miten saan poistettua treffiprofiilin kun en pysty enää kirjautumaan sisään sivuillenne kun poistin koko tilini, mutta treffiprofiili ei silti poistunut? poistuuko se itsestään jonkin ajan kuluttua? sähköpostitilini on myös poistettu.
profiilin poisto?
5
210
Vastaukset
- luottamus meni
täällä sama ongelma - profiilini näkyy edelleen vaikka olen jo monta päivää sitten laittanut sähköpostia palautteena asiasta. Kukaan ei näköjään lue ja hoida näitä palautteita eikä näköjään muitakaan tietovuoto- yms. ongelmia, näyttää siltä. Olen siis pettynyt tähän sivustoon...
Ja miten se profiili yleensäkin piilotetaan/ poistetaan nykyään? - Siis sittenkin, kun olet vielä sisällä järjestelmässä..
Heippa kaikki,
Pahoittelut, että olette joutuneet odottamaan. Ongelma on siinä, että kaikki palvelut toimivat samalla tunnuksella. Treffiprofiilisivu ei kuitenkaan automaattisesti poistu, jos koko profiilin poistaa, vaan se pitäisi poistaa ennen koko profiilin sulkemista. Tästä syystä treffiprofiilisivut jäävät kummittelemaan.
Sivut saatte poistatettua ottamalla yhteyttä käyttäjätukeen jättämällä palautelomakkeen, jossa kerrotte poistettavan treffiprofiilin käyttäjätunnuksen ja milloin profiili on poistettu. Tällöin poistamme nämä haamusivut.
Tyhmä systeemi, myönnetään. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.
Terkuin,
Elina
Suomi24
P.s. Jos toivotte meidän tekevän toimenpiteitä tämän palstan kautta, kannattaa jättää tarkempia tietoja kuvauksissa. Esimerkiksi käyttäjätunnus, jota asia koskee. Silloin voimme auttaa paremmin.Ja palautelomake löytyi täältä http://www.suomi24.fi/palaute/lomake.
Treffiprofiili poistetaan menemällä omalle treffiprofiilisivulle ja valitsemalla Asetukset. Tämän sivun lopusta voi valita joko profiilin piilottamisen tai profiilin lopullisen poistamisen.
Käyttäjätunnus poistetaan lopullisesti klikkaamalla kirjautuneena omaa tunnusta sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla Omat tiedot. Tämän sivun alalaidasta löytyy punaisella pohjalla Käyttäjätunnuksen poistaminen ja Poista-linkki.
Terkuin,
Elina
Suomi24
- Mietityttää
Tässä mietin et miten saa kirjoitettua oman jutun tänne???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608