jolla on sentään tervettä arvostelu kykyä.
Mikä ihme tätä kevät- sadetta riivaa. räksyttää kuin rakki koira. ja haukkuukin vielä väärää puuta....m.v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531565
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53947- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49816Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10795