Saako kaveria vetää turpaan

vihainen mies

jos se lähentelee seksuaalisesti omaa tyttöystävää? Mun kaveri lähenteli mökillä saunassa kun oltiin siel porukalla. Tuli sit riitaa ja annoin iskuja. enkä tarkoita mitää ehdotteluja vaan kaveri yritti työntää kätensä muijani jalkojen väliin. Suutuin ja sit raahasin kaverini saunasta ulos ja annoin iskuja. Lopulta köytin sen pelastus renkaan köydellä kiinni terassin tolppaan ja soitettiin poliisit hakemaan. Saa myös syytteen kun tyttöystäväni nostaa syytteen.

32

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Se oli kyllä tarpeen että köytti vielä, kun poliisi tuskin olisi muuten löytänyt.

• ,..,

Lain mukaan ei.
      Jos tyttöystäväsi olisi vetänyt ko. henkilöä turpaan, se voitaisiin ehkä katsoa itsepuolustukseksi tietyissä olosuhteissa. Sinä olet mitä todennäköisimmin syyllistynyt pahoinpitelyyn ja vapaudenriistoon.

Sinä olet se joka tästä maksaa, kuvailemasi perusteella. Toivottavasti tililläsi on katetta.

• ..

Ei.

Siis jos siinä sivullinen mätkäisee, niin se on hätävarjelua sekin. Sitten hätävarjelun liioittelu on toinen asia. Köyttäminen kolmas, sillä olihan kaverista varmaan nimet ja osoitteet tiedossa- eli olisi varmaan löytynyt ilman suurempaa vaivaa.

• No kyllä tollasesta saa mun mielestä mäjäyttää vaikka useamman kerran.
      Jos lopettaa ok, jos ei, niin sillon voi soittaa ne poliisit. Muuten ehkä vähän överireaktio.

• zisel

"köytin sen pelastus renkaan köydellä kiinni terassin tolppaan ja soitettiin poliisit hakemaan. Saa myös syytteen kun tyttöystäväni nostaa syytteen."

• vihainen mies

En mä nosta syytettä kun tyttöystävä nostaa syytteen. Itse saan varmaan syytten pahoinpitelystä. Se siinä riehus niin köytettiin se tolppaan ku oli agressiivinen. Suomen laki on semmonen et saan ehkä 200 egee sakkoja joten aivan sama syytteistä.

• zisel
        vihainen mies kirjoitti:

En mä nosta syytettä kun tyttöystävä nostaa syytteen. Itse saan varmaan syytten pahoinpitelystä. Se siinä riehus niin köytettiin se tolppaan ku oli agressiivinen. Suomen laki on semmonen et saan ehkä 200 egee sakkoja joten aivan sama syytteistä.

Sähän se poliisin soitit alunperin. Minkätakia pitää sotkee poliisit tohon? Ettekö ite saa selviteltyä asioitanne aikuiset ihmiset? Tai sitten ette enää ikinä ole missään tekemisissä toistenne kanssa. Kaveri kuitenkin kyseessä eikä joku urpo joka on tullut vaan yksi ilta kuokkii mökille ja sekoillut.
        Mä suosittelen että annatte pölyn laskeutua. Sillä poliisi-hommalla varmistat että se kostaa sulle. Tai enhän mä sitä tyyppiä tunne mutta voin hyvin kuvitella että jos se on morkkiksissaan ja häpeissään ja pahoillaan niin siinä vaiheessa kun poliisit ottaa yhteyttä niin sen ensimmäinen tavote on vetää sua turpaan koko sakon edestä. Antaisit mieluummin sen pyöriä morkkis-liemissään.

• vihainen mies
        zisel kirjoitti:

Sähän se poliisin soitit alunperin. Minkätakia pitää sotkee poliisit tohon? Ettekö ite saa selviteltyä asioitanne aikuiset ihmiset? Tai sitten ette enää ikinä ole missään tekemisissä toistenne kanssa. Kaveri kuitenkin kyseessä eikä joku urpo joka on tullut vaan yksi ilta kuokkii mökille ja sekoillut.
        Mä suosittelen että annatte pölyn laskeutua. Sillä poliisi-hommalla varmistat että se kostaa sulle. Tai enhän mä sitä tyyppiä tunne mutta voin hyvin kuvitella että jos se on morkkiksissaan ja häpeissään ja pahoillaan niin siinä vaiheessa kun poliisit ottaa yhteyttä niin sen ensimmäinen tavote on vetää sua turpaan koko sakon edestä. Antaisit mieluummin sen pyöriä morkkis-liemissään.

Joo mut jos toinen yrittää tunkee käsiään muijani jalkojen väliin kun mä olen vieres niin kyl mä suutun. Tyttöystäväni koki tilanteen ahdistavaksi ja halus ne poliisit paikalle ja se ei halua olla sen miehen kanssa ikinä enään tekemisissä. Sit se kaverini suuttus siinä mulle kun vedin sen pois saunasta joten siitä se tappelu tuli ja se alko riehuu siinä terassilla. En mä olis halunnut tapella mut se kävi päälle joten sit löin sitä. Sil kaveril oli myös oma tyttöystävä paikalla joten aika sekavaa oli koko homma.

• zisel
        vihainen mies kirjoitti:

Joo mut jos toinen yrittää tunkee käsiään muijani jalkojen väliin kun mä olen vieres niin kyl mä suutun. Tyttöystäväni koki tilanteen ahdistavaksi ja halus ne poliisit paikalle ja se ei halua olla sen miehen kanssa ikinä enään tekemisissä. Sit se kaverini suuttus siinä mulle kun vedin sen pois saunasta joten siitä se tappelu tuli ja se alko riehuu siinä terassilla. En mä olis halunnut tapella mut se kävi päälle joten sit löin sitä. Sil kaveril oli myös oma tyttöystävä paikalla joten aika sekavaa oli koko homma.

Noni...

Siis te olitte päissänne ja päätitte saunoa. Kaveri sai varmaan vääriä ajatuksia päähänsä yhteis-saunomisesta. Ei silti käsiksi saa käydä tai "yrittää kouria" ja ymmärrän täysin että kävit käsiksi, suutuit ja raahasit sen saunasta ulos. Mutta edelleen - turhaa tohon on poliisia sotkea. Ja jos tää sun tyttöystävä on joku pidempiaikanen tyttökaveri eikä joku satunnainen hoito niin saathan sä sillekkin sanottua että annetaan olla. Se on ihan sama vaikka se olis sun tyttöystävä joka sen syytteen nostaa, jos nostaa, niin sinä olet se joka tulee saamaan turpaansa jos tollasta kännisekoilua pitää lähtee puimaan oikeen poliisin voimin. Pahimmassa tapauksessa se tyttöystäväskin saa vielä turpaan tältä kähmijän poikaystävältä jos kähmijä saa sen uskoo ettei ole oikeasti tehnyt mitään ja että tyttöystäväs valehtelee.

• zisel
        zisel kirjoitti:

Noni...

Siis te olitte päissänne ja päätitte saunoa. Kaveri sai varmaan vääriä ajatuksia päähänsä yhteis-saunomisesta. Ei silti käsiksi saa käydä tai "yrittää kouria" ja ymmärrän täysin että kävit käsiksi, suutuit ja raahasit sen saunasta ulos. Mutta edelleen - turhaa tohon on poliisia sotkea. Ja jos tää sun tyttöystävä on joku pidempiaikanen tyttökaveri eikä joku satunnainen hoito niin saathan sä sillekkin sanottua että annetaan olla. Se on ihan sama vaikka se olis sun tyttöystävä joka sen syytteen nostaa, jos nostaa, niin sinä olet se joka tulee saamaan turpaansa jos tollasta kännisekoilua pitää lähtee puimaan oikeen poliisin voimin. Pahimmassa tapauksessa se tyttöystäväskin saa vielä turpaan tältä kähmijän poikaystävältä jos kähmijä saa sen uskoo ettei ole oikeasti tehnyt mitään ja että tyttöystäväs valehtelee.

"Pahimmassa tapauksessa se tyttöystäväskin saa vielä turpaan tältä kähmijän poikaystävältä"

• zisel kirjoitti:

"Antaisit mieluummin sen pyöriä morkkis-liemissään."

Et ookkaan niin pihalla, ku luulis.

• ..
        zisel kirjoitti:

"Pahimmassa tapauksessa se tyttöystäväskin saa vielä turpaan tältä kähmijän poikaystävältä"

Sä olet siisseli pihalla ku lumiukko

• vihainen mies
        zisel kirjoitti:

Noni...

3 vuotta yhdes

• nyrrkisankari.
        zisel kirjoitti:

Noni...

"Mutta edelleen - turhaa tohon on poliisia sotkea."

Kato kun se ei ole aina sen turpaanvetäjän päätös.

Kerran itselleni kävi niin, että joku sälli oli käynyt pirskeissä käsiksi johonkin muijaan ja tämän jälkeen löi minua täysi yllättäen suoraan naamaan kun kävelin ohitse. No siitähän minä suutuin ja tyrmäsin kaverin muutamalla lyönnill ja vähän leivoin lisää vielä maassa. Sain sitten vasta jälkikäteen kuulla että se oli käynyt naisen kimppuun, siksipä en edes osannut varautua mihinkään kun satuin vain kävelemään siitä ohi.

No eiköhän ne muut menneet soittamaan poliisit paikalle vaikka yritin sanoa että hoidetaan vaan vielä lisäsakinhivutuksella. Minä olin vedelly sitä turpaan ihan vain omasta puolestani.

No poliisit tuli ja vei äijän putkaan, minä sain muutaman tikin. Syyttäjä teki sitten lopulta syyttämättäjättämispäätöksen kummankin osalta, naisen tarina taas ei mennyt poliisille asti kun se jänisi.

Se poliisien kutsuminen oli ihan turhaa, sama lopputulos olisi ollut kun oltais vain heitetty se pihalle ja muksittu vähän lisää.

• nyrkkisankari.
        zisel kirjoitti:

Tossa tapauksessa kävisin itse lyömässä siltä tytöltäkin nenän poskelle.

Joka mun naiseen koskee, saa tuta vihani.

• puskalisko
        vihainen mies kirjoitti:

noh, voisit vedota sellaisella termillä kuin "TILANTEEN PAKOTTAVUUS" eli sinun oli tyttöystävääsi suojellaksesi pakko viedä kaveri ulos (kaveri pani vastaan, jolloin sinun oli käytettävä vielä enemmän pakkoa).

Ihmisiä ei yleensä sidota köydellä, mutta kyseessä on henkilö joka on loukannut tyttöystäväsi fyysistä koskemattomuutta (perusoikeus) ja joka ei ole puhetta uskonut (tilanteen pakottavuus eli sinun oli vietävä hänet ulos). Voisit sanoa että käytit jokamiehen kiinniotto-oikeutta. Kiinniotossa saa käyttää tarpeellisia voimakeinoja jos perusteet kiinniotolle olivat olemassa. Nyt sitten väität että olivat olemassa. On se mahdollinen tulkinta :-)

Onhan se hänenkin etu että poliisi tulee heti paikan päälle, eikö niin - jos hän siis meinaa olevansa itse se uhri? - Tätä seikkaa voisit ääneen ihmetellä kuulustelussa. Ja poliisit haluttiin paikalle ettei käy pahemmin kun kerran käsirysyksi oli mennyt :-)

Yritä nyt itse selvitä hyvä mies ilman sakkoja :-)

• puskalisko
        vihainen mies kirjoitti:

noh, paskat mä laista. Oikein teit niin kai se riittää :-)

Jos mua kähmittäisiin niin kyllä mä enemmän tykkäisin siitä että mies tekee asialle jotain (kuin että se rupeaa laskelemaan että paljonko se sakkoja jos sitä tai tätä)

• Oman tyttöystävän kouriminen ei ole niin paha juttu kuin jonkun toisen tyyppin tyttöystävän kouriminen. Voipi olla että kourimatta jättäminen on pahempi moka. Naiset vois kertoa miten asia on.

• En tiedä. Aika lapselliselta vaikuttaa kaikkien touhut, niin sun, kuin kaverinkin. Mutta ehkä olette alle 18? Kaveriin olis voinut vaan ottaa hajuraon hetkeksi tai pidemmäksi hetkeksi, kunnes/jos kasvaa aikuiseksi ja ajaa samalla paikalta pois, tilata vaikka taksin.

Mut nyt zzzetaa..:)

• puskalisko

he-hee! Arvaa kuinka monta prosenttia poliisin töistä katoaisi savuna ilmaan jos kaikki "lapselliset touhut ja tapaukset" jätettäisiin tutkimatta :-)

Rikos = tyypillisesti jotain lapsellista kähellystä, esimerkkitapaus on ehdottomasti humalassa tai ei ainakaan ole jaksanut kunnolla miettiä asiaa loppuun asti :-)

• puskalisko kirjoitti:

he-hee! Arvaa kuinka monta prosenttia poliisin töistä katoaisi savuna ilmaan jos kaikki "lapselliset touhut ja tapaukset" jätettäisiin tutkimatta :-)

Rikos = tyypillisesti jotain lapsellista kähellystä, esimerkkitapaus on ehdottomasti humalassa tai ei ainakaan ole jaksanut kunnolla miettiä asiaa loppuun asti :-)

Niin, mutta sit niillä olis aikaa johonkin järkevämpään..

Joo, tiedän, että on kähellystä, tulee mieleen parikin tyyppiä, jotka muistuttaa touhuiltaan Reijo Mäen Vares-kirjojen surkuhupaisimpia tyyppejä; ties vaikka olis esikuvia.. Varastetaan invamopo kännissä ja lähetään ajamaan sillä poliisia pakoon jne.. :/

Toi kähmijä nyt on vaan jotenkin kans niin hupaisa; vähän kuin olis aivot täysin narikassa. Mutta mä en sekasaunoja harrasta, joten en tiedä, onko kuinkakin yleistä meininkiä..

• oman käden oikeus

Saa vetää nokkaan. Jos et olis ollut lähettyvillä niin se kaveris olis vaikka yrittänyt raiskata tai jotain. Kyllä tyttöystävää pitää puolustaa. Suomen laki on vaan semmonen et saa itse syytteen jos menee väliin, mut mitäs siitä. Mä ainakin löisin jos mun muijaa ahdisteltais.

• Mies Olasta

Sinä löisit jos muijaa ahdisteltais - Jos minulla olisi naisystävä ja joku koskisi häneen muutoin kun kättelytilanteessa taikka lääkärissä, niin koskijalla olisi henki katkolla.

• Eiköhän kaveria kohtaan päde samat lait, kun muitakin ihmisiä kohtaan väkivallan suhteen.

• Nuole sitä kaveris kättä ja ole onnellinen siitä, että sinulla on mahdollisuus saunoa.

• ..

Te olette järkkyjä. Juuri tuon takia saunon vain yksin. Kännisten porukkasaunat tarkoittaa juuri tuota. Mitä hittoa te kuvittelette, että kun känäset menee saunaan kimpassa ja siellä on nakuja naisia??!! ääliöt, sitä saa mitä tilaa. Sä asetit tyttöystäväs sille tilanteelle. SE on naisen maailma. Aina pitää miettiä etukäteen, ettei vain anna edes tilaisuutta.

Se on sillleen, että minuun koskee vain yksi mies, enkä sauno sen kavereiden kanssa. Ja jos sen kaverit koskee minuun, niin lyön itse jos oma mies ei puolusta.

Poliisien soitto oli oikein. Kännisten turpaanvedot tuppaa päättymään surkeasti.
      Toivottavasti kaveris oppi, ettei toisen naisiin kosketa.

• oma vika

Tyypillitsä känniläisten sauna iltaa et joku alkaa kähmiä toisen naista ja sit ihmettelee kun saa turpaan. Niin ei vaan tehdä vaikka olis kännissäkin. Oon mä nähnyt kun yks vonkas toisen muijaa ni se vonkaaja sit sai turpiin

• ÄSh

Onko sulla nyt eri muija kuin se joka miesten saunaillassa imi kaikilta?

• Ai se joka kävi poliisisoittokunnan saunaillassakin.

• puskalisko

riippuu kumpaa vastausta haet: juridista vai moraalista.

Oikeusvaltio = poliisin ja oikeuden ratkaisu ja toimintatapa perustuu lakiin. Poliisin ja tuomioistuimen ratkaisu ei siis perustu ratkaisuihin, jotka pohjautuvat subjektiivisiin mielipiteisiin.

(Minun subjektiivinen mielipiteeni on, että tyyppi sai mitä tilasi ja se siitä.)

Mutta poliisi tutkii nyt sitä, että onko tapahtunut rikos ja jos on, niin minkälainen. On tavallista että tällaisessa tilanteessa toinen osapuoli väittää itse olevansa uhri ja tekee hänkin ilmoituksen.

Eli onko kysymyksesi se, että kuinka viranomaiset ratkaisevat asian? Mitäs luulisit?

• Puukoosta:.!1%#++

.

Oliko puukkoo sopivasti käsillä vai jäikö epähuomiossa erelliseen rumiiseen

Har!

.

• kjhkjhkhjkhj

Jos sulla on tollasia kavereita, niin sua pitäis lyödä. Tää on niinku lähtökohta. Ja hanki parempaa seuraa.

Se että joku yrittää iskeä naistasi ei oikauta väkivaltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe