Hei
Se tapahtui vahingossa kun minulta kysyttiin oliko minulla veilä käytössäni entisen työpaikkani sähköpostiosoite . Halusin poistaa sen ja teinkin sen mielestäni ok, mutta sen jälkeen kysyttiin vielä jotain ja ja ajattelin että se haluaa varmistuksen poistolle.Painoin poistoa vaikka siinä varoitettiin, ettei poistoa voida enää palauttaa. En malttanut kiireessä lukea tarkemmin ja niin painoin poistonappia ja menetin postini. Minulla on siellä joitakin tärkeitä tiedostoja säilytyksessä. Tämä tapahtui vajaa pari viikkoa sitten. En haluaisi vaihtaa uuteen, vaan ottaisin entisen niin ei tarvitse ilmoittaa uutta osoitetta moneen kymmeneen paikkaan.Olisi hienoa jos saisin myös vanhan postini sekä sulkemisen jälkeen tulleet uudet viestini!
Suljin postini vahingossa, voiko postini palauttaa?
yksi kiireinen
1
<50
Vastaukset
Hei,
Valitettavasti sähköpostia ei voida palauttaa. Sen takia siinä on erikseen varmennus, josta mainitsitkin. Näitä viestejä tulee valitettavan usein, joten pohdimme täällä paraikaa, miten saisimme asian helpommaksi ymmärtää. Pahoittelut!
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683