Palstan valvonta puutteellinen

valvontaa.

Koiramaiset pulinat palstalla on uhkailtu ja rikottu jatkuvasti sääntöjä.

Onko mahdollista saada sinne sherifiiä ja mahdollisimman pikaisesti, muuten on pakko ottaa yhteys ylempään tahoon.

8

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulis.

      No jo on taas tyhjä yhkailu. Sinä et saa aikaiseksi muuta kuin käsien laiton taskuun ja siellä puristamisen nyrkkiin. Ja jotta olo tuntuisi mukavammalta, pienoista hetkutusta.

    • Muuta johonkin

      poliisivaltioon, siellä sensuurit toimii.

    • Käyttäjät voivat myös ilmoittaa ylläpidolle halukkuutensa alkaa ITSE palstan seriffiksi.

      • Hei @Töppönen!

        Olet oikeassa, käyttäjät voivat itse hakea haluamansa palstan sheriffiksi Haluatko tämän palstan sheriffiksi? -linkin kautta. Linkki löytyy jokaisen viestin yhteydestä Ilmoita asiattomasta viestistä -linkin alta, kun olet kirjautuneena sisään. Ylläpito valitsee palstojen sheriffeiksi vain asiallisesti käyttäytyviä ja sääntöjä noudattavia käyttäjiä. Tästä syystä joillekin palstoille on haasteellista löytää sopivaa sheriffiä.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24


      • ????

        Minulla sama, ylläpito ilmoitti että voi hakea. Ja vastausta ei tullut ikinä, nyt en enään kirjoita palstalle koska meno oli liian ruokotonta.


      • ????

        Minä hain nuorten syömishäiriöpalstalle, koska siellä annettin jo selkeitä tappoohjeita miten ruuat saa tehokkaasti ulos syönnin jälkeen.


    • Heippa käyttäjät,

      Hienoa, että vastuutehtävät kiinnostavat. Sheriffihakemukset käsitellään kyllä ja niihin kaikkiin pyritään vastaamaan. Kuten ymmärrätte, on tärkeää, että sheriffi itse noudattaa sääntöjä ja on käyttäytynyt palstoilla hyvin. Vinkiksi! :)

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • valvontaa.

        työnnä se hymiösi perseeseenMÄRI

        Sama saatnan HÄIRIKÖIDEN kiekuminen jo ateismi-palstallakin ja teidän kiven tasollla olevien täiden takia jo KOLMATTA VUOTTAL

        Lopetan lehtitilauksen allerilta, jos te saatanan ääliöt ette saa näitä häiriköitä pois"!!

        SOITAN ALLERIIN JA KERRON SYYKSI OSAAMATTOMUUTEN JA SEN ETTÄ POISTAATTE VAIN HYMIÖITÄ, TYÖNTEKEMISEN SIJAAN

        Lupaksenne ei vakuuta, ja saatte viesteissä samanlaista vastausta, joita me entiset käyttäjät joudumme kestämään päiväittään, vaikka viestit ilmoitettaisiin poistoon..lukutaidottomat torkat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      45
      3580
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      60
      2204
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      70
      1499
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1278
    5. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      128
      1272
    6. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      225
      1246
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      15
      1022
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      20
      925
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      27
      868
    10. Ihan älyttömän halvalla omakotitaloja myynnissä

      Vilkaisin pitkästä aikaa etuovea, näyttää olevan maakunnissa tosi hyväkuntoisiakin taloja ihan pilkkahinnalla myynnissä.
      Sinkut
      141
      846
    Aihe