Laitoin tauon jälkeen profiilin AYI:hin. Tein aika jännän havainnon suunnilleen ikäisistäni naisista. Lähes kaikki siedettävän näköiset naiset olivat laittaneet hakemansa ikähaitarin selvästi itseään alemmaksi. Esim. N41 hakee miestä 25-35. Tai N40 hakee miestä 25-35.
Ei siinä mitään, hakekoon kukin vaan mitä haluaa, mutta en tunne tuttavapiiristä yhtään paria missä mies olisi yli 10 vuotta naista nuorempi. Jos tarkkoja ollaan niin kaksi vuotta taitaa olla suurin ikäero näin päin.
Itse olen M42, ja viimeksi tuolla ollessani viestejä ja flirttejä tuli pääasiassa 45-50-vuotiailta naisilta. Minulla ikähaitari haussa on 37-47.. Pitäisikö laittaa 25-35 niin olisi linjassa naisten toiveisiin nähden? Voi tosin olla aika hiljaista viestirintamalla jos noin rajaan..
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Vielä kerran naisten kriteereistä
46
751
Vastaukset
- 40thAnniversaryParty
Olen ihmetellyt samaa, että mitä he oikein kuvittelevat itsestään. Jokaisen mielestään kolmekymppiseltä näyttävän nelikymppisen pitäisi mennä valokuvaan, jossa toinen osapuoli on samaa sukupuolta oleva kymmenen vuotta nuorempi, niin turhat luulot karisevat samantien "näytän kolmekymppiseltä" -ajattelutavasta. Nelikymppinen mies / nainen valitettavasti vain on ihan eri näköinen, kuin kolmekymppinen mies / nainen. Niissä ei ole muuta samaa, kuin että molemmat ovat miehiä / naisia. Voihan sitä pukeutua nuorekkaasti, mutta ei ne vaatteet sitä veltostunutta & rypistynyttä ihoa nuorenna. Painovoima on tehnyt minullekin (olen mies) tehtävänsä ja en todellakaan kuvittele liikoja itsestäni.
Tietty, kuka tahansa saa hakea mitä tahansa ja toivoa löytävänsä sen, mutta realismi itsensä suhteen olisi suotavaa."Voihan sitä pukeutua nuorekkaasti, mutta ei ne vaatteet sitä veltostunutta & rypistynyttä ihoa nuorenna"
Ei se iho ole ainoa asia, joka paljastaa vanhuuden, vaan kasvojen luusto menettää massaa, ja painuu sisäänpäin keskeltä, silmäkuopat laajenevat, ja leukaluu tulee sivulta ohuemmaksi ja edessä terävämmäksi.
http://www.livescience.com/10397-facial-bone-structure-reveals-age.html
- Joku roti :)
Kiitos edellisille kommentoijille. Olin jo melkein menettänyt toivoni sen suhteen, että maailmassa olisi ikäistäni miestä, joka etsisi ikäistään naista. Viestinne kertoo tietystä realistisesta fiksuudesta, johon täällä netissä ei juurikaan törmää. Ihanaa, että on edes muutama mies, joille ei ole pakkomielteinen tavoite löytää se vähintään 10 vuotta nuorempi...
Ulkonäöstäni en osaa sanoa, mutta olettaisin olevani ikäiseni (N42) näköinen. Vilkaisu ympärille esim. työpaikalla (miesvaltainen yhteisö) kertoo, että aika samalla tasolla ollaan samassa ikäryhmässä. Ulkonäköä enemmän kuitenkin laitan painoarvoa sille, että mahdollinen tuleva kumppanini olisi kanssani samalla kokemustasolla. Itse en löydä mitään hirveän suurta yhteyttä 10 vuotta nuorempien tai myöskään vanhempien miesten kanssa, vaikka mukavia miehiä molemmista ikäryhmistä tunnenkin. Kumppaniksi en vaan itselleni osaa heitä kuvitella. Oma kokemukseni nettideittailussa kuitenkin oli se, että kiinnostusta löytyi lähinnä vain näistä ikäryhmistä (tai peräti tätäkin nuoremmista/vanhemmista), joten poistin profiilini. Toki omastakin ikäryhmästä tuli joitakin viestejä, mutta jos en olisi hakukriteereillä tehnyt ikärajausta olisin varmaan "hukkunut" noiden nuorempien/vanhempien miesten viesteihin... En halua loukata ketään, mutta minullakin on omat kriteerini kumppanille, joten mieluummin suljin hakukriteereillä nämä yhteydenotot pois. En halunnut, että kukaan joutuu odottamaan turhaan vastausta tai antaa pakkeja sen takia, kun asian voi hoitaa jo ennen yhteydenottoa. No, tämä nyt ei kaikkia estänyt, koska vieraskirja sitten kertoi omaa tarinaansa...
Mutta siis kiva kuulla, että vielä on joku roti tässäkin hommassa :) Itselläni on jo profiili ollut vuodesta 2010 lähtien (ei koko ajan), ja lähinnä samanikäiset, muutaman vuoden nuoremmat, tai muutaman vuoden vanhemmat naiset käyvät profiilissani. Lähes koskaan profiilissani ei käy 32-vuotiaita tai sitä nuorempia. En yleensä lähetä viestiä kenellekään, koska naisten profiilit ovat melko vastenmielisen näköisiä ja oloisia.
Vähän realismia peliin tosiaan - eivät nyt miehet tässä iässä huoli mitään 40-vuotiaita, ja itsekään en taida olla ikäiseni näköinen lainkaan, joten pettymys siitä seuraa kuitenkin repsahtaneille naisille.- voihan nenä
No empä olekkaan nauranut näin makeesti aikoihin. Olet "m36-intj" kyllä
melkoinen tohtori.Sanos muuta. Yleensä minuun on erittäin vaikeaa tehdä vaikutusta, mutta tällä kertaa yllätin itse itseni. Tavoitteenani oli nimittäin kasvattaa itselleni lisää pituutta, ja se onnistui. Vielä vuonna 2010 pituuteni oli hädin tuskin 180 cm pisimmilläni, ja päivän mittaan kutistui alle tuon 180 cm. Koska päivän mittaan ihminen kutistuu jonkin verran, ehkä sentin verran. Viime vuonna pituuteni oli 180-181 cm, nyt enemmänkin 181-182 cm, sillä pisimmilläni voin olla jo melkein 182 cm, eikä se päivän mittaan mene alle tuon 181 cm:n.
Toivottavasti en sitten kasva kovin pitkäksi, tämä jo rupeaa riittämään. Netistä poimimieni tietojeni mukaan maksimilisäys näin myöhemmällä iällä pitäisi olla noin 2-3 cm. Tämä ei ehkä päde kuitenkaan kaikkiin ihmisiin, joillakin on vain kehitys jäänyt kesken.
Tämä siis perustuu erääseen ravintolisään, jota olen syönyt erittäin korkeina annoksina jo pitkään. En siis usko että toimii kaikille, kaverini myös testasi sitä, eikä pituutta ole tullut lisää. En tiedä miten tämä toimii, ja mikä osa elimistöä kasvaa, saattaa johtua esim. vähän kompressoituneesta luustosta, joka yksinkertaisesti suoristuu. Vanhempana myös menettää pituutta, joten pidentyminen voisi johtua päinvastaisesta ilmiöstä.
- NusNusPillkua ;)
Se kyllä kirjoitetaan "enpä olekaan".
- voihan nenä
Haloo ei tuo nyt niin vakavaa ole. Meilläpäin sanotaan empä ja siinä pysyn,
mutta kiva kun pilkkumaisterillakin riittää arpeettia. - NNP
voihan nenä kirjoitti:
Haloo ei tuo nyt niin vakavaa ole. Meilläpäin sanotaan empä ja siinä pysyn,
mutta kiva kun pilkkumaisterillakin riittää arpeettia.Niin meilläkin sanotaan, mutta kirjoitetaan "enpä".
- Voihan olla
Ehkäpä nämä naiset eivät hae mitään vakavampaa, vaan haluavat vaikkapa kokeilla, onko heillä saumaa saada nuorempaa miestä.
Minulla oli avioeron jälkeen suhde 13 v. nuorempaan mieheen. Myönnän, että hän oli vähän niin kuin laastarisuhde. En halunnut liian nopeasti mitään vakavampaa, mutta kuitenkin kaipasi toisen ihmisen läheisyyttä.
Juteltiin asiasta tämän miehen kanssa ja molemmat olivat sillä linjalla, että pidetään hauskaa eikä oteta liian vakavasti. Ja se toimi yllättävänkin pitkään.
Häntä en hakenut netistä vaan livenä tapasin. Jos tällä hetkellä laittaisin profiilin, niin etsisin itseni ikähaarukassa olevaa miestä. - mikki
ei mulle vaan kukaan itteäni vanhempi nainen kirjoittele. olen 37-v mies. oletteko mainostaneet prof, että haluatte vanhempia naisia? tarkoitatte tätä suomi24 treffejä?
- uhhyutycrc
Monihan laittaa ikähaarukan vuoden kaksi omaa ylös ja sitten alas. Itsellä oli tasaisesti molempiin suuntiin ja osa yhteydenotoista tuli muutamaa vuotta vanhemmilta naisilta.
- 1 stara
jos noin ronkeleita ollan iän kanssa, niin tyhjän saa pyytämättäkin, tietääköhän kukaan kuinka paljon niitä parisuhteessa olevia ihmisiä on joilla on ikäeroa väh. 15 vuotta, tuskin heillä sen huonommin menee kun muillakaan. Ne tuntemani parit, joilla on huomattava ikäero, on kaikki olleet tyytyväisiä elämäänsä ja itsellänikin on kokemusta senverran, että tietoa löytyy, menkää itseenne jos ei flaksi käy.
- ap
Aloittaja jatkaa vielä hieman.. En yksinkertaisesti ilkeiäisi liikkua itseäni 15 vuotta nuoremman seurassa. Siis olen ihan (tai omasta mielestä tosi) fiksu kaveri, ja se että rinnallani kulkisi paljon nuorempi kumppani, minusta se kertoisi vaan minun henkisestä kehittymättömyydestä. Onhan ne nuoret kieltämättä useimmiten kauniimpia kuin vanhemmat. Tähän ikään mennessä olen jo vaan oppinut että ihmisessä on vähän muitakin juttuja kuin ulkonäkö. Se siitä nuorimmastakin ja kauniimmastakin tulee joskus vanhempi ja öö... vähemmän nuori ;D
Minusta ei kannata yrittää taistella vastaan ikääntymistä. Se on hyvin luonnollinen asia ja oikeastaan mitä enemmän sitä vastaan rimpuilee, sitä luonnottomammaksi menee elämä. Mieluummin olen sinut itseni kanssa ja katselen ikäisiäni naisia sillä mielellä.Tykkäämiset ap:lle. Itse hain max 2 vuotta itseäni nuorempaa ja jopa kymmenen vuotta itseäni vanhempaa silloin, kun minulla oli profiili. Valitettavasti vaan nuo ikäiseni ja vanhemmat miehet hakivat järjestään niin paljon nuorempia naisia, että se nettideiteistä minun osaltani.
- mulle riitti ja
fiksua sinulta että tajusit poistaa profiilisi, mutta kauanko siihen tarvitsit aikaa ,että tajusit että deiittipalstat on ihan pervoja varten?.Itse ole niin huono-oppinen, että 2,5v meni enkä saanut kuin muutaman tosihyvän juttukaverin naisista, loput oli pelkkää kierrätykseen sopimatonta ongelmajätettä.
- lukekaalukekaaprof..
Täysin vattuuntunut olen, sillä vaikka profiilissani ei ole halaistuasanaa
seksiin liittyen, niin juuri sain eteläsuomalaiselta mieheltä viestin (eka) häneltä.
ja mitä siinä sitten lukikaan, joo sängynlämmittäjäksi tarjoutui.
Hän oli myöskin paljon vanhenpi, itse haen suunnilleen omanikäistä. Ei jukupliuta
välitetä yhtään toisten kriteereistä, ei puupennin vertaa.
Minun ei tulis mieleenkään laittaa aloitusviestiä sellaiselle, kenen toiveet
ei vastaa omaani. Pitäisi käyttää aikansa sen itselle sopivan etsimiseen,
eikä huseerata summamutikassa sinne ja tänne.
Siksi tästä ei tule mitään.. - rjuhani67
Kyllä minulle ainakin kelpaa kumppaniksi vanhempi nainen. Edellinen, jonka kanssa tapailimme muutamia kertoja, oli minua 7 vuotta vanhempi. Iän puolesta homma olisi toiminut, mutta muuten ei natsannut. Nuorempikin käy, mutta minua lähestyvät yleensä joko samanikäiset tai vanhemmat naiset.
- ap
rjuhani, puhuin tuossa naisista ja heidän toiveistaan nuorempien miesten suhteen.
Huomasin just toisen ketjun missä joku puhuu samasta vaatimuksesta miesten esittämänä. Mut minä kun en seuraa miesten ilmoituksia niin en ollut kiinnittänyt siihen huomiota.
Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee - minä jatkan suunnilleet itseni ikäisten naisten katselemista parisuhdemielessä =)
Ja kiva muuten huomata että täällähän pystyy ainakin hetken keskustelemaan ihan asiallisestikin, palstan häiriköt nukkuvat päivät vai mitä tää on?!- rjuhani67
ap. Nimenomaan ja sitä peilasinkin omien kokemusten kautta. Olen jutellut joidenkin vanhempien naisten kanssa tuosta ikäasiasta. He ovat sanoneet, että ottavat mieluimmin vähän nuoremman miehen kuin vanhan ukon. Tosin ongelmana on, että yhteyttä tahtovat ottaa taas liian nuoret, lähinnä omien lasten ikäiset ja se on jo liikaa ikäeron suhteen.
Kuten olen aikaisemminkin todennut, on netti siitä oiva seuranhakupaikka, että täällä on helppo määritellä millaista kumppania hakee, niin iän kuin muidenkin ominaisuuksien suhteen. Toisilla ne ovat tiukemmat kuin toisilla, mutta jokaisella on vapaus määritellä omat kriteerinsä.
Etsitään ja toivotaan sen kriteereihimme mahtuvan sattuvan samoille biteille :)
- Katriina B
Missä 1800-luvulla aloittaja elää? Sanokooko tasa-arvo sinulle mitään?
Jokaisella lienee oikeus löytää seuraa, jossa viihtyy. Miksi vain miehille pitäisi suoda tässä yhteiskunnassa oikeus ottaa huomattavasti nuorempi nainen? Käsittämätöntä logiikkaa.
Ihmissuhteita halutaan usein oman elämäntilanteen mukaan ja kaivataan samanlaista elämäntilannetta myös toiselta. Se voi olla eräs syy siihen, että ikähaitari on normaalista "poikkeava". tai sitten syy on jokin toinen. Jos Sauli Niinistö olisi nainen ja olisi ottanut itselleen lapsensa ikäisen miehen, niin kohu olisi ollut valtava. Nyt paria ylistetään! Toisaalta hyvä niin, koska ikä on suhteessa täysin toissijainen asia. Kymmenisen vuotta ikäeroa ei ole mitään, jos parille se ei ole ongelma. Kaksikymmentä vuottakaan ei välttämättä ole. Antakaa ihmisten valita omien mieltymystensä mukaisesti, kuten tekin teette. Asiatonta ja naurettavan lapsellista isoilta miehiltä alkaa mollaamaan naisia täällä, jos naiset eivät halua juuri sitä mitä aloittaja heidän haluaisi haluavan! Jokaisella on oikeus elää juuri siten kuin tahtoo ja toisten valintoja ei kannata mollata henkilöä tuntematta! Koko iästä ja ikäerosta keskustelu on huvittavaa ja lapsellista nykyaikana! Ihan kuin ihmissuhde olisi toisen iästä vain kiinni. Jos on, niin kyllä on huonosti asiat! Itse tutustuin työpaikan kautta aikoinaan mieheeni, joka on 12 vuotta itseäni nuorempi. Kumpaakaan ei ikä ole koskaan haitannut ja molemmille suhde on parasta, mitä on koskaan ollut. Onneksi tuomitsijatkin ovat vähemmistössä, sillä nykyään osataan suurimmaksi osaksi olla ennakkoluulottomia ja avoimia. Yhdessä ollaan oltu jo lähes 9 vuotta. Naimisissa 3 vuotta. - 9+19
Kyllä ihan vapaasti voi ottaa paljon nuoremman tai vanhemman, mutta
jossainvaiheessa tuo ikäero alkaa näkyä ja haitata. Riippuu siitäkin kestääkö
kantti pitkänpäälle, kun toinen ei enää kykenekkään touhuamaan niinkuin
itse, vaan mennään omia latuja.- 123765
PItäisikö sitten esim. 35- vuotiaan ihmisen valita kumppaninsa sen mukaan, mikä tilanne on mahdollisesti 20 tai 30 vuoden päästä? Sillä tavalla voi jäädä koko elämä elämättä.
- 9+19
123765 kirjoitti:
PItäisikö sitten esim. 35- vuotiaan ihmisen valita kumppaninsa sen mukaan, mikä tilanne on mahdollisesti 20 tai 30 vuoden päästä? Sillä tavalla voi jäädä koko elämä elämättä.
No ei tartte, mutta jos ei ole ihan utopinen ikäero, niin (mahdollisesti) voi
vanheta yhdessä. - ..............
9+19 kirjoitti:
No ei tartte, mutta jos ei ole ihan utopinen ikäero, niin (mahdollisesti) voi
vanheta yhdessä.Jos asiaa ajatellaan noin, niin naisten kannattaisi ottaa itselleen nuorempi mies.
Naiset elävät keskimäärin kuutisen vuotta kauemmin kuin miehet. - omanikäinen kiitos
.............. kirjoitti:
Jos asiaa ajatellaan noin, niin naisten kannattaisi ottaa itselleen nuorempi mies.
Naiset elävät keskimäärin kuutisen vuotta kauemmin kuin miehet.Rakkaus vie ja se on hienokin asia, mutta on se jotenkin kurja juttu, jos naisella on kymmeniä vuosia vanhempi mies, joka ei sitten ole mukana elämän ehtoolla. Itse en ehkä koskaan rakkautta löydäkään, mutta suuri ikäero mieheen ei vaan minulta onnistu. Ajattelen aina mitäs vuosien kuluttua. Olen varmaan liian järkevä hulluun rakkauteen.
- Kusetus Maximus
Niin, voihan sitä aina omasta iästänsä pudottaa 10 vuotta pois, ja katsella miten käy. Jos vaikka kävis parempi flaksi.
Sitten kun olet päässyt deittailussa alkua pidemmälle, niin sit voi paljastaa "karun totuuden". Se, että kestääkö arvon daami k.o. kusetuksen, onkin jo toinen juttu.
Mutta, eikös sodassa ja rakkaudessa ole kaikki keinot sallituja..:-)? - naikkonen
Vastaavaa koettu vain toisin päin.
Minusta on outoa, että päälle nelikymppinen mies hakee vain 16-30 vuotiaita, ja näitä on PALJON!!!
Itse olen tasan 40 ja live-elämässä n. 30 vuotiaat miehet ovat kovastikin kiinnostuneita :D - ap
Katriina B. Kiitos vuodatuksesta =) Sitähän minä tuolla yritin parissakin viestissä kertoa että en ymmärrä, mutta jokainen tehköön niinkuin haluaa.
Minulla suurin ikäero sänkyyn menossa on ollut -9 vee.. 10 v. Kummankin kanssa oltiin niin eri aaltopituudella että siitä ei olisi voinut mitään tulla. Tämä 9 vuotta nuorempi oli "helppo" koska olen niin paljon enemmän elämää nähnyt että ajatukseni tuntuivat hänestä oikeilta. Ollaan ihan kavereita edelleen mutta minulla on sellainen olo että hän fanittaa minua ja se ei ole alkuunkaan hyvä juttu kun etsin tasavertaista kumppania. Samoin tämä 10 vuotta vanhempi pyysi parin tapaamisen (siihen se sitten jäikin) jälkeen mukaansa merkkipäivilleen. En edes harkinnut menemistä.
Mutta niinkuin, sanoin, jokainen tekee just niinkuin hyvältä tuntuu.- ap
Ainiin, tiedän pari tapausta missä nainen on ollut 20-30 miestä nuorempi - ja molemmissa tapauksissa nainen on ollut keskitason uraohjus ja mies ylimmässä johdossa. Kertooko tämä jotain näistä naisista ja miehistä?
- iälläonmerkitystä
Jos mies on rikas, tai vaikkapa julkkis, niin heille kyllä riittää nuorikkoja,
mutta erittäin harvoin taviksilla on suuria ikäeroja, tai jos onkin, niin näillä ei
ole kaikki muumit laaksossa...Mitkähän ns. kemiat 30v ikäerossakin kohtaa.
Kysynpähän vaan.- .....
Tiedän erään parin, jolla on ikäeroa n. 30 v. Mies siis on paljon vanhempi. Ovat olleet yhdessä jo kymmenisen vuotta, eivät tosin kovin tiiviisti.Tietääkseni kummallakaan ei ole kuitenkaan muitakaan ollut sinä aikana. Yhdistäviä asioita ovat yhteiset harrastukset ja seksi.
Ulkonäöstä ja tyylistä jos puhutaan, niin mies vaikuttaa 15-20 vuotta ikäistään nuoremmalta (hämmästyin aidosti kun eka kerran näin, kun tiesin miehen iän etukäteen, lienee jonkinlainen luonnonoikku) ja nainen puolestaan 5-10 vuotta ikäistään vanhemmalta. - iälläonmerkitystä
..... kirjoitti:
Tiedän erään parin, jolla on ikäeroa n. 30 v. Mies siis on paljon vanhempi. Ovat olleet yhdessä jo kymmenisen vuotta, eivät tosin kovin tiiviisti.Tietääkseni kummallakaan ei ole kuitenkaan muitakaan ollut sinä aikana. Yhdistäviä asioita ovat yhteiset harrastukset ja seksi.
Ulkonäöstä ja tyylistä jos puhutaan, niin mies vaikuttaa 15-20 vuotta ikäistään nuoremmalta (hämmästyin aidosti kun eka kerran näin, kun tiesin miehen iän etukäteen, lienee jonkinlainen luonnonoikku) ja nainen puolestaan 5-10 vuotta ikäistään vanhemmalta.Häh mitä ? Uskallanpa väittää, että tuo harrastuspuoli on jotain matkustelun
kaltaista touhua. Kyllä 30 vuoden ikäero, vaikkapa juoksulenkillä haittaa
tahtia.
Ulkonäössä toki löytyy näitä poikkeuksia. hyvillä elämäntavoilla ja geeneillä,
on osuutta asiaan.
- .,.,,.,.,.,...,.,,,.
Minkäs sille mahtaa, vaikka profiilissa lukee, että haen 42-47 vuotiasta miestä (itse olen 43v), yhteyttä on ottaneet 30-35 vuotiaat miehet... ja yksi (!!!) 49-vuotias mies.
Olen käyny muutaman kanssa treffeilläkin ja joo, sänkyynkin olen parin kanssa päätynyt... Miehet olis halunneet jatkaa, mutta tunnen itseni ja tiedän ettei mun itsetunto kestä ihmisten tuijottelua...
Sit tää 49-vuotias. Näytti 60-vuotiaalta, vaikka mielestään oli kovin nuorekas ja menevä.Kertoi heti alkumetreillä, että harrastukset vie suurimman osan vapaa-ajasta, mutta voitais tavata vaikka joka toinen viikko...?!? Sanoin kohteliaasti, ei kiitos ja sain haukkuryöpyn perääni...
Uteliaisuuttani vilkaisin miehen profiilia tarkemmin ja siellähän olikin ekat terveiset joltakulta naiselta vuodelta 2006... ;) - +-10 vuotta ikäeroa
" Itse hain max 2 vuotta itseäni nuorempaa ja jopa kymmenen vuotta itseäni vanhempaa silloin"
Mutta jos sä alat oleen 10 vuotta vanhemman kanssa niin sillonhan se kenen kanssa oot, on ite 10 VUOTTA NUOREMMAN KANSSA?!!
Millä ihmeen logiikalla sää et voi olla 10 vuotta nuoremman kanssa, mutta se toinen voi olla??? - ap
Olen selannut aika paljon profiileja ja kyllä se on naisilla selkeä pääsääntö että etsii miestä max. oma ikä tai pari vuotta ali, mutta alaraja vähintään 5 vuotta alle. Noita nelikymppisiä jotka etsii kolmekymppistä miestä on yllättävän paljon. Ja kolmivitosia minkä skaala on 25-35..
Toki on myös sellaisia jotka etsii vähintään itsensä ikäistä, mutta ne on harvassa. Joku on jopa laittanut ylärajaksi oma ikä 10 v mutta näitä on ehkä yksi sadasta..
Meinaatteko naiset että nuorrutte jos vieressä on 10 v nuorempi kumppani? Heh heh... - Varaa valita
"""Meinaatteko naiset että nuorrutte jos vieressä on 10 v nuorempi kumppani?"""
No kuka hullu panee vanhaa ukkoo, jos saa nuoren ja kiinteen hyväkroppasen?
Tottakai se on kiinni siitä saako nuoren vai joutuuko tyytyyn vanhaan!
Ne naiset jotka ovat niin hyvässä kunnossa että kelpaavat nuorukaisille,
ottavat nuoren. Lopuille jää ne vanhat ukot. Paitsi jos ne ukot on rikkaita, ne voi saada nuoren muijan. Naiset kun on rahan perään jollei niillä itellä oo rahaa. - joopa joo taas tätä
Aloittajan viestistä kuvastuu jonkinlaista katkeruutta siitä, että monia naisia kiinnostaa myös ikäistään nuoremmat miehet. Miksi pitää olla katkera, kun et kuitenkaan haluaisi tällaista naista edes itsellesi (koska et pidä hänen tyylistään, jossa hän ei ajattele nuoremman miehen olevan ikäistään tyhmempi tai kehittymättömämpi, kuten moni nainen ilmeisesti ajattelee)? Keskity sinä sitten niihin naisiin, joille kelpaa vain ikäisesi mies! Eiköhän niitäkin konservatiiveja ole ihan riittävästi tässäkin maassa. Sinulla on jopa kaksi kokemusta paljon itseäsi nuoremmasta ja vanhemmasta naisesta eikä juttu toiminut. Hurja kokemuksellisuus! Oletko miettinyt, että ihmisen persoonallisuus ja elämä koostuu paljon muustakin kuin iästä? Kaikki sinun ikäisetkään miehet eivät ole samanlaisia ja elä samassa elämäntilanteessa kuin sinä! Jokainen on yksilönsä! Tuomitset suuremman ikäeron suhteet (ja vain ne, jossa nainen sattuu olemaan miestä vanhempi) parin vaivaisen kokemuksesi perusteella ja kohdistat niissäkin "kokeiluissa" kaiken huomion vain toisen ikään tai teidän ikäeroonne. Eiköhän suhteen toimivuus ole enemmän toisen luonteesta ja elämäntilanteesta yms. kiinni. Ehkä kannattaisi alkaa näkemään ihmisissä muutakin kuin ikä ja numerot, niin voisi suhteet alkaa toimia sinunkin sarallasi paremmin.
- vielä nuori
itse olen 18v nainen ja kiitos ei,en halua isäni ikäistä seuraa!
Ihannekumppanin iäksi olen laittanut 17-21.
Välillä tekisi mieli poistaa profiili jatkuvien asiattomien viestien takia.
Onneksi osalla sentään on ainakin huumori matkassa mukana kun yrittää huomattavasti nuorempaa!:) - rkmktr
Huh, ihan kaikkea en jaksanut lukea, mutta kommentoin kuitenkin. Omassa profiilissani haen itseäni vanhempaa 10 vuoteen asti. Ikä tai ulkonäkö ylipäätään ei ole minulle se oleellinen tekijä vaan elämänfilosofia ja se miten kanssaihmisiä kohtelee. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä enemmän, kerran kokeilin edellisellä "kierroksella" parit treffit paljon nuorempaa kun oli niin innostunut. En ymmärtänyt miksi, ehkä etsi äitihahmoa.. Meillä ei ollut kertakaikkisesti mitään keskusteltavaa, kuuntelin kyllä sujuvasti. Jos ei kumppani tuo mitään haastetta keskusteluihin, mitä ihmeen iloa siitä on? No tässä kohti täytyy toki sanoa että tottakai nuoremmat voivat olla hyvinkin älykkäitä, mutta elämänviisautta ei ole vielä ehtinyt kehittyä. Onneksi kohdallani suurin osa viestin laittaneista on ollut sitä ikäluokkaa kuin olen toivonutkin. Pari vielä vanhempaa, pari nuorempaa. Olen jo parissa viikossa välillä ajatellut poistavani profiilin naimisissa olevien kyselyiden vuoksi, mutta miellyttävämmät ihmiskontaktit ovat sitten saaneet minut vielä jäämään. Ei minua haittaa yhtään mitä muut hakevat, etsin itselleni vain sitä yhtä sopivaa, miellyttävää, keskustelutaitoista, miestä isolla M :) On ennenkin löytynyt, vaikka avioliitto sitten elämänonnettomuuksiin kariutuikin. En ole katunut :)
- 22-22
Minua alkavat pikku hiljaa ärsyttää tällaiset viestit, joissa ihmiset selittävät, että ikä ei ole olennainen tekijä, iällä ei ole merkitystä, ikä on vaan numeroita... Silti kerrotaan toisaalta, että haetaan jotain tietyn ikäistä. Ettekö te oikeasti huomaa siinä ristiriitaa vai ettekö te oikeasti ajattele mitä kirjoitatte? Tai ajatteletko hirveästi ylipäätään? :P
Esim. sinä kerrot, että ikä ei ole olennainen asia, mutta silti haet vain itseäsi vanhempaa. Eli ikä kuitenkin on olennainen asia, muutenhan voisit hakea myös itseäsi nuorempaa. Niin, sanot että se mikä ratkaisee on elämänfilosofia ja se miten kohtelee muita. Mutta samalla oletat, että tämä edellyttää mieheltä tiettyä ikää (mikä saattaa usein jopa pitää paikkaansa), niin silloinhan ikä on käytännössä olennainen asia sinulle.
- Ikäistäni seuraa...
Hei aloittaja,
Olen 43-vuotias nainen Uudeltamaalta. Olen hyvin koulutettu ja kun katson itseäni peiliin en pelästy peilikuvaani :).
Minä olen hakemassa ihan oman ikäistäni seuraa.
Olen ollut nyt vajaan vuoden ns. sinkkumarkkinoilla ja yllätyksekseni olen huomannut, että minua ovat lähestyneet tositarkoituksella miehet, joidenka ikä on 28-34 vuotta tai 58-98 vuotiaat.
Kysymykseni kuuluukin, mihinkä ovat kadonneet täältä Suomesta ikäiseni miehet?
Tulevaisuus näyttää siis hyvin pitkälti siltä, että tulen sen viettämään hyvin pitkälti itseni kanssa.
Maailmaltahan tietenkin voi löytyä jopa sitä ihan oman ikäistäni seuraa sitten...- Nää ikäluokat
On justiin niitä joille kelpaa mikä vaan kaksilahkeinen,pääasia että pääsee puutteesta eroon.
4kymppiset lähtee suhteeseen vaan jos tuntuu 100% oikealta.
- ...
Se johtuu siitä, että heillä on ollut profiili käytössä jo toistakymmentävuotta eivätkä ole muistaneet päivittää sitä.
- päivitin ulos itseni
E-kontaktissa on ollut, tai voi olla vieläkin kohta, mistä voi ottaa mallia
profiilin laatimiseen ja siksipä monella miehellä onkin kopio tuosta.
Sohvani on sininen, äitini mielestä plaa plaa ja ikä on vain numeroita. Siksi jos
ikä kerran on vain numeroita, niin minkätähden 50 miehet hakevat 18-40v.
Ensin ollaan niin suvaitsevaisia ja sitten ei kelpaakkaan samaaikäluokkaa
olevat. En ymmärrä yhtään mitään, eikä tarttekkaan enää, kun olen poistanut
profiilin, mutta kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa muille, tässä sekamelskassa. - nuorempaa hakemassa?
Aloittaja jatkaa. Yllättävän paljon vihaa herättää kyselyni? Joku teki minusta jo katkerankin kun kyselen. Minusta ei saa katkeraa mitenkään, mutta se ei poista sitä että ihmettelen.
Eipä tässä mitään - pidän silmät auki ja bongailen suunnilleen ikäisiäni älykkäitä naisia joiden elämässä on muutakin kuin nuoruuden ihannointi. Edelleen hakusessa suunnilleen nelikymppinen tervepäinen nainen.
Iloista syksyä kaikille =)
Ja sinä nicki Ikäistäni seuraa - ehkäpä etsit juuri minua Wink wink.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561258
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031067Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511038Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741