arvatkaa mun ikä ? xd

tylsää(kö)

Joo, mul on suunnattoman tylsää (;

Oon tyttö, asun turus molempien vanhempien kans, mul on pikkuveli ja isoveli. Harrastan salibandyy ja lenkkeilyy nyt kerään rahaa omaan kameraan koska valokuvaus on sellane juttu mikä rauhottaa ja pääsen pois täält kotoot ja sellast ihanaa itsenäist tekemist u know? Tykkään olla kavereiden kans ja oon aika addiktoitunu kynsie hoitamisee ja laittamisee :D Tykkään shoppailla mut en oo mikää erityine virtuoosi siin.. Oon aik tällane mut rakastan huvipuistoi ! Oon tyylii joka kuukausi käymäs jossai yleensä meen junal kavereiden kans (: Koulus en oo mikää erityine siin mis muutki. Mitä musiikkii tulee, ni räppii kuuntelen aika ylivoimasesti enite. Lemppareit kai eminem, drake, lil wayne, tyga ja nää. Suomalainenki menee ;) noh minkä ikäseks muo veikkaatte? xd

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heittääkö pahasti ?

mmh oisko 14-16 ?

• hihheei siskosein

Luulisin et oot 15 (::: ihan samallaine oot ku mä :DDd

• poika 12

13-15

• oonsamallainen

11-13?

• pollololol

12v luulisin :D yrität selvästi kuulostaa vanhemmalt ku oot ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe