Koiramaiset pulinat palstalla on uhkailtu ja rikottu jatkuvasti sääntöjä.
Onko mahdollista saada sinne sherifiiä ja mahdollisimman pikaisesti, muuten on pakko ottaa yhteys ylempään tahoon.
Palstan valvonta puutteellinen
8
115
Vastaukset
- Jepulis.
No jo on taas tyhjä yhkailu. Sinä et saa aikaiseksi muuta kuin käsien laiton taskuun ja siellä puristamisen nyrkkiin. Ja jotta olo tuntuisi mukavammalta, pienoista hetkutusta.
- Muuta johonkin
poliisivaltioon, siellä sensuurit toimii.
Käyttäjät voivat myös ilmoittaa ylläpidolle halukkuutensa alkaa ITSE palstan seriffiksi.
Hei @Töppönen!
Olet oikeassa, käyttäjät voivat itse hakea haluamansa palstan sheriffiksi Haluatko tämän palstan sheriffiksi? -linkin kautta. Linkki löytyy jokaisen viestin yhteydestä Ilmoita asiattomasta viestistä -linkin alta, kun olet kirjautuneena sisään. Ylläpito valitsee palstojen sheriffeiksi vain asiallisesti käyttäytyviä ja sääntöjä noudattavia käyttäjiä. Tästä syystä joillekin palstoille on haasteellista löytää sopivaa sheriffiä.
Terveisin,
Mari
Suomi24- ????
Minulla sama, ylläpito ilmoitti että voi hakea. Ja vastausta ei tullut ikinä, nyt en enään kirjoita palstalle koska meno oli liian ruokotonta.
- ????
Minä hain nuorten syömishäiriöpalstalle, koska siellä annettin jo selkeitä tappoohjeita miten ruuat saa tehokkaasti ulos syönnin jälkeen.
Heippa käyttäjät,
Hienoa, että vastuutehtävät kiinnostavat. Sheriffihakemukset käsitellään kyllä ja niihin kaikkiin pyritään vastaamaan. Kuten ymmärrätte, on tärkeää, että sheriffi itse noudattaa sääntöjä ja on käyttäytynyt palstoilla hyvin. Vinkiksi! :)
Terkuin,
Elina
Suomi24- valvontaa.
työnnä se hymiösi perseeseenMÄRI
Sama saatnan HÄIRIKÖIDEN kiekuminen jo ateismi-palstallakin ja teidän kiven tasollla olevien täiden takia jo KOLMATTA VUOTTAL
Lopetan lehtitilauksen allerilta, jos te saatanan ääliöt ette saa näitä häiriköitä pois"!!
SOITAN ALLERIIN JA KERRON SYYKSI OSAAMATTOMUUTEN JA SEN ETTÄ POISTAATTE VAIN HYMIÖITÄ, TYÖNTEKEMISEN SIJAAN
Lupaksenne ei vakuuta, ja saatte viesteissä samanlaista vastausta, joita me entiset käyttäjät joudumme kestämään päiväittään, vaikka viestit ilmoitettaisiin poistoon..lukutaidottomat torkat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793