Joo, mul on suunnattoman tylsää (;
Oon tyttö, asun turus molempien vanhempien kans, mul on pikkuveli ja isoveli. Harrastan salibandyy ja lenkkeilyy nyt kerään rahaa omaan kameraan koska valokuvaus on sellane juttu mikä rauhottaa ja pääsen pois täält kotoot ja sellast ihanaa itsenäist tekemist u know? Tykkään olla kavereiden kans ja oon aika addiktoitunu kynsie hoitamisee ja laittamisee :D Tykkään shoppailla mut en oo mikää erityine virtuoosi siin.. Oon aik tällane mut rakastan huvipuistoi ! Oon tyylii joka kuukausi käymäs jossai yleensä meen junal kavereiden kans (: Koulus en oo mikää erityine siin mis muutki. Mitä musiikkii tulee, ni räppii kuuntelen aika ylivoimasesti enite. Lemppareit kai eminem, drake, lil wayne, tyga ja nää. Suomalainenki menee ;) noh minkä ikäseks muo veikkaatte? xd
arvatkaa mun ikä ? xd
tylsää(kö)
5
249
Vastaukset
- heittääkö pahasti ?
mmh oisko 14-16 ?
- hihheei siskosein
Luulisin et oot 15 (::: ihan samallaine oot ku mä :DDd
- poika 12
13-15
- oonsamallainen
11-13?
- pollololol
12v luulisin :D yrität selvästi kuulostaa vanhemmalt ku oot ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466