Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8844

  1. Astrologinen analyysi

    Horoskooppi on toteutunut uskomattomalla tarkkuudella viimeisen 10 vuoden osalta, se että esim. istun nyt kotona sohvall
    Miehen logiikka
    0
    148
  2. Ohimarssi palstalla

    Hetken maisemissa, jos mieli on masentunut, kevät voi tuntua liian raskaalta. Itse olen virtaa täynnä. https://youtu.be/
    Miehen logiikka
    3
    217
  3. expert judgement

    Mitä seuraavaksi. Uusin selitys sähkön hintaan, "jos hinta laskee euroopassa, niin se nostaa hintoja suomessa. Ruotsi, N
    Miehen logiikka
    15
    76
  4. Autofiktio

    Nyt kun olen taas vastuussa vain omasta itsestäni, niin saatan piipahtaa täällä vuodattamassa ajatuksen virtaa. Minun on
    Sinkut
    3
    73
  5. Kuppa vai kuitti

    Pataan tulee juntit heti kun mä vaan pääsen suomeen, pistän sellasen hyrrän pyörimään, että tää corona ei ole mitään sii
    Sinkut
    8
    61
  6. Rotten apple

    Miksi naiset painottavat miehen haku kriteereissä päihderiippumatonta miestä, jos joka lauantai ja sunnuntai aamu herääv
    Sinkut
    8
    40
  7. Kaikki luotto valtiota kohtaan on vajonnut pohjaan

    Veikkaus on maksanut pelkästään kansanedustajille muutamassa vuodessa yli 600 000 € . Vastaavanlaisia törkeyksiä on vaik
    Miehen logiikka
    0
    48
  8. I LOVE Lady Gaga

    Täydellisyys ei ole topologinen ominaisuus, sillä on olemassa metrisiä avaruuksia, jotka ovat homeo­morfiset, mutta jois
    Sinkut
    4
    44
  9. "valtatie poikki"

    Poliisi laittanut tien poikki ja ohjannut liikenteen kiertotielle. Asiaan suhtaudutaan kuin olisi tapahtunut henkirikos,
    Sinkut
    7
    69
  10. Onko kesämuoti hallussa

    Nyt välkkyy valkaistu anus ja ala-tissi. Uusi muoti paljastaa välittömästi oletko päivittänyt persreikäsi ja silarit.
    Sinkut
    0
    24
  11. Ajateltavaa

    Nyt afrikkalaisia on reilut 1,3 miljardia, eurooppalaisia vajaat 750 miljoonaa. Vuoteen 2050 mennessä väkiluvun pitäisi
    Sinkut
    43
    27
  12. Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas

    Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r
    Sinkut
    0
    40
  13. Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas

    Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r
    Sinkut
    0
    46
  14. Ähkiminen ja kunnia

    Oletko päässyt ähkimään viime aikoina, ähkiä voi vaikka naista ei juuri olisikaan paikalla ja naapurissa ihmeteltäisiin,
    Sinkut
    6
    32
  15. Kriittinen ajattelu on metakognitiivinen prosessi

    En tupakoi, mutta mietin miksi ei saa tupakoida julkisissa tiloissa jos on maksanut sen veron mikä laissa on kirjattu ha
    Sinkut
    0
    25
  16. Mielikuvat korruptiosta

    Suomi on niin korruptoitunun, että se näyttä ei korruptoituneelta. Journalistitkin ovat sitoutuneen kukin omaan puolueen
    Sinkut
    9
    33
  17. Voi hyvää päivää mykkäsetjasipilät

    Media toitotta sitä kun perussuomalaiset ovat hyötyneet viimeaikaisista uutisista, viitaetn Ouluun ja Helsinkiin. Kyllä
    Sinkut
    7
    35
  18. Suomessa maailman älykkäimmät lapset "kouluissa"

    Kuka selvittää sen, että miksi nämä "älykkäät lapset" taantuvat aikuistuessaan maailman tyhminmäksi kansaksi. Onko aivov
    Sinkut
    20
    39
  19. Tuomas Kurttila umpi sekopää

    Kuka vitun nuija jakssa kuunnella tyypin sekavia jorinoita, edes taksikuski. Tiedän muutaman kuskin jotka ovat sanoneet
    Sinkut
    1
    39
  20. Mä oon tunnesyöjä!

    Syön aina kun tunnen nälän olon tunteen.
    Sinkut
    8
    46