Opintorekisterikortti/Opintorekisteri otteesta näkee mitä tasoa!

Tasokas opiskelija

Miehen tai naisen Opintorekisterikortista/otteesta näkee todella hyvin mitä tasoa todellisuudessa edustaa. Mitä kouluja on käyty ja mitä on opiskeltu ja mitä ollaan ammattilta jne. Näissä tiedoissa jos on jotain mätää ei voi olla tasokas. Vaaditteko sinkut nähtäväksi toistenne opintorekisteri otteita vai riittääkö pelkkä sanallinen tieto ammatista ja työstä?

39

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnollisesti vaadin.

Samoin rikosrekisteriotteen. Sukupuolitautitesteistä pitää olla puhtaat paperit kanssa jne.

Mitä tästä maailmasta tulisi jos kaikki kelpuuttaisivat toisen sanan riittävänä todisteena.

• Parisuhdekin on mielestäni sopimus, jonka kuuluu myös sitten olla mustaa valkoisella ehtoineen ja sääntöineen. Itse olen laatinut sopimuspohjan joka kattaa kaikken mahdollisen.

• hahmotelma kirjoitti:

Parisuhdekin on mielestäni sopimus, jonka kuuluu myös sitten olla mustaa valkoisella ehtoineen ja sääntöineen. Itse olen laatinut sopimuspohjan joka kattaa kaikken mahdollisen.

Kopiot noista rekisteriotteista sun muista arkistoidaan tietenkin liitteinä parisuhdesopimusta tehdessä.

• Päivän vinkki muuten.

Syntymätodistuksen moni unohtaa muuten kysyä. Se on helppo ja vaivaton tapa välttää sekaantumasta laittomiin siirtolaisiin !

• Country...
        hahmotelma kirjoitti:

Päivän vinkki muuten.

Syntymätodistuksen moni unohtaa muuten kysyä. Se on helppo ja vaivaton tapa välttää sekaantumasta laittomiin siirtolaisiin !

Olassa on kohta Kantri Festarit ja Hahmotelma on siellä livenä vai imitä?

Eikö Olassa ole oikein paikkoja jossa pitää Kantrit vai miksi ne on jonkun tehtaan takana?

• Country... kirjoitti:

Eikö Olassa ole oikein paikkoja jossa pitää Kantrit vai miksi ne on jonkun tehtaan takana?

No ne oli ennen muualla. Kotieläinpuisto ei kai niitä enää halunnut tai sitten se oli taloudellinen kysymys.

Enpä tiedä onko hahmis silloin siellä. Torstaina ois Apulanta, vaan perjantaina alkaa yheksältä työt. Ja perjantaina pääsen vasta kuudelta töistä... ja siel ei sit ole edes esiintysiä joita haluais nähdä...

En tiiä maksanko itteäni sinne sisään vaan kalliin juomisen vuoki... Jos lähtisin kantritunnelmia haistelemaan, niin baariin vaan... sinne ne kantrilaisetkin menee, kun vissiin puoli yhdeltä tulee teltassa pilkku...

• Country... kirjoitti:

Eikös melkei kaikki tommoset tapahtumat pidetä jossain missä on iso kenttä missä ne pitää?

• sillitrooli

Itse vaadin aina potentiaalisilta tyttöystäväehdokkailta kauluspaidan pesumerkin nähtäväksi. Onko laadukas kauluspaita vai ei.

• Joku vaan...

Mä haluun sun kainaloon kyhnyttämään! :)

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Mä haluun sun kainaloon kyhnyttämään! :)

Jos sulla on ulkomaalaistyyppinen kauluspaita, niin kyllä se käy.

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Jos sulla on ulkomaalaistyyppinen kauluspaita, niin kyllä se käy.

Mulla on ulkomaalaistyyppiset pikkuhousut, kelpaako ne?

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Mulla on ulkomaalaistyyppiset pikkuhousut, kelpaako ne?

Paremman puutteessa...Minkäs näköiset ne ovat? Itsellänikin on ulkomaalaistyyppiset kalsarit. Omani ovat boxershortsit ja niissä lukee Man Underwear. Se on ulkomaankieltä ja tarkoittaa Mies Alusvaatetta.

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Paremman puutteessa...Minkäs näköiset ne ovat? Itsellänikin on ulkomaalaistyyppiset kalsarit. Omani ovat boxershortsit ja niissä lukee Man Underwear. Se on ulkomaankieltä ja tarkoittaa Mies Alusvaatetta.

Ihanaa kun sä oot viisas! Johtuu varmaan siitä yliopistosta. Mä en itse osaa ulkomaankieltä. Nää oon valkoset, läpikuultavaa sifonkimaista kangasta mut ihan vähän jämäkämpää. Istuu tosi hyvin. Eivät kuitenkaan ole räjähtävät, eihän haittaa?

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Ihanaa kun sä oot viisas! Johtuu varmaan siitä yliopistosta. Mä en itse osaa ulkomaankieltä. Nää oon valkoset, läpikuultavaa sifonkimaista kangasta mut ihan vähän jämäkämpää. Istuu tosi hyvin. Eivät kuitenkaan ole räjähtävät, eihän haittaa?

Ei haittaa. Keskityn sun rintaliiveihin sitten kun olet kainalossa. Onko ne räjähtävät?

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Ei haittaa. Keskityn sun rintaliiveihin sitten kun olet kainalossa. Onko ne räjähtävät?

Ei oo nekään räjähtävät mutta ovat kuitenkin ulkomaalaistyyppiset. Mulla ei myöskään ole räjähtäviä tissi-implantteja. Mun vaatimattomat b-kupit ei varsinaisesti liivejä tarvi niin jätän ne mielummin kotiin, jos käy?

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Ei oo nekään räjähtävät mutta ovat kuitenkin ulkomaalaistyyppiset. Mulla ei myöskään ole räjähtäviä tissi-implantteja. Mun vaatimattomat b-kupit ei varsinaisesti liivejä tarvi niin jätän ne mielummin kotiin, jos käy?

Saa jättää liivit kotiin. Jos on aurinkoista, niin voidaan mennä nakurannalle. Oletko ikinä käynyt?

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Saa jättää liivit kotiin. Jos on aurinkoista, niin voidaan mennä nakurannalle. Oletko ikinä käynyt?

En oo käyny. Onko siellä kivaa? Saako siellä pitää pikkuhousut jalassa, ettei menis hiekkaa pimppiin?

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

En oo käyny. Onko siellä kivaa? Saako siellä pitää pikkuhousut jalassa, ettei menis hiekkaa pimppiin?

En tiedä, en ole itsekään käynyt. :) Ajattelin, että sopisi aiheeseen. Mulle kyllä sopisi sellainen ranta, jossa saa pitää housut, mutta ei liivejä tai bikinien yläosia.

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

En tiedä, en ole itsekään käynyt. :) Ajattelin, että sopisi aiheeseen. Mulle kyllä sopisi sellainen ranta, jossa saa pitää housut, mutta ei liivejä tai bikinien yläosia.

Voisin mä lähteäkin, uusia asioita on kiva kokeilla. :) Toisaalta, voisin mä tulla pelkissä pikkuhousuissa ihan vaan sun luo. Kahestaan on kivempaa.

• Hiekkaa PIMPPIIN!
        Joku vaan... kirjoitti:

Hiekkaa pimppiin... öhöhöhöhöhöhöhö öhöhöhöhöhöhö nyt alkaa muuten seisomaan!

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Voisin mä lähteäkin, uusia asioita on kiva kokeilla. :) Toisaalta, voisin mä tulla pelkissä pikkuhousuissa ihan vaan sun luo. Kahestaan on kivempaa.

No missä päin Suomea asut? Noin suunnilleen?

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

No missä päin Suomea asut? Noin suunnilleen?

Helsingissä. :)

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Helsingissä. :)

Itse asun eteläisessä Suomessa, mutten Helsingissä. Olen kyllä muuttamassa lähiaikoina, enkä silloinkaan Helsinkiin. Toisaalta käyn Helsingissä kyllä suht usein, vanhempani asuvat siellä.

Oisko sulla meiliosoitetta, jos haluaisit kirjoitella?

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Itse asun eteläisessä Suomessa, mutten Helsingissä. Olen kyllä muuttamassa lähiaikoina, enkä silloinkaan Helsinkiin. Toisaalta käyn Helsingissä kyllä suht usein, vanhempani asuvat siellä.

Oisko sulla meiliosoitetta, jos haluaisit kirjoitella?

Etkö sä asu Turussa? On mulla meiliosote, mutten tiiä uskallanko antaa sitä tänne palstalle. Kuinkahan paljon olis odotettavissa turhaa postia?

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Etkö sä asu Turussa? On mulla meiliosote, mutten tiiä uskallanko antaa sitä tänne palstalle. Kuinkahan paljon olis odotettavissa turhaa postia?

No voit laittaa tietty mulle postia, osoite on [email protected] :)

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

No voit laittaa tietty mulle postia, osoite on [email protected] :)

Lähetin.

• sillitrooli
        Joku vaan... kirjoitti:

Lähetin.

Ok, laitan jotain vaikka huomenna. Pitäisi tänään vielä paistaa lettuja, kun tein lettutaikinan. Mutta öitä!

• Joku vaan...
        sillitrooli kirjoitti:

Ok, laitan jotain vaikka huomenna. Pitäisi tänään vielä paistaa lettuja, kun tein lettutaikinan. Mutta öitä!

Kiva. :) Kauniita unia.

• Tämä selvä!

Painu vittuun todistuksinesi!

• Taaokas opiskelija

Itse katson kaikki normaali työssäkäyvät esimerkiksi miehet tasokkaiksi henkilöiksi olipa mikä tahansa ammatti kunhan käy töissä niin on tasokas. Tämä on vain oma mielipiteeni. Tai päätoimiset opiskelijatkin on tasokkaita. Eli päätoimista opiskelua tai työssäkäyntiä niin on hyväksyttävä kansalainen Suomessa. Mut entäs ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan/työttömät työnhakijat/työttömyyskassalaiset sitä ei ole käsitelty. Voiko tuollainen henkilö olla tasokas?

• €€€€€

Voihan noitakin katsella hupimielessä, mutta tärkeintä on omaisuuden määrä. Eli pitää nähdä kirjallinen selvitys eri omaisuuslajeista, jonka pankkiiriliikkeet ja lakiasiaintoimistot todistavat oikeaksi.

• Ne oikeat tasot

Mitenkäs mies todistaa nussineensa kymmeniä naisia? Ottaa niiltä kaikilta valaehtoiset lausunnot?

Naisen on tietysti helpompaa todistaa neitsyytensä, jos kalvo ei vaikkapa ratsastusharrastuksessa ole sattunut repeämään.

• Tasokas missä?

Sinkkuudessa?

Katsoin eilen jakson Dr. Piliä (What's Wrong With People) jossa puitiin tapausta jossa tohtorisnainen ja neljän lapsen äiti oli kokouksessa ysimillisellä teloittanut välittömästi kolme-neljä kolleegaa ja haavoittanut (puhumattakaan psyykkisesti) useaa muuta ja syynä ilmeisesti koska ei ollut tullut valituksi yliopiston professorin virkaan.

Ja eikös se Una Bomberkin ollut joku huippuälykäs yksilö?

Tasokasta kerrassaan.

• öobn

tasokas opiskelia...
      röhönaurut ansaitseva parhaus tänä päivänä....

• vcxvcxvcxvcxvcx

Itse tarjoan yleensä jo baarissa naiselle älykkyystestin ja laitan sekuntikellon pyörimään. Tulosten perusteella valitsen sitten parhaan kumppanin yhden yön suhteeseen.

• Mies 30 V

Mulla on aina baarissa mukana kaikki todistukset ja CV:ni, että voin näyttää ne naiselle, samoin kuin edelliset naiset ovat merkitty CV:ni suosittelijoiksi, että naiset tietää suoraan kuinka hyvät kyydit on tarjolla :D

Vaadin naiselta aina ennen kuin kelpuutan hänet seuraani tekemään Mensan testin, josta pitää saada hyvät arvosanat, sekä soitan hänen edellisille panoilleen ja kysyn arviota hänen taidoistaan :D

• Väitöskirjat ja gradut/diplomityöt aina mukaan, jos lähdette minua tapaamaan. Olen saanut tarpeekseni näistä huonolaatuisista töistä ja tieteen tason laskusta yleisesti. Ensimmäiseksi arvioin onko aihe valittu siten että se edes kiinnostaa ketään, ja sitten tulosten tieteellinen julkaisukelpoisuus.

Mikäli työn laatu ei selvästikään täytä hyvän tieteellisen työn kriteerejä, niin saatan leimata kyseisen työn tekijän tylsämieliseksi/epätoivoiseksi, mikä on jatkoa ajatellen huono merkki.

Otan omat suoritukseni ja työni mukaan tietysti, ja odotan vastaanvanlaisia arvioita niistä. Mikäli kyseessä on väitöskirja, niin pyydän että annatte minulle viikon verran aikaa etukäteen selvittää aiheen/tutkimussuunnan taustat.

En arvostele muita kuin luonnontieteellisiä/teknistieteellisiä julkaisuja, joudutte muussa tapauksessa Ö-mappiin kuitenkin.

Olen lukenut mm. väitöskirjoja ja paljon tutkimuksia geologian alalta, joten teidän ei pidä olettaa, ettenkö tietäisi mitään eksoottisimmistakin aloista.

• Hai Haikala

Minä olen laatinut väitöskirjan hampaiden kasvattamisesta BS:llä. Tavataanko?

• Hai Haikala kirjoitti:

Minä olen laatinut väitöskirjan hampaiden kasvattamisesta BS:llä. Tavataanko?

Ei taida onnistua. Ideaa on jo kehitelty varsin pitkälle:

2008:
        http://suomenkuvalehti.fi/jutut/terveys-ja-tiede/tekohampaat-historiaan-uudet-hampaat-kantasolutekniikalla

2010:
        Stem-Cell Dental Implants Grow New Teeth Right In Your Mouth
        http://www.popsci.com/science/article/2010-05/new-technique-uses-bodys-stem-cells-regenerate-teeth

2012:
        http://singularityhub.com/2012/05/10/toothless-no-more-researchers-using-stem-cells-to-grow-new-teeth/

Ette kuitenkaan tule saamaan mitään uusia hampaita tällä tekniikalla, sillä se on liian toimiva, ja tekisi suurilta osin hammaslääkärit työttömiksi, joten luullakseni tuosta asiasta tullaan taistelemaan vielä vuosikymmeniä.

On olemassa eri sovellutuksia, hampaan ligamentti voidaan helposti kasvattaa takaisin omista hampaan kantasoluista, sitä tarvitaan lähinnä siinä tapauksessa että halutaan rahastaa implantin kanssa, pelkkä implantti nimittäin rikkoo helposti ajan kuluessa allaolevan luun, ellei ole ole ligamenttia iskunvaimentimena. Kaikilla terveilla hampailla on tietysti ligamentti.

Toinen sovellus on iskun seurauksena kuolioon joutunut hammas, joka voidaan helposti saada eläväksi, jos hampaan juuresta siirretään kantasoluja ylöspäin.

Kolmas sovellus on se että koko hammas joudutaan kasvattamaan uudelleen; siinä laitetaan kantasolut kasvamaan johonkin hampaan kokoiseen muottiin, että hammas kasvaa oikean muotoiseksi, ja sitten laitetaan suuhun kasvamaan lopulliseen muotoonsa.

Tietysti sikakalliseen hintaan saa jonkun lääkäriliitosta poisloikanneen lääkärin tekemään ulkomailla oman maun mukaisia ratkaisuja, ja tienaa varmaan sikana, kunhan ei jää kiinni.

Itselläni on kaikki hampaat tallessa ja ei reikiä, joten homma ei ole kiinnostanut minua niin paljon, että olisin ruvennut tekemään mitään asian eteen (joidenkin tilastojen mukaan 7/10:stä 35-44-vuotiaasta on jo menettänyt ainakin yhden hampaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2139
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2020
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1400
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1293
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1002
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    10. 131
      888
    Aihe