Postin estotoiminta

Missä suodatin?

Missä Suomi24:n postista löytyy paikka, johon voin laittaa ne palvelimet tai osoitteet, joista lähetettyä postia en halua ottaa vastaan?

Olen katsonut kaikki napit läpi moneen kertaan, mutta en ole löytänyt.

7

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä suodatin?

No kyllä tämä hiljaisuus on ihan riittävän selkeä vastaus.

Mahtaako olla olemassa toista meiliboksia, jossa ei ole käyttäjän määritettävää roskapostisuodatinta? Nykyisinhän tuo on ihan tärkeimpiä postin ominaisuuksia.

• Hei,
      pahoittelen myöhästynyttä vastausta. Kollegani on lomilla ja aika ei millään meinannut riittää kaikkien asioiden hoitamiseen.

Yksittäisiä lähettäjiä voit torjua seuraavien ohjeiden mukaan:
      http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/ohjeet/#torjuminen

Voit ottaa käyttöön myös suodattimen, jonka avulla voit lajitella, poistaa ja torjua saapuvia sähköposteja. Ohjeet suodattimen käyttöön löydät täältä: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/ohjeet/#suotimet

Kokonaisia palvelimia ei voi sähköpostissa torjua.

Terveisin,
      Mari
      Suomi24

• Missä suodatin?

Voi kiitos !

Tosin minusta olisi selkeämpi, jos olisi valintanappi "Postin hallinta" ja sen alta löytyi eri valintoja.

Alkoi tuo alituinen mainosposti käydä hermoille. Laittaisivat pari postia kuukaudessa niin sen ottaisi mieluusti vastaan. Mutta kun "parhaat" jopa joka päivä. Se menee jo antimainoksen puolelle.

• Missä suodatin?

Vaan kun ohje ei toimi! Tai ei ainakaan kaikkien lähettäjien osalta. Joissain tapauksissa toimii, mutta on yksi, johon tuo esto ei vaikuta.

Olen päivittäin saanut postia Offerium.fi [[email protected]] ja nyt kahden viikon ajan joka päivä tehnyt samat madonluvut eli painanut tekstiä "Torju lähettäjän viestit" ja sen jälkeen todennut, että haluan torjua lähettäjän viestit ja lopuksi sanonut olevani varma asiasta. Niin tein juuri äskenkin. Tähän mennessä ei vaan ole toiminut!

• Missä suodatin
        Missä suodatin? kirjoitti:

Vaan kun ohje ei toimi! Tai ei ainakaan kaikkien lähettäjien osalta. Joissain tapauksissa toimii, mutta on yksi, johon tuo esto ei vaikuta.

Olen päivittäin saanut postia Offerium.fi [[email protected]] ja nyt kahden viikon ajan joka päivä tehnyt samat madonluvut eli painanut tekstiä "Torju lähettäjän viestit" ja sen jälkeen todennut, että haluan torjua lähettäjän viestit ja lopuksi sanonut olevani varma asiasta. Niin tein juuri äskenkin. Tähän mennessä ei vaan ole toiminut!

Eilen tehty, tänään taas tuli "tarjouspostia".

• Heippa,

Kiitos viestistä. Kerrotteko tarkemmin, miten olette suodattimen tehneet. Koska Torju lähettäjän viestit ei välttämättä riitä massapostittajiin kuten Offerium. Vaikka lähettäjänä näkyisi joka kerta [email protected], voi olla, että todellisuudessa viesti tulee joka kerta eri osoitteesta. Sen takia pelkkä lähettäjän torjunta ei auta.

Tässä tapauksessa suosittelen luomaan suodattimen, jossa määrittelet ensimmäikseksi hakusanaksi offerium ja esimerkiksi hakualueeksi lähettäjän. Halutessasi voit tälle samalle suodattimella luoda saman suodatuksen vaikkapa aiheella, joka sisältää sanan offerium. Lopuksi määritä toimenpide, jota haluat tapahtuvan niille viesteille, jotka täyttävät määrittelemäsi ehdot.
      Ohjeet suodattimen luomiseen: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti/ohjeet/#suotimet

Offeriumin kaltaiset uutiskirjeet on yleensä myös mahdollista perua kokonaan. Avatessasi tällaisen uutiskirjeen löydät perumislinkin yleensä viestin lopusta.

Toivottavasti tästä on apua!

Terkuin,
      Elina
      Suomi24

• Missä suodatin

Kiitos.

Kokeillaan ja toivotaan parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      218
      9292
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6088
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4966
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4868
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3970
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3510
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2941
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2711
    Aihe