modelli
Vapaa kuvaus
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8844
Astrologinen analyysi
Horoskooppi on toteutunut uskomattomalla tarkkuudella viimeisen 10 vuoden osalta, se että esim. istun nyt kotona sohvall1209Ohimarssi palstalla
Hetken maisemissa, jos mieli on masentunut, kevät voi tuntua liian raskaalta. Itse olen virtaa täynnä. https://youtu.be/4282expert judgement
Mitä seuraavaksi. Uusin selitys sähkön hintaan, "jos hinta laskee euroopassa, niin se nostaa hintoja suomessa. Ruotsi, N16133Autofiktio
Nyt kun olen taas vastuussa vain omasta itsestäni, niin saatan piipahtaa täällä vuodattamassa ajatuksen virtaa. Minun on3117Kuppa vai kuitti
Pataan tulee juntit heti kun mä vaan pääsen suomeen, pistän sellasen hyrrän pyörimään, että tää corona ei ole mitään sii894Rotten apple
Miksi naiset painottavat miehen haku kriteereissä päihderiippumatonta miestä, jos joka lauantai ja sunnuntai aamu herääv867Kaikki luotto valtiota kohtaan on vajonnut pohjaan
Veikkaus on maksanut pelkästään kansanedustajille muutamassa vuodessa yli 600 000 € . Vastaavanlaisia törkeyksiä on vaik077I LOVE Lady Gaga
Täydellisyys ei ole topologinen ominaisuus, sillä on olemassa metrisiä avaruuksia, jotka ovat homeomorfiset, mutta jois480"valtatie poikki"
Poliisi laittanut tien poikki ja ohjannut liikenteen kiertotielle. Asiaan suhtaudutaan kuin olisi tapahtunut henkirikos,7108Onko kesämuoti hallussa
Nyt välkkyy valkaistu anus ja ala-tissi. Uusi muoti paljastaa välittömästi oletko päivittänyt persreikäsi ja silarit.049Ajateltavaa
Nyt afrikkalaisia on reilut 1,3 miljardia, eurooppalaisia vajaat 750 miljoonaa. Vuoteen 2050 mennessä väkiluvun pitäisi4348Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas
Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r067Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas
Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r087Ähkiminen ja kunnia
Oletko päässyt ähkimään viime aikoina, ähkiä voi vaikka naista ei juuri olisikaan paikalla ja naapurissa ihmeteltäisiin,7105Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessi
En tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha060Mielikuvat korruptiosta
Suomi on niin korruptoitunun, että se näyttä ei korruptoituneelta. Journalistitkin ovat sitoutuneen kukin omaan puolueen961Voi hyvää päivää mykkäsetjasipilät
Media toitotta sitä kun perussuomalaiset ovat hyötyneet viimeaikaisista uutisista, viitaetn Ouluun ja Helsinkiin. Kyllä762Suomessa maailman älykkäimmät lapset "kouluissa"
Kuka selvittää sen, että miksi nämä "älykkäät lapset" taantuvat aikuistuessaan maailman tyhminmäksi kansaksi. Onko aivov2060Tuomas Kurttila umpi sekopää
Kuka vitun nuija jakssa kuunnella tyypin sekavia jorinoita, edes taksikuski. Tiedän muutaman kuskin jotka ovat sanoneet183- 877